LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Leuk, Neem, dat idee met het cadeautje. Wel knap dat je het helemaal tot het eind gaat bewaren!

En die spruitjes.. ik ben er eigenlijk ook niet zo dol op, maar man wel, en elevmeis en ik moeten na de vakantie en sinterklaas nodig weer wat gezonder eten.

Dat zware gevoel herken ik wel trouwens! Alsof er een soort jongleerballetje op je blaas ligt.

En mijn verlof, Laal, goed dat je het vraagt, doe vanaf nu maar elke dag, want ik moet het aanvragen (zelfstandigen hebben er wel recht op sinds juli 2008, jeuj!) en dat is heel veel werk en ik doe het steeds niet en het is bijna te laat. Ik ga trouwens wel proberen zo lang mogelijk door te werken, en ook niet twaalf weken wachten met weer beginnen hoor. (Ik krijg natuurlijk een ontzettend makkelijke bevalling en dito baby, dus ik heb er na vier weken alweer helemaal zin in straks.)
Haha, daar teken ik ook voor Elev!

En Neem, lekker alle zwangerschapsverhalen, kwaaltjes etc. komen posten hier hoor. Ik hoop dat je geniet van elke dag en dan geniet ik met je mee. Heb nog wat schade in te halen dus ik hoop dat jij dubbel gaat genieten en dan pikken wij hier op het topic de kruimels mee.

Bengel is trouwens steeds actiever en krachtiger. Ik maak soms echt een sprongetje van schrik.Nog 1 weekje werken en dan heb ik ook verlof, zooooo'n zin in.
Nemo, ook ik kom nog even bij de buurtjes inbreken om je te feliciteren!!! Wat fijn!! (en we schelen denk ik nog geen twee weken, dus ik blijf je wel een beetje volgen). Geniet ervan, maar het is allemaal nog heel onwerkelijk he?
Kath, wat leuk! Goh zeg, door mn forum-stilte heb ik het allemaal een beetje gemist bij jullie... Jij ook alsnog heel erg gefeliciteerd! Dan gaan we inderdaad behoorlijk gelijk op, leuk om elkaar een beetje te volgen

Heb jij de VK al snel gebeld eigenlijk? T voelt nog zo onwerkelijk dat ik daar voorlopig nog even mee wacht geloof ik...

Beng, inderdaad nog een weekje zeg. Moet je deze week nog vaak naar kantoor of valt het wel mee?

Weet je, we gaan gewoon samen heel hard genieten, jij van de laatste weken en ik van de eerste. Ik kan alleen maar hopen dat ik niet zo ontzettend veel last van kwalen krijg als jij.

Hypermobiel ben ik in ieder geval niet dus daar ben ik niet zo bang voor

Laliefje, nog maar 3 nachtjes slapen!!! Had ik al gezegd dat ik je zo ongelooflijk stoer vind? Dat je dat zomaar even weet te flikken met een kleine man en ook nog eens werken.

Zo, deze zwangere vrouw gaat naar bed, heb vannacht zo belabberd geslapen (lag de hele tijd te wachten en te woelen tot ik kon gaan plassen/testen)

Tot morgen liefjes!
quote:nemovisje schreef op 13 december 2009 @ 21:34:

Laliefje, nog maar 3 nachtjes slapen!!! Had ik al gezegd dat ik je zo ongelooflijk stoer vind? Dat je dat zomaar even weet te flikken met een kleine man en ook nog eens werken.

Wat lief! Dat vind ik nu eens serieus een mooi compliment

Weltrusten verse zwangere vrouw...slaap lekker!
Beng, voor jou dus ook nog maar een weekje, tjee...het komt nu allemaal voor jou ook wel heel dichtbij hoor. En wanneer komt nou die fohotooo!
Euh ja, eeeeeuh foto. Mmmm, in de loop van volgende week?
Nemootje, ik heb nog niet de VK gebeld. Ik heb het eerst even laten bezinken en eerst maar even die eerste weekjes afgewacht, maar ga komende week maar eens bellen, spannend! Slaap lekker vannacht!
Heb net trouwens een "wat leuk je bent zwanger" telefoongesprek gevoerd met de ex van een neef. Ging altijd goed met haar om, maar toen ging de relatie uit en dan liggen de verhoudingen ineens een stuk gecompliceerder. Viavia had ze nu gehoord dat ik zwanger ben en ze belde om te feliciteren. Heel gezellig gekletst, ruim een half uur.

Dusse Neem, ik neem je raad nu al ter harte en zit te genieten van de laatste weken inclusief de felicitaties die eigenlijk bij de eesrte weken horen !
Lieve Neem, blijf alsjeblieft heel veel over jezelf schrijven! Ik vind het echt heerlijk om te lezen allemaal. En inderdaad, voorlopig ben je even de laatste, dus....

Hopelijk zien we je nu ook weer wat vaker

Ik loop echt de hele dag al aan je te denken, vind het gewoon zo bijzonder weer! En ik vind het nu ook zo leuk om alle reacties van iedereen te lezen. We zijn ook allemaal zo blij voor je! Ik hoop dat je supermakkelijke zwangerschap gaat hebben en van iedere dag kunt genieten

Leuk dat je nog zo'n gezellige allerlaatste met alcohol doordrenkte avond hebt gehad En weet je, zo'n wit stokbroodje met filet americain smaakt na 9 maanden wachten extra lekker
Neem!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Wat goed!!

Beetje laat van mij, maar we zijn al het hele weekend wat ziekjes. Gisteren naar feestje geweest en over het algeheel wat lamlendig. Dus ik kom er nu pas achter door het smsje van Lalie. Mijn mobiel zat nog ergens in een tas van gisteravond.

Maar jemig wat goed meis!!! Ik kom morgen zeker verder kletsen. Kom hier niet zo veel, want hou het niet bij, maar ik dacht dus al een paar dagen; moet nodig het forum weer eens gaan bijhouden. Straks is Neem zwanger en dan mis ik het. Nou ja.....ik voelde het gewoon.

Neem; gefeliciteerd meis alsnog van mij. En nu duik ik mijn bedje in. Ben moe en snotverkouden. Maar wel superblij voor je!!!
Houd op, schei uit Sproet met de filet. Ik moet nog zo'n week of 9 wachten voor ik een lekkere rode biefstuk of carpaccio mag. Kan me er nu al op verheugen....hmmmmm. Uit eten gaan is stukken minder leuk nu, vooral omdat ik echt geen vis eet en alleen maar dol ben op rauw vlees.

Lag alweer 2 uur te woelen dus ben er maar uitgegaan voor een kop thee. Mijn neus zit zo akelig dicht en mijn kop loopt om. Geen stressy dingetjes, maar gewoon vol met gedachten. En draaikont Bengel draagt ook niet bij aan de nachtrust overigens. Maar dat is dan wel weer gezellig ook eigenlijk, ben ik ten minste niet alleen wakker. Bengman en de hond snurken er wel lustig op los nl. En ik heb nog wel geprobeerd om Bengman wakker te krijgen met mijn gezucht, gesteun en gedraai. Samen theedrinken is veel gezelliger nl.
Thee is op, ga maar eens naar bed en proberen te dromen over rosbief, filet americain, haasbiefstuk, rose varkenshaas en lekkere wijn om al dit heerlijks in te verdrinken. Het blijft behelpen met dromen voorlopig !
Nemootje, ook even via hier nog: Heel heel heel erg gefeliciteerd! En natuurlijk ook aan Nemoman!

Nu moet ik gaan werken. Waar is mijn verlof gebleven??!
Neem, ik heb gewoon serieus over je gedroomd en in mijn droom kreeg je een tweeling, echt!

Heb jij een beetje lekker geslapen?

Leuk om het nieuwe met kerst te vertellen... zit even te denken wat voor kadootje je zou kunnen doen... misschien kleine sokjes, of een foute "baby's eerste kerst" -kerstbal , je hebt bij prenatal vast ook slabbetjes/rompertjes etc. met kerstdingen..

Luus, was echt zo grappig gisteren! Ik heb haar amper gezien, want ze ging boven drinken met mama, en vlak daarna gingen wij alweer weg. Maar echt een héél klein meisje zeg! En ook al zo'n hip anders-dan-anders geboortekaartje

Laal, het schiet nu echt al op!! Vandaag nog even werken, morgen lekker vrij, en dan uitgebreid douchen en scheren enzo, om dan woensdag als hot mama in de deuropening je man te kunnen verwelkomen

Er is op mtv een programma op zondagavond rond 19.00 over meisjes van 16 die zwanger zijn, kennen jullie dat? Zapte er toevallig langs gisteren Vooal die kansloze "vaders" die 2 dagen na de bevalling alweer elke avond op stap gaan om te poolen met vrienden en dan 's nachts thuiskomen en gaan klagen dat ze niet kunnen slapen omdat de baby huilt

Zo heerlijk om je af en toe eens ongegeneerd te kunnen ergeren aan simpele tv programma's

Chicaatje, wat vervelend dat jullie zo aan het kwakkelen zijn, let je wel een beetje op jezelf en je grote kleine mannetje?

Zijn jullie al begonnen met inpakken eigenlijk?

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor mijn knie, eerst foto's laten maken en daarna naar de orthopeed. Ben best een beetje bang, misschien moet ik wel onder het mes. Ben dan nog niet eens zozeer bang voor de operatie of de pijn (want hey, ik heb gebaard, dus een sneetje in mijn knie is peanuts ) maar meer voor hoe het dan zou moeten met meisje als ik in het ziekenhuis lig, en daarna met krukken loop...

Maar goed, niet op de dingen vooruit lopen; eerst maar eens afwachten vanmiddag

Elev, waarom zou je geen 12 weken verlof willen na je bevalling? Dat snap ik niet helemaal... je krijgt toch een financiele tegemoetkoming?

Pien, dat was ik bijna vergeten... je twijfels over of je wel altijd blij bent met een baby. Die twijfels hebben we denk ik allemaal, en het hebben van een kind is 99,9% helemaal geweldig, maar tuurlijk zijn er ook weleens momenten die iets minder zijn. Zo vind ik het verlof af en toe best eenzaam; iedereen die je kent is aan het werk door de week, en een baby bindt je toch best wel aan huis. Lang leve het forum wat dat betreft . Er zijn soms dagen dat ik blij ben dat man weer thuis is, puur omdat ik die dag de hele dag alleen met meisje heb gekletst (en dat is natuurlijk alleen maar giegie, boeboe, dada ;l niet bepaald op niveau zeg maar ). Maar vereweg de meeste dagen zijn heerlijk, echt waar, ik geniet zo van het hebben van een dochter, voel me zó trots en gelukkig, en verbonden met man... het voelt helemaal goed, en dat gaat het bij jou ook doen!

Is het bij jou nog steeds zo koud sproet? Het wordt hier komende nacht -5 geloof ik, en overdag rond het vriespunt...bbbrrr....

Ik heb nu alweer zo'n zin in de lente!

Zijn jullie trouwens al aan het kijken naar zomervakanties? Ik wel, zeker met dit weer wordt ik zo blij van al die zonnige plaatjes, stranden en terrasjes , en het lijkt me zo leuk, onze eerste vakantie met een klein meisje

Denk wel dat wij gaan vliegen (weet ik wel zeker eigenlijk), maar hoe/wat/waar nog geen idee. Denk dat we tijdens het wk gaan, man en ik hebben allebei een hekel aan voetbal
Vandaag is DE dag dat Neem niet naar de gyn hoeft om verdere plannen te bespreken. En zo zal 14 december 2009 de geschiedenisboeken ingaan!

Heb nog wakker gelegen tot minimaal 5:30 en om 7.00 uur werd ik weer wakker. Echt een vreselijk slechte nacht. Ben toen ik boven kwam wel lekker in de armen van Bengman gekropen en toen heb ik wel heel ontspannen gelegen.

Vandaag even naar kantoor en dan nog een afscheidsochtendje later deze week en dan zit het erop....
hihi, Beng, trek je het een beetje zonder rood vlees? Ik mis het soms ook wel, maar niet zo erg als jij geloof ik. En ik houd wel heel erg van vis, dus uit eten gaan is nog steeds heel lekker.

Chiek, ik vind dit weer juist heerlijk! OK, als je buiten bent zitten er ook wel nadelen aan, maar dat dikke inpakken en dan zo heerlijk warm weer binnenkomen, mmmm. Ik heb liever korte donkere dagen dan van die echte zomerse hitte waar je sloom van wordt hoor. Dus nee, ik kijk nog niet uit naar de zomer (maar ik ben natuurlijk ook net op vakantie geweest), ik kijk uit naar sneeuw.

Ik ga niet volledig niksen in mijn verlof omdat het gewoon niet zo makkelijk is om mijn werk volledig te laten liggen. Als ik een opdracht krijg en die sla ik af, gaan ze naar een ander, en dat is toch niet zo goed voor mijn kansen volgende keer. Bovendien zijn er opdrachtgevers waarvoor het werk gewoon blijft liggen, of op het bord van collega's terecht komt die ook allemaal freelance zijn en maar een beperkt aantal uur hebben. Bovendien is mijn werk vrij makkelijk in 'een uurtje hier, een ochtendje daar' te doen, en herinner ik mij van vorige zwangerschap dat ik niet echt stond te trappelen om meis weg te brengen, maar al best zin had in 'de wereld buiten de baby' na een paar weken. Als je die wereld thuis, tijdens slaapjes, weer op kunt pakken wanneer je er aan toe bent en zoveel als je tijd hebt, lijkt me dat ideaal.

Ben trouwens heel benieuwd hoeveel mijn tegemoetkoming wordt, want ik heb dit jaar veel meer gewerkt dan vorig jaar.

P.S. alle inbrekers: ik vind het superleuk dat jullie Neem allemaal hier komen feliciteren!!!
Goedemorgen.

Neem hoe is ie? Gyn gebeld? Ben zoooo benieuwd wat die gezegd heeft?

Beng kl*te zeg zo'n nacht. Hier blijven de nachten ook wel onrustig maar niet zo extreem! Nou ja nog maar een paar uurtjes en dan kan bij jou ook een knopje om en kun je je helemaal overgeven aan de rust.

Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel ok vind. Er is bij mij wel een knopje om gegaan en ik voel me ook echt met verlof. Ben ook zo benieuwd wat de komende weken nog gaan brengen.

Caat beterschap voor bij jullie thuis.

Neempie ik wil ook nog even zeggen: niet zo gek doen meissie!!! Het MOET nu juist allemaal om jou gaan. Lekker alles spuien hier hoor. Tjeetje als je dat niet verdiend hebt. En zo te lezen vindt iedereen hier het helemaal leuk!!!

Duft vandaag een moeilijke dag voor jou. Ik denk aan je. Ik weet niet of je in mijn dorp bent, maar heeeeel veel sterkte vandaag.
Hey Elevie crosspost!

Ik vind dit weer ook prima hoor. Gezellig en knus. En gewoon fijn voor de afwisseling. Ik wil ook sneeuw nu!!! En ijs, hoewel ik toch niet kan/mag schaatsen.

En jouw werk klinkt echt zoooooo ideaal. Ik snap heel goed dat je het zo aan wilt pakken. Lekker hoor.
Ik was het bijna vergeten, maar niet helemaal gelukkig...

Duft, heel veel sterkte vandaag! Hoop dat jullie op gepaste wijze afscheid kunnen nemen, en jullie steun kunnen vinden bij elkaar (voor jullie alle 4 eentje) en voor jou nog eentje extra
Bij dit weer denk ik aan: bibberen zodra je 's morgens je voet onder je dekbed vandaan haalt als je opstaat, statisch zijn en overal schokken van krijgen, uitglijden omdat de vlonders van ons terras nu spekglad zijn, auto krabben, láng in de file staan, in het donker van huis gaan, en in het donker thuiskomen..... nee, doe mij maar lente!

(ps ik heb nog verlof, dus gelukkig kan ik er nu nog grotendeels aan ontsnappen gelukkig!)
Ah Chiekie, ik vind het gewoon zielig als ik het zo lees.

voor jou.
Heb dat programma trouwens ook een keer gezien Chiek over die zwangere tieners. Ik ergerde me meer aan hoe het programma in elkaar zat, met animaties enzo. Dus ik vond het vervelend om te kijken.
Het is echt voor een tienerdoelgroep, en helaas horen wij daar al een paar jaartjes (niet meer dan 2 ) niet meer bij..

Ik heb me echt verbaasd over hoe het gaat als zo'n jong stel een kind krijgt

Wat hebben onze baby's dan toch een geluk!
Ik moet eigenlijk even boodschappen doen, maar als ik naar buiten kijk heb ik gewoon oprecht geen zin om die 15 meter (want meer zijn het er niet ) naar de supermarkt te lopen...bbrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven