Mijn man heeft kanker (2)
dinsdag 21 augustus 2007 om 20:56
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:01
14.35u:
"Hij knokt zich een slag in de rondte, wil niet loslaten. Arme schat..."
14.47u:
"Hij mag gaan, hij heeft zo hard gevochten. Maar hij is zo sterk, lichamelijk en geestelijk. Ik kan onmogelijk trotser op hem zijn."
20.54u:
"Hij zakt langzaam weg, zoekt af en toe oogcontact, glimlacht en verdwijnt dan weer naar een tussenzone. Wat een bikkel."
"Hij knokt zich een slag in de rondte, wil niet loslaten. Arme schat..."
14.47u:
"Hij mag gaan, hij heeft zo hard gevochten. Maar hij is zo sterk, lichamelijk en geestelijk. Ik kan onmogelijk trotser op hem zijn."
20.54u:
"Hij zakt langzaam weg, zoekt af en toe oogcontact, glimlacht en verdwijnt dan weer naar een tussenzone. Wat een bikkel."
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:03
Mimsey, wat verschrikkelijk -en wat schiet een woord als 'verschrikkelijk' dan tekort, wat schieten alle woorden die ik kan bedenken tekort.
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar zag het topic nu steeds bovenaan bij de nieuwste tien staan en was al bang dat dat geen goed teken zou zijn.
Heel, heel veel sterkte en liefs voor jou en de jouwen!
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar zag het topic nu steeds bovenaan bij de nieuwste tien staan en was al bang dat dat geen goed teken zou zijn.
Heel, heel veel sterkte en liefs voor jou en de jouwen!
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:05
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:23
lieve lieve lieve mims.... ik ben net terug van vakantie, heb de tassen neergegooid en heb mijn computer aangezet. Godzijdank sms-te bloes me en ik lees nu tot mijn inmense verdriet dat het hard gaat, heel hard, veel te hard. Lieve schat, je bent zo dapper, zo sterk en wat is dit fucking oneerlijk. De tranen stromen langs mijn wangen en ik weet niet eens hoe dit kloteforum werkt nu. Lieverd, ik denk aan je, aan jou en jouw held , aan de beeldschone mops en aan jullie verdriet. Wat is dit afschuwelijk......
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:26
Nee!!! Het is toch niet echt waar??
Ik denk, ik ga even kijken bij Cheers en ik zie ineens allemaal nare dingen staan. Ik heb nog niet eens wat gelezen, behalve het laatste bericht van Bloesem met de smsjes en ik kan het niet geloven.
Ik ken je niet eens in het echt Mimsey, maar ik ben zo ontzettend verdrietig. Wat is dit erg zeg.
En ik vraag me af: hoe steun je iemand die je alleen maar van een forum kent. Wat kun je doen om het onnoemlijk grote verdriet wat er aan zit te komen te verzachten? Bah. Het leven is soms zo ontzettend stom.
Ik denk, ik ga even kijken bij Cheers en ik zie ineens allemaal nare dingen staan. Ik heb nog niet eens wat gelezen, behalve het laatste bericht van Bloesem met de smsjes en ik kan het niet geloven.
Ik ken je niet eens in het echt Mimsey, maar ik ben zo ontzettend verdrietig. Wat is dit erg zeg.
En ik vraag me af: hoe steun je iemand die je alleen maar van een forum kent. Wat kun je doen om het onnoemlijk grote verdriet wat er aan zit te komen te verzachten? Bah. Het leven is soms zo ontzettend stom.
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:39
dinsdag 21 augustus 2007 om 21:51