Mijn man heeft kanker (2)
dinsdag 21 augustus 2007 om 23:32
Ach godverdomme, nee! Oh Mims, net als iedereen zit ik met dikke tranen. Ik heb je vanaf het begin gevolgd hier en meegelezen en nee, dit is veel en veel te snel!
Maar sjemig meid, wat is jullie liefde waanzinnig mooi en sterk. Wat heb ik een enorme bewondering voor jou en voor Hero!
En we kunnen helemaal niks doen om het minder erg te maken, we kunnen niks van jouw verdriet voor jou dragen, we kunnen alleen maar aan je denken en ervoor je zijn.
Maar sjemig meid, wat is jullie liefde waanzinnig mooi en sterk. Wat heb ik een enorme bewondering voor jou en voor Hero!
En we kunnen helemaal niks doen om het minder erg te maken, we kunnen niks van jouw verdriet voor jou dragen, we kunnen alleen maar aan je denken en ervoor je zijn.
dinsdag 21 augustus 2007 om 23:45
woensdag 22 augustus 2007 om 00:13
woensdag 22 augustus 2007 om 00:21
Lieve Mimsey, ik heb je topic gevolgd en wil je ten eerste veel sterkte wensen. Ik weet wat je doormaakt. Lieve lieve Mimsey, ik kan je niet helpen met verhuizen, daar ben ik lichamelijk niet toe in staat, maar wat ik je wel wil zeggen/aanbieden, maak je niet druk om die extra maand huur. Met liefde wil ik zorgen dat dat in orde komt, want het laatste waar je hoofd nu naar staat is verhuizen en huurbetalingen. Schroom alsjeblieft niet, voor iemand zoals jij kan ik het missen, eet er geen boterham minder om. Lieve Mimsey, ik hoop dat als het nodig is jij je trots opzij zet. Vraag a.u.b. mijn e-mail adres bij de angels en ik maak het in orde. Heel heel veel sterkte, kus Prada
woensdag 22 augustus 2007 om 00:33
Mimsey, ik ken je helemaal niet, maar zie net op een Overig topic waar een paar forummers schrijven die jou wel kennen (waar ik ook schrijf), wat hier allemaal speelt en heb een beetje teruggelezen. Zoals velen al zeggen, woorden schieten tekort.
Ik heb dan ook geen bemoedigende woorden, hoop alleen maar dat jullie nog mooie momenten samen hebben, en - misschien tegen beter weten in - er in de toekomst nog mooie momenten samen zullen volgen. Er branden hier standaard 4 kaarsen, en nu zijn ze voor jullie. Ik begrijp dat jouw Hero een vechter is, misschien is er nog een wonder in het verschiet (en juist nu kies ik het verkeerde reageerscherm...)
Ik heb dan ook geen bemoedigende woorden, hoop alleen maar dat jullie nog mooie momenten samen hebben, en - misschien tegen beter weten in - er in de toekomst nog mooie momenten samen zullen volgen. Er branden hier standaard 4 kaarsen, en nu zijn ze voor jullie. Ik begrijp dat jouw Hero een vechter is, misschien is er nog een wonder in het verschiet (en juist nu kies ik het verkeerde reageerscherm...)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.