Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
oeeee, ja dat deugt idd van geen meter. Ik zou haast denken dat die mensen niks beters te doen hebben.

Wat een mazzel heeft die angel toch met jullie! Kan ze zelf wel met vakantie gaan hehehe
FaV, lijkt me niet dat je zo tekeer hoeft te gaan. Angels hebben het superdruk en kunnen echt niet elk topic nalezen op dit soort ongein.

De hulp van forummers is dan ook heel erg welkom, je reactie lijkt me dan ook niet nodig.
nou tekeer... dat valt wel mee toch. Sorry als het zo is over gekomen. Bedoelde het meer synisch, omdat ik het allemaal een beetje overdreven vind.

Ik vind het ook zo raar dat mensen wel grof bij andere topic's in mogen breken, provoceren en vervelende sferen mogen creeeren, maar ow-wee als een gezellig topic schrijft dat ze vol zijn... Vind dat echt vreemd. Want wat heeft iemand er nou aan om mee te schrijfen op een topic waar iedereen elkaar al zo goed kent. Dan heb je of een speciale reden (en dan kan je vaak gewoon als nog meeschrijven) of je kan gewoon een eigen topic openen... Ja toch...

En in ons geval waren we niet eens meer actief op het topic en stond er zelfs nog onder dat als je de hyves link wou je kon mailen.... dan ga je daar toch niet over klikken. Jah, tenzij je echt niks te doen hebt...
Nee, dat heeft niet met niks anders te doen te maken. Ledenstops zijn gewoon tegen de regels hier.

Daarnaast: als iemand provoceert of vervelend doet, wordt diegene óók aangepakt, want dat is ook tegen de regels...

Vandaar...

En alle hulp is daarin welkom om het hier zo leefbaar en leuk mogelijk te houden!
Voor leefbaar en zo leuk mogelijk te houden ben ik een groot voorstander van!

Maar over tegen de regels... als je buurman door rood licht rijd, dan bel je toch ook niet de politie om zijn nummerbord door te geven. Daar zijn politie agenten voor, die krijgen ervoor betaald en die regelen dat. (Beetje stom voorbeeldje misschien, maar je snapt toch wel een beetje wat ik bedoel??? )

En wat is dan precies provoceren en vervelend doen... de vaste topic-gangers kunnen bepaalde soort posten heel vervelend vinden, maar die mensen die op bezoek komen misschien wel enorm lollig... Dat blijft dus een vaag begrip. Maar het is dus zo dat er dan wel wat aan gedaan wordt??? Want dat vind ik opzich wel goed.

Nogmaals, ik ben ook voor een leuk en leefbaar forum!!
quote:FaV schreef op 02 december 2009 @ 21:50:

En wat is dan precies provoceren en vervelend doen... de vaste topic-gangers kunnen bepaalde soort posten heel vervelend vinden, maar die mensen die op bezoek komen misschien wel enorm lollig... Dat blijft dus een vaag begrip. Maar het is dus zo dat er dan wel wat aan gedaan wordt??? Want dat vind ik opzich wel goed.

Als jij een posting in je topic vindt dat je provocerend vindt, dan kun je dat hier melden op op de rapporteerknop drukken (het toverstafje, rechts boven de post).

Maar dat betekend dan wel dat je mij helpt.
Over het helpen: Jaa okee, dat snap ik, maar dan gaat het over iets wat wij persoonlijk als vervelend ervaren, dus kunnen we er zelf een melding van maken. Ik zal het dus niet doen als ik bij een ander topic (waar ik zelf niet mee schrijf) provocerende teksten lees, dat moeten ze zelf maar doen (snap je mijn punt een beetje?)

Maar okee, volgens mij heb ik mijn punt gemaakt. Ik vind het fijn te lezen dat jullie daar ook wat aan doen. Had ik even eerder moeten weten haha, maar inmiddels is het op "ons" topic (ik bedoel daar mee het vaste topic waar ik soms op mee schrijf) al opgelost.

Nu lekker koesen!

Bye bye
Nou nee, ik snap het niet helemaal

Maar dat maakt niet uit! Meldingen zijn altijd goed!

En fijn dat het is opgelost, slaap lekker!
@4: sorry voor mijn gekakel hier!
quote:FaV schreef op 02 december 2009 @ 21:50:

Voor leefbaar en zo leuk mogelijk te houden ben ik een groot voorstander van!

Maar over tegen de regels... als je buurman door rood licht rijd, dan bel je toch ook niet de politie om zijn nummerbord door te geven. Daar zijn politie agenten voor, die krijgen ervoor betaald en die regelen dat. (Beetje stom voorbeeldje misschien, maar je snapt toch wel een beetje wat ik bedoel??? )

Nogmaals, ik ben ook voor een leuk en leefbaar forum!!

Oh, en... als mijn buurman iets strafbaar zou doen wat ik ernstig genoeg vind, zou ik er wel melding van maken. Niet bij door rood licht rijden, wel bij dingen die écht niet door de beugel kunnen!

Als een man de straat zou afzetten, omdat hij er woont samen met de buren, en er mag niemand meer door. Zou ik er óók melding van maken. Het is nml een openbare straat, voor iedereen toegankelijk.

Of mensen er wel of niet komen doet er dan niet toe. Het is openbaar, dus iedereen mag er lopen en die man mag het niet afsluiten.

Nou ja, zoiets...

Maar goed, ik ga nu echt weg
Maakt niet uit, ik had de discussie een beetje gemist.

Ooit was er een Postbus 51 reclame "De maatschappij, dat ben jij" die wil ik wel naar het Viva forum doortrekken "Het vivaforum, dat ben jij" en als we er niet met z'n allen voor zorgen dat het hier gezellig en gastvrij blijft gaat het niet werken.

Dus heb ik graag dat mensen het hier komen melden als ze iets zien dat tegen de regels is, of iets waar ze het niet mee eens zijn.

Ik lees namelijk niet alles.
quote:Vinyl schreef op 02 december 2009 @ 22:36:

[...]

Oh, en... als mijn buurman iets strafbaar zou doen wat ik ernstig genoeg vind, zou ik er wel melding van maken. Niet bij door rood licht rijden, wel bij dingen die écht niet door de beugel kunnen!

Als een man de straat zou afzetten, omdat hij er woont samen met de buren, en er mag niemand meer door. Zou ik er óók melding van maken. Het is nml een openbare straat, voor iedereen toegankelijk.

Of mensen er wel of niet komen doet er dan niet toe. Het is openbaar, dus iedereen mag er lopen en die man mag het niet afsluiten.

Nou ja, zoiets...

Maar goed, ik ga nu echt weg

Helemaal gelijk Vinyl. Daar ben ik natuurlijk ook voor. Maar er is idd een verschil tussen dingen die niet mogen en dingen die echt niet door de beugel kunnen.

Mooie uitspraak van de VivaAgel. Kan je die niet in voeren hehe
Oh oh oh oh oh mag ik even klikken! Zucht oh! In het topic 'Komt allen tezamen...' Gaan we soms (allemaal) echt te ver.... Maar het is wel gezellig en we lachen allemaal en iedereen mag mee doen! Is het dan nog steeds verboden?
Ohoh Vief, Marielle is de grootste uitlokster hoor, wij volgen haar alleen maar.....
Nut, Marielle!

Is het nu uit?

En nu gezellig spelen anders zet ik je neus tussen je oren en moeten jullie met blote voeten naar bed.
quote:Viva Angel4 schreef op 03 december 2009 @ 08:26:

Nut, Marielle!

Is het nu uit?

En nu gezellig spelen anders zet ik je neus tussen je oren en moeten jullie met blote voeten naar bed.Nouhouuuuuu we mogen ook nooit wat!
tsjk, word ik hier opeens even voor klikspaan uitgemaakt! dat vind ik provocerend! help, wat moet ik nu doen!?
Het wondermiddel voor slechtslapende kinderen

Mag de reactie van die organisatie daar wel of niet?
Ik kwam hetzelfde melden. Grootste bezwaar mijns inziens is de zogenaamd wetenschappelijke toon van het stukje en niet werkende bron.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Waarom is er een apparte topic voor pilvraagjes als er toch niet gereageerd wordt? K vind het zo'n onzin om er een topic voor te openen maar ik wil het wel hier (ook) vragen.
quote:Maja82 schreef op 08 december 2009 @ 12:32:

Waarom is er een apparte topic voor pilvraagjes als er toch niet gereageerd wordt? K vind het zo'n onzin om er een topic voor te openen maar ik wil het wel hier (ook) vragen.

Er is mij gevraagd om een centraal pil-topic.

Ik kan mensen niet dwingen te antwoorden op dat topic.
quote:Toet schreef op 08 december 2009 @ 11:33:

Het wondermiddel voor slechtslapende kinderen

Mag de reactie van die organisatie daar wel of niet?

Ik heb het weggehaald.

En nee, dit mag inderdaad niet. Lijkt me gewoon reclame.
Dank je! Haar tekst staat nu alleen nog wel in mijn quote.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 08 december 2009 @ 17:12:

Dank je! Haar tekst staat nu alleen nog wel in mijn quote.Is weggehaald, maar dat had je natuurlijk ook zelf kunnen doen.
Hoi Viva/angel!

Zou de titel zwanger??!! mogen veranderen in: Augustus 2010 meiden babbel mee!

Alvast bedankt!

Gr. Meissie1982

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven