Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 11:28
Goeiemorgen allemaal, vannacht me nog even verkeken op het klusje 'maak de eten-index weer op orde'. Maar goed, mochten jullie een recept nodig hebben, kijk dan nog ff niet op de eten-index, maar in het bugs-topic, daar staat de werkende.
Verder is 'er verdrietig van worden' iets heeeeuuuullll anders die massaal in de panieke slaan van mijn onverwachte nachtje ziekenhuis. @bi
@BAM bij jou gaat het helemaal niet zo ver komen, want ik ga voor de kronkel en niet voor de tumor hoor. En als het dan toch een tumor is, dan een laaggradig dingtje wat ze eenvoudig weg kunnen snijden. Maar ik wil eigenlijk een kronkel.
Nadenken over je kinderen moet je van mij wel hoor, niet vanwege een mogelijke tumor, maar omdat er altijd wat kan gebeuren. Gewoon een idee hebben wat je zou willen en mensen om je heen s bekijken door de bril van: Zou ik ze aan hem/haar/hen toevertrouwen als ik er niet meer zou zijn. Als mijn leven dat nog oplevert, dat iedereen om zich heen gekeken heeft naar een goede plek voor zijn of haar kinderen, dan is t t waard.
En verder, ja, ik moet me er mee bezig houden, want t gaat mis, maar t kan nog wel een tijdje duren. En ik ga nog één keer de zomer meemaken en daar lekker van genieten.
De kinderen ga na de kerstvakantie 'verhuizen' en ik mag ze zo vaak zien als ik maar wil. De jongens gaan drie straten verderop wonen en kunnen dus ook zelf hierheen komen. Wel eten en slapen ze daar en ook uit school enzo eerst daar heen. Dat moet hun basis worden. Ik een leuke tante ofzo.
Verder is 'er verdrietig van worden' iets heeeeuuuullll anders die massaal in de panieke slaan van mijn onverwachte nachtje ziekenhuis. @bi
@BAM bij jou gaat het helemaal niet zo ver komen, want ik ga voor de kronkel en niet voor de tumor hoor. En als het dan toch een tumor is, dan een laaggradig dingtje wat ze eenvoudig weg kunnen snijden. Maar ik wil eigenlijk een kronkel.
Nadenken over je kinderen moet je van mij wel hoor, niet vanwege een mogelijke tumor, maar omdat er altijd wat kan gebeuren. Gewoon een idee hebben wat je zou willen en mensen om je heen s bekijken door de bril van: Zou ik ze aan hem/haar/hen toevertrouwen als ik er niet meer zou zijn. Als mijn leven dat nog oplevert, dat iedereen om zich heen gekeken heeft naar een goede plek voor zijn of haar kinderen, dan is t t waard.
En verder, ja, ik moet me er mee bezig houden, want t gaat mis, maar t kan nog wel een tijdje duren. En ik ga nog één keer de zomer meemaken en daar lekker van genieten.
De kinderen ga na de kerstvakantie 'verhuizen' en ik mag ze zo vaak zien als ik maar wil. De jongens gaan drie straten verderop wonen en kunnen dus ook zelf hierheen komen. Wel eten en slapen ze daar en ook uit school enzo eerst daar heen. Dat moet hun basis worden. Ik een leuke tante ofzo.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 11:31
Freak en Appel en Bi, geniet van jullie mini-meet.
Moet zeggen dat het heeeel raar is als ineens het forum je irl in stapt. Al deed de factor: onverwacht ook mee hahaha.
Ow, en het was het vriendje van het forum. Nou ja. Vaag verhaal hahaha.
Moet zeggen dat het heeeel raar is als ineens het forum je irl in stapt. Al deed de factor: onverwacht ook mee hahaha.
Ow, en het was het vriendje van het forum. Nou ja. Vaag verhaal hahaha.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 10 december 2009 om 11:46
donderdag 10 december 2009 om 11:47
Hallo iedereen!
Slecht geslapen bah. Werd net gebeld of ik vandaag kon werken en dat kan ik dus moet nu van 15.00 tot 23.00 aan de arbeid.
Noanne,
Wat fijn dat de jongens zo dicht bij gaan wonen. Wat moet het een rare situatie zijn.
Zus,
Hmm iets beter dus maar nog niet geweldig zo te horen. Toch nog maar ff uitzieken he.
Slecht geslapen bah. Werd net gebeld of ik vandaag kon werken en dat kan ik dus moet nu van 15.00 tot 23.00 aan de arbeid.
Noanne,
Wat fijn dat de jongens zo dicht bij gaan wonen. Wat moet het een rare situatie zijn.
Zus,
Hmm iets beter dus maar nog niet geweldig zo te horen. Toch nog maar ff uitzieken he.
donderdag 10 december 2009 om 11:48
Goffer .... ik sta net te douchen, pak de shampoo... kijk ik recht in het gezicht van de dakgootvervangmeneer.
Ik heb maar even gezwaaid en net gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Gelukkig was hij zo discreet om een eindje verder op dakgoot te gaan vervangen.
Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken.
Ik heb maar even gezwaaid en net gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
donderdag 10 december 2009 om 11:50
Hey IBI
Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt
We hebben een nieuwe avatar voor je geplaatst.
Ga maar eens kijken of dat wat voor je is.
Het is wel verdomdes moeilijk hoor omdat de achtergrond eigenlijk te donker is om er in zo'n ieniemienie vierkantje iets moois van te maken.
Je zou natuurlijk bij elke post die je doet het grote plaatje kunnen zetten dan ziet iedereen hem altijd in het groot
Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt
We hebben een nieuwe avatar voor je geplaatst.
Ga maar eens kijken of dat wat voor je is.
Het is wel verdomdes moeilijk hoor omdat de achtergrond eigenlijk te donker is om er in zo'n ieniemienie vierkantje iets moois van te maken.
Je zou natuurlijk bij elke post die je doet het grote plaatje kunnen zetten dan ziet iedereen hem altijd in het groot
donderdag 10 december 2009 om 11:51
quote:floor72 schreef op 10 december 2009 @ 11:48:
Goffer .... ik sta net te douchen, pak de shampoo... kijk ik recht in het gezicht van de dakgootvervangmeneer.
Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken. heb jij weer hoor hahaha.
Pfffffff.... Leo zou hier vast een prachtig HvNl verhaal van kunnen maken. heb jij weer hoor hahaha.
donderdag 10 december 2009 om 11:59
quote:floor72 schreef op 10 december 2009 @ 11:48:
donderdag 10 december 2009 om 12:02
donderdag 10 december 2009 om 12:06
Noanne wat fijn dat je alles zo goed kunt regelen voor de jongens. Ook fijn dat ze toch in een vertrouwde omgeving komen omdat ze daar soms al een weekend waren. Lekker dicht in de buurt en jij zo meteen een leuke tante.. wat ben je toch een lief en wijs mens
Ook al ben ik hier nog niet zo lang.. ik ben blij dat je terug bent
Ook al ben ik hier nog niet zo lang.. ik ben blij dat je terug bent