Mode & Beauty alle pijlers

De allergrootste make-up fouten

27-11-2009 13:00 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier wat jij de allergrootste make up fout vindt.

Plaatjes mag ook.

Die laatste wee tik niet of het nou spraytan is of make-up maar wel in de catergorie heeel erg faut.
quote:kaatje_85 schreef op 14 december 2009 @ 09:57:

[...]

Nee hoor, je hebt je stomme fout al hersteld.

Verder, kind, rot lekker op naar het fancy forum ofzo. Aandachtshoer.mee eens met een nb : HUILLIE
Hahaha DAT bedoel ik,zulke reacties komen alleen maar van kleine kinderen die geen verstand hebben van zaken,FANCY is ook voor kids dus nee mij niet gezien.
ontopic maar weer!
Maar hoe weet jij dat er copyright op die foto zit lindawe?

Jij ben geen vriendin van LLM en hebt alleen in dit topic gereageerd.

Beetje vreemd vindt ik.
quote:Lindawe schreef op 14 december 2009 @ 09:59:

Hahaha DAT bedoel ik,zulke reacties komen alleen maar van kleine kinderen die geen verstand hebben van zaken,FANCY is ook voor kids dus nee mij niet gezien.Welke zaken?? Kind, ga masturberen of zo. Ga je van lachen en ben je direct minder lelijk.
Ja, dat vind ik echt.
relax mamasaar....
Ik moest ook echt even kijken naar die foto. Er wordt op deze manier alleen maar aandacht gevraagd voor die foto, maar goed, niet mijn probleem. Blauw is niet mijn kleur, en ik ben zeker niet jaloers op de make-up van de dame. Niet mijn soort make-up namelijk. Gelukkig is het zo dat smaken verschillen, en dat deze foto daarom op het topic geplaatst mag worden.
quote:duffie_1 schreef op 14 december 2009 @ 10:01:

Maar hoe weet jij dat er copyright op die foto zit lindawe?

Jij ben geen vriendin van LLM en hebt alleen in dit topic gereageerd.

Beetje vreemd vindt ik.zullen we de angels eens een IP check laten doen?
quote:Mamasaar schreef op 14 december 2009 @ 10:02:

[...]

Welke zaken?? Kind, ga masturberen of zo. Ga je van lachen en ben je direct minder lelijk.

Hahaha het ligt nogal hoog he?

Ga toch ontopic joh
quote:kaatje_85 schreef op 14 december 2009 @ 10:04:

[...]

zullen we de angels eens een IP check laten doen? Doe maar!
Ik heb die foto waar nu zo'n ophef over is eens even zelf bekeken. Mijn mening: geen gezicht. Maar goed, er lopen er wel meer bij die zichzelf toetakelen. Ieder zijn ding toch!
quote:kaatje_85 schreef op 14 december 2009 @ 10:04:

[...]

zullen we de angels eens een IP check laten doen? zouden ze kunnen doen
quote:Lindawe schreef op 14 december 2009 @ 10:04:

[...]

Hahaha het ligt nogal hoog he?

Ga toch ontopic joh Ligt het MIJ nogal hoog? Jij komt hier "gezellig" zitten te wezen. Maar ja, kun je ook niks aan doen dat je zoooooo dom ben dat je het verschil niet ziet.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Festen schreef op 14 december 2009 @ 10:03:

relax mamasaar....

Neuh.....vind dit veels te leuk eigenlijk

Anders moeten ze het thuis ontgelden wat mijn hormonen betreft

Lindawe, ik heb me bedacht, blijf toch maar hier!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 14 december 2009 @ 10:09:

[...]

Ligt het MIJ nogal hoog? Jij komt hier "gezellig" zitten te wezen. Maar ja, kun je ook niks aan doen dat je zoooooo dom ben dat je het verschil niet ziet.Ik viel niemand persoonlijk aan JIJ wel,dus wie is hier nu dom,JIJ dus.
En echte boeiende reacties komen er ook niet.
quote:Lindawe schreef op 14 december 2009 @ 10:13:

[...]

Ik viel niemand persoonlijk aan JIJ wel,dus wie is hier nu dom,JIJ dus.Je lult, dus: NIETUS, JIJ BENT ZELLUF DOM!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 14 december 2009 @ 10:17:

[...]

Je lult, dus: NIETUS, JIJ BENT ZELLUF DOM!NIETUS??? pffff hee Merry Christmas ladies,dit word me te triest
quote:Lindawe schreef op 14 december 2009 @ 10:14:

En echte boeiende reacties komen er ook niet.

Maar dat komt omdat je helemaal niet zo interessant bent! Duuuhhh, logisch toch.

*tjonge tjonge tjonge, dat zelfs dat nog moet worden uitgelegd *
Ja, dat vind ik echt.
quote:Lindawe schreef op 14 december 2009 @ 10:18:

[...]

NIETUS??? pffff hee Merry Christmas ladies,dit word me te triestWel blijven he! Moet je me beloven anders word ik verdrietihig!
Ja, dat vind ik echt.
[quote]Mamasaar schreef op 14 december 2009 @ 10:11:

[...]

Neuh.....vind dit veels te leuk eigenlijk

Anders moeten ze het thuis ontgelden wat mijn hormonen betreft

ow oke dan
quote:Assiee schreef op 13 december 2009 @ 22:45:

Ik ben DE desbetreffende vriendin.

Ik ben hier totaal niet blij mee dat mijn foto op pagina 7 uitgebreid gepost wordt.

Door al je geschreeuw heb je er wél voor gezorgd dat ik toch even moest kijken... Kan niet anders dan tot de conclusie komen dat je je druk maakt om helemaal niks...

....

Om daar mijn foto's van af te gaan halen en hier neer te posten is ziekelijke jaloezie in mijn ogen.

Kind toch, doe eens niet zo hysterisch. De grote meisjes zijn niet jaloers, die vinden je foto/make up gewoon niet mooi. That's it..

...

Ik beschouw mijn werk niet als fouten maar als keuze hoe ik mijzelf wil tonen aan de buitenwereld.

Vraag ik me af: wat ben je dan aan het zeiken?!

Wat ikop mijn gezicht 'smeer' is mijn persoonlijke keuze en ik ben tenslotte de persoon die hiermee moet rond lopen.

Als iemand het cliche van blauwe oogschaduw niet aanstaat, kan ik daar verder niks aan veranderen zolang ik er maar blij mee ben.

Nogmaals: vraag ik me af: wat ben je dan aan het zeiken?!

Mochten mensen vinden dat de make-up FOUT is zal ik bijdeze even gaan uitleggen dat ik werk als visagist.

ehm...dus?Kortom: maak van een mug geen olifant. Je foto wordt niet bejubeld, haal je schouders op en ga door met ademen...
tjeetje ik heb nog nooit een forum meegemaakt die zo laag gaan qwa reacties tegenover mekaar, respect is hier ver te zoeken vind ik, erg jammer.

Er is al aangegeven dat het probleem in haar ogen is opgelost waarom dan toch doorzanniken derover? wie blijft er dan zeiken? Juist jullie, maar goed er zit idd copyright op.

En nogmaals het begrip 'makeupblunders' en een persoonsgebonden smaak vind ik nog steeds een heel groot verschil tussen zitten, en ik zie hier ook afbeeldingen voorbij komen waarvan ik denk wat is daar mis mee? Catwalklooks tja iedereen snapt toch dat je daarmee niet naar buiten loopt maar kom op zeg dat is dan toch geen makeupblunder? Halloween looks zie ik voorbij komen van een bekend makeupguru op Youtube dan denk ik tja dat zal wel goed zijn dan?

Maar je blijft helaas altijd mensen houden die je werk niet goed vinden en daar kan je niets aan doen, maar tis wel te merken dat er niet veel kaas is gegeten hier wat betreft de visagiewereld, en zolang je daar geen verstand van heb oordeel dan niet. Nogmaals iedereen zijn persoonlijke smaak en niet iedereen hoeft het mooi te vinden maar om het als makeup fout te bestempelen bewijst maar weer dat jullie het verschil niet echt goed kennen blijkbaar

En Lindawe is geen vriendin van mij, omdat zij toevallig dezelfde mening heeft wil niet zeggen dat we dit onder 1 hoedje spelen, want gelukkig zijn er dan toch nog mensen die het wel snappen.
quote:mips schreef op 14 december 2009 @ 10:32:

[...]

Kortom: maak van een mug geen olifant. Je foto wordt niet bejubeld, haal je schouders op en ga door met ademen...

Ik heb hier niet om een tegen reactie gevraagd maar gevraagd of mijn foto verwijderd kon worden.

What's the point?

Wat een laag niveau hangt hier, om iemands wens/eis te voldoen is zo moeilijk he?

het is MIJN foto nogmaals en het is voor een Webshop gemaakt dus het mag hier niet eens staan!

En met de reactie dat ik hem zelf op het internet zou hebben gezet, hij is voor een WEBSHOP nogmaals ( voor de mensen die het niet snappen hier ) dus DAAR is hij voor bedoeld, de producten die ik op de foto gebruikt heb zijn ook van de Webshop, de foto is als 'Swatches' zodat mensen kunnen zien welke kleur hij af geeft.

Als mensen het hier niet mee eens zijn of de persoonlijke smaak het hier niet mee eens is kan ik er weinig aan veranderen.

Mijn enige wens is dat de foto verwijderd word, moet er dan zo kinderachtig op gereageerd worden en op door gegaan worden?

Persoonlijke benadering hoef ik niet, ben volwassen genoeg om te weten wat wel en niet kan. Zouden sommigen een voorbeeld aan kunnen nemen hier.

Wat betreft het opnemen voor mij, ben ik de personen dankbaar voor en volgens mij snappen jullie wederom niet dat het gaat om een Persoonlijk bezit.

Ik wil de foto's verwijderd hebben

Punt uit.

Duidelijk genoeg lijkt mij toch?

Like I said before,

Ga gewoon lekker door met échte blunders zoeken en laat mijn foto's met rust.

En tevens hou aub op met dat gemieter over wat wel en niet kan en wat wel van smaak is en niet.

Het is mijn gezicht / mijn foto / mijn creatie. ;)

De foto is hier op de verkeerde plek.

Punt!

En btw, ik kan prima tegen kritiek, als het nuttig is althans en op een goed niveau beoordeeld is.

Gezien jullie hier het over fouten hebben past de foto hier totaal niet gezien het geen fout is maar een smaak zoals ik al eerder vermeld heb.

Groeten!

Ik hoef hier geen tegen reactie op want dat lost toch weinig op, alleen maar meningsverschillen en gezanik over wat iemand wel en niet vind.
gutgutgut wat een dramaqueens hier en dan heb ik het niet over LLM Assie of Linda... zulke kinderachtige opmerkingen worden hier gemaakt en jullie zijn volwassen vrouwen neem ik aan??? anders zaten jullie wel op het FANCY forum..

het is haar WERK ! maar dat kunnen jullie blijkbaar niet snappen. waar zit jullie IQ? het is toch te begrijpen dat ze dit niet leuk vind omdat VISAGISTE zijn haar werk is en dat dit haar in een slecht daglicht zet.. al niet te spreken over de copyright rechten die op een foto staan. je mag niet alle fotos/plaatjes e.d. die je op internet tegenkomt gewoon zo Kopieren.

en dan nog.... dit is een topic van FOUTE make up blunders... en dan word er gesproken dat wij er een heisa van maken??? wie overdrijft nou met het plaatsen van een foto als dat in een topic als deze????

like i said before.... plaats maar eens fotos waarvan je wel vind die GEEN FOUTE make up blunders zijn... ben wel benieuwd waar de domme dozen hier mee aankomen aangezien hier het verstand van beneden het vriespunt ligt.... en al helemaal over make up... hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven