Mutsen in de mist
vrijdag 11 december 2009 om 06:20
Hier verder alles goed, alleen wel weer een hoop wassen gedraaid. Het begon natuurlijk met kots Maby (die wel lang huilde, maar A-man en ik waren gewoon te lui geweest om te gaan kijken), daarna nog een paar keer omkleden wegen diarree. Vervolgens besloot ik de bedden van Ot en Sien ook te verschonen. Toen moest Sien 's avonds voor de 4e keer plassen (is dat normaal een kind dat binnen 2 uur 4 keer plast 's avonds en ook grote hoeveelheden?) en ze was zo slaperig dat ze volledig de weg kwijt was en in haar kamer in de Playmobil-bak geplast heeft (!). Ik hoorde haar rommelen en kon haar nog net de gang intrekken, waardoor ze daar ook nogeens alles natplaste. Kortom, alle kleine frutspul van de Playmobil dreef in de plas (ik heb alles maar in bad afgespoeld), alle vloeren weer gedweild en Sien weer naar bed gebracht.
En toen plaste vannacht Ot ook nog in bed (2e keer in zijn leven pas). Ook al zo'n belachelijk grote plas. Enfin, ik kan geen was meer zien.
Nu snel naar het werk!
En toen plaste vannacht Ot ook nog in bed (2e keer in zijn leven pas). Ook al zo'n belachelijk grote plas. Enfin, ik kan geen was meer zien.
Nu snel naar het werk!
vrijdag 11 december 2009 om 09:07
vrijdag 11 december 2009 om 09:12
Goedemorgen, allemaal een bakkie?
Citro, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Wat een geplas bij jou 's avonds Ank. En een kind wat al aan het plassen (of overgeven) is moet je nooit wegtrekken Gaan jullie nooit kijken als ze huilt, zo vaak doet ze dat toch niet?
Ik zit op mijn werk. Heb mezelf vanmorgen moeten dwingen om de boel de boel te laten voor Pamman en niet vanalles klaar te zetten en instructies te geven. Is me soort van gelukt.
vrijdag 11 december 2009 om 13:32
Ik sliep laat, en het is me vanmorgen ook gelukt de boel de boel te laten, heb niets uitgevoerd op mijn vrije ochtend, alleen naar het gemeentehuis geweest voor een formulier. Ik denk dat ik mezelf zo maar even een schop onder mijn kont ga geven.
Limoen kijkt een DVD, Mandarijn ligt in bed en er komt straks een meisje spelen dus eerst maar even puinruimen.
Limoen kijkt een DVD, Mandarijn ligt in bed en er komt straks een meisje spelen dus eerst maar even puinruimen.