Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Dat wordt strootjes trekken Sok Ik had ook een nieuwe...
Ik moet steeds hier aan denken bij deze titel:

Proefzwemmen ging niet goed, ze heeft het als enige niet gehaald Ze moest steeds opnieuw de borstcrawl en de schoolslag over doen en op een gegeven moment was het bijna half 7. Kind stond te bibberen en bleef bijna niet meer boven, niet zo raar op dat tijdstip aan het eind van de week. Ze kwam ook heel beteuterd aanlopen samen met de juf, prul. Dat was snel over, ze is nu wel heel moe maar verder erg vrolijk.
Ik vond het wel een poetische titel Sok, tot Pammie d'r plaatje plakte, nu dendert er constant een aap door het poetische geheel

Ik vind het heel onhandig dat ons topic dicht is, nu moet ik uit mijn hoofd bedenken waar ik op wilde reageren.

In ieder geval nog op Sokman's mededeling, balen dat hij er zo over denkt, denk net als Pammie dat ie eerder geen zin heeft dan dat ie overtuigd niet-prikker is. Hopelijk kun je hem nog overtuigen. Zeker met Poek zou ik geen enkel risico nemen.

De discussie over de MG prik was ik gisteren ook behoorlijk zat. Dezelfde persoon komt altijd al aan met allerlei zweefoplossingen, met eczeem naar de homeopaat, met Mandarijn's onrust toen ie baby was naar de chiropractor.

En chemo is ze ook tegen (om maar een dwarsstraat te noemen) want daar zit zo veel vergif in. Gelukkig maar denk ik dan, want ik zou niet willen dat er 1 zo'n kuttig kankercelletje zou overleven. Maar goed, die discussie met haar daar komen we nooit uit, want ze wil ons altijd maar "waarschuwen" omdat ze zich 'zorgen maakt" om haar kleinkinderen. Zucht.

Nippo, ik snap het volkomen hoor. Ook als je niet bijgelezen bent mag je altijd wat komen melden of af en toe even hallo zeggen hoor

Ach gut Pammie, wel sneu van mini, zie al zo'n bibberd meiske in het zwembad liggen, erm ding.

Limoen meldde dat haar teen steeds tegen de rand van haar schoen zat dus we zijn vanmiddag meteen maar naar de schoenenwinkel geweest (man was ook vrij, dus geen stoom uit de oren) en nu heeft ze zilveren halfhoge laarsjes. Ze had eerst al een jaar dezelfde maat en nu is ze al aan haar 2e paar winterschoenen bezig, inhaalspurtje zeker.

Ze kwam vanmiddag uit school hand in hand met een vriendinnetje aangelopen en wilde al meteen bij het meisje gaan spelen, maar we moesten schoenen kopen. Maar wel leuk dat ze het meteen al wel naar haar zin lijkt te hebben, nog rijkelijk vroeg om echt conclusies te trekken, maar het begin is goed.

Oh Miffy, ik vond Pluis' met zijn stoplicht trouwens erg schattig.
Limoen heeft trouwens weer een heel vervelend hoestje. Weer een uur wakker geweest afgelopen nacht, overdag bleef ze er ook een paar keer bijna in. Heel naar om te zien en vooral voor haar. Twijfel nog steeds of we daar wat mee moeten, het komt regelmatig terug, maar ze is ook weer niet ziek verder..

Limoen heeft ook een K3 cd gekregen en dat is echt een succes. Mandarijn zingt vrolijk mee: Mama sé mama sá mama zaklamp bumba! Hij zingt sowieso heel enthousiast, ook lang zal ze leven, het lijkt nergens op maar het enthousiasme en het volume maken veel goed
Tja, Citro, zulke mensen, daar valt niet mee te praten. Ik heb daar laatst een bizar voorbeeld van gekregen, dat zal ik tzt ivm herkenbaarheid wel eens in de AK zetten.

Sok, ik vind het een onwijze mannenactie. Maar ik merk het meer; voor de vaccinatieronde was iedereen bang voor MG en iedereen moest gevaccineerd worden en nu gaat het daadwerkelijk gebeuren, is het allemaal maar onhandig.

Ja, denk ik dan. Wat wil je dan, dat ze allemaal langs de deur komen, 's avonds om zeven uur als jij net thuis bent. Tssssk.
Wat een vreemde redenatie, over die chemo

En Sok, Sokman al om?
Tja, de medische wetenschap is een complot om medicijnen te verkopen die slecht voor je zijn, en alleen maar om er geld mee te verdienen. Need I go on? .

Neem dan de homeopatische korrels en druppel (die krijg je gratis zeker? not) maar goed.. niet goed voor mijn bloeddruk om daar echt mee in discussie te gaan.
Ik kan me erg goed voorstellen dat zo iemand gezien jouw ervaringen slecht is voor je bloeddruk. Tegen zoveel domheid kun je toch niet op.
Wat typisch, Sok, dat vent niet wil. Wat is zijn bezwaar tegen vaccineren dan?

Pam, nog een rustig dagje gehad, afgezien van je jochies met piemelvergelijkingen?

Deze muts in de mist gaat maar eens naar bed. Ben een beetje moe, want inmiddels dus al een behoorlijke tijd wakker.

Niet uit te spreken, trouwens, muts in de mist. Dat wordt meteen muts in de mits!
Wat is dat trouwens voor een lijkbleke juffrouw aan de zijkant?
Dat is Carice van Houten volgens mij. Een tikje overbelichte Carice. dat wel
Ik ben niet zo goed in het herkennen van actrices, maar ik had er geen Carice van Houten van gemaakt iig.

Oh ja, dat piemelvergelijk verhaal vond ik ook geweldig

Welterusten Miffy.

Limoen als vlinder en de hapjes (o.a.) staan op foto in de AK, voor de nieuwsgierigen
Het zonnetje was leuk Citro En wat lijkt Limoen op (jouw?) vader.

Volgens mij is het Carice, kijk maar naar die tandjes.
Leuke foto's Citronella. En ik laat Sien het vlinderpak maar niet zien, want dan wil ze er zeker ook 1.

Arme mini. Gelukkig dat ze zelf niet verdrietig was over proefzwemmen.

Ik vind de foto hiernaast erg eng. Haar hoofd lijkt ze groot.

Ik ga zo naar bed. Morgen weer een dag alleen (A-man moet al om 8 uur weg, het zou verboden moeten worden) en ik was vandaag niet vooruit te branden. Het is echt maar goed dat ik alleen maandag nog maar hoef te werken en dan een week vrij heb, want erg effectief was ik vandaag niet (had ook voor het eerst sinds weken een rustige dag zonder deadlines en ik viel bijna boven mijn bureau in slaap). Nu maar hopen dat het morgen droog is, dan ga ik maar naar de dierentuin hier in de buurt denk ik.

Maby was weer ontzettend schattig vandaag volgens A-man. Ik vind haar steeds leuker worden . Ze begint eindelijk een beetje te luisteren (yes, mijn eindeloze verboden hebben toch enig effect gehad) en ze ziet er uit om op te vreten (vind ik althans, maar ja, ik ben natuurlijk ongelooflijk bevooroordeeld ).
Je zou het kunnen verbieden Ank...
het is de leeftijd, Anky: (bijna) 2 is de tijd waarop ze weliswaar bloedirritant kunnen zijn, maar hun aabaarheidsfactor is (ter compensatie) ook erg hoog.

en wat sneu, Pammie, dat mini het niet gehaald heeft. Gelukkig dat ze er niet lang ongelukkign onder bleef.

Sokman 'had het niet zo bedoeld', maar voelde zich door mijn mailtje ('wil jij vrij nemen?') onder druk gezet en 'ik wist toch wel hoe hij erover dacht?' nee dus en dat kan ik mezelf wel een beetje verwijten: ik ben er voetstoots vanuit gegaan dat hij het met me eens was. maar hij had vanmiddag nog wel met een aantal collega's gepraat en hij gaat toch, alleen niet op het aangegeven tijdstip.

dus de strijdbijl is begraven, maar een beetje boos ben ik nog steeds wel.

ga even foto's kijken.
't was me nog nooit opgevallen dat Limoen op mijn vader zou lijken Pammie, maar op die foto zeker wel ja.

Lekker Anky, weekje vrij, en doe maar een recente foto dan, wij vinden haar vast ook op op te vreten
Bij de weg: Mini kreeg vandaag haar tweede tussentijdse rapportje mee. En de paar matigjes van vorige keer waren voldoendes geworden en de voldoendes ruim voldoendes. Daarnaast nog een paar goedjes en zeer goedjes. Ze heeft dus echt progressie gemaakt
o, Citro: ik zou helemaal ontploffen als ik niet-nader-te-benoemen types in mijn omgeving had. heb altijd al grote moeite om me in te houden bij mijn (overigens zeer vriendelijke) zwager, die ook nogal neigt naar het alternatieve.

Aloha.

Lekker geslapen allemaal? Mannie werd om 5 uur wakker met een pk-aanval. Door zijn geschreeuw werd Mini ook wakker. Ik heb Mannie bij mij gelegd maar gelukkig viel het mee. Hij was wel erg benauwd maar hoefde niet zo naar te hoesten. Hij werd pas om kwart voor 8 wakker en Mini nog een half uur later. We zijn allemaal lekker uitgeslapen dus.

Mini was gister erg aan het huilen dat ze vandaag niet naar zwemles wilde maar vanmorgen had ze knop alweer omgezet. Nu wil ze wel, zonder gezeur. Knappe meid.
Fijn dat het is opgelost Sok.

Rapport van Mini klinkt goed Pammie. Afzwemmen minder. Jammer dat ze haar zo door lieten ploeteren.

Moet ons oude topic even erbij zoeken om bij te lezen, want dat kon ik net zo snel niet vinden.

Bijna vakantie Anky, heerlijk! Ik ben altijd wat verbaasd als ik lees dat je toch wel baalt van A-man op pad, maar het wordt nooit minder. Snap best dat hij zijn eigen dingen heeft, maar het zou best wat minder mogen zodat jij niet zo enorm toe bent aan vakantie toch?

Wij gaan vanavond aan de kaasfondue. Had ik ineens zin in en Mannie en Mini zijn er ook dol op. Gezellig prutten aan tafel dus straks. Moet dus nog even naar de winkel, want alle boodschappen waren al binnen verder.

Mini heeft spenen gisteren in haar schoen gedaan, zonder problemen. Alleen stond ze vannacht wel 3x naast ons om te vragen of ze ze terug mocht... Gaat vast over haha.
Lekker Esmee, kaasfondue, moeten wij eigenlijk ook nog eens proberen, een keer gedaan en het was geen succes met de kinderen, maar misschien lusten ze het inmiddels

Nogal prutnacht, eerlijk gezegd.

Limoen heeft ons wakkergehouden tot na 2 uur, alsmaar hoesten, en Mandarijn werd al weer om uur wakker, dus veel geslapen hebben we niet.

De hoestdranken werken helemaal niet, ik heb nog het paardenmiddel staan maar dat durf ik haar eigenlijk ook niet zomaar steeds te geven.

oh man is alweer thuis met Mandarijn, tot later.
Citro, wat balen van dat hoesten. Wat voor soort hoest is het? Hier helpt Balsoclase altijd erg goed (de zetpillen, wel op tijd geven want het duurt even voor het werkt). Hoestdranken vindt Mini allemaal vies maar nu hadden ze bij de apotheek kleine pilletjes. Die helpen ook goed. Ik moet even kijken hoe 't ook alweer heet.

Ik snap dat je paardemiddel niet zo maar geeft maar als ze niet goed slaapt zal ze ook niet snel beter zijn.

Pamman en Mini zijn naar zwemles, Mannie zit met zijn auto's te klooien. Ik heb net alle roosters van de droger uitgezogen en nu ga ik aankleden. Mijn schoonouders komen morgen eten, ik ging al hachee maken maar ik moet nog wat vlees bijhalen. En een toetje. Schoonouders moeten allebei 'aan-eten', prima excuus om tiramisu te maken
morgen! wij hebben er al weer eeen zwemsessie opzitten. was erg leuk.

wat voor paardenmiddel heb je, Citro: promethazine? dat is niet zo erg om eens een keertje te geven, hoor.maar beter dan het gespook, want dat is voor niemand goed.

goed van mini dat ze de knop had omgezet. kan menig volwassenen een puntje aan zuigen.

kaasfondue is goed idee! moeten wij ook maar weer eens doen. wat wij deden toen Poek nog kleiner was: groenten koken en daar de kaasprut overheen. werkte ook.

gleu fdat ik nog wel zin heb in een 2e bakkie koffie. heb Poek beloofd vanmiddag met haar een creme uit te gaan zoeken; ze heeft er zo'n hekel aan om ingesmeerd te worden en als ze iets lekkers vindt bij de bodyshop, gat het misschien beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven