Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jakkes Naatie, sterkte.
Ik moet ook nog een kadootje voor kerst voor Ceetje verzinnen. Weet niks. Erg hè?
He Naat, dat klinkt niet leuk meis...

Jullie hebben nu dingen gezegd die de ander gekwetst hebben vermoed ik zo. Dat schept een hoop duidelijkheid en stof tot nadenken misschien? Niet te lang laten sudderen nu denk ik, blijf praten! Ik hoop dat jullie snel samen weer een beetje gezelligheid terug kunnen vinden in jullie gezin
quote:Star schreef op 13 december 2009 @ 21:32:

Ik moet ook nog een kadootje voor kerst voor Ceetje verzinnen. Weet niks. Erg hè? Rolschaatsen! Of die roze paardencap van Mare... Lijkt me niet te ingewikkeld
quote:Suze2 schreef op 13 december 2009 @ 21:36:

[...]

Rolschaatsen! Of die roze paardencap van Mare... Lijkt me niet te ingewikkeld Rolschaatsen hebben we al. Paardencap vinnik ook zo sneu als ze 'm pas over 2 jaar kan gebruiken
Ach lieve Naatie, wat akelig. . Jullie komen er samen vast wel uit, het heeft tijd nodig. En contact blijven houden! Kunnen jullie deze week niet samen een avondje weg?

Star, ik vond het ook lastig, vandaar hoofdcadeau handig en bijcadeau leuk. Snappie?
Ik kan je geen advies geven denk ik.

Kijk eens op: www.jako-o.nl . Ik koop daar vaak leuke dinge voor ze (zitzak, de turnbaan, tafelbom voor het kinderfeestje in januari etc.).
quote:Star schreef op 13 december 2009 @ 21:41:

[...]

Rolschaatsen hebben we al. Paardencap vinnik ook zo sneu als ze 'm pas over 2 jaar kan gebruiken

De playmobil prinsessenkoffer is een hit hier...

(en ik moet zeggen: geld meer dan waard. Mooi speelgoed!)
Ik heb nog niks van playmobil. Twijfel of het wat voor oudste is. Hij moet kunnen creeren en een plan hebben, niet kunnen spelen zeg maar. Duplo is wel een hit hier.

Misschien toch maar eens iets aanschaffen en kijken hoe hij het vindt. Kan jongste er altijd nog mee spelen toch?
Kado van ons is handig (schooltas en broodtrommel) maar mijn moeder wil graag iets leuks geven, vandaar.

Prinsessenkoffer? Hmmm, even googlen.
quote:Jinny schreef op 13 december 2009 @ 21:50:

Ik heb nog niks van playmobil. Twijfel of het wat voor oudste is. Hij moet kunnen creeren en een plan hebben, niet kunnen spelen zeg maar. Duplo is wel een hit hier.

Misschien toch maar eens iets aanschaffen en kijken hoe hij het vindt. Kan jongste er altijd nog mee spelen toch?Lego nog niks voor Oudste?
Jawel, maar nog niks voor jongste. Ik wacht nog even en dan gaan we over op de lego. De onderdeeltjes zijn nog te klein voor jongste en dan krijgen ze echt ruzie.

Ik heb even gekeken, leuke koffer die van playmobil prinses!
Werk ze nog even Mal!

Ik ga slapen. Vent is laat thuis en ik moet morgen weer werken. Doeidoei!
Koffer is inderdaad leuk, maar niks voor Ceetje denk ik.
Trust Jin!
quote:Jinny schreef op 13 december 2009 @ 20:55:

.......

Gaan jullie kerstcadeaus geven?

Wij deden het nooit maar de juf van Gijs heeft 'm verzekerd dat er cadeautjes onder boom zullen liggen. Tsja en Gijs is er niet vanaf te brengen: als de juf het zegt dan IS het zo.

Dus voor het eerst dit jaar: cadeautjes onder de boom.
Fijn zo'n juf Cin
Mosterd dus
quote:Maleficent schreef op 13 december 2009 @ 09:20:

Cin, ben je naar een concert geweest van Clouseau? Leuk zeg! Hoe lang ga je bijna fulltime werken?

[

Ja, we waren in het Sportpaleis hier in Antwerpen. Het was echt vreselijk leuk.

En hoelang ik fulltime ga werken, weet ik niet. Het is lastig om vervangers te vinden en de nood was nu zo hoog dat ik er alle uren bijgekregen heb. Er kwamen zo'n 50 klachten per week binnen. Zeker is dat de collega dit jaar niet meer terugkomt. Dus het hangt er vanaf hoe lang ik het wil doen of hoelang het duurt tot ze iemand hebben voor die 40%.
quote:Star schreef op 13 december 2009 @ 21:57:

Fijn zo'n juf Cin Is in NL denk ik niet anders ... daar zullen de juffen toch ook wel vertellen dat Sinterklaas cadeautjes brengt?
Ik ben ook weg. Trusten dames!
quote:Maleficent schreef op 13 december 2009 @ 20:51:

Ik ga meteen even kijken!

Jonathan zegt het ook niet de hele tijd gericht hoor. Hij is dan aan het spelen met de Duplo en dan zegt hij steeds mama mama mama mama. Net aan tafel keek hij me wel aan toen hij mama zei. Maar ik hoor wel vaker soms ineens woordjes uit het niks. Dan zou wel een grote wens uitkomen, ben soms best een beetje een soort van jaloers als ik lees wat jullie schrijven over grappige opmerkingen enzo.Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen! Moeilijk hoor! Ik hoop gewoon dat AL je grote wensen uitkomen komend jaar!
quote:Cin31 schreef op 13 december 2009 @ 21:59:

[...]

Is in NL denk ik niet anders ... daar zullen de juffen toch ook wel vertellen dat Sinterklaas cadeautjes brengt?Ja maar geloven ze in Be dan in de kerstman???
Gister trouwens: Ging ik in bed liggen en ik denk : What the f***??? Bed hartstikke lekker warm.

Huh?

Had die goofball van een kerel van me een electrische deken voor me gekocht!

Wel lekker.

(hij gaat uit vlak voor ik ga slapen, ik wil het niet de hele nacht zo warm hebben maar het duurt vaak wel een uur voor ik kan slapen omdat ik het zo koud heb in bed.)

Ok, nu ben ik weer weg. Morgen dus werken (snif, op maandag, da's voor mij normaal nog weekend) en ik wil nog even in bad!

Trusten ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven