Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Janneke je hebt heeeeeleeeeeemaaaaaal gelijk ..

zo is het en niet anders..

*maar niet heus*

Geloof toch dat jij meerdere dates en SVtjes achter de rug hebt dan dat ik die heb .. afgelopen 4 maanden ! (wie is er nu wanhopig vraag ik mij af )

Je date zelf ook , met verschillende mannen (tegelijk) ..hoor je mij daar over ? Zeg ik dan dat je overkomt als een wanhopig iemand want dat is dan nl precies het zelfde in mijn ogen.

En daar kan ik verdomd slecht tegen .. kijk eerst naar jezelf (ipv dat tegen mij te zeggen)

En so what als ik niet zonder aandacht van mannen kan ? das toch dan mijn probleem (als ik t zelf al een probleem zou vinden ... )niet de jouwe..
Jeeeezus Des doe normaal!! Vind dit echt wel heel erg kinderachtig. Ik ga niet eens moeite doen om uit te leggen hoe Jannek het bedoelt en hoe het op anderen kan overkomen, want jij doet ook niet echt moeite om het van anderen te begrijpen. Enfin, veel plezier in je zeepbel

Sorry, kost het me toch nog moeite om pedagogisch te antwoorden
Lelie, heel begrijpelijk jullie overweging om elkaar nog maar even niet te ontmoeten. Wel lastig, maar hé, jullie hebben natuurlijk al zolang contact, hou dat nog maar even in stand he? Het komt zoals het komt denk ik dan...

En dankjewel voor je lieve woorden, soms moet ik het even van anderen horen om te begrijpen dat het over mij gaat. Weet je Lelie, ik geloof ook dat het wel goed komt, heb daar alle vertrouwen in! Net zoals jij er voor zorgt dat jij te teugels in handen hebt in je leventje (nieuwe baan!!! Reizen!!!), dat kunnen wij stoere wijven gewoon. Zo zitten er hier nog een paar op de topic ;) allemaal stoere wijven hier. Goh wat is dat toch een naar woord als je het opschrijft! Maar meiden klinkt zo soft, en dat zijn we niet eej
Maar Nemo, je vriendje woont wel weer een stuk dichter bij je nieuwe werk toch? Dat scheelt al wel reizen toch? En je vindt heus wel een woonruimte. Zelfs al is het niet deze week, wat ideaal zou zijn, dan nog is er wel een mouw aan te passen toch?

Ik vind het ook heel stoer dat je toch de stap hebt gezet. En onthoud dat het soms misschien moeilijk en lastig en stressen is, maar dat het uiteindelijk allemaal goed komt.

Ik bedenk me altijd dat alles oké is zolang ik maar niet in een kartonnen doos hoef te wonen. En dat dat nooit zal gebeuren omdat er te veel mensen in mijn omgeving zijn die me zouden kunnen helpen als ik er zelf echt niet meer uit kom. Dat relativeert altijd weer een beetje
Des, het is inderdaad jouw probleem. Veel sterkte er mee.
Dankje Jannek, ik ben er ook nog vrij relaxed onder eigenlijk. Ik weet wel dat het goed komt en inderdaad for the time being kan ik bij vriendje logeren of bij mn oma. Een eigen kamer komt eraan, dat voel ik en precies dat relativeren zoals jij al zegt...ik ben al zo blij met alles en dat ik de mogelijkheid heb...dit is slechts een detail en ook dat komt. Relativeren is altijd goed!
Het is helemaal niet mijn probleem ..want ik vind het geen probleem.
Ja joh Nemo, precies wat Jannek zegt: dat soort dingen echt proberen te blijven relativeren. Je komt niet op straat te staan, niet sterven van de honger etc. etc. Enige wat telt is zo relxed mogelijk blijven, want stress is niet goed voor je hè Ik ben zó benieuwd waar je zult gaan wonen joh. In elk geval in een leuke stad. Fijn, daar hou ik van

Dess, ik vind je respectloos naar Jannek toe en dat vind ik echt niet aardig van je. Probeer een beetje te lezen wat zij schrijft en te letten op welke woorden je gebruikt in jouw reactie naar haar alsjeblieft.
Lelie, nu even een compliment voor jouw bewoording naar Des toe. Heel netjes en goed gesteld. Fijn!
Cum non tum age
Ik ga niet eens meer in op Des, heb mijn ding erover gezegd, dat is niet gewaardeerd nou het zij zo dan. Ik laat het hierbij.

Nemo, ik ben deze week weer begonnen ja. Leuke klasjes hoor. Moet wel erg wennen aan mijn ritme, het vroeg opstaan, op tijd naar bed, enzovoorts. Maar wil het op t forum niet teveel over mn werk hebben.

Jij ook heel veel succes in ieder geval met je nieuwe baan, en met het vinden naar woonruimte natuurlijk!

En tja, je hebt gelijk mensen kunnen wel tegen je zeggen dat je uit moet kijken met bm of mannen die gewoon niet goed voor je zijn, maar ondervinding is de beste leermeester he. Vandaag gaat het trouwens weer een stuk beter. Ik denk nu bij mezelf als die Spanjaard niet wil, dan bekijkt ie t maar, hij weet nie wat ie mist aan mij... En ik kan ook heel goed voor mezelf zorgen, mn leuke nieuwe toys werden vandaag bezorgd zag ik aan het briefje in mijn brievenbus. Helaas was ik dus nie thuis toen ze bezorgd werden dus moet ik ze morgen of overmorgen even op het postkantoor ophalen...

Lelie, zolang hij BM is ga je niet afspreken of wel? Lastig hoor, waar blijft nou die leuke man die geen BM is he...

Shape, waar hang jij uit?? Alles goed met je??

Mir, weer over je dipje heen? Ik hoop het voor je.
Ja Shape, je schittert door afwezigheid!! Wat spook je allemaal uit?

Nemo, wacht maar af tot je straks die kamer hebt en je spulletjes hebt verhuisd. Echt wel dat je dan blij bent

Het komt helemaal goed met jou.

Noa hoe gaat het bij jou? En Miranda?

Summer, Spanjaard is echt lomp. Op naar de volgende! En je mag het hier best over je werk hebben hoor. Tenzij je het zelf echt niet wil natuurlijk

En Nemo, ik vind het goed verwoord van je naar Liefmeisje toe. Ik weet dat dat voor LM uit mijn mond extra zuur is, omdat ik al een keer zo tekeer ben gegaan. Maar je post negeren vind ik ook raar.

Ik ben nu zo lekker aan het werk dat ik uit vrije wil overuren aan het maken ben. Dus morgen een dagje vrij genomen om de uren te compenseren en om aan mijn huis te klussen. Buitenschilderwerk. Bleeeegh...
Ben thuis, ff kort beetje ego- berichtje, want moe.....

Leuke dag gehad met mams, heb haar zelfs over AM verteld, en zij reageerde er erg openminded op, geniet ervan zei ze.....verrassend...

Dipje is idd weer voorbij, hij heeft me er zelf weer uitgetrokken, zeg maar, we zien elkaar gauw weer heeft hij beloofd. Sja, niet verliefd worden, dat kan niet meer, want we zijn al verliefd. Allebei. Maar goed, ik heb m'n nuchterheid nog steeds hoor, als het me teveel dipjes gaat geven stop ik er echt wel mee.

Wil alleen wel tegen Des zeggen dat ik je reactie naar Janneke ook niet aardig vindt. En ook niet eerlijk, want je zegt dan wel dat het niet jouw probleem is, je zit er wel mee elke keer, met je dates. En dat geeft verder niet, maar daarom mag je er wel voor uit komen. En neee....niet weer boos worden hoor.....relaxxx...het wordt allemaal goed en positief bedoeld door iedereen hier. En dat geldt natuurlijk ook voor liefmeisje. Ik heb net als Jannek ook al eens een posting geschreven a la Nemo vandaag. Resultaat was dat Liefmeisje er niet meer over durfde te schrijven. Wel blijven doen hoor Liefmeisje! Je komt er wel....

Summer had jij Spanjaard wel een berichtje gestuurd na jullie laatste date?

Shape, laat eens wat van je horen !!

Iedereen knuf en welterusten en Nemo, stoer wijf ben je inderdaad !

Kan niet wachten tot je in ons stadje komt wonen en werken :-)
g'avond! wordt even een ego-post van mij vandaag (dus dit geldt alvast als waarschuwing), heb net even heel snel gescand en zag een hele uitgebreide tekst van Nemo... dank, weet dat je het goed bedoelt! Reageer binnenkort (morgen of overmorgen) even wat uitgebreider op je, nu even de fut niet meer om op iedereen te reageren, maar wilde even zeggen, dat het spel over en uit is... en ja ik heb hem op afstand kunnen houden...het is beter zo, maar voel me uiteraard kut... is vv eigenlijk allemaal uitgekomen... het verhaal horen jullie nog. Weet dat ik trots op mezelf moet zijn en ben ik ook wel, maar ja mis hem daar niet minder om...ik ga zo maar eens proberen te slapen, hopen dat het lukt...

Liefs, LiefMeisje...
Goedemorgen.

Janneke: van schilderen ben ik ook geen fan, maar is wel netjes als het klaar is! Geniet ook van je vrije dag!

Miran: vind je je situatie lastig of accepteer je het zoals het is? En in hoeverre is er sprake van het eventueel willen beeindigen van zijn relatie eigenlijk? Fijn wel dat je het met je moeder kan delen en zij zo reageert!

Liefmeisje: ben inderdaad wel benieuwd welke situatie zich nu heeft voorgedaan, maar dat horen we vast nog wel van je. Sterkte meid!

Nou, na en mega-stressvolle avond gisteren was ik nog meer moe dan ik al was. Dus vroeg naar bed, ik kon mijn ogen niet openhouden, maar kon toch niet goed in slaap komen. Kennen jullie dat? Erg frustrerend. Niet fijn.

En nu, weer om 6:00 opgestaan en een 14uur durende werkdag vandaag. Mijn eigen keus natuurlijk, maar ja.

Ik ben echt toe aan een paar vrije dagen en dat gebeurt dus ook na vandaag: lekker een lang weekendje weg, fijn!
Goedemorgen, geniet van je vrije dag Janneke en succes met het klussen.

Lelie, werkse vandaag! Ik ga vandaag kennismaken op mijn nieuwe baan en heb helemaaaaaaaaaaaal geen zin want ik ben zooo moe.. Echt niet tof... De kennismaking / introductie zal afgesloten worden met een bbq, en daar hou ik helemaaaaaaaaaal niet van. Fijn zeg een weekendje weg! Lekker even helemaal ontspannen!

Mir, leuk dat jullie zo close zijn, en allebei verliefd oeii, maar goed geniet ervan. Hoop dat het je niet teveel dipjes gaat opleveren want daar heb je ook niks aan he. Ja ik heb Spanjaard zelf wel gesmst. Maar dus geen reactie terug. En opeens irriteerde me dat heel erg. Maar goed, ons contact was vantevoren als erg onregelmatig dus had het in feite kunnen verwachten. Mijn sex-ex smst ook niet terug en reageert niet op msn. En GM is 3 weken op vakantie met zn vrouwtje en smst ook niet. Ach, kan ik meteen afkicken he...

Liefmeisje, hou je hoofd koel en sterkte! Benieuwd wat het nu was, en knap dat je sterk gebleven bent.

Shape, waar ben je??? Ik zie je af n toe wel op msn maar je reageert niet op berichtjes. Gaat het allemaal wel goed?
Hallo allemaal,

Was een paar dagen ziek thuis en had even niet zoveel animo hier te schrijven.

Summer, ik reageerde gisteren, maar je was even daarna offline.

En vandaag was ik weer aan het werk en zag dat je mij op msn aangesproken had.
Sjeezus..wat is dat forum ineens hip geworden. Ik kan ook niet eventjes weg zijn of de hele boel wordt gepimpt. Ik zal eens kijken hoe mijn profiel werkt.

Wat lees ik? Iedereen aan de Bezette Man? Sjeezus!!!

En ik maar klooien...en klooien...en klooien.
quote:Q-Q schreef op 23 augustus 2007 @ 19:20:

Sjeezus..wat is dat forum ineens hip geworden. Ik kan ook niet eventjes weg zijn of de hele boel wordt gepimpt. Ik zal eens kijken hoe mijn profiel werkt.

Wat lees ik? Iedereen aan de Bezette Man? Sjeezus!!!

En ik maar klooien...en klooien...en klooien. Hii.

Hou dan ook eens op met dat geklooi en geef jezelf dan ook ff gewoon op z'n minst een plaatje!

Heb ik net gedaan schat! :P
Waar zijn al die smilie-dingen gebleven trouwens?
\\:-)// verstopt!!
je kan alleen smileys gebruiken als je bovenaan klikt op plaats een reactie . dan krijg je een reactie schermpje met meer mogelijkheden dan bij het reactie schermpje wat al klaar staat...

Oke..dank je. Maar wat is dat nu voor geneuzel met al die bezette mannen? Wat is er nou aan om het bed, de keukentafel, de wasmachine of de badkamervloer te delen met iemand die 'em net in zijn eigen vrouw/vriendin heeft gehangen? Dan voel je je toch enorm 2nd best lijkt me?

En kom niet aan met dat soort shit van: "Hij gaat voor mij bij zijn vrouw/vriendin weg", want dan lees ik liever zelf een sprookjesboek.
Hee Q, wat leuk dat je er weer bent.

Nou aangezien ik ook een BM en GM heb gehad, denk ik dat ik jouw vraag wel kan beantwoorden. Bij mij was het zo dat ik het wel handig vond, wel de lusten, maar niet de lasten. Dat hij het ook met zijn vriendin/vrouw deed, deed me niks, omdat ik het ook niet alleen met hem deed.

Maar nu ben ik heel braaf hoor zoals je weet.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven