Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach godverdomme, nee! Oh Mims, net als iedereen zit ik met dikke tranen. Ik heb je vanaf het begin gevolgd hier en meegelezen en nee, dit is veel en veel te snel!

Maar sjemig meid, wat is jullie liefde waanzinnig mooi en sterk. Wat heb ik een enorme bewondering voor jou en voor Hero!

En we kunnen helemaal niks doen om het minder erg te maken, we kunnen niks van jouw verdriet voor jou dragen, we kunnen alleen maar aan je denken en ervoor je zijn.
En ook voor jou, Rommel en voor Meave:
Iedereen huilt mee.

Stoere Hero

Lieve Mims

Houd elkaar vast

Sterkte in deze donkere nacht!

Mijn kaarsjes branden allemaal. Voor Mimsey, Mops, Romilda en iedereen die erbij betrokken is. Ik wens jullie zoveel kracht toe!

Het zijn woorden op een forum, maar ik hoop dat het ergens wat steun brengt. Velen leven mee.

De uitdrukking 'het is maar internet' bestaat niet.
Lieve Mimsey

Ik ben een stille meelezer en juist nu ik schrijf schieten woorden tekort, maar wil je graag laten weten dat ik alle kracht en sterkte wens die je nu nodig hebt.

Mijn gedachten gaan naar jullie uit.

Liefs Reina

quote:yasmijn schreef op 21 augustus 2007 @ 23:45:

De uitdrukking 'het is maar internet' bestaat niet.

Juist. Helemaal gelijk. Wat nou 'het is maar internet'.

Ik ben vanaf zondag niet meer op internet geweest en dan zie ik dit... .

Verdomme Mims, dit mag niet en dit kan niet!

De tranen lopen langs mijn wangen, maar daar heb jij niets aan.

Ik wens jou en Mop heel veel sterkte
...

Liefs!
Ik ben sprakeloos,
Lieve Mims,

Ik blijf kijken hier op het topic. In de hoop te horen dat er weer een klein lichtje is om aan vast te houden. Ik laat nog wat lichtjes voor jullie branden voor de nacht. Heel veel liefs, xmv.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat is het leven ook oneerlijk!!

Heel veel sterkte, de kaarsjes branden.

Wat kaarsjes voor de nacht.

Ook nu blijven jullie in mijn gedachten.

Mimsey, wat moet het moeilijk en oneerlijk zijn.
Lieve Mimsey, ik heb je topic gevolgd en wil je ten eerste veel sterkte wensen. Ik weet wat je doormaakt. Lieve lieve Mimsey, ik kan je niet helpen met verhuizen, daar ben ik lichamelijk niet toe in staat, maar wat ik je wel wil zeggen/aanbieden, maak je niet druk om die extra maand huur. Met liefde wil ik zorgen dat dat in orde komt, want het laatste waar je hoofd nu naar staat is verhuizen en huurbetalingen. Schroom alsjeblieft niet, voor iemand zoals jij kan ik het missen, eet er geen boterham minder om. Lieve Mimsey, ik hoop dat als het nodig is jij je trots opzij zet. Vraag a.u.b. mijn e-mail adres bij de angels en ik maak het in orde. Heel heel veel sterkte, kus Prada
Mimsey, ik ken je helemaal niet, maar zie net op een Overig topic waar een paar forummers schrijven die jou wel kennen (waar ik ook schrijf), wat hier allemaal speelt en heb een beetje teruggelezen. Zoals velen al zeggen, woorden schieten tekort.

Ik heb dan ook geen bemoedigende woorden, hoop alleen maar dat jullie nog mooie momenten samen hebben, en - misschien tegen beter weten in - er in de toekomst nog mooie momenten samen zullen volgen. Er branden hier standaard 4 kaarsen, en nu zijn ze voor jullie. Ik begrijp dat jouw Hero een vechter is, misschien is er nog een wonder in het verschiet (en juist nu kies ik het verkeerde reageerscherm...)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dan maar in 2e berichtje
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Jee Mimsey, heel veel kracht en sterkte gewenst...
Mimsey........
6.54u:

"Het is ongelooflijk maar hij knokt nog steeds. Is wel ver heen, kan niet lang meer duren. Ik ben moe, verdrietig maar ok."

(f)

Heel, heel veel sterkte.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Hier weer een stille meelezer die je toch even veel sterkte wil wensen (f)
Liefs..............
Och Mims, wat moet dat ook moeilijk voor hem zijn. Na maanden, jaren vechten tegen deze kloteziekte je dan nu over moeten geven en laten gaan. Meisje wat ben je toch ongelooflijk dapper en wat is Hero toch sterk.
Dappere Mimsey, dappere Hero.

Denk nog steeds aan jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven