Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Die kweekuitslag duurt een week. Grote kans dat hij dan weer beter is, maar als je dat afwacht en het is niet zo zijn we weer een week verder voor de kweekuitslag er dan wel is.

Ik vind het trouwens prima dat ze het aankijken, want wat vinden jullie precies dat ze moeten doen? Het lichaam kan zelf nog altijd meer oplossen dan artsen kunnen. En hij is natuurlijk wel beter dan hij eerder was. Wat zouden jullie doen dan, aandringen op verder onderzoek? En wat voor onderzoek met welk doel dan?

Gauw weer aan het werk. Nipje slaapt en Nipman is met de rest naar de bios zodat ik kan werken, dus dan moet ik niet gaan forummen.
als ze allerlei bloedwaarden en elektrolyten in de gaten houden, zou ik wel fijn vinden. want dat gaat op een gegeven moment ook uit de pas lopen.

vanmorgen naar Artis geweest. Ondanks de kou was het er behoorlijk druk, maar wel gezellig.

Ontbijt van Pam zag er goed uit! en chilistoofpotje van Esmee klinkt erg lekker
Grappig. Sok, wij waren ook in de dierentuin, daar was het ook best druk en ik had het nog met man over de olifantenman die naar Artis was verhuist laatst ...

Gefeliciteerd met de Anky-kinderen!

Zoals je het nu beschrijft denk ik ook dat Nipje het ergste heeft gehad, Nippo. Maar een paar dagen geleden vond ik het aardig dramatisch klinken (slaperig, suf, toch?), en toen had het me helemaal niet zo gek geleken om er een infuus tegenaan te gooien en een te kijken of hij daarvan niet over het algeheel wat opgeknapt was, misschien was dat ook wel poliklinisch gegaan. Fijn dat tenminste het spugen over is, dat is toch het gevaarlijkst, diarree zing je toch wat langer uit, hoe vies ook.
Ik snap niet dat ze op een gegeven moment geen medicijnen zijn gaan geven tegen het spugen. Het klonk allemaal behoorlijk ernstig maar misschien hield hij dan toch meer binnen dan wij dachten.

Ik ben na het ontbijt soep gaan maken (eigenlijk voor morgen maar ik heb geen zin meer om te koken dus we eten 'em nu) en daarna met de kinderen gaan zwemmen, toen naar de videotheek, dvdtje gehaald en lekkers en met z'n allen voor de tv gaan hangen. Kinderen waren moe en Pamman beetje ziekig dus dat was even lekker. Nu wil Mini mij schminken, helaas had ik dat beloofd en wat je belooft moet je doen nietwaar
Hopelijk knapt Nipje snel weer op dan Nippo.

Remman ging met Mini fietsen, langs het spoor om treinen te kijken, en even naar het station. Maar ondanks dat mini goed was ingepakt, werd hij op een gegeven moment toch te koud. Toen is Remman maar teruggereden naar het station op em bij de Burger King op te laten warmen. Intussen ben ik in de auto gestapt om mini daar op te halen zodat hij niet weer door de kou hoefde
goeie plek om op te warmen, BK.

het was ook verre van warm vandaag. had ik al gezegd dat ik de kou beu ben?

Poek heeft gisteren zonder luier geslapen en dat ging, ondanks dat ze om 11 uur niet geplast had (wel wakker gemaakt, maar ze wilde/hoefde niet), goed gegaan. was voor de eerste keer, maar toch.
Goed van Poek!

En arme bevroren Mini, lang leve BK dan
Als er wel verbetering in zit weet ik ook niet wat ze dan nog voor onderzoeken moeten starten Nippo. Maar ik vind eerlijk gezegd dat het best lang aangekeken is. Ik weet niet of ik dat had gekund, zo lang afwachten. Maar goed, ik ga alleen af op jouw verhalen natuurlijk, ik zie Nipje zelf er niet bij.

Wij waren naar een binnenspeeltuin. Was een succes. Ze hebben zich lekker uitgeleefd in de ballenbakken, klimkooien, luchtkussens etc. Vooral de sleebaan (rollenbaan) was favoriet, maar best wel gevaarlijk, ik lette niet goed op Mandarijn en die stapte zo de baan op, terwijl er een kindje naar beneden sleede, de schade viel mee gelukkig, maar wel schrikken. Even later gebeurde hetzelfde maar dan bij iemand anders zijn peuter, toen Limoen naar beneden kwam. Ze moeten er eigenlijk een hekje voor plaatsen, kon de bedrijfsleider niet vinden, maar denk dat ik daar nog wel op terug ga komen.

Smiddags kwam opa onverwachts langs en heb ik tussen de bedrijven door toch nog wat huishoudelijks proberen te doen.

Ga zo even bijlezen, eerst even wat little people spullen opzoeken, die heb ik verkocht en worden zo opgehaald.
We moeten een nieuw topic starten!
Jouw rooie Sok is op tv Sok!
Ik ben zo vrij geweest

Naar hier dames: N I E U W !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven