*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
Ik ben doodsbang voor de medicatie, Wies, dus ik wacht altijd af of ik het zonder red. Van mijn Imigran injecties kreeg ik acuut last van een angina pectoris toen ik midden twintig was. En da's om te janken zo eng. Het stofje dat die krampen veroorzaakt, zit ook in Maxalt, dus raden ze in de bijsluiter af om het te slikken als je een angina pectoris hebt doorgemaakt. Mijn huisarts zegt echter dat de kans bij Maxalt heel klein is, dus heb ik het toch voorgeschreven gekregen omdat die migraine soms zo idioot heftig is en wel eens dagen duurt. Ik moet het dus altijd met een bloedverdunner slikken om te zorgen dat mijn hart genoeg bloed krijgt. Maar het blijft eng. Ik wil nooit meer denken dat mijn hart ermee stopt
Zo ziet mijn moeders gips eruit:

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
wat een gezellig pootje Mir
Ja, leuk hè. 't Heet kerstgips, hoe verrassend.
Mag het er dan ook met Kerst vanaf? Enneh...gaat ze ermee onder de boom liggen?
Goedemorgen.

Yet, het gaat er woensdag alweer af, omdat de wonden extra verzorgd moeten worden. Maar dan krijgt ze ook weer nieuw gips, als het goed is dan nog voor 3 weken. En dan kunnen we dus opnieuw een leuk gipsje uitzoeken. Weer kerstgips, of een ander kek kleurtje.

Ik 'mag' vandaag een keer extra naar A. Baal er onwijs van, want kost me gewoon bijna de hele dag en een smak(je) centen. Is de eerste en gelijk de laatste keer dat ik een gesprek ga voeren op een andere dag dan de vrijdag. Heb gevraagd of ik dan voor deze ene keer oudste een dagje eerder mag meenemen, zodat ik morgen niet weer heen en weer hoef, maar dat mocht niet. En dat vind ik onwijs flauw en weinig meedenkend van die peuten daar. Heb hier in H veel prettiger ervaringen met de peuten.
Hoi

Heeft hij daar morgen geen school dan?

Ik heb jullie allemaal uitgenodigd voor Google Wave. Geen idee of het jullie bevalt, maar het is in elk geval en volgens kenners dè toekomstige manier van internetcommunicatie. Je kan er o.a. met z'n allen aan één tekst werken. Best handig als je geen tijd hebt voor een overleg of vergadering, of simpelweg voor het plannen van een meeting Op dit moment is Wave nog een test en in 2010 gaat het open voor het grote publiek. Neus er eens rond, zou ik zeggen.

Het kan trouwens even duren voor de uitnodigingen er zijn. Na een tijdje kan je zelf ook mensen uitnodigen.
Pffffff, ik zag die mail vanmorgen en ik had 'm al weggeknikkerd,maar nu is ie dus weer uit de prullenbak gehaald en ik zal 'm zo even bekijken....
Haha! Je moest eens weten hoe graag sommigen zo'n uitnodiging zouden krijgen! Voor mij was het trouwens tot nu toe niet echt interessant. Dat wil zeggen, om iets te kunnen met de extra's, moet je natuurlijk wel wat mensen kennen die ook Waven. Als vrouwelijke nitwit tussen allemaal mannelijke IT-ers, heb ik er tot nu toe niet veel te zoeken. Behalve samen een potje sudoku spelen. Maar ik zie wel degelijk gebruiksmogelijkheden. Naast jullie heb ik bijvoorbeeld ook de beleidsgroep waar ik in zit uitgenodigd zodat we met z'n allen kunnen schaven aan de plannen.
Yet, oudste heeft morgen idd gewoon school, maar ik vond dat ie best een dagje kon missen. Hunnie vonden van niet. Jammer, nu heb ik aangegeven dat ik voortaan alleen nog maar op vrijdag voor gesprekken kom.

Wij zijn arepa's aan het maken. Jongste kwam met dat recept thuis, hadden ze op de groep gegeten en het is heeeeeeeeeerlijk. Zegt jongste. Ik ben benieuwd.
En, zijn ze gelukt? Ik word wel heel nieuwsgierig door dat recept, ook naar al die vullingen die je er in Venezuela bij krijgt.
Naaf!

Niets teruggelezen, dus weet niet hoe het met iedereen gaat. Ik hoop wel goed.

Ben nog steeds razend druk, heb de Sint en Pietengeweld aardig overleefd.

Heb alleen de sleutel van mijn nieuwe huis nog niet gekregen afgelopen maandag. Het huis is nog niet gereed voor bewoning, dus mag ik aankomende maandag weer een gokje wagen. Vervelende is nu wel dat de verhuizing ipv a.s. zaterdag na de Kerst gaat plaatsvinden. Wil voor de kinderen wel een beetje gezellige Kerst van maken ipv èèn grote puinzooi.

O, en heb iig ook goed nieuws, ik heb promotie gemaakt! Sjawellie, ik ben nu leidinggevende geworden, met heul officiëel een eigen emailadres op kantoor, eigen sleutels enz....

Enne..... een stukkie meer loon en 32 uur in den weke, als het niet meer is!

Zo, mijn engelengeduld heeft wat opgeleverd!
Gefeliciteerd Bloe

Wel ketvut van je huis zeg. Balen zoiets.
Ach ja, is maar goed dat ik zwaar relaxed ben de laatste tijd, je leert er wel van te relativeren, zal ik maar zeggen....
Oh ja joh, als er wat misgaat, gebeurt er in elk geval wat
Ola.

Bloes gefeliciteerd met je promotie, is dat op de ijsbaan?

Van het weekend maar eens de boom opzetten, wil maar niet lukken om hem eerder te doen, we blijven proberen.
Ik moet nog even ontsinterklazen voor er een boom komt.
ik ben al een jaar lang ontsint gelukkig, dus boom kan erin
De arepa's waren gelukt, alleen vond ik ze erg zout. Volgens jongste hoort dat, maar ik doe volgende keer iets minder zout erin. En ze waren niet zo stevig dat ik ze ook nog open kon snijden om er wat in te doen (had het me voorgesteld als een soort pita-broodjes). Heb ik er maar van alles opgelegd. Ze vullen trouwens onwijs.

Bloes, stom van je huis zeg, goed van je promotie. Financieel ook wel lekker dat je vastigheid hebt, lijkt me.
Nu heb ik trek in een pitabroodje/kaas.
Dank, ladies, voor de felicitaties en zo.

Ja, Winx, is bij de ijsbaan, wordt nog leukerderderder van!

En ja, Solomio, de centjes worden idd. meer en dat is zeker nu errug prettig. Kan ik weer bouwen aan een schone lei....
Ola maisjes!

Gooooood for you, Blues

Ik ben net tuus van een grootstedelijk Dictee. Jawel....

Had 36 fout en ik kan jullie zeggen, dat was ruim bijzonder ruim onder het gemiddelde aldaar

Dochter 2 deed mee als afgevaardigde van haar school en ook zij zat net maar dan ook net onder het gemiddelde

Wijntje! Verder valt er niets maar dan ook echt helemaal niets te vieren.
Ola Hela, nog steeds zo'n last van je knie?

Best goed je dictee
Goed zeg, Hela!

Ik waag me maar niet aan bitterballen, dus heb ik maar ff met en pan staan schudden.

En toen was het zomaar weer bedtijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven