LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
zondag 13 december 2009 om 12:39
zondag 13 december 2009 om 12:42
zondag 13 december 2009 om 13:05
Momo en Duveltje dankjewel !
Ja, het schema is gewoon vol. Wow dat is inderdaad best bijzonder.... ik denk ook dat ik me de komende maanden nog genoeg zorgen zal gaan maken hoor, of het wel blijft zitten enzo. Maar ja, ik heb ook bedacht dat het verdriet vast niet minder is als ik dat steeds tegen mezelf zeg en dat ik er dus maar beter vanuit kan gaan dat het goed zal gaan...Ik zeg: kom maar op met die zwangerschapskwaaltjes!!
Ja, het schema is gewoon vol. Wow dat is inderdaad best bijzonder.... ik denk ook dat ik me de komende maanden nog genoeg zorgen zal gaan maken hoor, of het wel blijft zitten enzo. Maar ja, ik heb ook bedacht dat het verdriet vast niet minder is als ik dat steeds tegen mezelf zeg en dat ik er dus maar beter vanuit kan gaan dat het goed zal gaan...Ik zeg: kom maar op met die zwangerschapskwaaltjes!!
zondag 13 december 2009 om 13:09
Krijg ik net een sms-je van Laal (Sorry Laal, ik ben gelijk naar de laptop gerend om te kijken wat het grote nieuws was, dus niet meer teruggesms-t, maar superdankjewel voor je sms! ) dat ik even op het forum moest checken. En die laptop starte voor mijn gevoel zo traag op, dus ik zat steeds tegen lief: " Wat zou er nou zijn, volgens mij is Neem zwanger, wat denk jij?" En daar moest hij wel erg om glimlachen En ja hoor, godverdorrie, onze lieve Neem krijgt een kindje!!!! Meid, het is jullie zo gegund en ik ben zo ontzettend blij! Wat een fantastisch nieuws
zondag 13 december 2009 om 13:30
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Neem wordt mamaaaaaaaaaa! Ik ben zo geweldig blij voor je, dit is toch echt weer een *sorry* wonder hoor. Het voelt ook extra bijzonder, nu zijn we compleet! Het lijkt alsof ik zelf ook nog een beetje deel hieraan heb, alsof 'onze klus' nu gelukt is: samen zwanger worden. Lieve lieve lieve schat, wat een geweldig nieuws. Nu lopen we allemaal de hele zondag met blosjes en een ongemerkt huppeltje in onze pas.
zondag 13 december 2009 om 13:32
Oh ja, ik had de sms van laal ongelezen gewist omdat ik dacht dat ik m wel kon openen met handschoenen aan.
Pienie, ik zou maar vast een schrift met huisregels op gaan stellen voor die uk van jou, zo eigenwijs zie je ze niet vaak. Wel fijn dat jullie er gewoon om konden lachen en dat je je niet uit het veld laat slaan door dat koppige kind van je.
Pienie, ik zou maar vast een schrift met huisregels op gaan stellen voor die uk van jou, zo eigenwijs zie je ze niet vaak. Wel fijn dat jullie er gewoon om konden lachen en dat je je niet uit het veld laat slaan door dat koppige kind van je.
zondag 13 december 2009 om 15:20
Neeeeeeeeeeeeeempieeeeeej!!!!!!!
Wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd meisje!!! Oh ongelooflijk! Ik vind het écht écht zó super voor je!! Tranen in mijn ogen!! Stuiter haast door de kamer nu!
Mijn tellie was leeg, niet meer aan dat ding gedacht, lag leeg te wezen in mijn tas. Was kerstkaartjes aan het schrijven en dacht ons forumpje ff te openen. Weet niet wat ik zie hier!!! Zie nu ook pas Laal d'r bericht.
Ohh wat superrrgoed man! Nemoman zal inderdaad erg trots zijn! Haha! Jullie krijgen gewoon ook een kindje! Joepie!!
Pienie, wat een eigenwijs kindje! Hoeveel weken ben je vandaag?
Wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd meisje!!! Oh ongelooflijk! Ik vind het écht écht zó super voor je!! Tranen in mijn ogen!! Stuiter haast door de kamer nu!
Mijn tellie was leeg, niet meer aan dat ding gedacht, lag leeg te wezen in mijn tas. Was kerstkaartjes aan het schrijven en dacht ons forumpje ff te openen. Weet niet wat ik zie hier!!! Zie nu ook pas Laal d'r bericht.
Ohh wat superrrgoed man! Nemoman zal inderdaad erg trots zijn! Haha! Jullie krijgen gewoon ook een kindje! Joepie!!
Pienie, wat een eigenwijs kindje! Hoeveel weken ben je vandaag?
zondag 13 december 2009 om 15:56
oeps, ik voel me gelijk een beetje schuldig vorige week heb ik nog zitten paffen en afgelopen sinterklaasfeestje ben ik me te buiten gegaan aan veul alcohol!
Wowie, wel een heel geslaagde laatste alcohol-avond was het zeg
Luus, hihi werd helemaal emo van al je jumpende poppetjes dankjewel dat je ook zo enthousiast bent!
En Elev ook al zo'n lief berichtje. Tsjonge wat zijn jullie toch lief!!
Annika, Husky, Aruba, Mariss
Wowie, wel een heel geslaagde laatste alcohol-avond was het zeg
Luus, hihi werd helemaal emo van al je jumpende poppetjes dankjewel dat je ook zo enthousiast bent!
En Elev ook al zo'n lief berichtje. Tsjonge wat zijn jullie toch lief!!
Annika, Husky, Aruba, Mariss
zondag 13 december 2009 om 15:58
Hallo lieve meisjes, en ik het bijzonder Neem...
Ik werd namelijk vanmorgen wakker gebeld uit mijn bed helemaal in Afrika.. een telefoontje helemaal uit Nederland... ¨Kym? Ben je daar? Ik moet je wat vertellen.. ¨
Neem? Ben je zwanger?!!
¨Jaaaa¨
Jaaaaaaaa, yes yes yes!!
Lieverd, ik heb er een traan om gelaten, werkelijk, ik ben nog nooit zo blij geweest met een zwangerschap!
Ik hou van je!
Zet 'm op en tot heel gauw!
Ik werd namelijk vanmorgen wakker gebeld uit mijn bed helemaal in Afrika.. een telefoontje helemaal uit Nederland... ¨Kym? Ben je daar? Ik moet je wat vertellen.. ¨
Neem? Ben je zwanger?!!
¨Jaaaa¨
Jaaaaaaaa, yes yes yes!!
Lieverd, ik heb er een traan om gelaten, werkelijk, ik ben nog nooit zo blij geweest met een zwangerschap!
Ik hou van je!
Zet 'm op en tot heel gauw!
zondag 13 december 2009 om 16:04
NEEEEEM!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEWELDIG nieuws dit (en daar hadden jullie me best wakker voor mogen sms-en )
Wow, ik zit hier gewoon met een grijnzende blije eikelkop van heb ik jou daar. Neem, wat ontzettend fijn voor jullie, krijg er echt kippevel van als ik denk aan hoe je met die test in je handen hebt gestaan.
Ok, ik ga even verder lezen (ben nog niet verder dan Neems berichtje gekomen)
GEWELDIG nieuws dit (en daar hadden jullie me best wakker voor mogen sms-en )
Wow, ik zit hier gewoon met een grijnzende blije eikelkop van heb ik jou daar. Neem, wat ontzettend fijn voor jullie, krijg er echt kippevel van als ik denk aan hoe je met die test in je handen hebt gestaan.
Ok, ik ga even verder lezen (ben nog niet verder dan Neems berichtje gekomen)
zondag 13 december 2009 om 16:59
Hoe zou het eigenlijk met South zijn? Iemand daar nog wel eens contact mee? Die hebben we al heul erg lang niet gezien hier...
Jammer eigenlijk wel...
En DD, hoe gaat het met jullie?
Nah Luus, dat is inderdaad wel heel erg toevallig!
Lieve lieve Kym, hihi, wat was het leuk om je te bellen. Ik hoopte er al zo lang op dat ik het je eens kon bellen met het goede bericht! En dan ook nog zo'n überlief berichtje hier
T is maar goed dat je snel komt, dan ga ik je platknuffelen
Jammer eigenlijk wel...
En DD, hoe gaat het met jullie?
Nah Luus, dat is inderdaad wel heel erg toevallig!
Lieve lieve Kym, hihi, wat was het leuk om je te bellen. Ik hoopte er al zo lang op dat ik het je eens kon bellen met het goede bericht! En dan ook nog zo'n überlief berichtje hier
T is maar goed dat je snel komt, dan ga ik je platknuffelen