Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
Lieve Nijnska,

Balen dat je ontslagen bent, ziek thuis zit en ook nog eens je trouwdag hebt terwijl je niet samen met Pa Nijn kunt zijn

Dus:

Van mij een fruitmand, wat blommen en een extra berg drank zodat je het vanavond op een zuipen kunt zetten als je het echt even niet meer ziet zitten! En natuurlijk een Omdat het gewoon een kutdag is!

Ik vind iedereen die geen werk heeft zielig, zeker als dat door de k*t-crisis komt. Ik vind mezelf ook zielig, want door die k*t-cris heb je of géén werk, of veel te veel, omdat je voor twee of drie moet werken. Heb 64 vakantiedagen staan maar opnemen, ho maar. Werk blijft immers gewoon liggen en verdubbelt dus relaxen is er toch niet bij. Ik ben moe en ik wil slapen. Zzzzzzzzzzzzzz.... Dat sparen we dus maar op voor de Kerst...

Nijn, voor jou:

Nijn, ik moet even zeggen dat ik in je andere topic heb gezien dat je maandag naar de stad der steden, het warme, hete, temperamentvolle, hippe, trendy, romantische, oooh zooo mooie en fijne Buenos Aires gaat met PP.

Ik moet zeggen dat ik je dus eigenlijk al een stukje minder zielig vindt.

Veel plezier meid! Wij moeten het hier in het koude kikkerlandje doen met het glittergeteisem van Leo!

(Leo mag ik straks een glitterpuppy? ben nog steeds zielig namelijk)
quote:hiltje schreef op 11 december 2009 @ 11:08:

(Leo mag ik straks een glitterpuppy? ben nog steeds zielig namelijk)

Maar natuuuurlijk lieverd.

Wat vind je van deze?

Rider, dank je wel voor je opbeurende woorden. Als ik me fysiek weer wat beter voel, ga ik weer knallen, ik voel het!

Dush, bedankt voor de drank, maar ik ben aan de antibiotica gezet, dus helaas... Ik neem die hete chocolademelk van lindy wel. Lekker.

Hil, helemaal gelijk in. Ik ben maar tot a.s. maandag zielig, en daarna ga ik gewoon op vakantie met mijn man, 2de huwelijksreis zuwmaar zeggen. Ik krijg wel extra ab mee van de huisarts.
Sjees EV, das ook erg. Misschien maar beter dat jullie het allebei vergeten waren... haha.

Leo, ouwe glitterqueen, doe mij nog zo n poes wil je.
quote:lindy schreef op 11 december 2009 @ 11:03:

Ik vind mezelf ook zielig,

Ja, ja, ik kom al, geen nood, de gltters komen er aan!

Bij jou vind ik deze wel toepasselijk.....Geen hondjes of poesjes, die kon ik zo snel niet vinden maar dit is ook wel gruwelijk fijn natuurlijk.

quote:Nijntje schreef op 11 december 2009 @ 11:28:

Leo, ouwe glitterqueen, doe mij nog zo n poes wil je.

Zoek op glitters en pussy en je krijgt dit. Ik vind 'm beeldig!

Damn Eleonora! Dat plaatje met het meisje en de dieren is ZO mooi, daar wil ik graag een behangetje van! Zodat ik er altijd naar kan kijken..... *zwijmel*
O, het glazuur knalt van mijn tanden van jouw plaatje Leo! Van die hertjesprinses, uiteraard.

Damn, die glitterpoes.... daar verbleekt die van LaPaay bij!
.
Nog en fijne voor het glazuur Lin, en dan ga ik er vandoor, ik moet naar het West'n rijden, dus ik kan voorlopig even niet meer glitteren.

Als iemand het even over wil nemen, graag!

Proest glitterpoes en LaPaay in een zin. Dat ik dit nog mag meemaken hahahaha
Voor iedereen die het nodig heeft, of gewoon even behoefte heeft aan een heel veel knuffels
Wat leuk, Ikbenelfje! Kreeg er gewoon tranen van in mn ogen.

Ik ga ook even een leuke link plakken, wacht.
Komt ie

http://www.youtube.com/wa ... playnext_from=PL&index=15
Dat wat jij daar plakt Nijn, dat zou misschien, heel misschien, binnenkort ook kunnen gebeuren, in een zekere plaats in een zekere provincie. Mocht mijn sombrero genoeg vervagen, dan zou het eventueel zo kunnen zijn dat ik daar heel misschien op korte termijn tussen sta.

Maar meer kan ik daar niet over zeggen
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
O en Leo, mag ik nog een glitterbeestje, gewoon voor de leuk? En om te vieren dat mijn koorts weer een beetje gezakt is?

Oh wat leuk Bonny. Lijkt me kaaigaaf om aan zoiets mee te doen. Al die verraste g ezichten van die mensen. Geweldig.
In welke regio woon jij Nijn?

Of anders geformuleerd: Kun jij iets met mijn motto?
Mijn vader komt wel uut die buurt weg, Bon. Achterhoek, zoiets?

Maar ikzelf bevind men ege in de Haagse regionah.
http://t1.gstatic.com/ima ... 1d6170993f77bad39c61a.jpg
Ohw... er gaat wat mis....
Daar is ie dan!

Mijn knuffel voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven