twee liefdes...........nieuw topic...
vrijdag 20 juli 2007 om 11:41
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
woensdag 22 augustus 2007 om 10:06
Goedemorgen allemaal, aan het begin van de week heb ik me verdiept in het topic "mijn man gaat vreemd". Werd daarna overspoeld met schuld gevoelens, tegenovr nr1 maar ook tegenover nr2. Mijn grootste fout is geweest dat ik nr1 nooit over mijn gevoelens voor nr2 heb verteld. Die zijn er al heel lang en ik had nr1 dit moeten vertellen voordat ik het aan nr2 vertelde. Maar ik was bang dat hij zou zeggen dat ik nr2 niet meer kon zien en ik nr2 kwijt zou raken. Daarna een lang gesprek over dit alles met nr2 gehad. Hij wil mij niet kwijt raken en hoewel hij het liefst gisteren al getrouwd was en iedereen zou willen vertellen dat we van elkaar houden, is hij bereid om alles te doen zodat nr1 niks te weten komt. Hij wil dat ik eerst mijn best doe om thuis alles zo gewoon mogelijk te laten verlopen en dan pas aan hem denk. Hij zegt dat hij door onze relatie niet aan een andere vrouw kan en wil denken. En ik weet dat dit waar is. Vrouwen staan voor hem in de rij maar hij wil alleen mij. Na dit gesprek heb ik weer meer kracht om thuis mijn best te doen. Maar ik blijf me afvragen op welke manier mijn nr1 het minst pijn heeft als ik het hem zou vertellen. Maar waarschijnlijk bestaat die manier niet.
Teka, begrijp ik het goed en ga je je nr2 ontmoeten?
Lois, wat ik uit je berichtjes begrijp is dat nr2 echt geen contact wil, misschien klinkt het hard maar zo lijkt het mij. Ik denk dat je sterk moet zijn, probeer energie in nr1 te steken. Misschien dat nr2 daar jaloers van wordt, maar niet alleen daarom, misschien dat het je aandacht van nr2 afleidt.
Deurtje, ik leef met je mee. Ik zie in jou mijn nr2. Ik kan me wel voorstellen dat je gm echt van je houd en nog steeds aan je denkt. Maar dit is natuurlijk maar een kleine troost.
Teka, begrijp ik het goed en ga je je nr2 ontmoeten?
Lois, wat ik uit je berichtjes begrijp is dat nr2 echt geen contact wil, misschien klinkt het hard maar zo lijkt het mij. Ik denk dat je sterk moet zijn, probeer energie in nr1 te steken. Misschien dat nr2 daar jaloers van wordt, maar niet alleen daarom, misschien dat het je aandacht van nr2 afleidt.
Deurtje, ik leef met je mee. Ik zie in jou mijn nr2. Ik kan me wel voorstellen dat je gm echt van je houd en nog steeds aan je denkt. Maar dit is natuurlijk maar een kleine troost.
woensdag 22 augustus 2007 om 13:08
Hoi Deurtje, ik ben het met Lois eens dat je er niets mee kunt wanneer GM zegt dat je in zijn hart zit voor altijd. Dat je altijd zijn gedrag vergoelijkt heb zegt genoeg over je gevoelens voor hem. En die ben je niet eenvoudig kwijt, zo werkt dat niet. Op vriendschappelijke wijze met elkaar omgaan werkt ook niet, tenminste zou het niet voor mij doen. Daarvoor hebben er te lang andere gevoelens meegespeeld. Dan kun je idd beter helemaal geen contact meer hebben, hoe zwaar ook, want dan zou je altijd een sprankje hoop houden. Laat hem in therapie uitzoeken wat er nog is tussen hem en zijn vrouw, dat is het enige wat rest.
Neem je tijd om afstand te nemen, ik merk zelf dat het (een beetje) werkt, je toch anders naar dingen kunt gaan kijken. Niemand kan jou aangeven hoeveel tijd je daarvoor nodig hebt alleen jijzelf.
Lois, net wat Deurtje ook al zegt, de gelegenheid was nu niet bepaald zodanig dat hij wat kon laten merken, wacht het even af ook al zegt je gevoel wat anders.
En hier, nog steeds geen reactie, maar ik ben niet van plan te wachten, wanneer hij niets laat horen is het niet gemeend geweest van zijn kant.. was het mss even aftasten hoe de zaken er nog voor staan?? Dan maar geen ontmoeting. Ik weet het niet, en gek genoeg kan ik daar toch iets beter mee omgaan nu. Mijn muur is blijkbaar steviger geworden dan ik dacht! Maak mezelf tenminste niet meer gek met de gedacht dat er mss iets aan de hand is waarom hij niet zou kunnen reageren....
Flamenco, er is idd geen pijnloze manier om iemand te vertellen dat je niet meer van hem/haar houdt. Als je werkelijk zeker bent van je zaak kun je maar 1 ding doen. Ik zou alleen niet aangeven dat er een nr2 meespeelt, de gevoelens van nr1 zullen al heftig genoeg zijn zonder dat te weten.
Stap niet van het een in het andere, neem je tijd en doe eerst wat voor jezelf een tijdje, een beetje afstand nemen van nr1 en van nr2. De tijd om tot rust te komen van alles wat er in je hoofd zit. Maar... ik heb niet het idee dat je er al uit bent... maar mss heb ik dat mis?
X t
Neem je tijd om afstand te nemen, ik merk zelf dat het (een beetje) werkt, je toch anders naar dingen kunt gaan kijken. Niemand kan jou aangeven hoeveel tijd je daarvoor nodig hebt alleen jijzelf.
Lois, net wat Deurtje ook al zegt, de gelegenheid was nu niet bepaald zodanig dat hij wat kon laten merken, wacht het even af ook al zegt je gevoel wat anders.
En hier, nog steeds geen reactie, maar ik ben niet van plan te wachten, wanneer hij niets laat horen is het niet gemeend geweest van zijn kant.. was het mss even aftasten hoe de zaken er nog voor staan?? Dan maar geen ontmoeting. Ik weet het niet, en gek genoeg kan ik daar toch iets beter mee omgaan nu. Mijn muur is blijkbaar steviger geworden dan ik dacht! Maak mezelf tenminste niet meer gek met de gedacht dat er mss iets aan de hand is waarom hij niet zou kunnen reageren....
Flamenco, er is idd geen pijnloze manier om iemand te vertellen dat je niet meer van hem/haar houdt. Als je werkelijk zeker bent van je zaak kun je maar 1 ding doen. Ik zou alleen niet aangeven dat er een nr2 meespeelt, de gevoelens van nr1 zullen al heftig genoeg zijn zonder dat te weten.
Stap niet van het een in het andere, neem je tijd en doe eerst wat voor jezelf een tijdje, een beetje afstand nemen van nr1 en van nr2. De tijd om tot rust te komen van alles wat er in je hoofd zit. Maar... ik heb niet het idee dat je er al uit bent... maar mss heb ik dat mis?
X t
woensdag 22 augustus 2007 om 15:42
Flamenco. Eigenlijk zit je nu in een soortgelijke situatie als TeKa. Als ik het tenminste goed begrijp. Je bent aan het afwegen of je nr1 los gaat laten voor een leven met nr2. Dat zal moeilijk zijn en voor alle partijen pijnlijk. Ik wens je sterkte....
TeKa, Ik hoop zo dat dat de reden is van zijn 'onverschilligheid'. Ik weet het niet meer.. Ik heb spijt van mijn actie nu. Het was toch wel een erg bout smsje. Ben in staat om hem iets te sturen nu! Ik moet me echt bedwingen... Ik wil hem zeggen dat ik hem mis. Ik wil hem vragen hoe we ons komende vergadering ten opzichte van elkaar gaan gedragen, dat het niet kan op de manier van gisteren. Ik wil, Ik wil.... Pfff ...
TeKa, Ik hoop zo dat dat de reden is van zijn 'onverschilligheid'. Ik weet het niet meer.. Ik heb spijt van mijn actie nu. Het was toch wel een erg bout smsje. Ben in staat om hem iets te sturen nu! Ik moet me echt bedwingen... Ik wil hem zeggen dat ik hem mis. Ik wil hem vragen hoe we ons komende vergadering ten opzichte van elkaar gaan gedragen, dat het niet kan op de manier van gisteren. Ik wil, Ik wil.... Pfff ...
woensdag 22 augustus 2007 om 16:19
Lois, als je idd spijt hebt van je laatste sms en niet wil dat dit tussen jullie in blijft staan zou je hem dit mss kunnen laten weten, vooral omdat je al zei dat hij moeilijk weer de de 1ste stap zal zetten. Laat alleen niet blijken hoezeer je hem mist!! Ook al voelt het dan als 'verliezen' het zou wel duidelijk maken dat je op een normale manier met hem om wilt gaan, ook al met het oog op de keren dat jullie elkaar tegenkomen. Je kunt dan altijd nog zien hoe hij reageert..... is dat een lauwe reactie weet je dat het niet meer zal worden dan het is, ook niet leuk maar dan heb je wel duidelijkheid.
sterkte!!!
X t
sterkte!!!
X t
woensdag 22 augustus 2007 om 21:15
TeKa, ik denk dat ik zoiets ga doen. Ik probeer tot de dag van de vergadering te wachten (dinsdag) en stuur hem dan alleen een vraag over onze houding die we ten opzichte van elkaar gaan aannemen. Dat ik besef dat we elkaar pijn gedaan hebben, maar dat we, als we elkaar zien, toch gewoon met elkaar moeten praten.......Zoiets? Ik merk dan inderdaad aan zijn reactie wel hoe hij erin staat. Dan zie ik maar weer hoe ik daarmee omga. Ik word er zo hopeloos van. Wat ben ik toch een watje dat IK toch weer die eerste stap ga zetten! En hoe hard zal de klap zijn als hij me ècht op een zijspoor heeft geplaatst.....
Hoe is 't met jou? Nog steeds niets gehoord?
X Lois
Hoe is 't met jou? Nog steeds niets gehoord?
X Lois
woensdag 22 augustus 2007 om 21:32
Lois, en ook al zou het je niet lukken tot dinsdag te wachten, wat let je om deze vraag eerder te stellen? Waarom jezelf zolang in onzekerheid laten. Stel dat je kort voor die vergadering negatief antwoord krijgt... dan moet je daarna daar ook nog naar toe! Ik snap dat je het als een 'verlies' zit, het zij dan maar zo, je hebt dan tenminste tijd je voor te bereiden als je hem weer treft.
Hier alles nog stil, pfffff krijg nu toch wel een beetje een raar gevoel, ik had het anders ingeschat, maar probeer dat van me af te zetten. Ik wil mijn energie in nr1 steken op dit moment. Dat gaat met vallen en opstaan, maar dat kon ook niet anders er is te veel gebeurd.....
X t
Hier alles nog stil, pfffff krijg nu toch wel een beetje een raar gevoel, ik had het anders ingeschat, maar probeer dat van me af te zetten. Ik wil mijn energie in nr1 steken op dit moment. Dat gaat met vallen en opstaan, maar dat kon ook niet anders er is te veel gebeurd.....
X t
woensdag 22 augustus 2007 om 21:45
Wat vreemd TeKa. Wat is zijn doel om niets te laten horen nu? Zou 't zo zijn dat hij je op het laatste moment gaat confronteren met de vraag of je hem wil ontmoeten...Zodat je geen tijd meer hebt om op je besluit terug te komen? Dit is ècht aantrekken en afstoten! Wat goed dat je je niet gek laat maken en je energie aan nr1 geeft.Misschien moet hij ook weer even aan de situatie wennen en wil hij niet te hard van stapel lopen...
Je hebt gelijk, ik kan 'm beter maandagmorgen smsen. Ik heb dan nog twee dagen om mezelf bijelkaar te rapen of om af te melden.Ik zie het wel als een verlies ja... Zie je hem al zitten: "Zie je wel, daar is ze weer.". Misschien moet ik het maar als sterk punt gaan zien dat ik ruzie kan maken, maar ook niet te beroerd ben om het goed te maken... Pfff.. Toch een trutje!
Je hebt gelijk, ik kan 'm beter maandagmorgen smsen. Ik heb dan nog twee dagen om mezelf bijelkaar te rapen of om af te melden.Ik zie het wel als een verlies ja... Zie je hem al zitten: "Zie je wel, daar is ze weer.". Misschien moet ik het maar als sterk punt gaan zien dat ik ruzie kan maken, maar ook niet te beroerd ben om het goed te maken... Pfff.. Toch een trutje!
woensdag 22 augustus 2007 om 22:00
Tsja, als ik het wist... en mss heb ik alles wel groter gemaakt dan het was? Wishfull thinking? Ik zal hoe dan ook een besluit moeten nemen, ook al laat hij niets horen, ik kan dan iig niet verrast worden..
Nr1 heeft een engelen-geduld, neemt mijn boze buien voor lief, af en toe vervloek ik mezelf dat ik niet meer kan doen als voorheen.
Nee, je bent geen trutje!! Het is idd een sterk punt dat je ruzie kunt maken met degene waar je veel voor voelt, maar nog sterker is het om duidelijkheid te scheppen, on speaking terms terug te komen.. helemaal omdat je elkaar vaker tegen zult komen!
Nr1 heeft een engelen-geduld, neemt mijn boze buien voor lief, af en toe vervloek ik mezelf dat ik niet meer kan doen als voorheen.
Nee, je bent geen trutje!! Het is idd een sterk punt dat je ruzie kunt maken met degene waar je veel voor voelt, maar nog sterker is het om duidelijkheid te scheppen, on speaking terms terug te komen.. helemaal omdat je elkaar vaker tegen zult komen!
woensdag 22 augustus 2007 om 22:32
Wat ergdat je niet meer kunt doen als voorheen. Ik heb al het idee dat wat er ook gaat gebeuren, mijn leven nooit meer hetzelfde wordt!! Het is onomkeerbaar veranderd voor mij. Ik kan niet meer totaal onbevangen met nr1 omgaan. Ik hou verschrikkelijk veel van nr1! Maar zo vaak, als ik hem aankijk, denk ik: "Je moest eens weten" Toch vreet het schuldgevoel (nog) niet aan mij... Bij jou is het natuurlijk helemaal logisch dat je niet met hem om kunt gaan als voorheen. Er is zoveel gebeurd, er is zoveel tijd verstreken. Jouw nr1 geeft duidelijk èrg veel om je. Dat maakt 't nog moeilijker. Je wil hem geen pijn doen, zou hem jullie geluk willen gunnen. Maar wat je ook doet, als jouw gevoel er niet (voldoende) is, maak je hem en jezelf alleen maar ongelukkig. Maar wie weet is er nog een kans...Ik vind het wel heel moedig dat jullie alles uit de kast trekken om te kijken of er nog een toekomst is...Dat hoef je jezelf nooit te verwijten!
Als ik jouw laatste bericht teruglees heb ik wel steeds meer het idee dat ik eigenlijk nog wel bij mijn besluit blijf. Het enige wat ik vraag is 'normaal' met elkaar omgaan, omdat dit voor alle partijen beter is. Ik vraag niet om 'gezellig' contact. (hoop natuurlijk wel op een verhelderend gesprek..)
Nog vier dagen om moed te verzamelen!! Belachelijk, dàt allemaal voor één man!!!
Als ik jouw laatste bericht teruglees heb ik wel steeds meer het idee dat ik eigenlijk nog wel bij mijn besluit blijf. Het enige wat ik vraag is 'normaal' met elkaar omgaan, omdat dit voor alle partijen beter is. Ik vraag niet om 'gezellig' contact. (hoop natuurlijk wel op een verhelderend gesprek..)
Nog vier dagen om moed te verzamelen!! Belachelijk, dàt allemaal voor één man!!!
woensdag 22 augustus 2007 om 23:45
hai........
Zo moet ff snel hoor want nr 1 zit vlakbij...
maar had hem gisteren op msn moi gezegd enne hij was gelijk weer offline..
Toen was ik dus echt pissed he..
Heb zijn vriend een onzin ding via hyves gestuurd enne tussen neus en lippen gezegd dat ik dacht dat hij pissig was en waarom??
Dus even later voegde zijn vriend me toe op msn en heb ik hem het verhaal uitgelegd. Niet om te roddelen maar om inzicht te krijgen meer..
zijn vriend wist van niets zei die maar zei wel......je moet onder 4 ogen met elkaar gaan praten en de boel op tafel gooien. Jij wat jouw dwars zit en hij wat hem dwars zit. Het zou zo zonde zijn als jullie vriendschap kapot ging..
En hij zou verder hier niets over zeggen zei die......
Verder was ik buiten met een andere moeder en hij kwam langsrijden..
Zei wel hoi..maar weet niet of die dat ook tegen mij zei..
later sávonds zag ik hem weer. was net op visite en hij reed voor mijn huis langs........
Dus ik weet verder niets, ben redelijk pissig dat ie zo mal doet terwijl ik alleen maar gedaan heb wat hij wilde...........
Maar ik mis het ff smsen met hem wel hoor...
meiden ik hoop dat het redelijk tot goed met jullie gaat.
Jullie zijn kanjers hoor.. dikke x voor jullie!!!
Zo moet ff snel hoor want nr 1 zit vlakbij...
maar had hem gisteren op msn moi gezegd enne hij was gelijk weer offline..
Toen was ik dus echt pissed he..
Heb zijn vriend een onzin ding via hyves gestuurd enne tussen neus en lippen gezegd dat ik dacht dat hij pissig was en waarom??
Dus even later voegde zijn vriend me toe op msn en heb ik hem het verhaal uitgelegd. Niet om te roddelen maar om inzicht te krijgen meer..
zijn vriend wist van niets zei die maar zei wel......je moet onder 4 ogen met elkaar gaan praten en de boel op tafel gooien. Jij wat jouw dwars zit en hij wat hem dwars zit. Het zou zo zonde zijn als jullie vriendschap kapot ging..
En hij zou verder hier niets over zeggen zei die......
Verder was ik buiten met een andere moeder en hij kwam langsrijden..
Zei wel hoi..maar weet niet of die dat ook tegen mij zei..
later sávonds zag ik hem weer. was net op visite en hij reed voor mijn huis langs........
Dus ik weet verder niets, ben redelijk pissig dat ie zo mal doet terwijl ik alleen maar gedaan heb wat hij wilde...........
Maar ik mis het ff smsen met hem wel hoor...
meiden ik hoop dat het redelijk tot goed met jullie gaat.
Jullie zijn kanjers hoor.. dikke x voor jullie!!!
donderdag 23 augustus 2007 om 17:37
Lieve meiden,
Zo, dat duurde even voor ik helemaal bijgelezen was. Net terug van vakantie, maar erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaan is. Omdat er zoveel geschreven is, is het nu nog wat lastig om op individuele verhalen te reageren, hoop dat jullie dit begrijpen. Knap van de meiden die het kunnen volhouden om niet te reageren. Wat een verwarring allemaal. En, mannen komen idd van Mars en hebben totaal niet door dat wij vrouwen bevestiging nodig hebben. Hoop ook dat de meiden die nog geen relatie hebben anders dan platonisch dit vol kunnen houden. En wat een verdriet lees ik toch in veel verhalen. Schaam me bijna om mijn verhaal te doen. Toch maar even wel, omdat ik dit graag met jullie wil delen.
Op zich best goede vakantie gehad met nr. 1 en de kids. Ook weer veel gepraat. Ik merk dat ik door het gebaar van nr. 1 om mij vrij te laten, veel aardiger tegen hem kan doen. Alleen denkt hij dan weer gelijk dat alles weer als vanouds is en dat is lastig. Dus moet ik hem weer zeggen dat mijn gevoelens niet veranderd zijn en ik dus liever niet hand in hand loop (wat hij vroeger trouwens nooit wou). Ik vraag me ook heel erg af wat zijn reactie is als ik hem zeg dat ik iets met een ander heb. Theorie en praktijk zijn toch verschillend. Zou hij er tegen kunnen???? In de vakantie heel veel met nr. 2 gesmst. Hij is een uitzondering denk ik en komt niet van Mars. Zijn vrouwelijke kanten zijn wat dat betreft goed ontwikkeld. Hij was met een vriendin en haar kids en de zijne op vakantie. Ik smste hem de vraag waarom hij niet wat met haar begon. Nou, hij was echt niet amused. Terwijl mijn bedoeling was om te zeggen dat ik geen trouw van hem verwacht. Ik ben immers degene die getrouwd is. Toen heeft hij voor het eerst een paar dagen niets laten horen. Daarna pagina's lange smsjes heen en weer. Hij zegt niets met een ander te willen omdat hij met mij omgaat, liet weten dat hij van me houdt, doet wensen bij vallende sterren, vroeg me om hem te bellen zodra ik weer thuis was. Geloof dat die man echt van me houdt. Lijkt een enorme luxe positie he, twee mannen die van je houden, maar waar dat op uitloopt..... Nr. 2 accepteert nr. 1 als een gegeven, maar hij vindt het wel belangrijk om te weten dat ik gevoelsmatig afstand van nr. 1 heb genomen. Heb het idee dat nr. 2 nu toch een beetje aan me gaat trekken. Luxeprobleem? Dinsdag zie ik nr. 2 een hele dag. Wordt vast weer heel leuk, hoewel ik doordat we elkaar dan 6 weken niet gezien hebben, ook merk dat dingen wat vervagen. Aan de andere kant voel ik geen aantrekkingskracht tot nr. 1. Ach, ik weet het ook allemaal niet. Laat het allemaal maar even gebeuren en over me heenkomen. Als ik weer in het ritme ben, zal ik zeker op jullie reageren hoor, maar dit was een iets te grote hausse aan informatie. Heel veel sterkte allemaal en dikke knuffel voor jullie.
Zo, dat duurde even voor ik helemaal bijgelezen was. Net terug van vakantie, maar erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaan is. Omdat er zoveel geschreven is, is het nu nog wat lastig om op individuele verhalen te reageren, hoop dat jullie dit begrijpen. Knap van de meiden die het kunnen volhouden om niet te reageren. Wat een verwarring allemaal. En, mannen komen idd van Mars en hebben totaal niet door dat wij vrouwen bevestiging nodig hebben. Hoop ook dat de meiden die nog geen relatie hebben anders dan platonisch dit vol kunnen houden. En wat een verdriet lees ik toch in veel verhalen. Schaam me bijna om mijn verhaal te doen. Toch maar even wel, omdat ik dit graag met jullie wil delen.
Op zich best goede vakantie gehad met nr. 1 en de kids. Ook weer veel gepraat. Ik merk dat ik door het gebaar van nr. 1 om mij vrij te laten, veel aardiger tegen hem kan doen. Alleen denkt hij dan weer gelijk dat alles weer als vanouds is en dat is lastig. Dus moet ik hem weer zeggen dat mijn gevoelens niet veranderd zijn en ik dus liever niet hand in hand loop (wat hij vroeger trouwens nooit wou). Ik vraag me ook heel erg af wat zijn reactie is als ik hem zeg dat ik iets met een ander heb. Theorie en praktijk zijn toch verschillend. Zou hij er tegen kunnen???? In de vakantie heel veel met nr. 2 gesmst. Hij is een uitzondering denk ik en komt niet van Mars. Zijn vrouwelijke kanten zijn wat dat betreft goed ontwikkeld. Hij was met een vriendin en haar kids en de zijne op vakantie. Ik smste hem de vraag waarom hij niet wat met haar begon. Nou, hij was echt niet amused. Terwijl mijn bedoeling was om te zeggen dat ik geen trouw van hem verwacht. Ik ben immers degene die getrouwd is. Toen heeft hij voor het eerst een paar dagen niets laten horen. Daarna pagina's lange smsjes heen en weer. Hij zegt niets met een ander te willen omdat hij met mij omgaat, liet weten dat hij van me houdt, doet wensen bij vallende sterren, vroeg me om hem te bellen zodra ik weer thuis was. Geloof dat die man echt van me houdt. Lijkt een enorme luxe positie he, twee mannen die van je houden, maar waar dat op uitloopt..... Nr. 2 accepteert nr. 1 als een gegeven, maar hij vindt het wel belangrijk om te weten dat ik gevoelsmatig afstand van nr. 1 heb genomen. Heb het idee dat nr. 2 nu toch een beetje aan me gaat trekken. Luxeprobleem? Dinsdag zie ik nr. 2 een hele dag. Wordt vast weer heel leuk, hoewel ik doordat we elkaar dan 6 weken niet gezien hebben, ook merk dat dingen wat vervagen. Aan de andere kant voel ik geen aantrekkingskracht tot nr. 1. Ach, ik weet het ook allemaal niet. Laat het allemaal maar even gebeuren en over me heenkomen. Als ik weer in het ritme ben, zal ik zeker op jullie reageren hoor, maar dit was een iets te grote hausse aan informatie. Heel veel sterkte allemaal en dikke knuffel voor jullie.
vrijdag 24 augustus 2007 om 07:18
Goedemorgen allemaal, welkom terug Josephien. Je hebt gelijk dat je alles maar even over je heen laat komen. Voor je het weet zit je weer met allerlei vragen en (schuld)gevoelens waar je geen raad me weet. Dat is volgens mij het lot van de vreemdgaande vrouw.
Lois, ik wil niet bot klinken hoor maar volgens mij moet je vol houden en niks van je laten horen. Ik denk dat op het moment dat jullie weer 'gewoon' met elkaar omgaan, je automatisch weer op zoek gaat naar allerlei aan wijzingen dat hij nog om je geeft. En als je die niet vindt, begin je weer van voren af aan. Zo blijf je constant in een kringetje rond draaien. Naar mijn idee heeft hij op zijn manier duidelijk laten merken dat hij niks wil. Op den duur denk ik dat het contact wel weer 'gewoner' wordt of er komt een keer een spontane uitbarsting tussen jullie. Waarom van hem vragen iets te geven waar hij waarschijnlijk moeite mee heeft?
Gistermiddag gelunched met mijn nr2, midden in de stad. Elkaar niet aan geraakt, alleen de hele tijd elkaar heel diep in de ogen gekeken. En ik zei tegen hebben dat ik ineens begrijp dat er stellen zijn die sex hebben op de wc van een openbaar gebouw. Eerst begreep hij het niet! Het was heeeeeeel gezellig.
Lois, ik wil niet bot klinken hoor maar volgens mij moet je vol houden en niks van je laten horen. Ik denk dat op het moment dat jullie weer 'gewoon' met elkaar omgaan, je automatisch weer op zoek gaat naar allerlei aan wijzingen dat hij nog om je geeft. En als je die niet vindt, begin je weer van voren af aan. Zo blijf je constant in een kringetje rond draaien. Naar mijn idee heeft hij op zijn manier duidelijk laten merken dat hij niks wil. Op den duur denk ik dat het contact wel weer 'gewoner' wordt of er komt een keer een spontane uitbarsting tussen jullie. Waarom van hem vragen iets te geven waar hij waarschijnlijk moeite mee heeft?
Gistermiddag gelunched met mijn nr2, midden in de stad. Elkaar niet aan geraakt, alleen de hele tijd elkaar heel diep in de ogen gekeken. En ik zei tegen hebben dat ik ineens begrijp dat er stellen zijn die sex hebben op de wc van een openbaar gebouw. Eerst begreep hij het niet! Het was heeeeeeel gezellig.
vrijdag 24 augustus 2007 om 10:09
Hoi, heb vorige week mijn eerste bericht hier geschreven, maar heb helaas niet zoveel mogelijkheid om op internet te kunnen...
Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen. Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met een nr.2. Het begon vriendschappelijk maar het groeide uit tot meer. Mijn gevoel wisselde met de dag; de ene keer lag mijn gevoel bij nr.1, de andere dag bij nr.2. Uiteindelijk heb ik een beslissing genomen zodat ik hem niet meer zo vaak zie en nu 2 weken geleden heb ik besloten om het contact helemaal te verbreken en al mijn energie in nr.1 te stoppen. Ik voel me nu heel wisselend. Het ene moment lijkt het net alsof alles niet echt is gebeurd en voel ik me goed. Het andere moment komen er veel (goede) herinneringen boven die vooral mijn schuldgevoelens richting nr.1 erg opwekken. nr 1 is wel gedeeltelijk op de hoogte, maar dan vooral wat mijn gevoelens naar nr. 2 betreft (niet naar de 'daden'). Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben in deze situatie (ook al wens ik niemand toe), en haal veel kracht uit de verhalen die in van jullie lees (vooral om echt geen contact op te nemen want dat is af en toe toch wel moeilijk; al is het alleen maar om te weten hoe het nu met hem gaat).
Ik wil iedereen hier sterkte wensen en voor degene die ook besloten hebben het contact te verbreken; hou vol!
groetjes
Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen. Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met een nr.2. Het begon vriendschappelijk maar het groeide uit tot meer. Mijn gevoel wisselde met de dag; de ene keer lag mijn gevoel bij nr.1, de andere dag bij nr.2. Uiteindelijk heb ik een beslissing genomen zodat ik hem niet meer zo vaak zie en nu 2 weken geleden heb ik besloten om het contact helemaal te verbreken en al mijn energie in nr.1 te stoppen. Ik voel me nu heel wisselend. Het ene moment lijkt het net alsof alles niet echt is gebeurd en voel ik me goed. Het andere moment komen er veel (goede) herinneringen boven die vooral mijn schuldgevoelens richting nr.1 erg opwekken. nr 1 is wel gedeeltelijk op de hoogte, maar dan vooral wat mijn gevoelens naar nr. 2 betreft (niet naar de 'daden'). Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben in deze situatie (ook al wens ik niemand toe), en haal veel kracht uit de verhalen die in van jullie lees (vooral om echt geen contact op te nemen want dat is af en toe toch wel moeilijk; al is het alleen maar om te weten hoe het nu met hem gaat).
Ik wil iedereen hier sterkte wensen en voor degene die ook besloten hebben het contact te verbreken; hou vol!
groetjes
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:13
Hoi Josephien, fijne vakantie gehad dus! Kun je er weer even tegenaan. Wat een luxe idd een hele dag met nr2 door te kunnen brengen. Je schrijft dat je geen aantrekkingskracht meer hebt tot nr1, hoe ga je dan verder met jullie relatie vraag ik me dan af? Kun je het opbrengen 'gewoon' te doen naar hem, een relatie hebben met alles erop en eraan?
Flamenco...... het was dus errug gezellig
hij begreep je toch nog wel!
Snapmezelfnietje, wat knap dat je nu besloten hebt al het contact te verbreken. Wat je schrijft over die wisselende gevoelens herken ik ook bij mezelf. Hoe ga je nu om met nr1, kan jullie relatie weer worden wat het ooit was? Je staat niet voor niets open voor gevoelens voor een nr2, tenminste als ik naar mezelf kijk.
Lois, een aantal dingen ben ik met Flamenco eens, hoewel ik zelf mss toch ook een berichtje zou sturen om aan te geven dat het contact iig 'gewoon' kan zijn, je elkaar niet hoeft te mijden.. ik zou dat op voorhand willen weten ook al om mijn eigen houding te kunnen bepalen.
Claartje, hoop dat je een beetje bijgedraaid bent!Mss is het idd een goed idee een goed gesprek te hebben met hem, de dingen helder te maken naar elkaar..
Hoe gaat het met de anderen??
Flamenco...... het was dus errug gezellig

Snapmezelfnietje, wat knap dat je nu besloten hebt al het contact te verbreken. Wat je schrijft over die wisselende gevoelens herken ik ook bij mezelf. Hoe ga je nu om met nr1, kan jullie relatie weer worden wat het ooit was? Je staat niet voor niets open voor gevoelens voor een nr2, tenminste als ik naar mezelf kijk.
Lois, een aantal dingen ben ik met Flamenco eens, hoewel ik zelf mss toch ook een berichtje zou sturen om aan te geven dat het contact iig 'gewoon' kan zijn, je elkaar niet hoeft te mijden.. ik zou dat op voorhand willen weten ook al om mijn eigen houding te kunnen bepalen.
Claartje, hoop dat je een beetje bijgedraaid bent!Mss is het idd een goed idee een goed gesprek te hebben met hem, de dingen helder te maken naar elkaar..
Hoe gaat het met de anderen??
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:30
Teka; ik hoop inderdaad dat ik het vol kan houden, dat geen contact. Ben nu dus alle energie in nr.1 aan het stoppen, wat de ene dag beter gaat dan de andere. De ene dag denk ik 'waarom heb ik die 2 jaren zo geleefd, want ik hou zoveel van je (nr.1)?' en de andere dag 'ik hou ook wel echt van nr.2, dat is ook niet zomaar geweest en is dat niet anders dan ik van nr. 1 hou?'. Maar om erachter te komen of ik nog genoeg van nr.1 hou moet ik gewoon het contact verbreken. Mocht het toch niet meer werken, dan weet ik nr.2 altijd te vinden. Ik zit alleen vaak met schuldgevoelens naar nr.1 of denk vaak 'je moest eens weten....' en vraag ik me af of ik me hele leven kan leven met deze leugen.... Ben benieuwd hoe de anderen daar mee om gaan.
vrijdag 24 augustus 2007 om 13:46
Snapmezelfnietje, dat is waar mijn nr1 en ik ook mee bezig zijn, met behulp van relatie therapie uitzoeken wat er nog is... nr1 geeft erg veel om me, wil er nog steeds voor gaan. Schuldgevoelens, ja daar ga je aan ten onder.. Jouw nr1 is slechts gedeeltelijk op de hoogte, dan is het moeilijk te beslissen wat je wel of niet gaat vertellen en waarom.. vertel je het om het voor jezelf mss gemakkelijker te maken en zadel je nr1 op met veel verdriet.. zou je zelf willen weten als het hem zou overkomen? Moeilijk om dergelijke dingen te bepalen..
wens je veel wijsheid en lees/schrijf hier mee, ook al is de mogelijkheid er niet altijd! Zoals je al zegt, je haalt veel uit ieders verhaal!
X t
wens je veel wijsheid en lees/schrijf hier mee, ook al is de mogelijkheid er niet altijd! Zoals je al zegt, je haalt veel uit ieders verhaal!
X t
vrijdag 24 augustus 2007 om 14:43
Teka, is jouw nr.1 wel op de hoogte van alles? Ik zit soms te twijfelen of ik alles moet vertellen omdat ik niet weet of ik het ga trekken om het niet te vertellen maar ben bang om hem dan kwijt te raken... (maar ja eigen schuld zullen sommige zeggen). Nr.1 geeft ook echt heel veel om mij en wil ervoor blijven vechten (hij weet dus wel van de gevoelens, mijn twijfel en enige 'daden' af). Als ik hem alles ga vertellen zadel ik hem ermee op. Mijn psycholoog waar ik heb gelopen zei 'je kunt voor jezelf ook een tegenprestatie leveren voor jezelf waardoor je jezelf makkelijker kan vergeven wat er is gebeurd, zoals bv echt nooit meer contact opnemen met nr.2'. Daar probeer ik me nu een beetje aan vast te houden, maar soms zijn er dagen dat mijn schuldgevoelens heel erg zijn (m.n. op dagen dat we met zijn tweeen leuke dingen doen in het weekend of bijvoorbeeld op vakantie).
vrijdag 24 augustus 2007 om 23:34
Snapmezelfnietje, ja mijn nr1 is op de hoogte, dat kon voor mij destijds niet anders. Ik heb toen de keuze gemaakt alles achter te laten voor nr2. Woon al geruime tijd alleen nu, maar probeer samen met nr1 toch uit te zoeken wat er nog kan voor ons beiden. Als jij vastbesloten bent geen contact meer met nr2 op te nemen, hem uit je hart te verbannen, al je energie in nr1 te steken en dat ook vol kunt houden zodat jullie relatie weer helemaal ok wordt zou het wss mogelijk zijn jezelf dit te vergeven. Er is dan in mijn ogen geen reden je nr1 met het verdriet op te zadelen door hem het bestaan van nr2 op te biechten. Natuurlijk zijn er schuldgevoelens bij jou en dat die opspelen op jullie 'goede' moment is begrijpelijk! Je kunt je echter niet alleen laten leiden door schuldgevoelens, dat dit mogelijk was heeft een reden!
Ik had verwacht dat nr2 weer contact zou opnemen, na een berichtje afgelopen weekend is het stil gebleven, verwacht hij van mij de volgende stap? Had een aantal dingen toch anders ingeschat en ben nu eigenlijk teleurgesteld en verdrietig. Is mijn conclusie dan toch juist? dat hij idd niet meer geinteresseerd is?
Pfff weet het even niet meer....
Ik had verwacht dat nr2 weer contact zou opnemen, na een berichtje afgelopen weekend is het stil gebleven, verwacht hij van mij de volgende stap? Had een aantal dingen toch anders ingeschat en ben nu eigenlijk teleurgesteld en verdrietig. Is mijn conclusie dan toch juist? dat hij idd niet meer geinteresseerd is?
Pfff weet het even niet meer....
zaterdag 25 augustus 2007 om 16:28
Oh TeKa, Ik vraag me de hele dag al af of nr2 iets heeft laten horen en of jij misschien een keuze gemaakt had om hem te zien. Balen! Dit weekend was D-day... Zou goed kunnen dat hij vindt dat hij al een grote stap genomen heeft en nu wacht op jouw volgende 'zet'. Als hij ècht niet geinteresseerd was had hij de eerste stap ook niet genomen, toch? Waarom vraag je niet meer duidelijkheid... Je weet dan waar je aan toe bent. Erger dan dit kan het toch niet worden! Kop op TeKa, niets te verliezen... Het spel van aantrkken en afstoten hebben we nou wel gehad. Dat zijn we kotsbeu..Duidelijkheid willen we! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit...Ik denk aan je. X
Snapmezelfnietje, Ik hoop dat jij het ook volhoudt om geen contact te zoeken. Je zou zo graag even ìets willen horen... moeilijk voor je. Jij hebt ook nog eens last van je schuldgevoelens, dat maakt het nog lastiger!
Flamenco, Wat heerlijk zo'n lunch met nr2!!! Geniet ervan... En je bent niet bot.. Alleen wéét ik dat nr2 om me geeft. Hij wil gewoon nauwelijks contact. Puur zelfbehoud.Hij houdt van me, wil me niet kwijt en zolang het niet gemanipuleerd is wil hij wel contact, platonisch. Verder beter van niet, kon voor hèm (thuissituatie) weleens moeilijk zijn. Dus hebben we afgesproken een platonische maar wel goede relatie te hebben. We zouden bellen en smsen.. nou mooi niet. De pest is dat hij alleen aan zichzelf denkt.En zelf geen contact zoekt, dàt is nou net het probleem!
Ben dat (na 100x proberen) helemaal beu! Ik vrees dat hij nu zo op zijn ziel getrapt is dat ik het voorgoed verknald heb...
Ik heb al 17 dagen zelf geen contact gezocht. Maakt bij hem weinig indruk omdat we elkaar op die begrafenis hebben gezien. Wss heeft hij het niet eens echt in de gaten. Nr1 en 2 smsen en bellen er gezellig op los...pfff
Ik weet nog niet of ik hem een bericht ga sturen maand of dinsd voor we elkaar zien dinsdagavond. Ik jank maar gewoon met je mee TeKa!
Snapmezelfnietje, Ik hoop dat jij het ook volhoudt om geen contact te zoeken. Je zou zo graag even ìets willen horen... moeilijk voor je. Jij hebt ook nog eens last van je schuldgevoelens, dat maakt het nog lastiger!
Flamenco, Wat heerlijk zo'n lunch met nr2!!! Geniet ervan... En je bent niet bot.. Alleen wéét ik dat nr2 om me geeft. Hij wil gewoon nauwelijks contact. Puur zelfbehoud.Hij houdt van me, wil me niet kwijt en zolang het niet gemanipuleerd is wil hij wel contact, platonisch. Verder beter van niet, kon voor hèm (thuissituatie) weleens moeilijk zijn. Dus hebben we afgesproken een platonische maar wel goede relatie te hebben. We zouden bellen en smsen.. nou mooi niet. De pest is dat hij alleen aan zichzelf denkt.En zelf geen contact zoekt, dàt is nou net het probleem!
Ben dat (na 100x proberen) helemaal beu! Ik vrees dat hij nu zo op zijn ziel getrapt is dat ik het voorgoed verknald heb...
Ik heb al 17 dagen zelf geen contact gezocht. Maakt bij hem weinig indruk omdat we elkaar op die begrafenis hebben gezien. Wss heeft hij het niet eens echt in de gaten. Nr1 en 2 smsen en bellen er gezellig op los...pfff
Ik weet nog niet of ik hem een bericht ga sturen maand of dinsd voor we elkaar zien dinsdagavond. Ik jank maar gewoon met je mee TeKa!
zaterdag 25 augustus 2007 om 20:53
Hoi meiden,
hoop dat het allemaal een beetje goed gaat..ook het contact niet zoeken en volhouden enz..
ik weet zelf dat dat heel moeilijk is..
maar marlies?? waar zit je? marieke?? en zo zijn er nog een paar..
Ben heel slecht in onthouden van namen enz..sorry......mijn hoofd is momenteel een zeef...
Hoe gaat het hier.......mje, eigenlijk wel rustig..
nr 1 en ik hebben een rustige wapenstilstand zeg maar..tis gewoon relaxed..
maatjes gevoel ene beetje denk ik, met hier en daar af en toe een uitbarsting.
nr 2 heb ik de hele week al niet meer gsmst of persoonlijk gesproken.
heb hem wel zien rijden en als ik hem zag zwaaide hij wel gewoon.
maar ik wist vaak wel waar die was en wat hij deed en andersom ook wel eigenlijk..
Maar mijn gevoelens zijn wel heel heftig nog steeds. ik denk ook wel dat die bij hem aanwezig zijn. Er zijn er nl meer die dat zeggen maar dat we geen problemen willen door het toe te geven en daarom afstand creeren..
maarja, daarmee gaat het gevoel van geven om, verliefdheid etc nog niet weg..
Dus we spelen struisvogel politiek een beetje..
maar heb nagedacht......als ik het hem vertel wek ik mss bepaalde verwachtingen op als het gevoel wederzijds is..
En aangezien hij nog jong is moet hij eerst er zelf achter komen wat er in de werled te koop is. Dus, vooralsnog zeg ik niks nog denk ik..tenzij de situatie er om vraagt en om eerlijkheid.
.
hoop dat het allemaal een beetje goed gaat..ook het contact niet zoeken en volhouden enz..
ik weet zelf dat dat heel moeilijk is..
maar marlies?? waar zit je? marieke?? en zo zijn er nog een paar..
Ben heel slecht in onthouden van namen enz..sorry......mijn hoofd is momenteel een zeef...
Hoe gaat het hier.......mje, eigenlijk wel rustig..
nr 1 en ik hebben een rustige wapenstilstand zeg maar..tis gewoon relaxed..
maatjes gevoel ene beetje denk ik, met hier en daar af en toe een uitbarsting.
nr 2 heb ik de hele week al niet meer gsmst of persoonlijk gesproken.
heb hem wel zien rijden en als ik hem zag zwaaide hij wel gewoon.
maar ik wist vaak wel waar die was en wat hij deed en andersom ook wel eigenlijk..
Maar mijn gevoelens zijn wel heel heftig nog steeds. ik denk ook wel dat die bij hem aanwezig zijn. Er zijn er nl meer die dat zeggen maar dat we geen problemen willen door het toe te geven en daarom afstand creeren..
maarja, daarmee gaat het gevoel van geven om, verliefdheid etc nog niet weg..
Dus we spelen struisvogel politiek een beetje..
maar heb nagedacht......als ik het hem vertel wek ik mss bepaalde verwachtingen op als het gevoel wederzijds is..
En aangezien hij nog jong is moet hij eerst er zelf achter komen wat er in de werled te koop is. Dus, vooralsnog zeg ik niks nog denk ik..tenzij de situatie er om vraagt en om eerlijkheid.
.
zondag 26 augustus 2007 om 14:47
TeKa, Hoe gaat 't met je?
Claartje, Vermoeiend dat om elkaar heen draaien....
Hier alles oké.. Op dit moment denk ik dat ik zelf geen actie ga ondernemen vòòr dinsdagavond. Ik ga volhouden! (maar dat kan morgen weer anders zijn. Als ik eraan denk hoe ik me t.o.v. hem moet gedragen die avond, krijg ik het Spaans benauwd.) Ik ben heel bang dat hij gewoon gaat doen alsof er niets aan de hand is. Makkelijk voor hem en hij weet mij dan helemaal in verwarring te brengen!
Claartje, Vermoeiend dat om elkaar heen draaien....
Hier alles oké.. Op dit moment denk ik dat ik zelf geen actie ga ondernemen vòòr dinsdagavond. Ik ga volhouden! (maar dat kan morgen weer anders zijn. Als ik eraan denk hoe ik me t.o.v. hem moet gedragen die avond, krijg ik het Spaans benauwd.) Ik ben heel bang dat hij gewoon gaat doen alsof er niets aan de hand is. Makkelijk voor hem en hij weet mij dan helemaal in verwarring te brengen!
zondag 26 augustus 2007 om 20:56
Pffff.. weekend voorbij... en het gaat niet zo lekker. Heb nr 2 niet ontmoet, er zelf voor gekozen te laten weten dat ik eindelijk mijn evenwicht ietwat hervonden heb en het daarom beter was hem niet te zien omdat ik dan weer helemaal teruggegooid zou worden.... uit niets bleek immers dat hij er anders over dacht.
te boud? ik weet het niet.. hij had wel gedacht me te zullen zien... mijn antwoord moet hem dus onaangenaam verrast hebben, denk ik. Daarna niets meer vernomen, heb ik het dan nu zelf verbruid? Maar na zo'n lange tijd van stilte van zijn kant vond ik dat ik niet meteen in de houding hoefde te springen, hij had wel iets meer moeite mogen doen.. en daarbij ik had hem gevraagd waarom hij juist nu contact opnam maar hij vond het wss niet nodig daar op te antwoorden. Geeft dat niet aan dat hij er nog op dezelfde manier instaat en daarom zwijgt, wederom? Dan moet ik dus eigenlijk blij zijn dat ik niets hoor en hem toch niet ontmoet heb....
Denk nu maar gewoon if it's meant to be.... time will tell.
Lois, hou je sterk, doet hij gewoon, raap je dan bij elkaar en doe ook gewoon! Een vriendschap onderhoud je samen, niet 1 alleen!
X t
te boud? ik weet het niet.. hij had wel gedacht me te zullen zien... mijn antwoord moet hem dus onaangenaam verrast hebben, denk ik. Daarna niets meer vernomen, heb ik het dan nu zelf verbruid? Maar na zo'n lange tijd van stilte van zijn kant vond ik dat ik niet meteen in de houding hoefde te springen, hij had wel iets meer moeite mogen doen.. en daarbij ik had hem gevraagd waarom hij juist nu contact opnam maar hij vond het wss niet nodig daar op te antwoorden. Geeft dat niet aan dat hij er nog op dezelfde manier instaat en daarom zwijgt, wederom? Dan moet ik dus eigenlijk blij zijn dat ik niets hoor en hem toch niet ontmoet heb....
Denk nu maar gewoon if it's meant to be.... time will tell.
Lois, hou je sterk, doet hij gewoon, raap je dan bij elkaar en doe ook gewoon! Een vriendschap onderhoud je samen, niet 1 alleen!
X t
zondag 26 augustus 2007 om 21:45
Goedenavond allemaal,
Teka, ik leef met je mee. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is. Aan de ene kant hartstikke goed dat je sterk bent geweest. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je gevoel steeds blijft zeggen "misschien, als". Ik denk dat je gelijk hebt dat als er wat hem betreft iets veranderd was, hij niet zou zwijgen. Hou vol, alleen op deze manier kan je er ooit over heen komen.
Lois, heel veel sterkte, ik ben het met Teka eens, als hij gewoon doet, doe dan ook gewoon. Sterker nog, begin jij met gewoon te doen. Laat hem zien dat je sterk bent, zelfs als dat niet altijd zo is.
Teka, ik leef met je mee. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is. Aan de ene kant hartstikke goed dat je sterk bent geweest. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je gevoel steeds blijft zeggen "misschien, als". Ik denk dat je gelijk hebt dat als er wat hem betreft iets veranderd was, hij niet zou zwijgen. Hou vol, alleen op deze manier kan je er ooit over heen komen.
Lois, heel veel sterkte, ik ben het met Teka eens, als hij gewoon doet, doe dan ook gewoon. Sterker nog, begin jij met gewoon te doen. Laat hem zien dat je sterk bent, zelfs als dat niet altijd zo is.
zondag 26 augustus 2007 om 22:02
Lieve TeKa, Ik kan me zo indenken hoe jij je nu voelt! Wéér onduidelijk,wéér aantrekken en afstoten, wéér niet weten waar je aan toe bent. Wat bezielt die mannen? Denken zij er echt zo licht over. Verwachten ze ècht dat je alles laat vallen en naar ze toekomt? JA dus!! (en wij hebben dat veel te vaak gedaan...). TeKa, het doet je verschrikkelijk veel pijn maar ik denk dat je goed gehandeld hebt. Je hebt grenzen gesteld voor jezelf. Je was bang alleen maar verdriet te krijgen van jullie ontmoeting. Dit zou wss ook zo zijn (In mijn situatie wel, ik ben de dagen erna ècht van slag) Je bent bang dat je weer terug bij af bent, met alle ellende vandien. Juist nu je zò sterk was... Ik weet niet of je het verbruid hebt. Ik ken zijn karakter niet. Wat wel duidelijk is,is dat hij nogal perplex was van het feit dat jullie elkaar niet gingen zien. (In zijn eer aangetast??) Had hij in zijn contact gezinspeeld op een ontmoeting? Ik vind het zò knap dat je zo gereageerd hebt. En ik snap ook zo goed dat je nu bang bent alles verknald te hebben en dat hij er nog precies hetzelfde instaat. Wat let je om alles te laten bezinken en dan alleen schriftelijk contact te hebben.Ik vind nl. wel dat hij je een antwoord verschuldigd is.Wie weet helpt 't je als je weet dat je er alles aan gedaan hebt, maar dat hij niets anders wil dan dit çontact'. Ik hoop altijd dat ik het zo beu word, dat mijn gevoel voor hem overgaat. (De periodes dat ik ècht pissed ben houden wel langer aan..maar helaas nog niet lang genoeg!) Misschien krijg je uiteindelijk meer duidelijkheid als je contact zoekt en kun jij alsnog de keuze maken hem wel of niet te zien. Misschien ben je over een paar dagen juist 'blij' met je besluit...Pfff.. Ik wou dat ik je ècht kon helpen!!
zondag 26 augustus 2007 om 22:10
Meiden, Ik ben zo bang dat hij het wel weer best vindt zo. Als ik gewoon doe heeft hij voor zijn gevoel wéér gewonnen denk ik. "Zie je wel dat ze weer op hangende pootjes terugkomt"Of "Mooi ddit is precies de situatie waar ik naartoe wilde, als we elkaar zien leuk en daarbuiten: NIETS, das lekker makkelijk. Op deze manier kan ik goed afstand houden.." Ik weet dat ik niet voor hem mag denken maar voor mijn gevoel doe ik dan wéér de eerste stap. We zijn maar met vijf personen, dus echt bot kan ik niet doen. Heb ook al zitten denken om hem een sms te sturen met iets van: Op deze manier zie ik ons niet aan één vergadertafel zitten. Ik meld me af voor vanavond.
Is dat een optie?
Is dat een optie?