restaurant Arnhem
zondag 13 december 2009 om 12:12
Samen met mijn vriend ga ik 2 dagen naar Arnhem en willen we daar natuurlijk ook een hapje eten.
We gaan op maandag 28 december die kant op en willen dan 's avonds graag ergens in de buurt van de Jansbinnensingel ergens eten.
Nou is maandag sowieso een lastige dag en ik vroeg me af of iemand iets leuks weet in de buurt.
We houden wel van eetcafeetjes, Grieks, Turks of Italiaans.
Heb al wel via iens.nl gekeken maar daar staan zulke verschillende meningen op, ik kan me er meestal niet echt iets bij voorstellen.
Alvast bedankt!
We gaan op maandag 28 december die kant op en willen dan 's avonds graag ergens in de buurt van de Jansbinnensingel ergens eten.
Nou is maandag sowieso een lastige dag en ik vroeg me af of iemand iets leuks weet in de buurt.
We houden wel van eetcafeetjes, Grieks, Turks of Italiaans.
Heb al wel via iens.nl gekeken maar daar staan zulke verschillende meningen op, ik kan me er meestal niet echt iets bij voorstellen.
Alvast bedankt!
zondag 13 december 2009 om 13:00
bij de Jansbinnensingel kan je naar Piaf of Derde van Mahler (hoort bij Musis Sacrum, het 'concertgebouw' van Arnhem)
je kan ook de Steenstraat op lopen (grenst aan jansbinnen/buitensingels...) en dan bij Action naar rechts.
daar zit de blauwe hoek (turks) en daar tegenover zit look, een erg leuk eetcafe (erg beroemd in Ernhem...)
je kan ook de andere kant op, dus de stad in, en dan bij Jansplein is Spice leuk, (daarnaast zit Donatello's maar die vinden wij niet geweldig) Rubens, Zili en Zili (is niet heel goedkoop) Mona's, La luna is ook wel leuk, das een tapasbar.
genoeg ideetjes Zo?? Veel plezier!!
je kan ook de Steenstraat op lopen (grenst aan jansbinnen/buitensingels...) en dan bij Action naar rechts.
daar zit de blauwe hoek (turks) en daar tegenover zit look, een erg leuk eetcafe (erg beroemd in Ernhem...)
je kan ook de andere kant op, dus de stad in, en dan bij Jansplein is Spice leuk, (daarnaast zit Donatello's maar die vinden wij niet geweldig) Rubens, Zili en Zili (is niet heel goedkoop) Mona's, La luna is ook wel leuk, das een tapasbar.
genoeg ideetjes Zo?? Veel plezier!!
zondag 13 december 2009 om 13:19
In de buurt van de Korenmarkt zijn twee restaurants die ik wel leuk vond in de tijd dat ik er woonde.
Dat is het Turkse restaurant http://www.arkvannoach.nl/ en
Prabhir in de Duizelsteeg. Dat is Indiaas. Ik weet alleen niet of de kok nog dezelfde is. Je mag er zelfs met je handen eten.
Als je van klein en eenvoudig houdt dan is deze wel leuk.
Dat is het Turkse restaurant http://www.arkvannoach.nl/ en
Prabhir in de Duizelsteeg. Dat is Indiaas. Ik weet alleen niet of de kok nog dezelfde is. Je mag er zelfs met je handen eten.
Als je van klein en eenvoudig houdt dan is deze wel leuk.
zondag 13 december 2009 om 13:39
zondag 13 december 2009 om 13:44
Hahahaha ik denk inderdaad dat het Spice wordt
Bedankt voor de hulp en de suggesties!
Genieten gaat wel lukken, vooral na de vermoeiende dag die we dan achter de rug hebben (tattoo's laten zetten).
Het is misschien maar goed dat we op maandag gaan, meestal is het dan ook niet zo druk, aangezien we niet weten hoe laat we kunnen gaan eten
Ik laat het nog weten hoe het beviel.
Genieten gaat wel lukken, vooral na de vermoeiende dag die we dan achter de rug hebben (tattoo's laten zetten).
Het is misschien maar goed dat we op maandag gaan, meestal is het dan ook niet zo druk, aangezien we niet weten hoe laat we kunnen gaan eten
Ik laat het nog weten hoe het beviel.
zondag 13 december 2009 om 14:08
quote:miss_understood schreef op 13 december 2009 @ 13:44:
Ik laat het nog weten hoe het beviel.Als 't niet lekker was....geef je gewoon mij de schuld....
Ik laat het nog weten hoe het beviel.Als 't niet lekker was....geef je gewoon mij de schuld....
zondag 13 december 2009 om 15:35
leuk te lezen dat Spice zo in trek is, mijn vriend heeft daar een paar jaar gewerkt als sous-chef dus ken het daar erg goed...
roses is wel een leuke tent alleen het eten vind ik persoonlijk niet geweldig.......
oww een paar deuren verder op de Rijnkade zit rest. CC, ga daar niet heen.. (slechte tent, rare eigenaar enz....)
roses is wel een leuke tent alleen het eten vind ik persoonlijk niet geweldig.......
oww een paar deuren verder op de Rijnkade zit rest. CC, ga daar niet heen.. (slechte tent, rare eigenaar enz....)
zondag 13 december 2009 om 15:42
quote:Missphoebe schreef op 13 december 2009 @ 15:38:
[...]
In de tijd dat mijn vriend daar werkte liep ut erg goed, dus kan ook zijn schuld zijn omdat ie um dus gepeerd is...X-D
Nou dan heb ik al 2 mensen die ik eventueel de schuld kan geven mocht het tegenvallen
Maar gezien de reacties verwacht ik dat niet en ga er zeker niet vanuit
[...]
In de tijd dat mijn vriend daar werkte liep ut erg goed, dus kan ook zijn schuld zijn omdat ie um dus gepeerd is...X-D
Nou dan heb ik al 2 mensen die ik eventueel de schuld kan geven mocht het tegenvallen
Maar gezien de reacties verwacht ik dat niet en ga er zeker niet vanuit
woensdag 30 december 2009 om 12:15
quote:miss_understood schreef op 29 december 2009 @ 17:29:
Zoals beloofd hierbij onze ervaring met Spice
We hebben echt heerlijk gegeten!
We vonden het erg gezellig daar en de bediening was snel en vriendelijk.
Hartelijk dank voor de supergoede tip!!
graag gedaan mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je gegeten hebt?
toevallig wil vriendlief mij vanavond mee uit eten nemen, alleen niet naar Spice, zijn we al 100.000 x geweest, ook omdat hij daar gewerkt heeft.... moet nog even mijn best doen
Zoals beloofd hierbij onze ervaring met Spice
We hebben echt heerlijk gegeten!
We vonden het erg gezellig daar en de bediening was snel en vriendelijk.
Hartelijk dank voor de supergoede tip!!
graag gedaan mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je gegeten hebt?
toevallig wil vriendlief mij vanavond mee uit eten nemen, alleen niet naar Spice, zijn we al 100.000 x geweest, ook omdat hij daar gewerkt heeft.... moet nog even mijn best doen
woensdag 30 december 2009 om 15:04
Natuurlijk mag dat, zo brutaal is dat toch niet?
Ik wilde het eerst neerzetten maar ik dacht dat jullie daar niet zo'n behoefte aan zouden hebben.
Wel dus
Vooraf: stokbrood met kruidenboter
Ik heb gehad:
zalm wrap
pasta a la spice
creme brulee
Mijn vriend:
carpaccio van rosbief
mixed grill
dame blanche
Echt, we hadden enorme honger (niet echt veel gegeten die dag) en het smaakte zo goed!
We gaan hier zeker nog een keer heen
Ik hoop dat het je lukt hem zover te krijgen
Ik wilde het eerst neerzetten maar ik dacht dat jullie daar niet zo'n behoefte aan zouden hebben.
Wel dus
Vooraf: stokbrood met kruidenboter
Ik heb gehad:
zalm wrap
pasta a la spice
creme brulee
Mijn vriend:
carpaccio van rosbief
mixed grill
dame blanche
Echt, we hadden enorme honger (niet echt veel gegeten die dag) en het smaakte zo goed!
We gaan hier zeker nog een keer heen
Ik hoop dat het je lukt hem zover te krijgen