Verlanglijstje van jouw man/vriend
zondag 13 december 2009 om 16:52
Mijn man heeft 2 dingen op zijn verlanglijstje staan.
Verder weet hij niks te verzinnen en ik vind het ook erg moeilijk om iets leuks te verzinnen omdat hij buiten zijn pc eigenlijk geen hobby's heeft.
Nu ben ik dus benieuwd wat jouw vriend/man op zijn verlanglijstje heeft staan of wat jullie gaan kopen.
Verder weet hij niks te verzinnen en ik vind het ook erg moeilijk om iets leuks te verzinnen omdat hij buiten zijn pc eigenlijk geen hobby's heeft.
Nu ben ik dus benieuwd wat jouw vriend/man op zijn verlanglijstje heeft staan of wat jullie gaan kopen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

zondag 13 december 2009 om 17:13
Als hij verder niets weet hoef je hem toch ook verder niets te geven?
Een tegoedbon voor een activiteit? Dagje sauna, parachutespringen, tapas maken.
Een mooi lingeriesetje (voor jezelf natuurlijk, maar daar mag hij dan van genieten. Had hij zelf maar wat moeten verzinnen..)
Een mooi lingeriesetje (voor jezelf natuurlijk, maar daar mag hij dan van genieten. Had hij zelf maar wat moeten verzinnen..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 13 december 2009 om 17:14
zondag 13 december 2009 om 17:19
quote:himalaya schreef op 13 december 2009 @ 17:13:
Kijk eens schat wat ik voor je gekocht heb... *paradeert rond in lingeriesetje*
Een abo op een tijdschrift is ook een leuk idee.
Van gereedschap wordt mijn man niet blij Misschien toch maar eens geven als hint
Kijk eens schat wat ik voor je gekocht heb... *paradeert rond in lingeriesetje*
Een abo op een tijdschrift is ook een leuk idee.
Van gereedschap wordt mijn man niet blij Misschien toch maar eens geven als hint
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
zondag 13 december 2009 om 17:24
Mooie bierglazen, lekker speciaalbier of een goede wijn, boeken, cd's, dvd's, tijdschriften, kleding, sjaal en muts en handschoenen, sokken, horloge, spel (niet voor de computer), lekker geurtje etc. Had de mijne allemaal niet op zijn lijstje, maar er is toch genoeg te verzinnen voor een man.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn