restaurant Arnhem

13-12-2009 12:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn vriend ga ik 2 dagen naar Arnhem en willen we daar natuurlijk ook een hapje eten.

We gaan op maandag 28 december die kant op en willen dan 's avonds graag ergens in de buurt van de Jansbinnensingel ergens eten.

Nou is maandag sowieso een lastige dag en ik vroeg me af of iemand iets leuks weet in de buurt.

We houden wel van eetcafeetjes, Grieks, Turks of Italiaans.

Heb al wel via iens.nl gekeken maar daar staan zulke verschillende meningen op, ik kan me er meestal niet echt iets bij voorstellen.

Alvast bedankt!
Missphoebe, is het je nog gelukt?
nee maar had er zelf ook niet zo'n zin meer in.

ben er al zo vaak geweest, en om de hoek daar zit een leuk

eetcafeetje waar mijn vriend mij al heel lang mee naar toe wil nemen, en het leek mij ook erg leuk.

en dat was het ook, heerlijk gegeten

fijne jaarwisselig morgen (heb nu al medelijden met mijn katjes, ff offtopic...)
Als het je maar gesmaakt heeft, daar gaat he toch om

offtopic: Jij ook een fijne jaarwisseling!

Mijn bejaarde Jack Russel van bijna 16 wordt/is doof en ze heeft de knallen tot nu toe nog niet gehoord.

Zal vannacht wel anders worden, gelukkig is het hier rond 2 uur al weer stil en mag ze waarschijnlijk mee naar de buren waar ze het helemaal te gek vindt
Ik weet dat dit een oud topic is maar ik mis een supergoed en gezellig restaurantje, namelijk Fusion. En de nieuwe tent Arnheym is ook zoooo lekker, beetje tapas achtig.

Dat is wel één van mijn favorieten!! Spice vind ik wel redelijk.
SoPhi... super!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven