*** BAR TOO MUCH 181 ***
vrijdag 11 december 2009 om 08:12
Goedemorgen.
Zit hier zwaar mijn kostbare tijd te verdoen, moet de caafs nog voederen, tas inpakken, gordijnen open doen, haar in model kneden, schoenen aantrekken. Heb zoooooooooooo geen zin vandaag.
Ik eet de overgbleven bitterballen nog ff op, koud zijn ze ook lekker. Pfffffffffft, ben je dan gek of wat?
Fijne dag.
Zit hier zwaar mijn kostbare tijd te verdoen, moet de caafs nog voederen, tas inpakken, gordijnen open doen, haar in model kneden, schoenen aantrekken. Heb zoooooooooooo geen zin vandaag.
Ik eet de overgbleven bitterballen nog ff op, koud zijn ze ook lekker. Pfffffffffft, ben je dan gek of wat?
Fijne dag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 december 2009 om 12:51
Ik heb het gewoon koud dus wintertheeeeeee...........
Komt straks een meneertje via marktplaats iets kopen van moi, ben ik geheel allenig thuis en das dan toch weer een beetje eng vind ik. (kep natuurlijk wel 2 schattige waakhonden alhier...)
Ben ik nou een loser???? ghehe....
Daarna nog even 2de mexicanoprik en dan nog ff macaroni op het gas knallen en dan kunnen we alweer aan de zuip denk ik
Komt straks een meneertje via marktplaats iets kopen van moi, ben ik geheel allenig thuis en das dan toch weer een beetje eng vind ik. (kep natuurlijk wel 2 schattige waakhonden alhier...)
Ben ik nou een loser???? ghehe....
Daarna nog even 2de mexicanoprik en dan nog ff macaroni op het gas knallen en dan kunnen we alweer aan de zuip denk ik
vrijdag 11 december 2009 om 16:25
Ik geef een rondje. Kreeg bericht van de gemeente dat mijn verhuisvergoeding wordt toegekend, omdat ik nu in een huis woon dat beter bij mijn ergonomische beperkingen past. Ja, zo staat het er echt. Maar ben onwijs blij.
vrijdag 11 december 2009 om 19:42
Ow, Joopp, wat een opluchting dat je het overleefd hebt. Je hoort tegenwoordig van die rare dingen......
Mmmmm, die ballen zijn alweer koud inmiddels. Koude ballen als ontbijt, ok, maar als toetje?
Mmmmm, die ballen zijn alweer koud inmiddels. Koude ballen als ontbijt, ok, maar als toetje?
vrijdag 11 december 2009 om 20:48
vrijdag 11 december 2009 om 21:26