Wat voor een auto moet een man hebben?

zondag 13 december 2009 om 23:11
Aangezien ik vorige week m'n auto in puin heb gereden, moet ik aan een nieuwe auto.. Nu heb ik al naar verschillende auto's gekeken, maar kan maar moeilijk kiezen.. Daarbij moet de auto ook goed werken als chickmagnet natuurlijk ..
Dus ehm.. wat voor auto vinden jullie leuk bij een man... ??? Bepaald merk?.. bepaald model?..
Zit zelf te denken aan een sedan of coupe.. .. Suggesties graag?!
Dus ehm.. wat voor auto vinden jullie leuk bij een man... ??? Bepaald merk?.. bepaald model?..
Zit zelf te denken aan een sedan of coupe.. .. Suggesties graag?!

zondag 13 december 2009 om 23:30
quote:boogje schreef op 13 december 2009 @ 23:26:
[...]
Heb ook zitten kijken naar een Toyota Aygo.. is dat iets?
[afbeelding]
;)Geweldige auto. Kun je elke zondag je moeder príma mee naar de bridgeclub rijden. Krijg je misschien nog complimentjes van haar vriendinnen ook, dat je toch zo'n lieve jongen bent.
[...]
Heb ook zitten kijken naar een Toyota Aygo.. is dat iets?
[afbeelding]
;)Geweldige auto. Kun je elke zondag je moeder príma mee naar de bridgeclub rijden. Krijg je misschien nog complimentjes van haar vriendinnen ook, dat je toch zo'n lieve jongen bent.

zondag 13 december 2009 om 23:32
zondag 13 december 2009 om 23:33
zondag 13 december 2009 om 23:35
quote:Poezewoes schreef op 13 december 2009 @ 23:26:
[...]
Met andere woorden, jij hebt geen centjes voor een mooie Jag, lieve Q?
overigens vind ik die op het plaatje ook niet echt wat ik zoek.
Alleen voor een tien jaar oude, maar die wil ik nie!
Iedereen waarvan ik weet dat ze een Jaguar hebben of hadden is boven de zestig.....ik zou me er niet goed in voelen.
Aan de ene kant is een auto een gebruiksvoorwerp en consumptieartikel, aan de andere kant moet je je prettig voelen in wat je rijdt, en ook fijn als 't bij je past. Net als schoenen/kleding/interieur etc. Te extreem en je partner schaamt zich er sneller voor......
(Ik ben een zeikerd want ik vind 99% van wat ik zie rijden seksloos, voor senioren, saai, lelijk en compleet deprimerend, dus ligt aan mij
[...]
Met andere woorden, jij hebt geen centjes voor een mooie Jag, lieve Q?
overigens vind ik die op het plaatje ook niet echt wat ik zoek.
Alleen voor een tien jaar oude, maar die wil ik nie!
Iedereen waarvan ik weet dat ze een Jaguar hebben of hadden is boven de zestig.....ik zou me er niet goed in voelen.
Aan de ene kant is een auto een gebruiksvoorwerp en consumptieartikel, aan de andere kant moet je je prettig voelen in wat je rijdt, en ook fijn als 't bij je past. Net als schoenen/kleding/interieur etc. Te extreem en je partner schaamt zich er sneller voor......
(Ik ben een zeikerd want ik vind 99% van wat ik zie rijden seksloos, voor senioren, saai, lelijk en compleet deprimerend, dus ligt aan mij

zondag 13 december 2009 om 23:38