twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
zo meiden, voel me iets beter. heb de hele avond gesnotterd en zielig geweest. En ik heb hem vanmiddag gezien. En o men, wat was die pissig zeg.. ik ben naar buiten gelopen om iets te pakken zgn en hij moest wel hoi zeggen want zijn familie was erbij. maar ik dacht als ik dat nu niet doe dan doe ik het nooit, dus hoppa claar...

maar snap nu niet waarom die pissig is. Heb immers gedaan wat hij wou..Maja, hij liep aldoor in de achtertuin bij zijn familie dus heb hem veel gezien..en niet kijken zgnd he...maar ik voelde het wel hoor..

ik weet niet hoe het verder gaat.....snap alleen zijn boosheid niet...

Weet wel dat het nog niet afgelopen is allemaal.

En toch wordt ik steeds zekerder van zijn gevoelens...

Hij wou aldoor vrienden zijn en blijven...nou, waarom zou je afstand nemen als er nog nooit wat uitgesproken is..

Ik heb nog nooit over mijn gevoel naar hem toe gepraat. Hij ook niet hoor..

maar dit wordt een regelrechte soap inmiddels.

En dan die rare opmerkingen van zijn vriend (beste vriend)...

Maja, jullie ook veel sterkte meiden........lees dat jullie het net zo moeilijk hebben..teka lois...knuffel voor jullie. Sluit me aan in het rijtje geen contact hebben...
Haha Lois, je maakt me aan 't twijfelen, ik had me voorgenomen een nietszeggend bericht terug te sturen en nog een dagje te wachten met mijn antwoord, maar nu... Het is alleen dat ik zo bang ben voor mijn eigen gevoelens, mocht ik hem weer irl zien, dacht dat ik er al behoorlijk 'klaar' mee was en ietwat aanvaardt had dat ik hem niet meer zou zien. Haal ik mss dat alles weer overhoop? Ook al is de verleiding erg groot, dan zou ik weer terug bij af zijn! Wat zijn bedoelingen nu zijn weet ik niet, heb daar wel zo mijn ideeën over... . Dus mss laat ik hem toch nog maar eventjes spartelen, ik heb zo vaak in onzekerheid gezeten. Als het hem menens is zal hij zeker en vast nog wel een poging doen.

Moeilijk om je houding te bepalen mocht jij hem toch zien van de week, ik zou me geloof ik op de vlakte houden, laat hem de 1ste stap maar zetten, dat moet mogelijk zijn, een klein gebaar zegt veel!

Claartje, is zijn ego zo aangetast door jou?? Dat hij nu niet zo 'groot' kan zijn om idd vriendschappelijk met je om te gaan? Dat zegt wel wat over hem....

sterkte allemaal!

X t
TeKa, Ik zou wel ièts terugsturen na een dag spartelen. Je kunt je bij een evt. verder contact toch heel afstandelijk opstellen. Jij houdt gewoon de touwtjes in handen! Tenslotte zou ik ook willen weten òf hij me irl nog iets doet. Anders blijf je je dat steeds afvragen. Misschien creëer je wel een ideaalbeeld nu. (nou ja...bij wijze van spreken.)

Ik zou denk ik toch wel, in stilte, een gat in de lucht springen als hij iets laat horen. Gewoon alleen al om het feit dat het hem nog wèl wat kan schelen hoe we nu verder moeten met elkaar. Wil niet zeggen dat ik me weer laat gaan en alles wel weer prima vind wat hij voorstelt. Hmmm... waar heb ik 't over? Hij laat al 11 dagen niets van zich horen... Maar ik zie het bij jou TeKa, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Dinsdag D-day.....Ik hou vol...AFSTAND!
Lois, dat gat in de lucht heb ik ook wel gesprongen, geloof me!

Stuur mss toch dat berichtje maar terug, straks.. wanneer hij niet meer on line is, kan ik ook niet in de verleiding gebracht worden een gesprek aan te gaan! Mss heb je gelijk, maak ik nu wel een ideaalbeeld van hem, na zo'n tijd hem niet gezien of gesproken te hebben. Blijft alleen mijn gevoel of hij werkelijk in mij/ons geinteresseerd is of dat het iets anders is, kan daar hier niet echt op ingaan. Ook speelt mee dat ik met nr1 bezig ben te zien wat er voor ons nog mogelijk is. Want wat als we elkaar zien en alles weer van voor af aan begint, pff het heeft me zoveel gekost om te komen waar ik nu ben. Hij heeft immers aangegeven geen vaste relatie te willen of kunnen hebben om wat voor reden dan ook en zou dat dan nu anders zijn?

En idd de wonderen zijn de wereld niet uit, dat zie je maar weer..

of je er altijd gelukkig van wordt is iets anders! 'k Ben benieuwd of hij zich voor D-day nog meldt bij je.... want jij doet dat niet he! die 2 dagen hou je vol hoor!!

I'll cross my fingers!!
TeKa, Ik ken jouw achtergrond met nr2 natuurlijk niet. Is er geen optie dat jij en nr2 een lat-relatie oid kunnen hebben. Of is het probleem juist dat hij zich juist niet wil binden,dan is de situatie moeilijk. Maar als nr2 af zou vallen mag dat niet alleen een reden voor je zijn nr1 terug te willen. Je zou echt weer bereidt moeten zijn te gaan voor een leven samen.Je moet dan investeren in jullie relatie. Zolang nr2 in je hoofd zit krijgt nr1 geen èchte kans. Altijd blijft de vraag op de achtergrond: "Stel dat......?" Daarom is het niet verkeerd eens te kijken of nr2 nou echt wel zo de moeite waard is. Wie weet heeft je gevoel al een flinke deuk gekregen... Ik zou iets vriendelijks terugsturen en niet tè happig reageren... Good luck! X Lois
Nr2 meldt zich niet voor D-day... Ik baal wel dat ik me nu misschien druk maak en dat hij er dan helemaal niet is.Ik word langzaam milder in mijn oordeel over nr2. Moet snel de reden van mijn besluit weer helder krijgen. De pest is dat er steeds meer goede herinneringen boven komen drijven. Geen idee waarom?!
Lois, ben je daar zo zeker van? Is hij zo koppig of zo hard voor zichzelf?

Ja, tijd doet zeker wel wat met je oordeel, je vergeet de minder leuke dingen snel, hoewel het beter zou zijn die ook helder te houden!

Je hebt gelijk als je zegt dat het wegvallen van nr2 niet de reden moet zijn om naar nr1 terug te gaan, dat weet ik al te goed. Mijn dilemma was inmiddels ook of ik wel of niet alleen verder zou gaan, met mss op de achtergrond nr2 en wat dan evt mogelijk zou zijn, zo eerlijk moet ik zijn. Want als je voor de verkeerde redenen teruggaat moet je vrezen dat het mss weer mis gaat. Heb inmiddels een kort doch vriendelijk berichtje verstuurd... wacht wel af wat er op komt.

X t
Ik heb zelden iemand gezien die zò hard is voor zichzelf. Ook is hij erg koppig ja. Ik heb hem pijn gedaan dus is hij in zijn eer aangetast denk ik. Hij trekt zich makkelijk dingen persoonlijk aan en kan dan lang boos blijven op iemand.Dat weet ik. Nu.... ben ik die persoon vrees ik. Ik heb er echt een hard hoofd in. Hij verwacht nu nog steeds dat ik wel een keer contact zoek, weet dat ik het nog nooit heel lang volgehouden heb. Het zou zelfs kunnen zijn dat ik al een gepasseerd station ben. "Jij wil geen contact, nou dan niet". Hij moet me zien. Dàn pas doe ik wel of niet iets met zijn gevoelens.Pfff... ik weet 't niet, kan wel weer fff een potje janken! Maar.... Ik doe niets.

Ik ben heel benieuwd of hij je iets terugstuurt..En denk erom...JIJ bent de baas, JIJ bepaalt de spelregels! (ZO! Ik heb gesproken...)

X Lois
Ja, dat kan ik begrijpen, wanneer hij je weer ziet kan het weer heel anders lopen, houdt hij zich ook alleen maar sterk.. juist omdat hij je niet ziet, hmm klinkt niet logisch, maar je snapt het vast wel! Moeilijk als je nu zo hard voor jezelf moet blijven om niets te doen terwijl je liever juist wel wat wilt laten horen.

Heb al antwoord terug, mijn gevoel was weer juist... en al neem ik me ook 1000 keer voor dat IK de regels maak... ik weet dat het niet goed voor me is als ik doe wat ik zou willen doen.. ben weer terug bij af, begint alles weer opnieuw met het risico dat er dan een vervolg gaat komen, en dat zal dan in het geniep moeten. Door allerlei omstandigheden is het niet mogelijk elkaar voor een uurtje of zo te treffen.. daar liep het o.a. ook op stuk. Dacht ik eerder nog alles aan te kunnen, nu twijfel ik daar aan en dat komt voor een groot deel door zijn houding. Moet mijn verstand nu voor mijn gevoel laten gaan?!

Pffff.....
o meiden, ik leef met jullie mee......wat een moeilijke situatie zitten jullie in en wat een gemengde gevoelens. Moeilijk is het soms met je hart en je gevoel tegenover je verstand te zetten..

Heel veel sterkte voor jullie..lois met je d day en teka met het versturen van je mails, de andwoorden en het nadenken en afwegen erover.

Hier gaat het rustig nu. heb me voorgenomen als ik verdrietig ebn in mijn bed te huilen. Hoewel er mensen in mijn omgeving zijn die het wel zien dat ik het enorm moeilijk heb..

Teka: ik denk niet dat hij in zijn eer aangetast is. Hij is nog vrij jong en heeft nog niet veel meegemaakt op liefdes gebied. tel daarbij zijn verlegenheid en zijn niet al te grote zelfvertrouwen op...

Hij geeft wel elke x een beetje aan dat hij het moeilijk vind over zijn gevoelens te praten. maar eigenlijk pas als ik zeg dat ik iets moeilijk vind om te zeggen.

heb laatst al een x gezegd dat ik niet meer zou smsen en toen werd die pissig..En nu gaf die hetzelf aan onder het mom dat het toen anders was...

Heb ook gezegd er is niets verandert naar mijn idee, maar ja..mss denkt hij wel weer dat dit overwaait en ik gewoon ga smsen.

Heb gewoon keihard gezegd dat ik niet weet hoe het voelt om verliefd te zijn en dat dat al 12 jaar geleden is..(wat een bull niet) ben hopeloos verliefd.

Mss moet ik mijn gevoelens maar gewoon vertellen zodat hij beseft dat ik daarom geen contact meer wil en/of afstand iig...

ik ben niet eerlijk geweest tegen hem..Er is verder nog niets gebeurt maar ben bang als het zo blijft dat het wel gebeuren gaat. En aangezien ik een open boek ben en alles van mijn gezicht af te lezen valt.......

Maar ja, ik ben die confrontatie gelukkig aangegaan. het was weel heel moeilijk met zijn fam erbij maar als ik het zou uitstellen zou het moeilijker zijn. Maar heb hem vaak een x zien rennen of stoeien. En met de vriendin van zijn nicht deed hij zo overdreven, net of ik dat even moest zien he...wat natuurlijk gebeurde. maja, ik ben geen haar beter..ik voel me gewoon weer puber.....het om elkaar heen draaien, jaloers maken...
Moeilijk TeKa,Is het niet mogelijk om in de toekomst wat langere afspraken te 'eisen' zodat het wel vol te houden is? Ik vrees dat je je gevoel niet tegen kunt houden TeKa. Misschien wel even... Het enige wat je kunt hopen is dat het tegenvalt als je hem ziet / spreekt. En dat nr2 geen optie meer is. Dan heb je iig geen "Had ik maar...." gevoel meer. Wat is wijsheid? Niet te hard van stapel lopen in ieder geval! X Lois
Stil hier! Ben net even langs zijn huis gereden. Hij was thuis aan het werk. Stom! Want nu zit hij weer in volle hevigheid in m'n hoofd.Ben ik 11 dagen zo sterk om dat niet te doen..Pff....Ik krijg het steeds taaier. Waarom zoekt hij nul contact??!
Ik dacht weer even sterk in mijn schoenen te staan vandaag.........Hij stuurde als eerste een berichtje vanochtend vroeg. Normaal gesproken is dat een teken voor mij om te bellen maar ik heb niet gereageerd, zelfs niet om te zeggen dat ik vandaag en morgen thuis blijf om dat ik me niet zo goed voel.

Ik had later 2 andere collega's wel bericht gestuurd dat ik vandaag niet kwam. Helemaal geen reactie van hem verder. Nu kijk ik net mijn werk emails na en zie dat hij vandaag ook ziek is thuisgebleven. Nu vraag ik me gelijk weer af hoe het met hem is, wat hij mankeert en voel ik me klote omdat ik niet gereageerd heb vanochtend. Ik heb nu wel een berichtje en een email gestuurd maar nog geen reactie gehad. Ik durf niet te bellen omdat zijn vrouw waarschijnlijk thuis is.

Balen....
Claartje, mss is het idd beter hem eerlijk te vertellen wat je gevoelens zijn voor hem, dan zou het duidelijker zijn en kan hij er dan mss beter mee omgaan. Maar ja, die verliefdheid raak je maar zo niet kwijt, en wat kun je er mee? Voorlopig alleen maar ervan genieten denk ik... en er verder niets mee doen, hoe moeilijk ook, maar dat is de enige manier om jezelf recht aan te kunnen blijven kijken. Ik weet niet hoe het nu met jou en nr1 gaat, als het daar wat minder is zal het verlangen naar nr2 weer groter zijn en andersom.

Lois, ik weet niet of het mogelijk is, om wat te 'eisen', als iemand alleen een vrijblijvende relatie wil, is dat ook een keuze. Daar kun je het mee eens zijn of niet, en ik ken mezelf te goed om te weten dat dat op den duur niet voor mij zou werken. Het is idd een achtbaan momenteel, toch contact en hopen dat het tegenvalt? Of toch niets meer doen. Ik ben wel anders tegen een aantal zaken aan gaan kijken inmiddels, dus... het risico waard?? Als ik mezelf heel goed kan voorhouden dat het dan ook echt, echt de laatste keer is? Ik heb nog even tijd om na te denken.. Ai, waarom reed je nu toch langs zijn huis.... ik mag hopen dat hij je niet heeft gezien! Hou vol, hou vol nog 1 dagje mss al hij tenminste ook daar is waar jij moet zijn.

Thea, een stap vooruit, twee achteruit... mss heeft hij (nog) niet gereageerd juist omdat zijn vrouw thuis is.

Laat hem de 1ste stap nu zetten, jij hebt, begrijpelijk, wat laten horen, dus is hij nu aan zet.

sterkte maar weer allemaal!
TeKa, een vrijblijvende relatie is inderdaad wel het andere uiterste! Weet je zeker dat hij daar nu nog zo over denkt? Ik geloof goed dat je het moeilijk hebt nu, zoveel tegenstrijdige gevoelens... Toch denk ik dat je spijt krijgt als je niet kijkt hoe je er nu in staat ten opzichte van hem. Wie weet kun je er op een andere manier naar kijken. (We hebben lang genoeg tijd gehad om na te denken over wat we NIET meer willen.) Zou je het bij één keer kunnen laten? Neem idd de tijd om na te denken.... Ik wens je wijsheid toe meid.....

Ben langsgereden, maar hij heeft mij niet gezien.Ik ken zijn schema vandaar dat ik wist dat hij thuis aan het werk was.Blèh!!
Lois, nee dat weet ik niet zeker, dat is waar en mss ga ik wel spijt krijgen als ik geen contact met hem opneem, op wat voor manier dan ook.. dus ga er nog goed over nadenken... hopelijk kom ik tot een goed besluit.

D-day voor jou morgen, ik duim voor je!

X t
Heel veel sterkte vandaag lois!! ik al even aan je denken!!

En lieve teka........je had hem wel gezien dus en hij jou niet? raar is dat he...

je wilt er dan zo graag even naar toe rennen bij wijze van...

Sterkte voor jou ook!!

Waar zijn de anderen? Thea, marlies, deurtje??

Hoe vergaat het jullie??

Hier is het rustig!!

Ik weet dat hij in de buurt is en kan hem tegenkomen maar voel me relaxed.

heb gisteren veel met mijn zusje gepraat. zij luistert en oordeelt niet.

Weet ook dat ik de juiste beslissing heb genomen eerst door het contact af te breken.. weliswaar alleen via sms maar denk dat msn etc snel volgt.

Ik denk nl niet dat hij mij aanspreekt.

Maarja, wie zegt hoe ik er aan toe ben als ik hem gezien heb...

Ik weet dat verliefdheid iets is wat je kan overkomen...en het is zo raar, ken hem al jaren en ineens..pats boem..daar sloeg de vlam in mijn hart.

Maar weet nog niet hoe het verder gaat.........of ik wat van mijn gevoel ga zeggen zodat hij het beter begrijpen zal waarom ik afstand neem..

maar vooralsnog is het dus rustig!!
Claartje, Ik denk niet dat het een groteverrassing zal zijn voor hem om te horen dat je gevoelens hebt voor hem. Misschien als je het uitspreekt, dat je dan allebei duidelijkheid krijgt over wat je van elkaar kunt / mag verwachten. Hij weet nu duidelijk geen raad met de situatie....

TeKa, nog iets gehoord? Ik hoop dat je de rust vindt om alles goed te overwegen..

Vandaag D-day. Hoe erg, dat ik al weer aan het bedenken ben wat ik aan moet doen, hoe ik ga reageren..(nauwelijks dus!), en hoe ik me zal voelen na afloop.Ik laat er wéér m'n leven door beheersen en het erge is dat ik me misschien nog voor niets druk maak ook. De kans dat hij aanwezig is, is misschien 50%...Pfff...
Claartje, fijn dat je met je zusje over dit soort dingen kunt praten!

Lois, ik begrijp hoe je voelt vandaag... bloednerveus, angstig, vol verwachtingen... en mss voor niets, maar mss ook terecht. Probeer je rust te bewaren en bepaal vooraf wat je houding zal zijn! Laat hem maar komen, hij zal toch wel enige reactie tonen wanneer hij je weer ziet?

Hier alles nog vrij rustig. Laat het wel even op zijn beloop

Oh ja, en je outfit? wat denk je zelf; piekfijn natuurlijk, opgedoft en je haren in model haha, hij zal niet om je heen kunnen! Enne.. is voor je eigen gevoel alleen maar goed!

Ik duim voor je.

X t
Hoi TeKa, Ik heb alles gedaan en gevoeld zoals je aangegeven hebt.Haar geföhnd, nieuwe blouse,hakken aan..Ik was zenuwachtig,angstig maar had eigenlijk geen verwachtingen van zijn reactie.

En...Hij was er (samen met nr1).Het ging om een begrafenis. Ik zag hem aankomen, hij zag mij nog niet.Ik ben bij anderen gaan staan omdat hij naar mijn nr1 kwam. Pas toen we uit de kerk kwamen moesten we hallo zeggen.Heb koel hallo gezegd en ben bij zijn vrouw gaan staan praten.(Er stonden ook anderen bij). Bij het condoleren hebben we samen aan tafel gezeten. (Kon niet anders, stoel was voor mij vrijgehouden). Geen woord gewisseld en elkaar niet aangekeken.(wel stiekem, hij ook maar véél minder). er was geen reactie te zien!! Later heb ik twee woorden met hem gewisseld omdat mijn nr1 een opmerking maakte en een reactie vroeg. We gingen met de hele groep afscheid nemen dus daarna een half uur naast/achter hem in de rij gestaan bij het condoleren.(geen woord gewisseld!) In de auto mòest hij wel zwaaien omdat ik daar met nr1 liep. Dat was het.... Ik vrees dat dit mijn toekomst met hem is. Hij LIJKT er niet wakker van te liggen....

Dit doet pijn!!! X een verdrietige Lois
Hoi Lois, dit doet ook pijn! snap je helemaal.

Maar kan het niet zijn dat hij de gelegenheid niet passend vond iets te laten merken? Relax... je weet het niet, mss laat hij toch nog wat van zich horen op een ander moment.

Hier nog geen beslissing genomen, neem nog de tijd maar weet ook niet of nr2 nog een reactie heeft gestuurd.. D-day is voor mij nog een paar dagen verder weg. Heb veel contact met nr1 momenteel en wil dat even voorrang geven. Dat gaat goed en minder goed, ben er aan gewend geraakt de dingen alleen te doen, dus het is wennen zo veel samen te zijn.

voor jou

X t
Ik heb het gevoel dat ik 't wat hem betreft ècht verknald heb! Géén!! reactie...

Die heeft voor zichzelf bepaald dat hij er ook klaar mee is. Ik baal zo...maar weet niet wat ik moet doen. Volhouden maar weer denk ik. volgende week heb ik vergadering met hem. Als hij voor die tijd niets laat horen, dan is 't over en uit denk ik...Pfff... voelde me door die begrafenis al niet ècht lekker maar nu helemaal ellendig.

Wanneer is jouw D-day? Goed dat je de tijd neemt...
Het kan natuurlijk zijn dat je gevoel je niet bedriegt.. en dat moet hard zijn voor je, na zo'n dag als vandaag. Het einde van iets wat mss ook nooit gekund had? Het is moeilijk dat onder ogen te zien, geeft veel verdriet, helaas hier spreekt ook een ervarings-deskundige.

Komend weekend is D-day... heb idd geen reactie meer gehad heb nu ook even geen idee of dat nog komt. En dan nog... wat dan, ben daar met mijn verstand nog steeds niet uit, hart roept ja..ja

Pffff, mannen.............

Wens je veel sterkte!
[quote][message=459585,noline]claartje1976 schreef op 21

Waar zijn de anderen? Thea, marlies, deurtje??

Hoe vergaat het jullie??

Wat fijn dat er naar me gevraagd wordt,als nieuwkomer op jullie forum.

Ik heb nog steeds geen enkel contact gehad met mijn gm,hij laat helemaal niets meer horen...zou hij er dan echt klaar mee zijn nu?

Met mijn verstand weet ik dat juist IK er nu klaar mee moet zijn na wat hij heeft gedaan...maar die man zit nog te diep in mijn hart.

Vrijdag ga ik hem nog eenmaal zien,een laatste afspraak,deze hebben we begin vorigeweek al gemaakt..maar of hij nog komt..geen idee !

We zijn al 30 x eerder uit elkaar gegaan maar steeds weer kwamen we bij elkaar terug,ik ben bang dat het deze keer niet zo zal gaan.Hij zegt duidelijk dat het moet stoppen,dat hij samen met haar in therapie zit,dat hij niet meer wil liegen...maar lieve deurtje,je zit in mijn hart,voor altijd,ik mis je...bla bla bla....!!!

Lois,dat hij zo afstandelijk reageerd kan idd komen omdat het nou niet bepaald een juiste plek was om contact te zoeken,hij weet zich vast ook geen houding te geven in die situatie.

Mijn gm kon dat ook zo fijn,dan zagen we elkaar in gezeldschap en dan keek hij zo langs me heen...auw,dat stak.Ergens had hij altijd de angst dat mensen het konden zien aan hem/ons..misschien is dat bij jou nr 2 ook wel het geval.

wacht even af wat zijn reactie zal zijn als jullie elkaar zien zonder andere mensen,wie weet hoor je binnekort weer van hem omdat hij het ook een ongemakkelijke en nare situatie vondt.
TeKa,Ik hoop zo dat je deze keer geen gelijk hebt....Ik denk nog steeds dat een vriendschap zou moeten kunnen. Natuurlijk zal daar altijd een soort spanning bij blijven.Het belangrijkste voor mij is dat ik hem niet kwijt wil...

D-day komt er nu toch wel snel aan. Slaat de weegschaal al naar één kant door qua beslissing? Waarom laat hij nu niets meer horen..Neemt hij weer de touwtjes in handen en jij maar wachten.Pfff....

Deurtje, Dank je voor je lieve reactie. Ik had op het andere forum al gelezen dat je nog steeds geen contact gezocht hebt.Je zegt dat jullie ook al vaker gestopt zijn. Is dit nu de langste periode dat jullie gestopt zijn en dat je geen contact zocht? Wat zou jouw hoogst haalbare nu nog zijn wat betreft je GM? Zou je een leven samen nog willen, of toch accepteren dat hij niet weggaat, of.... Voor jou moet het zo'n klap geweest zijn dat je zo dicht bij een leven samen was. Jouw gevoelens voor hem zitten heel diep..Ieder ander had hem aangevlogen denk ik. Wordt GM ook geleid door angst? Het lijkt er wel op.Wat heb je aan: "Ik mis je zo..."niets! Kon je de knop maar vinden hè?

Wat betreft nr2. Het was inderdaad geen ideale situatie en natuurlijk ook de eerste keer dat we elkaar onder ogen kwamen na mijn boute sms verhaal. Nr2 is toch al niet zo goed in het nemen van de eerste stap. In het verleden begon ik dan toch maar met praten of contact zoeken, gewoon omdat ik er niet tegen kon. Hij weet zich in deze situatie idd geen houding te geven, dus daarom kijkt hij ook langs me heen ja. Hoopt denk ik dat ik wel weer een hand toesteek. Al is 't maar dat we in gezelschap normaal kunnen doen. (wel zo makkelijk voor HEM) Ook klopt 't dat nr2 als de dood is dat iemand het door zou krijgen. In het verleden kon hij zijn gevoelens voor mij, thuis bijna niet verbergen. Hij straalde langs alle kanten en had moeite met nr1.Toen is de angst (terecht) toegeslagen!

Maar wat me het meeste zorgen baart is dat ik géén reactie zag. Meestal kan ik aan zijn ogen wel zien of het hem iets doet. In dit geval keek hij op dezelfde manier (heel even) naar mij als naar een onbekend oud vrouwtje wat er even langs wilde. Dat niet reageren, het onverschillig doen, dat vond ik eng. Ik weet niet of het een farce is, zo van: "Het is jouw beslissing, mij heb je er niet mee"of dat hij echt denkt: "Klap maar!"

Ik ben blij dat ik hier m'n ei kwijt kan...Pfff

Deurtje, schrijf maar lekker mee hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven