Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Moggû,

Haai Boro. Pittige tijden bij jullie, Succes met alles!

Hier gaat het zachtjes aan minder rot, morgen waarschijnlijk weer werken.

Lijkt me heerlijk met Sportman naar de sauna, hij vind er alleen niets aan. Zo jammer, misschien haal ik 'm ooit nog eens over!

Ik ga ontbjten, ik heb trek.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Rainz, gisteren helemaal vergeten! Gefeliciteerd met je zoon! Heeft hij een leuke dag gehad? En vielen de cakejes in de smaak op school?

En natuurlijk een hele fijne eerste werkdag vandaag!

Is Sportman al wel eens in de sauna geweest, Nikki? Ik riep ook altijd dat de sauna niets voor mij zou zijn\. Iets met te warm en te bloot geloof ik, maar het is zo ongelofeloos genieten!

Geniet!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 december 2009 @ 06:59:

Ben weer een beetje laat, kom zo moeilijk uit bed de laatste tijd.Ben je soms zwanger Hips?
quote:JonnaX schreef op 10 december 2009 @ 10:01:

Is Sportman al wel eens in de sauna geweest, Nikki? Ik riep ook altijd dat de sauna niets voor mij zou zijn\. Iets met te warm en te bloot geloof ik, maar het is zo ongelofeloos genieten!

Geniet!Ja, in de sportschool, na het sporten. Dat ging nog wel voor hem, maar zo'n hele dag, dat is 'm te lang.
Je kunt ook alleen een avond gaan.

Happy en ik gaan tweede kerstdag de hele dag naar de sauna. Een brunch erbij, een Hamman behandeling en een diner. En verder de hele dag relaxen! Zalig!

Gold, dat was een woord wat mijn grootmoeder altijd gebruikte, maar dan in het dialect. Dus was het deerne, deerntien of deernties

Ik zit zo verschrikkelijk lui te wezen hier. Moet waterdruppels vangen, wil een uurtje of wat studeren en vanmiddag heb ik een afspraak met mijn werkcoach van het UWV.
Ja, je kan aleen een avond gaan, maar ik ga liever de hele dag!

Ik ga dus nooit met hem, en hij vind het best.

Ik zou ook eens moeten gaan douchen, maar ik heb er de fut nog niet voor.
Goeiemorgen

MissM, de tip van Coebergh (vriendin inschakelen) lijkt me een hele goede. Daarnaast zou je mss aan een draagdoek kunnen denken? Die van hier knopen heel veilig dicht en zo'n klein knupke wordt op de rug (als je loopt of wiegt) vaak heel rustig.

Boro, wat ben je toch een topmens dat je de EMDR gevolgen bij vriend opvangt. Hoop dat hij er echt baat bij heeft, dan heb je het in elk geval niet voor niets gedaan.

Vandaag:

Kennismakingsgesprek met nieuwe spv-er

Uitgejankt bij jeugdhulpverleenster (waarom komen de emoties pas na afloop van een gesprek met spv-er)

Kerseboom halen

Rapportbesprekingen van twee jongens

Donderdagmiddag en avondroutine
Dit was een lijstjestopic he?

Nou ondergetekende heeft nog niks noppes nada van haar lijstje gedaan.

Jawel..voor niks 30 kilometer gereden voor een kerst-beeldengroep die er dus niet meer was....

Straks met Troela kerststukjes maken.

Van die wanstaltige, weet je wel

Vanavond maak ik het mezelf makkelijk met eten:

We eten wraps. Straks dus een pan met prut maken et voila.
T is stilletjes hier vandaag.. of lijkt dat nu maar zo?

Boro, fijn dat je ff langs kwam hoewel er natuurlijk helemaal geen 'verplichting' is.. don't get me wrong. Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt! Sterkte met alles.

Hoe is het met alle zieken?

Ik heb ff echt geen zin meer in werken dus hou even een internet micropauze Van de fysio moet ik ook regelmatig even pauze nemen maar dan is het wel de bedoeling dat ik niet achter mn pc blijf zitten . Ga dus maar even een rondje lopen...
Helleu,

Het is zeker stilletjes.

Ik zit lekker te schudden op de bank.

Ze zijn eindelijk aan de gang voor een nieuwe C1000 en het gebouw beweegt, best maf.

En ze zijn nog niet eens écht begonnen.

Ik ga douchen en daarna eten, verder niets op de lijst.

Ohja toch wel, ik ga opzoek naar rolgordijnen.
Ha Nikki, toevallig dat je begint over je rolgordijnen.

Ik had gisteren even een vluchtige berekening gemaakt om verduisteringsrolgordijnen (twee grote en een kleintje) bij Hema op maat te laten maken...

Ik schrok me lam! Zevenhonderd in de zestig euro!

Dus laat nog maar effe....

Ik heb net heel stom gedaan. Naar nieuws gekregen over de gezondheid van een heel dierbare vriendin en daarover op internet gaan zoeken.

Had ik niet moeten doen...

Oh, wraps gaan niet door. Ik heb stroganoff-gehakt liggen die op moet, dus het worden ballen of zo. Met aardappels en spinazie of zo.

Troela is thuis, dus we gaan kerststukjes maken
ik was er weer

MissM. een dikke knuffel. De tips zijn al gegeven. Schakel even een vriendin in of probeer het inbakeren. Daar hoor ik alleen maar positieve dingen over

Boro, fijn je te lezen en neem je tijd he. Wij (ik in ieder geval) gaan niet weg

Goldie duur is dat he. Wij hebben het uiteindelijk bij de kwantum laten doen. Dat scheelde een heleboel. Een knuffel voor het nare nieuws

Nikki al wat beter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja, het gaat alweer de goede kant op.

Ik heb net even gebeld om te zeggen dat ik morgen weer mee doe.

Goldie, wat een geld hè!

Ik heb ook bij de Hema gekeken, ik kom uit op 630,-. Ook niet mis voor 2 van die krengen.

Ik wil van die dubbele rolgordijnen, je weet wel die heel veel ziet tegenwoordig.

Niet dat ik daar zo van hou, dat iedereen ze nu heeft.

Maar voor boven lijkt het me ideaal.

Je moet nooit te veel op internet zoeken als het om gezondheid gaat. Kom je vaak nog rottere dingen tegen.
Het is zeker stil.

Nik, fijn dat je je weer wat beter voelt.

GL, wauw wat een geld! En

Heb lekker hard gewerkt, werkplek in orde gemaakt, beetje aan het brainstormen geweest.

Boortje ook voor jou
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Kerststukjes zijn weer flink wanstaltig geworden.

Ik doe dan nog een poging stylisch verantwoord bezig te zijn, maar Troela duwt gewoon alles bij elkaar en hoppatee, we hebben een kerststuk.

Ik had totaal geen inspiratie. Zal ws wel door dat nieuws komen.

Dank voor jullie :hugs:. Ik vind jullie lief

Vlees is gebraden.

Aardappels waren er nog van gisteren dus die bak ik.

Spinazie uit de vriezer

En hoppatee, ik kook net zo als Troela kerststukken maakt.
mamzelle schreef op 10 december 2009 @ 11:20:

Vandaag:

Kennismakingsgesprek met nieuwe spv-er

Uitgejankt bij jeugdhulpverleenster (waarom komen de emoties pas na afloop van een gesprek met spv-er)

Kerseboom halen

Rapportbesprekingen van twee jongens

Liep niet lekker. Ik baal hier echt van. Same old story (ik voel me niet gehoord als het er op aan komt).

Donderdagmiddag en avondroutine.
Jammer Mamz, van je gesprek op school. Kun je er nog op terug komen? Zet je op papier wat je wilt zeggen?

Gold, is dat vriendin die ik ken? Kan ik iets voor je doen? Keertje je hart bij me luchten ofzo? nog maar een

Nikki, fijn dat je weer bijna beter bent!

MissM, kan James dit weekend de nachten doen? Kun jij lekker doortanken. Dat is zó fijn! En je niet schuldig voelen hoor, dat doen moeders veel te snel En daar heeft niemand iets aan. Liever een keertje goed slapen dan straks te moe zijn

* gaat mensen vergeten wegens te moe *

Rainz, hoe was je eerste dag?

Hoooi Boor!

Hoooi 1609!

Hoooi ieder ander

Ik was om half 5 al total loss. Erg vervelend want van de vermoeidheid ga ik zo kokhalzen Thuis gelukkig weer even gezeten nu gaat het weer een beetje. Had gisteren al gekookt, dus dat was makkelijk. Zelfs nog wat kunnen opruimen.

We hebben van Sint zo'n gezellig lampje gekregen, staat hier nu te branden. Nu wacht ik op Lief, dan mag hij Zoonlief op bed leggen. Ik zie mezelf even niet twee trappen op lopen nu Tamelijk onhandig zoiets.
Ach, Fusseke toch, hoop dat het tweede trimester je wat soepeler valt. Is ook best lastig, werken en zwanger zijn en al een heel gezin hebben samen.

De mensen op school hebben wel aandacht voor Oudste, en ze doen heel veel (alleen dat onderzoek doen ze dus echt niet). Anyway, of er nu een labeltje op geprikt wordt of niet, hij zal hoe dan ook zwaar moeten knokken op de middelbare school. En dat doet eigenlijk hartstikke pijn van binnen. Middelste gaat fluitend door zijn werk heen, en Oudste en Muis, toch al niet de makkelijksten qua karakter, moeten flink knokken. Ze zijn wel gemotiveerd en ik hoop dat dat zo blijft.
Mogguh meisjes
Goedemorgen!

Moppie heeft doorgeslapen van half 1 tot 6 vannacht, ik heb dus zowaar 4 uur aan een stuk kunnen slapen! (ik was dus eerder wakker dan M. en ben gaan gluren of alles wel goed ging).

Hopelijk slaapt hij nog tot de volgende ronde, dan kan ik ook nog even terug naar bed.

Allemaal alvast een fijne dag!

Fuss
Snel je bedje weer in MissM
Goedemorgen dames!

Even een heel kort en snel berichtje van mij: Mijn nieuwe werk is leuk! Heb het er nu al ontzettend naar mijn zin.

MissM, mijn kinderen waren behoorlijke spoken 's nachts en bij mij hielp ze 'inbakeren' in een grote handdoek. De echte inbakerdoeken heb ik er nooit voor aangeschaft, met een handdoek ging het net zo goed. Misschien ook iets voor jou?

Doe ermee wat je wilt, je zult wel van alle kanten tips krijgen, waaronder ook tips waar je niets aan hebt, dus als je niet wil inbakeren, dan moet je dat ook niet doen. Alleen doen waar je jezelf goed bij voelt.
Goedemorgen!

Rainz,fijn dat je eerste werkdag zo goed bevallen is!!

MissM,wat Rainz al zegt,je krijgt vaak uit alle hoeken goedbedoelde tips.Ik werd er soms wel eens gek van,en ging dan gewoon op mijn eigen gevoel af.Ik heb ukkie net als Rainz,de eerste maanden snachts ingewikkeld in een grote badhanddoek,gaf hem toch een geborgen gevoel.Hopelijk heb je nog even kunnen slapen!

Gold,Boor,Zus,Zoeb,Fuss,Mamz,een dikke

En voor wie ik vergeten ben....

Lijstje vandaag:

huisje visiteproof voor morgen

boodschappen

ukkie naar creche

salade's maken

wassen,strijken,vouwen

bedden kinderen verschonen

Het is de laatste week weer helemaal mis met middelste,ondanks dat ie sávonds niet meer drinkt en ik hem laat plassen voor ik zelf naar bed ga,plast ie weer iedere dag in bed.Iemand van jullie nog tips?
Gewoon lekker laten plassen Coe? Weet jij veel, mss is het alle decemberdrukte en stopt het vanzelf weer. Zo min mogelijk aandacht aan besteden zou ik denken.
Mogguh maisjes...

Wat fijn dat deze nacht beter is gegaan MissM.

Ik ga er van uit dat je zelf ook nog voor een volgende ronde naar bed bent.

Goed zo.

Fuss, het is inderdaad die vriendin.

Echt een dooddoener dit hoor, maar je gunt niemand zoiets, en dan uitgerekend zij ...

Ik vertel wel even wat meer op de BH.

Zeg, hopelijk kun jij heel snel van deze zwangerschap gaan genieten hoor.

Hebben jullie het al tegen Zoon verteld?

Fijn dat je nieuwe baan leuk is Rainz!

He Coe, wat vervelend van dat bedplassen.

Kan het zijn dat ie ergens mee zit?

Hoe oud is hij? Ik zou er niet een all te groot probleem van maken, en dat ook tegen hem zeggen. Zeg hem dat het wel weer over gaat en dat het niet erg is dat dit soort ongelukjes gebeuren.

Zou hij tijdelijk een luierbroekje willen dragen? Die zijn in hele grote maten te koop bij de apotheek dacht ik.

En wat doe ik vandaag:

Stofzuigen

Kerstboom rechtzetten (hij zakt iedere dag een beetje meer naar voren)

Wassen drogen blablabla

Keuken aan kant maken.

Plees

Etentje met toneelvereniging

Naar de kerstmarkt. (Lees: Kroeg)

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven