*** BAR TOO MUCH 181 ***
maandag 7 december 2009 om 08:00
maandag 7 december 2009 om 09:42
Ik had ook wel trek in koffie om 8.00. Moest toen alleen nog even een puber zijn andere handschoen te zoeken, een band oppompen, schoolbekers vullen, een wèl schoon shirt uit de schone was vissen, de kat voeren, schooltassen inpakken, regenlaarsjes andersom aan trekken, paardenstaarten maken...
En sindsdien loop ik Annelies van de Pies te zingen
Ik ben een meisje van negen jaar
Ik draag altijd twee staarten in mijn haar
Ik ben een heel erg vrolijk kind
Ik lach al om een goeie wind
...
Helaas heb ik een groot gebrek
Dat is dat ik nogal eens lek
Ze noemen me
Annelies van de Pies
Ik moet al piesen als ik nies
Vertel me nooit een goeie grap
Want mijn sluitspier is te slap
Geloof dat de kinderen verschrikkelijk blij waren toen het eindelijk tijd was om naar school te gaan
En sindsdien loop ik Annelies van de Pies te zingen
Ik ben een meisje van negen jaar
Ik draag altijd twee staarten in mijn haar
Ik ben een heel erg vrolijk kind
Ik lach al om een goeie wind
...
Helaas heb ik een groot gebrek
Dat is dat ik nogal eens lek
Ze noemen me
Annelies van de Pies
Ik moet al piesen als ik nies
Vertel me nooit een goeie grap
Want mijn sluitspier is te slap
Geloof dat de kinderen verschrikkelijk blij waren toen het eindelijk tijd was om naar school te gaan
maandag 7 december 2009 om 18:41
dinsdag 8 december 2009 om 09:32
dinsdag 8 december 2009 om 10:15
Wies, wat er gebeurt is dat de negatieve dingen ineens allesoverheersend worden en dat hij dan in een negatieve spiraal terechtkomt. En dat kan hij dan niet meer stoppen. Alle positieve dingen 'vergeet' hij. En hij idealiseert de weekends thuis, terwijl hij minstens het halve weekend ruzie en irritatie met zijn broertje heeft en hij mij ook niet altijd even leuk vindt. Eén van de socio's heeft gisteravond nog gebeld en had uitgebreid met oudste gepraat. Hopelijk klaart de boel weer wat op.
A.s. donderdag hoor ik of hij daar kan blijven, anders komt hij vlak voor kerst thuis en is die hele heimwee sowieso van de baan.
A.s. donderdag hoor ik of hij daar kan blijven, anders komt hij vlak voor kerst thuis en is die hele heimwee sowieso van de baan.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 8 december 2009 om 10:49
Wies, als er een goede dagbesteding voor hem is (een school liefst) denk ik dat we thuis ook wel redden. Maar eerlijk gezegd vind ik het nu nog steeds heel prettig dat ik door de week niet meer die constante strijd tussen de jongens heb. Ik hoop dat hij kan blijven dus.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
dinsdag 8 december 2009 om 12:36
Hoi Barrers
Mir Ik hoop dat het positief voor jou en je kinders uitpakt. Er mag toch wel eens een keer iets naar zin gaan?
Zo meteen ga ik toch maar weer een bezoekje aan de fysio brengen. Loop als een manke, kan mijn been en knie niet goed strekken. Is toch niet normaal?
Maar ja, die peut kan ik nog 2x vanuit mijn verzekering om een consult vragen en daarna is het finito. Gelukkig begint het nieuwe jaar bijna en heb ik weer 6x
Heb net twee dagen gepoetst, vind het vreselijk maar mijn "clienten" zijn iedere keer blij als ik er ben. Voor wat het waard is.......
Koffie
Mir Ik hoop dat het positief voor jou en je kinders uitpakt. Er mag toch wel eens een keer iets naar zin gaan?
Zo meteen ga ik toch maar weer een bezoekje aan de fysio brengen. Loop als een manke, kan mijn been en knie niet goed strekken. Is toch niet normaal?
Maar ja, die peut kan ik nog 2x vanuit mijn verzekering om een consult vragen en daarna is het finito. Gelukkig begint het nieuwe jaar bijna en heb ik weer 6x
Heb net twee dagen gepoetst, vind het vreselijk maar mijn "clienten" zijn iedere keer blij als ik er ben. Voor wat het waard is.......
Koffie
dinsdag 8 december 2009 om 23:29
woensdag 9 december 2009 om 09:16
Ik had het niet druk, ik lag de hele avond met mijn hoofd onder een stapel kussens. Migraine. Kon bovendien mijn medicatie niet vinden omdat ik amper wat zag. Heb alle doosjes in mijn handen gehad, maar durfde niks te nemen. Man was er niet en ik had helemaal niet bedacht dat ik best een kind wakker kon maken om het juiste doosje aan te wijzen.
Was er gisteravond zó op gefixeerd dat ik vanochtend toen de wekker om 6.30 ging, meteen m'n Maxalt uit het medicijnkastje viste. Had er al bijna eentje geslikt toen ik besefte dat ik weer prima kon zien en nog maar amper hoofdpijn heb
Was er gisteravond zó op gefixeerd dat ik vanochtend toen de wekker om 6.30 ging, meteen m'n Maxalt uit het medicijnkastje viste. Had er al bijna eentje geslikt toen ik besefte dat ik weer prima kon zien en nog maar amper hoofdpijn heb