Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook aankaarten Mamax! Straks durft ie niet meer te plassen en plast ie bv weer in zijn broek of houdt het te lang op. Mss kan er een jongen mee gaan?

Je bent geen huilie hoor Suze. Is toch normaal dat je gaat wennen?

Ik voel de been nog niet nee. Schijn je idd later te voelen als de placenta voorligt. L voelde ik met 18 weken en B met 14 (maar daarna pas weer met ruim 17 weken).

Ik mag straks nog even naar de vk voor het hertje, hoera. Hopelijk nu wel te horen
Komt vast goed Amalia, beebje vast een beetje eigenwijs geweest gisteren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh fijn dat je zo nog even mag luisteren. Hoe laat?
Vast nu wel gewoon goed te horen hoor! Dest lag gisteren gewoon een beetje achterin ofzo
Morgen!

Niks leuk Amalia, wachten op hartje. Gelukkig mag je snel weer.

Ik zou het ook aankaarten Mamax. Niet als iets zwaars. Maar juf wil ook niet dat je mannetje zich naar voelt om zoiets. voor het verdriet van je stoere kerel (ik heb al een knoop in m'n maag als ik aan jouw kind denk, kan je nagaan wat er gaat gebeuren als m'n eigen exemplaar daar straks met een betraand snoetje staat... ).

dat je het nog even bij je vent gaat checken dan Suus. Ben ook wel erg benieuwd naar verhaal van hoofdmiep trouwens.

Net bericht dat collega bevallen is van tweede zoon. Op verjaardag van eerste zoon. Geweldig he, hoe krijgt ze 't voor elkaar?!
O bah heb per ongeluk een of andere vage kruidentheemelange genomen, sterrenmix ofzo. Mmm. Goed, eens aan mijn werkdag beginnen. Laters!
Dat is suf Hel, goeie maand 9 mnd geleden

De vk belt als ze met de bevalling klaar is waar ze nu mee bezig is. Ze was al bijna aan het persen dus kan tussen nu en 2 uur gebeurd zijn lijkt me. In het zkh dus bij langer dan 2 uur wordt er ingegrepen toch? Nouja, ik wacht het wel af. Ik denk rond 11en. Laat het wel weten hier.
Fijn Amaal, lekker gerust laten stellen!

Mal, reuze normaal dat je niks voelt nu toch? Volgende week, dan wordt het spannend .

Voelde je met Jonathan voor je NOD (ghe ghe ghe) al iets?
Wel lekker makkelijk met de feestjes de eerste jaren Hel, ha ha ha.
Vanaf morgen zou ik in principe pas wat kunnen gaan voelen. Bij Jonathan voelde ik niks eigenlijk. Ik was 1 dag overtijd en liep de hele dag te vreten, dus ik dacht laat ik maar even testen. Maar omdat ik heel veel ziek was geweest in die maand en we ook niet zo vaak hadden gescrabbeld, dacht ik niet zwanger te kunnen zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Amaal dat je nog een keer mag komen.

Zal het zo eens aankaarten bij juf. Lastig hoor, voor hij ziek werd vond hij het net leuk op school.

Ik heb gisteren nieuwe kleren voor hem gekocht bij de WE, wilde hij ook al niet aan vandaag want dan ging iedereen vragen of hij nieuwe kleren had. Volgens mij vind hij al die aandacht gewoon een beetje eng.

Mal, beterschap voor Jonathan!
Bleegh, wat een k*tdag. Ik wilde bij de Praxis een ring voor om de kerstboomvoet hebben, uitverkocht. En nu belt vent net dat de makelaar gebeld heeft, hij verwacht dat we ongeveer 10.000 euro verlies maken op ons huis als we het nu verkopen. Dat houd dus ook op. Is het vrijdag de dertiende vandaar en weet ik het gewoon niet?
Ach gos, arme Maxi. Die dikke week er tussenuit maakt het ook niet makkelijker. Juf van Mare 'dr school zei dat nieuwe kindjes het in eerste instantie allemaal leuk vinden, maar na een paar weken toch een terugal krijgen. Misschien heeft Maxi dat ook wel een beetje (helpt hem en jou nu niet maar mss wel een prettiger idee dat het iets is waar veel kindjes doorheen gaan).
O bah, dat is geen leuk nieuws van de makelaar Mamax. Da's heel hard slikken.
Hij had het op de PSZ ook, en dat ging uiteindelijk ook heel goed. Daarbij heeft hij gelukkig 2 hele lieve juffen en een leuke klas. Gisteren was hij ook verdrietig en dan komt er meteen een meisje bij hem zitten. Als ik hem ophaal zegt hij ook altijd dat hij het leuk gehad heeft. Het komt vast goed.
Ik was er al bang voor, al hoopte ik nog dat hij met deze termijn die we hebben zou zeggen dat we waarschijnlijk quitte draaien. Het laatste kwartaal van 2008 zijn de prijzen met ongeveer 10% gedaald volgens hem.
Drama, die prijzen (ben echt zoooo blij dat we er vanaf zijn). Je zit nu niet op peptalk te wachten ws, maar ik zeg het toch (zo ben ik dan ook wel weer ): beter nu een k*tdag/week/maand dan over anderhalf jaar in de klem....

Da's dan wel weer superlief dat er dan een meisje bij hem komt zitten! Ze zeggen vaak dat kinderen onderling zo hard kunnen zijn enzo, maar ook heel erg ontwapenend lief. Gelukkig maar.
En nu kom ik echt niet meer voor half 6 hoor. Net restaurantje besproken voor vanavond, lekker eten met vriendinnetje. Ander vriendinnetje van lang geleden weer eens gemaild, is tegenwoordig marketing manager bij een golf & marina resort in Zuid Spanje en we zijn van harte uitgenodigd. Cool.
Whahaha te goed van die collega en geworpen op dezelfde datum

Amalia, hoe laat mag je naar VK? Wel fijn dat je nog een keertje mag vandaag.

Mamax, aankaarten inderdaad. Dit is ook niet leuk voor jullie
Fijn dat je meneer je geen huilie vindt Suus
Ah, minder nieuws van makelaar dus. Zetten jullie het nu echt uit jullie hoofd?
We moeten wel. Dit is gewoon echt niet verstandig nu. Voelt ook niet lekker om verlies te maken op je huis. We hebben het hiet ook prima voor elkaar hoor, het is geen drama, maar het was wel leuk geweest.
Wat naar zeg Hel, een vriendin met zo'n uitnodiging
Goedemorgen ( nog net )

Amalia: ai das niet leuk om het hartje nauwelijks te horen, fijn dat je vandaag nog 1x mag.

Mamax: Ik zou het ook aankaarten bij de Juf, beter een keer iets teveel gezegd dan 1x te weinig. De tip om een jongen mee te laten gaan is ook wel een goeie.

Balen van het huis, er komen vast nog veel mooiere huizen op jullie pad.

Star: Allemaal weer beter daar?

Suze: Je bent geen huilie hoor. Apart dat ze niet aan wennen doen! Komt vast goed!
Julian had zojuist tuimeljudo en jawel de ouders mochten meedoen, en ik ben gesloopt, hahaha. Had niet verwacht dat het zo intensief zou zijn. Juul vond het geweldig, haha snap ik ook wel ja dat dat leuk is je moeder op de grond te meppen

Zo dadelijk maar de kerstboom zetten, staat hij bij jullie al.

Iemand nog een leuk idee om een marktkraam om te toveren met kerst? ( sta van het weekend op een kerstmarkt, en degene met de mooiste kraam krijgt staangeld terug, dus daar wil ik wel even moeite voor doen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven