We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
zaterdag 12 december 2009 om 08:14
Moge ladies,
Beterschap Ploes, oh wat is dat vervelend en pijnlijk blaasontsteking.
Mamzie, klopt wat Ploes zegt, afgekoeld gaat makkelijker/beter.
Ziet er fantastisch uit die pannenkoeken. Was het een succes op school? Erg leuk.
Beterschap Ploes, oh wat is dat vervelend en pijnlijk blaasontsteking.
Mamzie, klopt wat Ploes zegt, afgekoeld gaat makkelijker/beter.
Ziet er fantastisch uit die pannenkoeken. Was het een succes op school? Erg leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 12 december 2009 om 09:57
goedemorgen,
ik ga zo de kerstboom halen en dan ook nog snel foute spullen bij de action
Vanmiddag werken en dan morgenochtend ook en dan lekker met de bewoners naar de efteling. Vermoeiend maar ik heb er zin an
En dan maandagochtend mijn intakegesprek voor de opleiding. Zal er niet veel zijn dus dit weekend maar dat maak ik maandag wel goed
ik ga zo de kerstboom halen en dan ook nog snel foute spullen bij de action
Vanmiddag werken en dan morgenochtend ook en dan lekker met de bewoners naar de efteling. Vermoeiend maar ik heb er zin an
En dan maandagochtend mijn intakegesprek voor de opleiding. Zal er niet veel zijn dus dit weekend maar dat maak ik maandag wel goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 12 december 2009 om 10:32
Mogguh
Deze pannenkoeken waren de proefversie, voor thuis. Ze zijn allemaal op, dus prima gelukt. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik het regel volgende week want gisteren waren ze wel lekkerder dan vanochtend. Op zich is er gelegenheid, denk ik, om ze dezelfde dag te maken.
Ik heb nog niet eens een kerstboom en ben verbaasd dat er altijd nog wat mensen mijn brievenbus weten te vinden voor kerstkaarten..
Deze pannenkoeken waren de proefversie, voor thuis. Ze zijn allemaal op, dus prima gelukt. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik het regel volgende week want gisteren waren ze wel lekkerder dan vanochtend. Op zich is er gelegenheid, denk ik, om ze dezelfde dag te maken.
Ik heb nog niet eens een kerstboom en ben verbaasd dat er altijd nog wat mensen mijn brievenbus weten te vinden voor kerstkaarten..
zaterdag 12 december 2009 om 10:48
Veel plezier dan alvast in de Efteling Kikkertje en succes bij de intake. Voor het geval ik je niet meer voor die tijd spreek.
Nou ziet er goed uit Mamzie die proefversie. Ja dan even proberen het dezelfde dag te maken. Evt. de pannenkoekenmix de avond ervoor maken en in de koelkast zetten.
Nou ziet er goed uit Mamzie die proefversie. Ja dan even proberen het dezelfde dag te maken. Evt. de pannenkoekenmix de avond ervoor maken en in de koelkast zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 12 december 2009 om 11:47
Tis heel simpel. Gooi bloem in een bak. Kiep er flink wat ei bij (4 tot 6 vind ik geen probleem). Hussel dat etwas (gaat niet lukken). Beetje melk erbij en roeren. Steeds melk erbij tot het mengsel zich een beetje zoals een mengsel uit een pak gedraagt. Stel dat je klonters krijgt, dan flikker je wel 30 cent aan bloem en 50 cent aan melk weg en probeer je een tweede ronde. Het geld zit in de eieren, vermoed ik zo. Je weet al snel nadat je het eerste beetje melk erin doet of je klonters krijgt of niet. Dat lukt mij met een pak trouwens ook, klonters.
Maar zelfgemaakt is wel veullll lekkerder.
Ik Moet Nu De Computer Uitzetten..
Maar zelfgemaakt is wel veullll lekkerder.
Ik Moet Nu De Computer Uitzetten..
zaterdag 12 december 2009 om 12:06
zaterdag 12 december 2009 om 13:00