scooterende ijskoningin

maandag 14 december 2009 om 17:37
heb nog niet zo lang een scootertje waar ik erg blij mee ben.
heb vandaag alleen zo verschrikkelijk kou zitten leiden op dat ding.
daar kun je je natuurlijk op kleden. dat had ik vandaag nou niet heel goed gedaan (had sneakers aan wel handschoenen uiteraard, al had ik toch koude handen...)
nu hoop ik hier op goeie tips (zes truien, leggings dikke sokken enz..)
zit ook aan thermo ondergoed te denken, al had ik dat ooit en dat hielp voor geen bal.........
iemand met een oplossing? anders heeft ut ding voorlopig winterstop...
heb vandaag alleen zo verschrikkelijk kou zitten leiden op dat ding.
daar kun je je natuurlijk op kleden. dat had ik vandaag nou niet heel goed gedaan (had sneakers aan wel handschoenen uiteraard, al had ik toch koude handen...)
nu hoop ik hier op goeie tips (zes truien, leggings dikke sokken enz..)
zit ook aan thermo ondergoed te denken, al had ik dat ooit en dat hielp voor geen bal.........
iemand met een oplossing? anders heeft ut ding voorlopig winterstop...
maandag 14 december 2009 om 18:46
quote:wolletje schreef op 14 december 2009 @ 18:30:
[...]
dat dacht ik dus ook... en wilde voor ski kleding niet teveel uitgeven... dus toch gaan kijken en waarachtig grote maten... en daarmee bedoel ik groter dan mt 46 of XL Ik had bij Perry Sport een XXL jack en die kreeg ik niet dicht, te dikke kont. Ik heb maat 52 ongeveer.
[...]
dat dacht ik dus ook... en wilde voor ski kleding niet teveel uitgeven... dus toch gaan kijken en waarachtig grote maten... en daarmee bedoel ik groter dan mt 46 of XL Ik had bij Perry Sport een XXL jack en die kreeg ik niet dicht, te dikke kont. Ik heb maat 52 ongeveer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 14 december 2009 om 18:58
quote:Solomio schreef op 14 december 2009 @ 18:17:
[...]
Dan heb ik helemaal geen grip meer op mijn gashendel.
Ja, je moet wel weten wat je wilt natuurlijk
Sorry, heb nog nooit op een scooter gereden en had geen rekening gehouden met het gas geven. Toch wel handig als je op bestemming aan wilt komen inderdaad
[...]
Dan heb ik helemaal geen grip meer op mijn gashendel.
Ja, je moet wel weten wat je wilt natuurlijk
Sorry, heb nog nooit op een scooter gereden en had geen rekening gehouden met het gas geven. Toch wel handig als je op bestemming aan wilt komen inderdaad

maandag 14 december 2009 om 22:10
thanks girls...
hoef bij mijn scooter geen helm op maar doe het, zeker in de winter, wel. muts eronder ga ik zeker proberen.
en het was natuurlijk helemaal niet slim om mn sneakers aan te doen....
panty is idd. ook goed idee al heb ik een schijthekel aan die dingen.... owww en beenwarmers, die tip kreeg ik ook nog. maar waar kan je die krijgen??
bij nader inzien had ik de topic ook 'help Phoebe de winter door' kunnen noemen
hoef bij mijn scooter geen helm op maar doe het, zeker in de winter, wel. muts eronder ga ik zeker proberen.
en het was natuurlijk helemaal niet slim om mn sneakers aan te doen....
panty is idd. ook goed idee al heb ik een schijthekel aan die dingen.... owww en beenwarmers, die tip kreeg ik ook nog. maar waar kan je die krijgen??
bij nader inzien had ik de topic ook 'help Phoebe de winter door' kunnen noemen

maandag 14 december 2009 om 23:00
quote:leveke schreef op 14 december 2009 @ 22:13:
Je hebt in ieder geval wel al een schattig helmpje
die van mn avater?ja lief he
(over mn broem-helm, dat ding zet ik alleen al op omdat mijn oren er anders afvriezen...)
op de fiets is ongeveer half uur dus kan wel alleen ben door scooter erg lui geworden
en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen en moeten we dus nog heel lang boehoehoehoe
hoe overleef ik dat..... (misschien moet ik maar es wat meer spek krijgen met mn maatje 36, zou ut helpen??)
Je hebt in ieder geval wel al een schattig helmpje
die van mn avater?ja lief he
(over mn broem-helm, dat ding zet ik alleen al op omdat mijn oren er anders afvriezen...)
op de fiets is ongeveer half uur dus kan wel alleen ben door scooter erg lui geworden
en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen en moeten we dus nog heel lang boehoehoehoe
hoe overleef ik dat..... (misschien moet ik maar es wat meer spek krijgen met mn maatje 36, zou ut helpen??)
dinsdag 15 december 2009 om 07:40
quote:Missphoebe schreef op 14 december 2009 @ 23:00:
[...]
(misschien moet ik maar es wat meer spek krijgen met mn maatje 36, zou ut helpen??)
Je hebt kunnen lezen welke maat ik heb, maar ik heb het ook koud op de scooter.
Hermes: Ulla ben ik ook geweest, die zijn niet echt gericht op de scooteraars. Heb wel een leuke jas gekocht, prima, lekker warm, maar niet winddicht, dus voor op de scooter te koud.
[...]
(misschien moet ik maar es wat meer spek krijgen met mn maatje 36, zou ut helpen??)
Hermes: Ulla ben ik ook geweest, die zijn niet echt gericht op de scooteraars. Heb wel een leuke jas gekocht, prima, lekker warm, maar niet winddicht, dus voor op de scooter te koud.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 15 december 2009 om 10:55
quote:Solomio schreef op 15 december 2009 @ 07:40:
[...]
ja dat had ik gelezen vandaar dat ik ut niet wou zeggen omdat ik niemand in verlegenheid wil brengen..
maar goed we hoeven het er niet over te hebben want het helpt dus geen reet
dat wordt dus of doorbijten of op de fiets of met bus (tis nu wel erg lekker weer, moet altijd aan vroeger denken bij zonnig maar koud winterweer, hihihi...)
[...]
ja dat had ik gelezen vandaar dat ik ut niet wou zeggen omdat ik niemand in verlegenheid wil brengen..
dat wordt dus of doorbijten of op de fiets of met bus (tis nu wel erg lekker weer, moet altijd aan vroeger denken bij zonnig maar koud winterweer, hihihi...)
dinsdag 15 december 2009 om 11:09
quote:Missphoebe schreef op 15 december 2009 @ 10:55:
[...]
Gelukkig weet ik dat ik te dik ben, dus word ik niet verlegen van. En idd, het helpt niks.
[...]
Gelukkig weet ik dat ik te dik ben, dus word ik niet verlegen van. En idd, het helpt niks.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 15 december 2009 om 11:12
Misschien helpt een regenbroek al wat? Die stopt de wind en houdt de warme lucht binnen bij je benen.
Ik fietste vroeger ook altijd naar mijn werk en als het vroor deed ik ook mijn skibrioek aan:) Waarom op vakantie wel maar thuis niet bij vorst? Succes met zoeken!
(O ja, beenwarmers zag ik van de week bij de H&M en anders zeeman of wibra?)
Ik fietste vroeger ook altijd naar mijn werk en als het vroor deed ik ook mijn skibrioek aan:) Waarom op vakantie wel maar thuis niet bij vorst? Succes met zoeken!
(O ja, beenwarmers zag ik van de week bij de H&M en anders zeeman of wibra?)
dinsdag 15 december 2009 om 11:16
Een paar goede handschoenen van de motorzaak, een colletje of dunne bivakmuts (ook motorzaak) en laarzen van de motorzaak of bergschoenen helpen vaak al goed. In elk geval kun je dan je handen en voeten goed blijven gebruiken en da's naast comfortabel ook wel wat veiliger. Als er dan nog budget over is, een motorjas en als er daarna nog budget over is, een motorbroek.
woensdag 16 december 2009 om 08:11
quote:wolletje schreef op 14 december 2009 @ 18:30:
[...]
dat dacht ik dus ook... en wilde voor ski kleding niet teveel uitgeven... dus toch gaan kijken en waarachtig grote maten... en daarmee bedoel ik groter dan mt 46 of XL Wolletje, nog bedankt voor de tip. Geslaagd bij Scapino, jack van 45 euro. Gistermiddag op de scooter wel koude bovenbenen (moet nog ff legging ofzo scoren), maar het jack is geweldig.
[...]
dat dacht ik dus ook... en wilde voor ski kleding niet teveel uitgeven... dus toch gaan kijken en waarachtig grote maten... en daarmee bedoel ik groter dan mt 46 of XL Wolletje, nog bedankt voor de tip. Geslaagd bij Scapino, jack van 45 euro. Gistermiddag op de scooter wel koude bovenbenen (moet nog ff legging ofzo scoren), maar het jack is geweldig.
David Dunning
David Dunning

donderdag 17 december 2009 om 10:28
scootertje heeft winterstop. heb het gister, ingepakt en wel, weer zo afgrijselijk koud gehad......
(heb zelfs een maillot gekocht, terwijl ik een schijthekel aan die dingen heb...)
alhoewel voor kleine stukkies kan ut wel, maar dan kan je net zo goed met de fiets........
moet zeggen dat ik sneeuw wel heel mooi vind
thanks voor al jullie advies en vries ze
(heb zelfs een maillot gekocht, terwijl ik een schijthekel aan die dingen heb...)
alhoewel voor kleine stukkies kan ut wel, maar dan kan je net zo goed met de fiets........
moet zeggen dat ik sneeuw wel heel mooi vind
thanks voor al jullie advies en vries ze