De allergrootste make-up fouten
zondag 13 december 2009 om 22:36
whahahaha sorry hoor, maar ik snap jullie therm MAKEUPBLUNDERS dan totaal niet, omdat je der niet mee over straat durft te lopen wil niet zeggen dat het niet mooi is of iets dergelijks, of ' extreem opvallend' en kom op niemand loopt met een look van bijv halloween of een catwalk look over straat daar gaat het juist om de creativiteit, maar dat wil niet zeggen dat het meteen een makeupblunder is omdat je der niet mee over straat loopt! Nogmaals in mijn ogen is een makeupblunder iets wat totaal niet mooi aangebracht is of geblend en niet mooi qwa contrast, iedereen heeft zijn eigen smaak en iedereen draagt zijn dagelijkse makeup anders maar om dit nou meteen een makeup blunder te noemen sorry hoor..
Makeup is niet altijd bedoelt om het draagbaar te maken maar op de catwalk bijv is het juist de bedoeling om extreme makeup te handhaven maar misschien wisten jullie dat nog niet
en over dat NL les laat ik maar niet over faut ipv fout beginnen
Makeup is niet altijd bedoelt om het draagbaar te maken maar op de catwalk bijv is het juist de bedoeling om extreme makeup te handhaven maar misschien wisten jullie dat nog niet
en over dat NL les laat ik maar niet over faut ipv fout beginnen
zondag 13 december 2009 om 22:45
Ik ben DE desbetreffende vriendin.
Ik ben hier totaal niet blij mee dat mijn foto op pagina 7 uitgebreid gepost wordt.
Zoals ik ook al naar 'de directie' heb gemaild wens ik graag dat de foto verwijderd wordt.
Mocht bijdeze de poster dit bericht lezen, graag de foto verwijderen!
De foto en de look is gemaakt voor een Makeup webshop.
Om daar mijn foto's van af te gaan halen en hier neer te posten is ziekelijke jaloezie in mijn ogen.
Verder gaat het hier in het topic om FOUTEN.
Ik beschouw mijn werk niet als fouten maar als keuze hoe ik mijzelf wil tonen aan de buitenwereld.
Wat ik op mijn gezicht 'smeer' is mijn persoonlijke keuze en ik ben tenslotte de persoon die hiermee moet rond lopen.
Als iemand het cliche van blauwe oogschaduw niet aanstaat, kan ik daar verder niks aan veranderen zolang ik er maar blij mee ben.
Mochten mensen vinden dat de make-up FOUT is zal ik bijdeze even gaan uitleggen dat ik werk als visagist.
Ik heb genoeg werk en genoeg personen die mijn make-up wel aanspreekt.
Om mijn foto dan hier te lopen posten Zonder toestemming vind ik erg laag.
Daarnaast nemen mensen het voor mij op hier in dit topic en gaan andere gebruikers het 'persoonlijk' nemen, men begint te praten over de 'Nederlandse les' zoals ik hier gelezen heb.
Ook dat vind ik overbodig.
Ik heb liever dat er gezorgd wordt dat mijn foto uit het topic kan worden verwijderd dan over wie wel goed is in Nederlandse taal en wie niet.
Ik snap dat mensen persoonlijke smaak hebben maar om Mijn foto hier dan in het topic te plaatsen, nee sorry dat gaat buiten mijn boekje.
Ik hoop dat er dan ook op gereageerd wordt en dat mijn foto verwijderd kan worden zonder verdere problemen.
Groetjes
Ik ben hier totaal niet blij mee dat mijn foto op pagina 7 uitgebreid gepost wordt.
Zoals ik ook al naar 'de directie' heb gemaild wens ik graag dat de foto verwijderd wordt.
Mocht bijdeze de poster dit bericht lezen, graag de foto verwijderen!
De foto en de look is gemaakt voor een Makeup webshop.
Om daar mijn foto's van af te gaan halen en hier neer te posten is ziekelijke jaloezie in mijn ogen.
Verder gaat het hier in het topic om FOUTEN.
Ik beschouw mijn werk niet als fouten maar als keuze hoe ik mijzelf wil tonen aan de buitenwereld.
Wat ik op mijn gezicht 'smeer' is mijn persoonlijke keuze en ik ben tenslotte de persoon die hiermee moet rond lopen.
Als iemand het cliche van blauwe oogschaduw niet aanstaat, kan ik daar verder niks aan veranderen zolang ik er maar blij mee ben.
Mochten mensen vinden dat de make-up FOUT is zal ik bijdeze even gaan uitleggen dat ik werk als visagist.
Ik heb genoeg werk en genoeg personen die mijn make-up wel aanspreekt.
Om mijn foto dan hier te lopen posten Zonder toestemming vind ik erg laag.
Daarnaast nemen mensen het voor mij op hier in dit topic en gaan andere gebruikers het 'persoonlijk' nemen, men begint te praten over de 'Nederlandse les' zoals ik hier gelezen heb.
Ook dat vind ik overbodig.
Ik heb liever dat er gezorgd wordt dat mijn foto uit het topic kan worden verwijderd dan over wie wel goed is in Nederlandse taal en wie niet.
Ik snap dat mensen persoonlijke smaak hebben maar om Mijn foto hier dan in het topic te plaatsen, nee sorry dat gaat buiten mijn boekje.
Ik hoop dat er dan ook op gereageerd wordt en dat mijn foto verwijderd kan worden zonder verdere problemen.
Groetjes
zondag 13 december 2009 om 22:49
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 22:47:
Als jullie hier nou niet zo'n heisa hadden gemaakt over die foto dan was iedereen die foto allang weer vergeten.
Nu is ie alweer tig keer aangeklikt om te zien waarover de ophef gaat.
Lekker slim.
Ik ga hier verder niet meer op in.
Ik wil dat hij verwijderd wordt
Punt uit.
Al klikt men de foto TIG keer aan..
Er is niks fouts aan!
Fijne avond verder
en hierbij laat ik het graag.
MIJN foto - MIJN werk - MIJN keuze/eis.
Bedankt.
Als jullie hier nou niet zo'n heisa hadden gemaakt over die foto dan was iedereen die foto allang weer vergeten.
Nu is ie alweer tig keer aangeklikt om te zien waarover de ophef gaat.
Lekker slim.
Punt uit.
Er is niks fouts aan!
Fijne avond verder
Bedankt.
zondag 13 december 2009 om 22:56
Kalm dames...
Assiee, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je jezelf terugziet in een 'spottopic'. Maar om nou te zeggen dat het ziekelijke jaloezie is om die foto hier neer te zetten... neuh, dat dénk ik zomaar niet.
Ik vind jouw oogmake-up op die foto helemaal niet mooi, waarschijnlijk net zoals de poster van die foto. Maar ja, dat is mijn mening. En hartstikke leuk dat jij er zo blij mee bent hoor. Maar ik heb er net even om gelachen, smaken verschillen dus.
Ik snap dat je je foto eraf wilt hebben maar maak er niet zo'n heisa van.
Assiee, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je jezelf terugziet in een 'spottopic'. Maar om nou te zeggen dat het ziekelijke jaloezie is om die foto hier neer te zetten... neuh, dat dénk ik zomaar niet.
Ik vind jouw oogmake-up op die foto helemaal niet mooi, waarschijnlijk net zoals de poster van die foto. Maar ja, dat is mijn mening. En hartstikke leuk dat jij er zo blij mee bent hoor. Maar ik heb er net even om gelachen, smaken verschillen dus.
Ik snap dat je je foto eraf wilt hebben maar maak er niet zo'n heisa van.
zondag 13 december 2009 om 22:59
quote:Assiee schreef op 13 december 2009 @ 22:49:
[...]
Punt uit.
Er is niks fouts aan!
Fijne avond verder
Bedankt.
Tut tut.
En nee, er is niks fouts aan. Maar sommige mensen vinden het lelijk en dat mag ook.
En dat is MIJN mening
[...]
Punt uit.
Er is niks fouts aan!
Fijne avond verder
Bedankt.
Tut tut.
En nee, er is niks fouts aan. Maar sommige mensen vinden het lelijk en dat mag ook.
En dat is MIJN mening
zondag 13 december 2009 om 23:03
quote:Selma Duim schreef op 13 december 2009 @ 22:59:
[...]
Tut tut.
En dat is MIJN mening
Tussen lelijk en een smaakverschil zit heel veel.
Het is niet fout want ik heb mijn diploma binnen.
Ik maak er geen heisa van ik heb gewoon mijn eis die ik hier stel en daarbij laat ik het.
Er is niks fouts aan mijn make-up dus ik vermoed dat het jaloezie is, ik zie geen andere reden om mijn foto hierin de posten.
Als je om fouten van de make-up kijkt denk dan aan
Wenkbrauwen
Het blenden van de oogschaduw
Het blenden van de foundation
De kleur van de foundation
De lippen
Alles klopt bij mij in goede volgorde, de enige reden die hier genoemd word is 'Ik vind de kleur blauw niet mooi' oid, iets in die trend.
Dat is een smaak.
Stel je loopt over straat en iemand draagt schoenen die je niet mooi vind, dan ga je diegene ook niet benaderen en zeggen Ik vind jou schoenen niet mooi dus doe ze uit, of die zet je ook niet op internet met een foto. Ik bedoel Waarom zou je ?!.....
Dat is in dit geval precies zo, het is een smaakverschil en die vind ik niet thuishoren in een FOUTEN Topic wat betreft make-up....
Again
HIERBIJ laat ik het graag!
Ik maak er geen heisa over dit is de 3e keer dat ik erop reageer
en meteen de laatste.
En dit is tevens niet goed voor mij want mijn hoofd staat er tenslotte op en dat is mijn visite kaartje.
Ik hoop daarom ook dat er begrip zal zijn vanuit de andere gebruikers hier.
Mijn enige wens is dat de foto verwijderd word, niet meer niet minder.
[...]
Tut tut.
En dat is MIJN mening
Tussen lelijk en een smaakverschil zit heel veel.
Het is niet fout want ik heb mijn diploma binnen.
Ik maak er geen heisa van ik heb gewoon mijn eis die ik hier stel en daarbij laat ik het.
Er is niks fouts aan mijn make-up dus ik vermoed dat het jaloezie is, ik zie geen andere reden om mijn foto hierin de posten.
Als je om fouten van de make-up kijkt denk dan aan
Wenkbrauwen
Het blenden van de oogschaduw
Het blenden van de foundation
De kleur van de foundation
De lippen
Alles klopt bij mij in goede volgorde, de enige reden die hier genoemd word is 'Ik vind de kleur blauw niet mooi' oid, iets in die trend.
Dat is een smaak.
Stel je loopt over straat en iemand draagt schoenen die je niet mooi vind, dan ga je diegene ook niet benaderen en zeggen Ik vind jou schoenen niet mooi dus doe ze uit, of die zet je ook niet op internet met een foto. Ik bedoel Waarom zou je ?!.....
Dat is in dit geval precies zo, het is een smaakverschil en die vind ik niet thuishoren in een FOUTEN Topic wat betreft make-up....
Again
HIERBIJ laat ik het graag!
Ik maak er geen heisa over dit is de 3e keer dat ik erop reageer
en meteen de laatste.
En dit is tevens niet goed voor mij want mijn hoofd staat er tenslotte op en dat is mijn visite kaartje.
Ik hoop daarom ook dat er begrip zal zijn vanuit de andere gebruikers hier.
Mijn enige wens is dat de foto verwijderd word, niet meer niet minder.
zondag 13 december 2009 om 23:14
zondag 13 december 2009 om 23:17
He Assie!!!
www.vandale.nl en dan intypen 'relativeren'. Wie weet leer je er nog wat van
PS: Dit is niet lullig bedoeld meid, maar wind je niet zo op!
zondag 13 december 2009 om 23:26
quote:evelise schreef op 13 december 2009 @ 23:17:
He Assie!!!
Het is goed zo, het is verwijderd, ik blij, jullie blij want er is geen 'heisa' meer..
Iedereen blij.
Ik wind me er niet over op ik wil gewoon mijn foto's niet gepost hebben ongevraagd en met een onzinnige reden. that's all
Bedankt voor alle tegen reacties.
..
En beetje kinderachtig die opmerkingen.
Nou meiden, fijne avond verder
En succes met zoeken naar échte blunders van make-up..
He Assie!!!
Het is goed zo, het is verwijderd, ik blij, jullie blij want er is geen 'heisa' meer..
Iedereen blij.
Ik wind me er niet over op ik wil gewoon mijn foto's niet gepost hebben ongevraagd en met een onzinnige reden. that's all
Bedankt voor alle tegen reacties.
En beetje kinderachtig die opmerkingen.
Nou meiden, fijne avond verder
En succes met zoeken naar échte blunders van make-up..