Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
donderdag 10 december 2009 om 21:03
Hey Sneeze...rustig ademhalen...thee zetten...chocola erbij...en ontspan. Anders slaap je straks niet lekker.
Pak alle problemen stap voor stap op. Wat voor vacatures heb je eigenlijk in te vullen?
@ Frizz...papa VanDetta zegt altijd "slettebakken" bestaat niet, dat heet "vrijbuiteren, levensgenieten en bourgondien".
Papa VanDetta is erg modern voor zijn generatie, hahaha!
Pak alle problemen stap voor stap op. Wat voor vacatures heb je eigenlijk in te vullen?
@ Frizz...papa VanDetta zegt altijd "slettebakken" bestaat niet, dat heet "vrijbuiteren, levensgenieten en bourgondien".
Huts!
donderdag 10 december 2009 om 21:08
Sneeze moet nu bekennen dat de chocola al bijna op is...
pfff en ik probeer nog wel af te vallen... zucht.
Ik heb 4 medewerkers nodig voor de buitenschoolse opvang groepen... ik heb wel geschikte kandidaten, maar ik ben er nog niet aan uit wie nu het beste in welk team past
Sneeze vindt papa VanDetta een wijs man
.
pfff en ik probeer nog wel af te vallen... zucht.
Ik heb 4 medewerkers nodig voor de buitenschoolse opvang groepen... ik heb wel geschikte kandidaten, maar ik ben er nog niet aan uit wie nu het beste in welk team past
Sneeze vindt papa VanDetta een wijs man
.
donderdag 10 december 2009 om 21:15
Dat zal papa VanDetta deugd doen!
*kan ik misschien wel mijn motto van maken*
Pieker niet teveel over je werk. Soms dient de oplossing zich zomaar ineens aan!
Soms ook niet, maar daar kun je beter over nadenken op de vroege morgen aan je bureau met een goede tas koffie. En niet op je vrije avond met je chocola!
*kan ik misschien wel mijn motto van maken*
Pieker niet teveel over je werk. Soms dient de oplossing zich zomaar ineens aan!
Soms ook niet, maar daar kun je beter over nadenken op de vroege morgen aan je bureau met een goede tas koffie. En niet op je vrije avond met je chocola!
Huts!
donderdag 10 december 2009 om 21:19
Sneezy ontspan!
Als je het loslaat komende de antwoorden vanzelf...
Lijnen en ontstressen gaan nou eenmaal niet samen, dus maak je niet druk om die chocolade.
Oh en Sneeze, mijn Appie heeft gewoon nog kwarktaartyoghurt heur!
Hmmmm slimme man die pappa van jou Bel!
Ik denk dat het ook een beetje mijn eigen schuld is misschien, ik had kunnen weten dat niet vlekkeloos zou (blijven) verlopen.
Aan de andere kant, een beetje jaloezie zien bij MX is ook wel leuk.
Als je het loslaat komende de antwoorden vanzelf...
Lijnen en ontstressen gaan nou eenmaal niet samen, dus maak je niet druk om die chocolade.
Hmmmm slimme man die pappa van jou Bel!
Ik denk dat het ook een beetje mijn eigen schuld is misschien, ik had kunnen weten dat niet vlekkeloos zou (blijven) verlopen.
Aan de andere kant, een beetje jaloezie zien bij MX is ook wel leuk.
donderdag 10 december 2009 om 21:24
[quote]frizzy schreef op 10 december 2009 @ 21:19:
Ja hallo... nu kan ik dus echt niet meer relaxen en ontspannen he
De Appie heeft hier nog wel de Mona variant, maar niet meer die van de Appie zelf en die vond ik nou net t lekkerste...
Ik word trouwens gestalkt door een lieveheersbeestje. Ik verplaats t diertje steeds naar mijn vensterbank, maar hij wil steeds op mijn toetsenbord zitten! Wel gezellig hoor zo'n huisdiertje!
Ja hallo... nu kan ik dus echt niet meer relaxen en ontspannen he
De Appie heeft hier nog wel de Mona variant, maar niet meer die van de Appie zelf en die vond ik nou net t lekkerste...
Ik word trouwens gestalkt door een lieveheersbeestje. Ik verplaats t diertje steeds naar mijn vensterbank, maar hij wil steeds op mijn toetsenbord zitten! Wel gezellig hoor zo'n huisdiertje!
donderdag 10 december 2009 om 21:25
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 december 2009 @ 21:03:
....hey hebben wij dezelfde vader?
Frizz, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op wat je zegt
Je hebt MX verboden om iets over jullie escapades te vertellen...
En wat nou als hij je een slet vindt?
Zegt meer over hem dan over jou denk ik zo hoor....
....hey hebben wij dezelfde vader?
Frizz, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op wat je zegt
Je hebt MX verboden om iets over jullie escapades te vertellen...
En wat nou als hij je een slet vindt?
Zegt meer over hem dan over jou denk ik zo hoor....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 10 december 2009 om 21:29
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 december 2009 @ 21:28:
Ik weet niet hoe stout papa VanDetta in the early seventies is geweest Sum...daar houdt hij angstvallig zijn mond over!
moet wel zeggen dat mijn vader in mijn jeugd veel weg was.....
Studeren noemde hij het toen
Heb nou toch zo mijn bedenkingen
Ik weet niet hoe stout papa VanDetta in the early seventies is geweest Sum...daar houdt hij angstvallig zijn mond over!
moet wel zeggen dat mijn vader in mijn jeugd veel weg was.....
Studeren noemde hij het toen
Heb nou toch zo mijn bedenkingen
donderdag 10 december 2009 om 21:31
quote:frizzy schreef op 10 december 2009 @ 21:28:
Sum hoest met jou eigenlijk?
Ben je straks ook lekker vrij, tussen Kerst en Oud & Nieuw?
Gaat goed hier hoor
Beetje klaar met het jaar 2009
Elk jaar heb ik hetzelfde....het jaar duurt me een maand te lang
Ik trek me echt met moeite door die decembermaand heen
MAAR.....nog 1 volle week werken en dan lekker vrij
Heb een stapel boeken op de plank liggen en ga eens heerlijk een mini winterslaap houden
Sum hoest met jou eigenlijk?
Ben je straks ook lekker vrij, tussen Kerst en Oud & Nieuw?
Gaat goed hier hoor
Beetje klaar met het jaar 2009
Elk jaar heb ik hetzelfde....het jaar duurt me een maand te lang
Ik trek me echt met moeite door die decembermaand heen
MAAR.....nog 1 volle week werken en dan lekker vrij
Heb een stapel boeken op de plank liggen en ga eens heerlijk een mini winterslaap houden
donderdag 10 december 2009 om 21:46
donderdag 10 december 2009 om 21:47
quote:sneezeweasel schreef op 10 december 2009 @ 21:43:
Hebben jullie wel eens dat je een topic leest en dat je 't niet goed los kan laten, dat je je echt zorgen maakt om iemand?
Zeker wel Sneez, ik had dat ik het begin heel erg met het topic van Kikkerkwaak een aantal weken geleden
Nou zit ik echt al een uur Der Untergang te kijken en op één of andere manier raakt die film me niet...
Dat terwijl de recensies toch lovend waren
Hebben jullie wel eens dat je een topic leest en dat je 't niet goed los kan laten, dat je je echt zorgen maakt om iemand?
Zeker wel Sneez, ik had dat ik het begin heel erg met het topic van Kikkerkwaak een aantal weken geleden
Nou zit ik echt al een uur Der Untergang te kijken en op één of andere manier raakt die film me niet...
Dat terwijl de recensies toch lovend waren
donderdag 10 december 2009 om 21:50
Hahaha misschien moet je dat bed eens verschonen Sum?
Goed plan, zo'n winterslaapje.
Heb ik ook wel zin in, mezelf lekker opsluiten thuis.
Ben vandaag ook echt kapot zeg, en dat zonder aanwijsbare reden.
Ja Sneeze, soms raak ik ook erg betrokken bij een topic.
Zat er net nog aan te denken.
Toch is het zo dat een ieder in zijn/haar eigen proces zit.
Als de persoon (nog) niet de inzichten heeft om zichzelf verder te helpen, is het daar de tijd nog niet voor.
Met die gedachten troost ik mezelf dan maar.
Bel, Pom heeft ons uitgenodigd in het weekend van 9 januari.
Maar, bedenk ik me net, dan vertrek ik waarschijnlijk net een weekje naar de zon.
Goed plan, zo'n winterslaapje.
Heb ik ook wel zin in, mezelf lekker opsluiten thuis.
Ben vandaag ook echt kapot zeg, en dat zonder aanwijsbare reden.
Ja Sneeze, soms raak ik ook erg betrokken bij een topic.
Zat er net nog aan te denken.
Toch is het zo dat een ieder in zijn/haar eigen proces zit.
Als de persoon (nog) niet de inzichten heeft om zichzelf verder te helpen, is het daar de tijd nog niet voor.
Met die gedachten troost ik mezelf dan maar.
Bel, Pom heeft ons uitgenodigd in het weekend van 9 januari.
Maar, bedenk ik me net, dan vertrek ik waarschijnlijk net een weekje naar de zon.
donderdag 10 december 2009 om 21:51
Ja, dat van Kikkerkwaak heb ik alleen gelezen, niet gereageerd, maar dat was wel even wat. Maar Kikkertje heeft dacht ik al heel wat beeikt met hulp van de forummers. En zo zie je maar wat en forum teweeg kan brengen in positieve zin.
Sneeze, welk topic?
Bed...goed idee Sum, ga ik nu in praktijk brengen! Truste lieve mensen, 't is morgen heul vroeg dag in 't Zuiden!
Sneeze, welk topic?
Bed...goed idee Sum, ga ik nu in praktijk brengen! Truste lieve mensen, 't is morgen heul vroeg dag in 't Zuiden!
Huts!