LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Echt balen Pien! Dat pienmini nog niet gedraaid is...hoeveel keer moet je nog aan de moxa? Ben benieuwd of dat er een liggingsecho gemaakt moet worden...

Sproetie, ik heb jou geen sms gestuurd omdat ik je niet wakker wilde sms-en...maar ben je dus niet vergeten hoor!
de tamtam (duveltje) meldde dat nemo zwanger is!! ooh meis, wat goed!! en dat terwijl je er eigenlijk niet zo'n vertrouwen in had deze maand, en maandag naar nieuwe gyn zou gaan!!! ben echt blij voor je!

rest van de dames: gefeliciteerd met jullie volle schema!!
Ja, hoe bijzonder is dat...ons schema is helemaal vol! Als Nemo's baby is geboren, dan gaan we op naar ronde nummer twee
Het schema is idd vol!! Wel heel bijzonder. Vind het zooooo leuk!

Balen dat pienmini niet is gedraaid, lekker stuk eigenwijs. Maar je hebt weer even kunnen spieken naar jullie mini.
Momo en Duveltje dankjewel !

Ja, het schema is gewoon vol. Wow dat is inderdaad best bijzonder.... ik denk ook dat ik me de komende maanden nog genoeg zorgen zal gaan maken hoor, of het wel blijft zitten enzo. Maar ja, ik heb ook bedacht dat het verdriet vast niet minder is als ik dat steeds tegen mezelf zeg en dat ik er dus maar beter vanuit kan gaan dat het goed zal gaan...Ik zeg: kom maar op met die zwangerschapskwaaltjes!!
die eigenwijze pienieminie... wel jammer dat hij niet gedraaid is nog. Ik geloof trouwens dat mijn zusje nog bij 38 weken gedraaid is in moeders buik. Maar goed, rottig is het wel. Overweeg je ook nog andere draaipogingen eigenlijk?
Krijg ik net een sms-je van Laal (Sorry Laal, ik ben gelijk naar de laptop gerend om te kijken wat het grote nieuws was, dus niet meer teruggesms-t, maar superdankjewel voor je sms! ) dat ik even op het forum moest checken. En die laptop starte voor mijn gevoel zo traag op, dus ik zat steeds tegen lief: " Wat zou er nou zijn, volgens mij is Neem zwanger, wat denk jij?" En daar moest hij wel erg om glimlachen En ja hoor, godverdorrie, onze lieve Neem krijgt een kindje!!!! Meid, het is jullie zo gegund en ik ben zo ontzettend blij! Wat een fantastisch nieuws
Even inbreken hoor voor dit geweldige nieuws!!

Nemo, ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!

Duftie , grappig dat je zo hardop zat te denken hihi

En Rain ook thanks meissie!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Neem wordt mamaaaaaaaaaa! Ik ben zo geweldig blij voor je, dit is toch echt weer een *sorry* wonder hoor. Het voelt ook extra bijzonder, nu zijn we compleet! Het lijkt alsof ik zelf ook nog een beetje deel hieraan heb, alsof 'onze klus' nu gelukt is: samen zwanger worden. Lieve lieve lieve schat, wat een geweldig nieuws. Nu lopen we allemaal de hele zondag met blosjes en een ongemerkt huppeltje in onze pas.
Oh ja, ik had de sms van laal ongelezen gewist omdat ik dacht dat ik m wel kon openen met handschoenen aan.

Pienie, ik zou maar vast een schrift met huisregels op gaan stellen voor die uk van jou, zo eigenwijs zie je ze niet vaak. Wel fijn dat jullie er gewoon om konden lachen en dat je je niet uit het veld laat slaan door dat koppige kind van je.
Wow, een vol schema!! Onwijs gefeliciteerd Nemo, gun het je enorm!
Nemo, Gefeliciteerd!!! Prachtig nieuws!
Nemo!!!

(ook van pokkels en playgrounds)
Hier nog een van hetzelfde topic, Nemo gefeliciteerd!!

(en de rest ook met jullie volle schema )
Neeeeeeeeeeeeeempieeeeeej!!!!!!!

Wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd meisje!!! Oh ongelooflijk! Ik vind het écht écht zó super voor je!! Tranen in mijn ogen!! Stuiter haast door de kamer nu!

Mijn tellie was leeg, niet meer aan dat ding gedacht, lag leeg te wezen in mijn tas. Was kerstkaartjes aan het schrijven en dacht ons forumpje ff te openen. Weet niet wat ik zie hier!!! Zie nu ook pas Laal d'r bericht.

Ohh wat superrrgoed man! Nemoman zal inderdaad erg trots zijn! Haha! Jullie krijgen gewoon ook een kindje! Joepie!!

Pienie, wat een eigenwijs kindje! Hoeveel weken ben je vandaag?
Oh en inderdaad heul mooi dat ons schema nu helemaal vol is! Heerlijk! Wat zijn we gezegend eigenlijk hè??
We zijn gezegend met onze wondertjes !!!
oeps, ik voel me gelijk een beetje schuldig vorige week heb ik nog zitten paffen en afgelopen sinterklaasfeestje ben ik me te buiten gegaan aan veul alcohol!

Wowie, wel een heel geslaagde laatste alcohol-avond was het zeg

Luus, hihi werd helemaal emo van al je jumpende poppetjes dankjewel dat je ook zo enthousiast bent!

En Elev ook al zo'n lief berichtje. Tsjonge wat zijn jullie toch lief!!

Annika, Husky, Aruba, Mariss
Hallo lieve meisjes, en ik het bijzonder Neem...

Ik werd namelijk vanmorgen wakker gebeld uit mijn bed helemaal in Afrika.. een telefoontje helemaal uit Nederland... ¨Kym? Ben je daar? Ik moet je wat vertellen.. ¨

Neem? Ben je zwanger?!!

¨Jaaaa¨

Jaaaaaaaa, yes yes yes!!

Lieverd, ik heb er een traan om gelaten, werkelijk, ik ben nog nooit zo blij geweest met een zwangerschap!

Ik hou van je!

Zet 'm op en tot heel gauw!

:-)
NEEEEEM!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEWELDIG nieuws dit (en daar hadden jullie me best wakker voor mogen sms-en )

Wow, ik zit hier gewoon met een grijnzende blije eikelkop van heb ik jou daar. Neem, wat ontzettend fijn voor jullie, krijg er echt kippevel van als ik denk aan hoe je met die test in je handen hebt gestaan.

Ok, ik ga even verder lezen (ben nog niet verder dan Neems berichtje gekomen)
Krijg een sms van Chiek: die is op een verjaardag waar ook onze schoondochter is! De vriendin (plus 8 weken oude dochter) van luusman's beste vriend, zij wonen ook bij ons in de straat (zij is met de nek).

Grappig en hoé toevallig!
Da's wel heel toevallig!!!!
Volgende keer zal ik wel sms-en Sproet

Nah Luus, dat is echt supertoevallig zeg!!! Wat een kleine wereld dan weer...

Wat een lief berichtje van Kym, je zit toch voor je werk in Afrika? Hoe gaat het

Neem je bent populair
Hoe zou het eigenlijk met South zijn? Iemand daar nog wel eens contact mee? Die hebben we al heul erg lang niet gezien hier...

Jammer eigenlijk wel...

En DD, hoe gaat het met jullie?

Nah Luus, dat is inderdaad wel heel erg toevallig!

Lieve lieve Kym, hihi, wat was het leuk om je te bellen. Ik hoopte er al zo lang op dat ik het je eens kon bellen met het goede bericht! En dan ook nog zo'n überlief berichtje hier

T is maar goed dat je snel komt, dan ga ik je platknuffelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven