Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ja zie je, we dachten al dat we je zagen

wat heb je toch een goeie stem. Je zou zo weer naar de radio kunnen, weet je dat
Wát een goeie van Mops, en dat is inderdaad dapper

Hier is ook ter sprake gekomen dat Dot (vlg week) een 2e prik moet krijgen, en ze gaf me helder te verstaan: dát gaat dus niet gebeuren. Ze heeft al een prik gehad, we blijven niet bezig zeg. Ik denk dat ik deze keer GG maar op pad stuur met La Diva .

Verder was het zowaar gezellig met z'n 2tjes hier, ze komt nog eens aan bod als die andere 2 er niet zijn (en de papa is, hoewel zeer geliefd, ook niet bepaald een stil type), dus ze heeft me uit-ge-breid alles verteld wat er op de creche is gebeurd, met brede gebaren en stemmetjes en leuk opgetrokken wenkbrauwtjes als van toepassing: dat werk. Heb erg zitten genieten van mijn dochter .
En los van de stem? Zg het er een beetje uit? vind het zo stom mezelf terug te zien, zit in stamkroeg en werd van alle kanten gesteund.
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 11-12-2009 14:35
Reden: iets te herkenbaar
% gewijzigd
Verder ben ik niet helemaal bijgelezen, maar wel zo'n beetje schuin er doorheen gegaan en wánneer is dat feest van M'nas en waaaarrrrrrr komen die foto's dan??!! O, wat zou ik graag een 60s-70s vliegje op de muur zijn daar
Lekkere Dot

Ik heb JOm nog niet vertelddat ie nog een prik moet

Suup, het zag er prima uit. Schouders nog ietsje stiller proberen te houden, maar verder goed.

ik staal 20 min in de wacht bij dig-id. duhuh!
Zo. Ik heb zojuist voor het eerst van mijn leven een uitkering aangevraagd. Bizar.
sttttt! Ik moet ook nog een prik hoor!

Maar nu heb ik het al gehoord. Ik mag komende woensdag weer. Als ik uit het diepe zuiden kom, hopelijk op tijd om de opgedofte Bloesjes naar Het Kerstdiner te brengen op school, die dan hopelijk die middag door MM naar de broodbakcursus zijn gebracht. Dan ren ik dus even naar de praktijk (NOT want vorige keer was er ook in heel Provinciedorp griepfile...) en daarna snel eten want om 7 uur moeten we aan de gluhwein op het schoolplein.

Suup, ik kan het niet vinden. Hebbie een link voor me op de thuismail?
Tila.
Het is niet zo erg hoor, Bloes, het was gewoon wat raar.

Wel leuk: ik heb ondanks moederkloekgedoe in Belgie op mijn 34e alsnog 14 jaar arbeidsverleden opgebouwd dat vind ik dan wel weer cool

Broodbakcursus? Do enlighten me!
Mogge! (Illegaal vanaf werk) iemand een bakkie koffie?
Doe maar een sloot

Pfff zuup weer aan de haal. Was erg gezellig, maar ben ij dat ik niet hoef te werken vandaag en dat de rijles is verschoven naar morgen denk niet dat ik had kunnen rijden vandaag. Maar heb wel zo een afspraak in de stad.

*gaat wereld laten stoppen met draaien*
Zooo ik begin weer een beetje op aarde te belanden.

Mims staat de kerstboom? Alles goed gegaan met versieren?

Die mops, dappere dodo ondanks de pijn. Had ze verder nog last?

Oei die Dot dat kan nog leuk worden volgende weekHeel verstandig dat je GG laat gaan. Is hij goed milieureddend bezig deze dagen?

Bloes hoe is het nu met Opa? Kan hij beetje wennen in de nieuwe casa?

Tila dat is best heftig uitkering aanvragen. :hug:Nog maar 4 werkdagen voor de boeg. Sterkte.

Hoe is het verder met Marie en Darly?
Mk denkt dat Arie-van-hiernaast een knutselwerkje is. En of wij die ook gaan maken

Helemaal uitgekaterd, Suup?

Mijn kerstsliert hangt ook. in de gang. Wit. Met zilveren slinger. en een paar lampjes. Met schattige engeltjes. En kleine blauwe balletjes. En daar heeft helemaal niemand iets over te zeggen, het is mijn sliert en kinders mogen em NIET versieren.

**zei zij al kijkend nar haar Villa KakelbontBoom**
quote:supra schreef op 11 december 2009 @ 14:41:

Hoe is het verder met Marie en Darly?

Slecht. Niet met mij persoonlijk, maar ik heb verschrikkelijk, afschuwelijk en ontzettend nieuws gehoord in de medische sfeer over een lieve vriendin en ik voel me alsof ik in een vacuum zit. De wereld draait nog, maar ik speel even niet meer mee. En ik ben zo godsgruwelijk boos, boos, boos. Ben vandaag van mijn werk weggegaan onder het mom: wat onzinnig is dit allemaal. En tegelijkertijd denk ik: ik moet iedereen van wie ik houd, dat nu 350 keer gaan vertellen en veel champagne drinken en me een slag in de rondte neuken en mijn kinderen fijnknijpen en nog zo wat van die zaken, want zo ben je gelukkig en gezond en zo ziet alles er anders uit. Maar goed, dat hoef ik jullie niet te vertellen (sorry, lieve Mimsey).

Tila: knuffel voor je, vanwege uitkering etc.
.
Ach M'anas! Meis toch!

Knijp ze fijn. Knuffel ze suf.
Marie

Wat begrijp ik je gevoel goed. En wat kut. (ander woord is er niet voor)

Goede fles nu dan maar open?

Darly las net pas je verhaal van gisteren in de kelder. ook voor jou. Gedoe allemaal zeg.

Tila, leuk huis in kerstsfeer.

Mmmm Arie als knutsel. Kom maar op *jammie .

Verder nog brak, heb iknet twee uur ligen pitten op de bank en moet ik echt even nog naar ap, want niet echt veel eetbaars meer voor zowel kat als baas. Zuup wordt echt een dagje ouder. Trek dit soort zuipavonden toch minder goed dan vroeger.
Moeten we je dan maar Zoop gaan noemen?

Daar gaat mijn geweldige prive-kerstsfeer: lampjes zijn nu al doorgebrand Duh!
Grijns, vrees dat dat te vroeg gejuichd is
Hahahahahahaha, Zoop, hahahahaha; die is leuk! Heb ik toch nog gelachen vandaag :-).

Tila: ik lees iets over mooie plannen enzo, ik ben ook erg benieuwd! Kun je daarover ondergronds iets vertellen of wil je het nog even voor je houden?

Ik ga ook zo de kerstboom opzetten. En die goeie fles, Suup, eehhhh Zoop, is een goed idee: ik kreeg van de week een goede fles champagne en die gaat vanavond gewoon zonder reden open. Of nee: een heel goede reden: dat het leven gevierd moet worden enzo.
.
En dat is de enige juiste reden om een fles open te maken.

Kus en proost (ik doe vanavond even niet mee)
Proost. M'anas! Op het leven!

Ik moet voor mooie plannen eerst even researchen. Kijken of ik niet onbewust plagieer enzo
Marie Mag ik die morgen of zondag live komen geven? (en een refill halen, zegt de opportunist in mij )

Wij hebben een Sancerre koud liggen en die trek ik open. Op het leven! En op vriendin, die een klote-tijd tegemoet gaat. En op De Ananasjes omdat ze zo verschrikkelijk lief zijn.

(dit lijkt de kroeg wel..)

Later is nu.
Proost jongens, op het leven!

Bloes, lekkere opportunist van me: ik ben zondag sowieso niet thuis, maar Man wél. Morgen ben ik eind van de middag thuis, maar dan zijn mijn ouders en broer (met hopelijk Grote Neef) er ook want Oudste Annanas wordt 17. Da's geen enkele belemmering om langs te komen trouwens, laat maar weten, ik zal Man vragen de refill alvast in de brander te leggen (moet je nu seizoen 4 of 5? Vijf toch he?).
.
*proost met Marie mee* en godverdomme wat is het leven soms oneerlijk

Hier ook fijn nieuws. Vannochtend bij de huisarts geweest vanwege niet slapen enzo. Hij is bang dat ik tegen een burnout aan zit, volgende week moet ik met spoed naar een psycholoog om een definitieve diagnose te stellen.

*schenkt haar eigen glas en die van Marie weer vol*
Proost, Darly!

Als je huisarts dat denkt, dat zou ik maar eens gaan denken aan thuisblijven, serieus.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven