December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Falcon schreef op 10 december 2009 @ 15:19:

Hahaha, wat een grappig beest! Maar is je konijn niet erg bang voor hem??

Ik ga maar wat vroeger naar huis, ben nog steeds een beetje koortsig.

Nou het konijn was gisteren wel erg geschrokken en verdwenen onder de bank. Nu loopt het konijn door de huiskamer heen en durft de kat eigenlijk de huiskamer niet meer in zodra hij het konijn ziet...

Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt...

Heb je ons soms wat te vertellen op HM?

Tinus: je traktatie vind ik ook leuk hoor! Was helemaal over het hoofd gezien met die grappige foto van Manu
Klets: Falcon heeft een flinke blaasontsteking schreef ze vanmorgen hier. Dus ze heeft het ons al verteld. Jammer hè? Zou leuk zijn als het een andere reden had.

Ben benieuwd hoe dat gaat met kat en knijn samen. Ook knijnen kunnen soms erg agressief zijn. Zijn ze ongeveer even groot of is de een aanzienlijk in de meerderheid?

Falcon: Had nog niet gereageerd op je BO, maar wel heel vervelend. Je hebt het flink te pakken als je zelfs koortsig bent. Goed drinken maar hè?! Vooral cranberrysap is goed.

Zo ben zelf weer geprikt voor de MG. Gelukkig kreeg ik een kusje van Manu op mijn arm :-)

JP is vanavond naar de sauna met collega's dus Manu en ik zijn de hele dag al saampjes. Hij is lief vandaag en dus het is erg gezellig. Zal het best wel missen dat we straks niet meer zo vaak met zijn tweetjes zijn.

Straks lekker bakkie kibbeling met brood!

zo de jarige job op het KDV.. helemaal happy, en daarna mocht

en z'n tractatie. daar hadden we nog flink ruzie over gister.. casper was in een NU-bui. Dus gister wilde hij NU een chocoladekerstman. helaas die waren voor de tractatie. dus hij heeft een half uur daarover gestuiterd.. en toen kwam hij dat hij ook wel chocoladeletter wilde en heeft hij lief meegeholpen met het maken van de tractaties... En voor de leidsters had ik een doosje thee, met op alle zakjes een foto van de kinderen, was wel grappig om te zien, want ik had van renske een foto met een half jaar er tussen en bij casper steeds 4 maanden... (na 4,5 jaar gaan we weg bij deze leidsters - gek idee)

falcon, beterschap, veeeel drinken

wat een superkat KM!!

casper is trouwens helemaal hyper momenteel, hij is bezig van z;n middagslaapje af te komen, de sint, verjaardag, nieuwe groep.. heftig hoor. bij vlagen is echt alles NEE, die kast is wel een goed idee!! (soms is het ook wel grappig, fietsen we ergens naar toe: nee, niet die kant op; in de supermarkt staat hij te mokken bij de vleeswaren: nee ik wil geen worstje, terwijl eigenlijk...
He ladies,

Ik ben er weer! Even de adapter van de buurtjes geleend

Onze bestelde adapter is éindelijk onderweg.

Hier alles oke, dikke verjaardagkussen voor alle jarige en de kindjes die al jarig zijn geweest.

Tris wil ook even op de laptop, dus ik ga weer, tot morgen
Goedemorgen!

Even een zwaai naar iedereen, ga nu Y. uit bed halen en dan ga ik zo verder met mn koekiemonster-tractiaties. M. gaat deze ochtend met zn broer zwemmen met de meiden, zelf mag ik nog niet badderen.

Heb me trouwens wel een hoop werk op mn hals gehaald met die tractaties! Ben ze helemaal zelf aan het tekenen/maken.

Maar goed, wat zal ze de blits maken de maandag!

Leuke foto's Sannie! Wat straalt ie!

Jij ook Tinus; leuke foto's!!!

Mette:

Halloowww! Hoe gaat ie daar?

KM:

Aaaaahh wat een snoezig poezebeest! Heeft ie al een naam?

Ja, ik ga nu snel.

Fijne dag allemaal!
B is net vertrokken naar school met zn traktatie.

Ik vind het zo leuk voor m. Dat ie beter genoeg is om te gaan trakteren (hoewel hij vanmorgen weer een dikke voet had). Peet is met m mee en hij vond het heel spannend.

Ik heb 2 papieren taarten gemaakt. Heel leuk maar ook wel iets meer werk dan ik had gedacht.

Maar goed zus kwam gister even helpen dus om een uur of 10 waren we klaar.

D & R zijn heel verkouden maar we hebben eindelijk weer s een rustige avond en nacht gehad. Babyfoon stond uit en er zijn geen rampen gebeurd

Tinus haha die foto van Manu op de kast. Hoe kwam hij daar eigenlijk haha. En wat een leuke traktatie zeg! Ik ga m onthouden voor de volgende traktaties.

Ja dat is straks echt anders als zusje er is. Hoewel het eerste half jaar gaat ze toch veel slapen dus dan heb je nog wel veel Manu tijd.

Klets wat een lieve kat zeg! Is tie al gecastreerd? Anders krijg je dat probleem weer. Hij ziet er niet echt verwaarloosd uit vind ik. Ik denk dat j m gewoon gejat hebt

Falcon vervelend zeg die blaasontsteking. Heb je een AB kuur gekregen van de HA? en wat Tinus zegt. Cranberry bruistabletten kopen (bij de hema oid). Die helpen ook goed.

Sannie leuk om weer s een foto van Casper te zien. Wat ziet ie er blij uit zeg. En ook leuke traktatie!

Drukke tijden voor Casper. Die december periode is zowiezo al druk voor kinderen en zeker als ze ook nog jarig zijn.

Mette hoe was t op de afkickbank? Toch wel 2 adapters besteld he? Je virtueel sociaal leven stort helemaal in zo.

Nursie oh leuk een koekmonster traktatie. Ik ben benieuwd hoe ze dr uit komen te zien. Plak je een foto als ze klaar zijn?

B zn verjaardag was helemaal leuk. Ik was woensdag jarig maar we hadden pas slingers opgehangen voor b zn verjaardag. 's morgens naar beneden taart/kadoos op tafel slingers en ballonnen. Vraag ik wie is er nu jarig? Zegt ie mama! Nee zeg ik jij bent jarig! Nou ja hij geloofde ons niet. Hij heeft al zoveel dagen gehoord dat hij nog niet jarig was dat hij waarschijnlijk dacht dat het nooit meer ging gebeuren.

Zondag komt de visite. We gaan het vieren tussen 11 en 3 uur. Weer s een andere tijd. Meestal doen we verjaardagen in de middag maar dit leek ons ook wel relaxed zo.

Nou ik ga even de boodschappen voor zondag bestellen

x
Sannie: leuke foto's! Leuk om Casper weer eens op een foto te zien. Hij lijkt wel op jou vind ik. Leuke tractatie hoor.

Ik zie nu voor het eerst dat nieuwe zingwijf van Z@ppelin. Maar ze is idd heeeel irritant. Dat maffe dansje van dr!

Ik vind die nieuwe vrouw in huisje boompje beestje wel leuk.

En professor dr testkees is grappig

Tinus: Stom dat ik dat even vergeten was van die blaasontsteking van Falcon!

Mette: gewoon vaker die adapter van de buren lenen tot die nieuwe eindelijk geleverd is...

Nurse: dit vraagt ook op traktatiefoto's he. Wanneer mag je weer zwemmen met je prachtdoos?

Oef: Ik wil ook foto's zien van jouw traktatie! Ik ben idd gewoon Klets de cat snatcher http://www.youtube.com/watch?v=7aiJz8135fI

Het is trouwens niet mijn gewoonte hoor om zomaar katten binnen te halen Gisteren stond de voordeur open dus kon hij zo weglopen als hij gewild had... maar hij zag de open voordeur en hij rent snel weer naar binnen. Dus zelf heeft hij in ieder geval niet echt plannen om te vertrekken
Ik weet nu trouwens wel zeker dat ik weer een kat wil. Zodra deze kat opgehaald is ga ik toch mijn eigen kat weer ophalen bij mijn moeder.
jemug wat een stelletje slopers heb ik gebaard zeg. Nu D&R aan t kruipen zijn is echt niets meer veilig. En dan niet het speelgoed slopen waar ik toch van afwil. Nee de stoelen moeten door de kamer worden geduwd. Alle snoeren en draadjes onderzocht pffff

Klets ja is gezellig he zo'n kat. Ik mis ze ook wel

Foto van de traktatie zal ik vanavond wel even plakken.
Pff, ik heb mijn exercise alweer gehad voor vandaag: die commode van MP naar binnen gesleept en geschilderd. Ik wilde buiten gaan schilderen maar het miezert een beetje, dus heb het ding maar in de huiskamer gezet. Wel goor, nu stinkt het naar verf. Alles staat open en nu heb ik het koud, haha! Maar ja, kastje is wel opgeknapt en ik ben na deze laag wel tevreden... vind het wel goed zo! Nu maar hopen dat die katten hun nieuwsgierigheid even kunnen bedwingen, heb niet zo'n zin in verfpootjes op de vloer.

Manu is ook vandaag trakteren. Volgens mij vindt hij het een beetje eng ofzo, want hij zei dat ie thuis jarig wilde zijn, niet op het kdv en hij wilde ook niet trakteren. Nou ja, hij stond wel enthousiast te springen toen ik hem bracht, dus komt wel goed.

Als het goed is komt vandaag zijn loopfiets (verjaardagskado) per TNT. Ben benieuwd!

Klets: En als de eigenaar nou niet komt opdagen, hou je hem dan? Had je ook al briefjes bij buren in de bus gedaan? Het beestje zal heus niet heel ver van huis zijn.

Lijkt me echt irritant als je een kat hebt die gewoon een ander huis gaat zoeken, ondankbare beesten zijn het!

Oef: Ja ja da's een leuke leeftijd als ze alles gaan ontdekken. Blijf je lekker bezig. Waarschijnlijk heb je je nieuwe huis wat minder kindvriendelijk omdat B bij de verhuizing al oud genoeg was om te weten dat sommige dingen niet mogen. Zo is het bij ons namelijk ook, dus wij zullen over een maand of wat ook wel weer moeten gaan aanpassen.

Wat fijn dat B toch lekker naar zijn eigen feestje op het kdv kon!

Sannie: Wat heb je een mooie trein gemaakt voor Casper!! Creatief hoor! Ik ben vaak van de 'mooi-maar-snel-knutsels' en was zelf in een half uurtje klaar met 12 eierkoeken. Jij hebt vast heel wat langer zitten knutselen!

Ik ga koppie thee drinken en flimpje kijken ofzo...
Tinus het valt eigenlijk wel mee met dat niet kindvriendelijk. Maar ik ga niet alles beveiligen. Wij hebben bv onder de tv een lage brede kast met 10 lades. die ga ik niet allemaal met een kinderslotje beveiligen. Dat is een kwestie van afleren. en ja, D heeft er al met zn vingers tussen gezeten doet wel pijn maar niet dat zn vingers klem kunnen komen oid. Hij luistert trouwens al best wel als ik zeg NEE . R luistert nog helemaal niet.

Die voedingskussens vind ik ideaal als barierre en verder kussens van de bank op plaatsten waar ik niet wil dat ze doorheen kruipen. Maar goed ze vinden altijd wel wat. Ik kan ze ook niet uit t oog verliezen als ze maar met zn 2-en zijn want zelfs het knuffelen gaat er hard aan toe. Met zn 3-en kan ik ze al helemaal niet alleen laten want dan gaan er gewonden vallen denk ik hahaha. Nou ja we hebben altijd 2 boxen en als de kleintjes daarin liggen gaat t prima.

Ben zo benieuwd naar de foto's van B zn verjaardag op school.
Oef: Ik heb nergens kinderslotjes op. Maar een vriendin heeft heel veel kastjes met zo'n magneetdingetje (worden je kastjes wel lelijk van op de plek waar je die magneet moet zetten). Is dat ook niet iets? Alle draadjes zijkn hier wel goed weggewerkt voor het konijn anders kan ik straks niet meer internetten maar hij blijft het interessant vinden die tvkast. Ik heb even wat meer dingen moeten inladen in de bak die ervoor stond want anders kon hij het gewoon opzij duwen. Net kinderen die konijnen

Je hebt het nu zeker ook te druk toch met drie kleine kinderen voor een kat?

Tinus: Ik kom de kat van mijn moeder wel eens tegen op straat daar maar die rent heel hard weg voor me tot ik m roep. Het zijn dus niet allemaal ondankbare krengen

Ik had al gehoord dat er een briefje zou hangen bij de supermarkt voor een rode kat. Ik moet zelf nog even gaan kijken. Hij staat nu aangemeld bij de dierenbescherming, de dierenambulance, een of andere dieren vermist site en marktplaats. Maar als hij idd pas 2 dagen weg is nu dan kan het best dat het baasje nu pas gaat denken aan een vermissing... Eigenlijk moet er ook even gecheckt gaan worden of hij een chip heeft.
Ik vind aan kastjes trekken en dan merken dat de laatjes écht niet opengaan (door die magneetjes) ook een leermoment hoor

Y. kan nu helemaal zelf op de wc klimmen. Ze zet zich af tegen de muur en schuift dan op de een of andere manier op de wc. Ze wordt ook heel boos als ik haar wil helpen. 'neehee kan ik zelluf *zucht*'

Oja Tinus: ik heb op een ander forum gelezen over 'barfen' je kat/hond alleen nog maar vers voer geven... voor de echt extremere versie heb je ook site's waar je prooidieren kunt bestellen... Iets voor jou? Ik wist niet eens dat katten rauwe kip mochten eten... ivm salmonella... maar daar schijnen die beesten geen last van te hebben.
Haha Klets, ja lijkt me geweldig van die piepende kuikentjes door je huis die ze dan zelf kunnen vangen. Helaas voor Guus krijgt ie alleen dieetvoer.

Grappig hoe Y op de wc klimt. Manu doet iets soortgelijks met zelf in en uit zijn autostoel stappen. Ik mag echt niet helpen, alleen doe ik dat wel als hij vieze schoenen heeft anders zit heel zijn stoel onder de modder.

Oef: Het is natuurlijk een verschil of iets irritant is of echt gevaarlijk met die kleintjes. Als ze echt je keukenkastjes gaan leeghalen is dat gewoon vervelend, maar er kan vast weinig gebeuren. (Zolang je geen gevaarlijke messen of spiritus oid voor het grijpen hebt staan). Maar met snoeren en stopcontacten en vingertjes en deuren enzo is het een ander verhaal.

Wij hebben de medicijnen allemaal hoog in een kastje liggen. Zelfs al zou Manuel op een krukje gaan staan kan hij er nog niet bij. De flessen met gevaarlijke stoffen staan ook allemaal hoog in de trapkast (die hij tegenwoordig wel kan openmaken!) maar allesreiniger en afwasmiddel daar kan hij gewoon bij. Als de baby eenmaal gaat kruipen moeten die flessen ook wel weg vind ik, want Manu is groot genoeg om te begrijpen dat hij daar af moet blijven, een dreumes is dat nog niet.

Wij hebben in het oude huis de keukenkastjes met magneten uitgevoerd voor de kat, toen was Manu nog niet geboren. Hielp ook goed! Beter dan die beveiligingsdingen van Ikea, die vind ik zo irritant.
Wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerk die klotekoekiemonsters!!!! Heb dr nu 8 af, heb wel alles al voorgetekend maar moet nu nog wel alle anderen (17!) nog kleuren, knippen, plakken en schrijven....

*Gaat snel weer verder*
Go Nurse Go! Jij liever dan ik :-)

Handige tip van die magneten voor deuren. Ik had van die rare witte strips gekocht maar ze nooit gebruikt want ik snapte er niks van, er zat geen gebruiksaanwijzing bij.

Het gaat al weer wat beter. Ik ben ook nog soort van ongesteld (doorbraakbloeding) dus naast de blaasontsteking ook kramp, lekker dan. Maar de blaasontsteking geeft al geen last meer. Trouwens, in de bijsluiter van die antibiotica staat nergens dat de anticonceptiepil een verminderde werking heeft. Maar dat is toch wel zo?

Klets, nee dus, niet zwanger hoor (wel net de laatste pilstrips bij de apotheek gehaald).

Verder hadden we vandaag weer twee bezichtigingen en volgende week al weer een. We mogen niet klagen dus! Ik hoop natuurlijk dat er ook eens iets uit volgt..

Oef, leuk zeg dat B kon trakteren. Gelukkig.. grappig dat hij zo beduusd was toen het echt zover was.
18 stuks af.

Nu tafel dekken, frietjes bakken & eten, kids naar schoonouders & daar op bed leggen, wij weer naar huis, optutten en dan gaan wij weer es ouderwets stappen met de vriendengroep

Oh, M staat op en hoor hem zeggen;

''Ja, die pan gaat aan, ik verrek van de honger'' waarop Y. achter hem aanrent en roept:

''Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Papaaaaahhh! Fi-kan-del eeetuhhh!''

Haha! Lekker ding.

Fijne avond allemaal!!
Nou Nurse, nu maar hopen dat alle kinderen je koekiemonster gaan inlijsten

Falcon; wat staat er in de bijsluiter van de anticonceptiepil over antibiotica?

Gaat goed met de bezichtigingen!

Tinus: het ging wel om al DODE dieren he...

Ik heb ooit mijn kat ingezet in mijn studentenwoning toen we last hadden van een muis. Na het eerste nachtje kon de kat weer terug naar mn moeder maar ik kon wel het restje darmen van die muis opruimen. Moet er niet aan denken om dat soort resten elke dag op te moeten ruimen.
Nou Nurse, nu maar hopen dat alle kinderen je koekiemonster gaan inlijsten

Falcon; wat staat er in de bijsluiter van de anticonceptiepil over antibiotica?

Gaat goed met de bezichtigingen!

Tinus: het ging wel om al DODE dieren he...

Ik heb ooit mijn kat ingezet in mijn studentenwoning toen we last hadden van een muis. Na het eerste nachtje kon de kat weer terug naar mn moeder maar ik kon wel het restje darmen van die muis opruimen. Moet er niet aan denken om dat soort resten elke dag op te moeten ruimen.
Waarom nou weer twee keer?
tinus, het viel wel mee hoor. De trein tekenen op de computer was even werk. daarna een half uurtje snijden, knippen en vouwen en samen met casper een half uurtje alles in elkaar gezet (en dan was hij nog meer aan het tegenwerken..). wel lang leve de computer en kleurenlaser... (op gekleurd papier printen, foto's van casper op de etiketten printen, klaar...

ik ben ook heel benieuwd naar alle tractaties?? Heb je zo'n koekiemonster met een bek van een koffiezakje gemaakt nurse?? die zijn wel grappig...

helaas, onze katten vangen buiten gewoon de muizen en met een beetje pech leven ze nog, en rennen ze gewoon door als ze ermee zijn uitgespeeld (hoewel, het is alweer even geleden dat we hier op muizenjacht zijn geweest)
hier nog een foto van B zn traktatie. Hij had het heel leuk gehad maar was vanmiddag wel bijna onhandelbaar van vermoeidheid. De rest van de foto's zet ik op hyves

Goede morgen!

N GEFELICITEERD!!

Vandaag begon hier de dag met een huilende Justin, hij had buikpijn, nou heeft hij dat wel vaker, maar huilt dan niet, dus ik dacht al o sh*t....hoe moet dat met diploma zwemmen en H z'n verjaardag die we daarna vieren. Maar nu een half uur later lijkt het gelukkig allemaal wel mee te vallen en zullen het toch wel wat spanningen zijn...

Falcon, Balen van die blaasontsteking....en dan ook nog een doorbraak bloeding...blegh. Ik zou er maar van uit gaan dat de AB de werking van de pil omlaag haalt...

En de laatste pil strips gehaald...spannend!

Ik ben daar ook zo'n ster in om het plassen uit te stellen, vooral 's nachts, gelukkig tot nu toe zonder gevolgen

Gaat lekker met de kijkers zeg!

Mijn zus is na een jaar ook eindelijk in onderhandeling over haar huis, hoop zo dat ze het kwijt is!

Tinus, leuke traktatie!

En die foto op de kast mag hopen dat hij daar niet zelf op klimt!

En is het nog goed gekomen de combi, natte comode met katten?

KM, wat een leuk beesie! Wij hebben er ook zo een gehad, maar die woont nu in België (Justin bleek allergisch) dus het zal hem wel niet zijn

Sannie, leuke foto's! en leuke traktatie!

Mette, wat een ellende toch elke keer met die adapters...hopelijk heb je hem snel en enaders maar weer naar de buren!

Nurse, foto's van je traktatie!

Gezellige avond gehad??

Oef, ook leuke traktatie, heb ik ook over gedacht om te maken.

Fijn dat hij toch naar het kdv kon!

kinderveiligheid, wij hebben alleen op de bestek la en het gootsteen kastje met schoonmaak zooi zo'n "ikea slotje" zitten.

Verder hebben we boven en beneden nog steeds een traphekje, want vooral voor naar beneden hebben een hele linke stijle trap en ik ben nog steeds niet over de schrik van de buiteling van Amber heen dus zo lang ze nog niet heel veilig het alleen kan,gaat ze ook nog niet alleen....

Vandaag dus hier feest en morgen weer bij mijn ouders voor mijn vader en broertjes, dus we zijn weer onder de pannen het weekend!
Gefeliciteerd Noofje!

Alle jarigen nog gefeliciteerd!!!

Hier alles goed, Davina heeft leuke kadootjes gehad. Ze is nog het meest weg van de Dora laptop die ze van ons heeft gehad (kleine zwart/wit schermpje is echt geen issue voor haar). Verder heeft ze van mijn ouders nog een leuke fiets gehad:

Ze heeft ook nog een paar mooie puzzels en stiften en kleurboekje en een babypop, 2 mooie disney bekers uit new york,een boek, een dora paarden setje en wat kleding, boter kaas en eieren spelletje, een my little pony en een huisje met 3 laden met allerlei soorten kleurbenodigdheden. Dus ze is weer lekker verwend. Was erg gezellig ook. Daarna beetje moe en hadden we een virusje onder de leden. Buikpijn en Davina had gister zelfs een keertje gespuugd op het kdv dus toen heb ik haar maar opgehaald. Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig. Morgen gaan we een kerstboom kopen en waarschijnlijk nieuwe kerstboom verlichting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven