Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lelie, dan was het "mijn" BM ?

Hai Des

En welterusten allemaal !
Haha! Nou Miran, dat was ie niet, want ik weet hoe jouw BM eruit ziet Bovendien vallen we écht niet op dezelfde types, qua uiterlijk Hèhè, maar ik geloof je: de jouwe is vast echt heel leuk
Nee, we vallen idd niet op dezelfde types

Daarnaast, ik val niet alleen op uiterlijk, maar vooral ook uitstraling, of hij gezellig en lief is, humor heeft, hoe hij je behandelt etc etc....en volgens mij bedoelde jij dat ook bij deze meneer......
Oh, enkel uiterlijk daar kan ik ook niks mee hoor (hoogstens een keer seks, of een paar keer , maar nee zelfs dat kan ik eigenlijk niet), maar dat weet je wel. Innerlijk is veel belangrijker: intelligentie, humor, zelfstandigheid..noem maar op. Genoeg te vinden zulke kerels, maar níet met die verpakking die ik zo mooi vind.

Nou en gister dus wel. Maar ja. Al bezet. Al 10 jaar! Haha!
quote:Lelie1 schreef op 19 augustus 2007 @ 23:47:

Maar ja. Al bezet. Al 10 jaar! Haha!

ook dat detail klinkt bekend !

Goedemorgen en fijne dag iedereen!

Summer, sterkte, na zo'n lange vakantie !
Goedemorgen!

Jeetje, ik werd gewoon wakker van regendruppels op mijn gezicht. Mijn raam stond open en het regent echt superhard hier!

Heb echt héérlijk geslapen. Had ik ook wel even nodig.

Goedemorgen allen ...

Ouders zijn op vakantie gegaan , zusje kwam gelijk al ff checken , gezellig ff samen koffie gedronken.

Zodadelijk op zoek naar een nieuw senseo apparaat, deze hier thusi heeft t begeven ..
Hallo allemaal, hier regent het ook heel hard, het is gewoon smerig weer ben ook n beetje uit mn hum. Morgen begint het werken weer, zie er toch stiekem wel een klein beetje tegenop. Als het allemaal maar gaat lukken..
Durf het bijna niet te zeggen, maar hier nog geen regen gezien en zelfs vanmiddag weer even in zonnetje op balkom gezeten........
Joehoeoeoeoeoeoe, waar is iedereen???
Hier net thuis.. van t werk...

Zo ernstig gezellig gewerkt vanavond.. echt leuk..

Morgenavond met collega's uit eten ook veul zin in .. Morgen dagje vrij ... ouders op vakantie..

Heerlijk die rust .. nu is t wachten op ernstig mooi weer zodat ik de hangmat weer in kan
'Mogge. Wat een stilte hier. ZM is exit, maar ik heb een nieuwe. En deze is normaal, want ik ken hem al 2 jaar. Leuk hè
Lelie : heel goed dat je ZM exit hebt gedaan..T is een rare vogel...

Tis rustig hiero.. Iedereen weer hard aan het werk ?

Ouders zijn op vakantie een weekje en zijn heel handig geweest , voer voor de hond is op .. En ik weet toch niet welk voer dat beessie krijgt.. En ook niet hoeveel .. Dus geef m maar wat kluiffies en zodadelijk de winkel maar ff in. Zusje had t over pedigree, maar ja daar zijn er 100 soorten van hehe..

HVM ik weet t niet , ik voel geen vlinders , maar vind t wel fijn om bij hem te zijn. A.s donderdag date met LRP.. Diejongen is totaal niet wat ik in mijn hoofd heb qua droomman.. Maar goed t zal wel gezellig worden denk ik.. Ik zie t wel ..

Vanavond gezellig met collega;s uit eten , tenminste als ze op komen draven. Heb er namelijk weinig meer over gehoord..Naja dan ga ik er wel alleen zitten eten.. Het eten is nl erg lekker en goed daar

Zo was in de machine en droger , mijn hele kledingkast uitgemest, maar kan niets weggooien , dus tis weer net zon volle bak als ervoor.. Alleen nu iets netter als je de deuren open trekt..

Lelie: heb je trouwns ook t topic gelezen van Fengur dat ze een man heeft leren kennen via RP en die man is ook zo'n soort vanZiekenhuisman.. Raar verhaal en niemand geloofd het behalve zij zelf..
Des, ik snap niet waarom je, als je aan jezelf wil werken, zo met de mannen bezig blijft. Denk je niet dat je veel zuiverder naar jezelf kan kijken als je die mannen eens even helemaal aan de kant zet?

Op mij komt het over alsof je (sorry dat ik het zeg, maar toch behoorlijk wanhopig) op zoek bent naar een man. Alsof je niet bestaat als je geen aandacht krijgt van een man.

Lelie, heb je Zman aan de kant gezet? Weet ie dat ook?

Had ie wééééér smoesjes waarom ie niet kon cammen, daten, etc.? Wat een losert zeg! Goed dat ie exit is. (Nu écht?)

SV+ is gedegradeerd tot reserve-SV heb ik besloten. Hij irriteert me. Hij doet zijn best er niet voor. Verder is ie leuk en lief, maar daar koop ik niks voor als ik er altijd eerst zelf achteraan moet.

Gisteravond een tijd met hem zitten chatten. Geen WOORD over 'onze date' deze week. En hij zat wel te vertellen dat ie spontaan met een vriendin een weekendje weg was geweest dit weekend. Terwijl hij vorige week tegen mij zei "Deze week geen date want ik zit nogal vol". Tsja...

Ik vind het geen probleem om geen verplichtingen te hebben naar elkaar toe enzo, maar als zelfs het weinige wat we dan wel hebben óók nog eens helemaal van mijn kant moet komen wordt het allemaal wel erg magertjes.

Ik bewaar zijn nummer voor als ik nog eens een keer heel erg nodig sex moet en niemand bij de hand heb, maar verder hoeft het van mij niet meer.

En ik had een speeddate op Paiq met een jongen. Volgens Paiq is onze match héél hoog, dus dat was wel leuk. En hij wou meteen daten, als spontane actie. Vond ik ook wel erg grappig. Maar hij wilde metéén! En dat ging me te ver, ik was moe. Dus naar vanavond verschoven. Maar toen bleef ie nog een paar keer doorgaan over dat ie nú wilde, terwijl ik al had gezegd dat ik moe was en niet in de stemming... En daarna kwam ie óók nog met de opmerking 'dat ie geen relatie wil'.

Nou, als we al zo gaan beginnen hoeft het van mij niet meer. Moet ik dus nog afzeggen vandaag, pffff.

Gezeik, die mannen
Hey Janneke! Daar ben je weer, leuk je te lezen

Klinkt ook maar weer dubieus ja, die speeddatemenneer. Die neemt vooral het 'speed-gedeelte' wel erg serieus. Zou mij ook niet lekker zitten. Niet doen hoor, voelt niet goed.

En SV doet ook raar dus? Jammer hoor, maar ook wel weer duidelijk dan voor je. Tijd voor nieuw vlees, of zoals je zelf al aangaf: voorlopig even vegetarisch.

Ik heb ontzettend gestunteld met Zman de afgelopen maanden, wel/niet/wel/niet, maar vooral omdat ik gewoon persé wilde weten wie erachter zat/zit. Ik heb de druk hoog opgevoerd en heb even heerlijk zitten manipuleren. Wel, het heeft gewerkt, hij heeft zich weer van zijn allergestoordste kant laten zien en dat was de druppel. Écht. Huilend op mijn voicemail staan vind ik namelijk behoorlijk ziek, laat staan dat het ook nogal onaantrekkelijk is. Brr..creapy hè eigenlijk.

Ik ben nu achterdochtiger dan ooit naar internetcontacten, ik trek toch maar krankzinnige types aan lijkt het wel. Of naja, in elk geval valt het steeds tegen. Dat is duidelijk.

Echter, wel heb ik dus al 2 (!) jaar contact met een andere jongen (man?), dit is toentertijd ontstaan nadat mijn relatie uit ging. Bij toeval troffen we elkaar op een chatpagina in een verveelde bui. Met deze jongen (jongen klinkt zo raar, want hij is wat ouder dan ik ) chat ik veel en we bellen ook wel. Soms weer wat meer, soms weer wat minder. Hij is normaal. Dat durf ik met zekerheid te zeggen. Hij is zuiver en slim, oprecht en geinteresseerd. Grappig en gevoelig. Blabla. Altijd natuurlijk erg nieuwsgierig geweest naar hem, maar ons contact is nooit tot een ontmoeting gekomen. Hij is namelijk bezet. Zijn relatie zit vervelend in elkaar. Een knipperlicht, waarin beide partijen wel beter weten, maar geen knopen kunnen doorhakken. We hebben het daar regelmatig over en ik weet wel dat hij wat heeft aan de dingen die ik daarop te zeggen heb. Ik confronteer hem en zet hem aan het denken. en dat waardeert hij.

Gister hebben we weer lang gebeld. Zijn stem klinkt fijn en heel relaxed. Altijd vind ik dat weer. We gaan heel netjes met elkaar om, maar ik heb wel naar hem uitgesproken dat ik zo benieuwd blijf naar hem. Soms hoop ik dat hij bij me past. Want hij is zo lekker volwassen en nuchter. Geen jonge hond, geen player, gewoon leuk.

Nou ja, hij dus.

Janneke : Ik ga er maar niet op in .. das beter voor ons beide ...

Hallo ladies..
Innerlijk is veel belangrijker: intelligentie, humor, zelfstandigheid..noem maar op. Genoeg te vinden zulke kerels, maar níet met die verpakking die ik zo mooi vind.

Zo Lelie heeft mijn Lief ontmoet?
Cum non tum age
Liefmeisje, ik vind dat je het goed volhoudt hoor. Bedenk als je het moeilijk hebt idd maar wat voor een egoist FBM is. Als t een echte kerel was, zou hij bij haar weggaan en een tijd alleen blijven.

Shape, haa ik had jouw gezicht wel willen zien toen hij je wilde zoenen. Jammer dat het niks was die date trouwens.

Lelie, ben blij dat je van ZM af bent, klinkt echt als een weirdo.

Jannek, ik vind je nieuwe avatar leuk. Lijkt me trouwens grappig dat speeddaten.

Miran, jij zit vast niet meer in t zonnetje nu.

Cardhu, fijn dat je zo verliefd bent.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 21 augustus 2007 @ 16:25:

Innerlijk is veel belangrijker: intelligentie, humor, zelfstandigheid..noem maar op. Genoeg te vinden zulke kerels, maar níet met die verpakking die ik zo mooi vind.

Zo Lelie heeft mijn Lief ontmoet? Haha, jeetje, waarom denken alle 'bezette' dames hier dat ik hun vent op het oog heb, Er lopen er meer rond! Hihi

Ik voel me méga gestressed even nu, 1,5 uur in de file gestaan en hartstikke moe. Ook een beetje een zooitje hier in huis en daar raak ik ook heel erg geprikkeld van.

Ook een redelijke kutdag gehad op mijn werk, dus dat werkt ook niet lekker mee aan mijn humeur.

Snel douchen, ontspannen!

En Noa, hoe gaat het met jou?
Nee, denk niet dat je die van mij op t oog hebt hoor, maar kon me wel vinden in de omschrijving + die 10 jaar ha. Maar goed, ik denk dat die beschrijving voor veel mannen geldt. Balen zeg zo lang in de file.

Nou ga maar lekker relaxen.

Met mij is alles goed, ben vandaag lekker vrij.
Cum non tum age
En weet je wat nog rotter is: ik heb mijn nieuwe rooster van mijn nieuwe baan en die is echt om te jánken!! :(:( Sjeminee, wat een klotedag.

Lekker Noa in elk geval, dat jij vrij bent!
Ik ben ook aan het balen.....had me verheugd op lekker tennisavondje, maar zit er niet in, want hier nu ook regen (vanmorgen en vanmiddag nog wel zon) en ik baal van AM, het contact is nog steeds superleuk hoor, maar kan er vandaag ff niks mee, want weet niet wanneer ik hem weer zie (en ik mis hem..) en zijn status uiteraard. En het is de tijd van de maand, dus gooit het maar ff op m'n hormonen.....

Shape, hoe is het met jou eigenlijk?
Duidelijke zaak: Nationale Baaldag is het.

Nou, daar zijn we dan mooi klaar mee. Moeten we er wat mee?

Drank ! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven