Reismaatje!
zaterdag 8 november 2008 om 03:53
Hallo!
Ik ben op zoek naar iemand die net zo van reizen houdt als ik, maar ook liever niet alleen op reis gaat.
Ik ben al een keer 5 maanden naar Aruba geweest, wat helemaal geweldig was. Nu wil ik graag nog een keer voor langere tijd naar het buitenland. Maar niet meer alleen!
Ik ben op zoek naar een reismaatje die net zo avontuurlijk, gezellig en nieuwsgierig is als ik!
Mocht je intresse hebben, dan hoor ik het wel!
Groetjes!!!!
Ik ben op zoek naar iemand die net zo van reizen houdt als ik, maar ook liever niet alleen op reis gaat.
Ik ben al een keer 5 maanden naar Aruba geweest, wat helemaal geweldig was. Nu wil ik graag nog een keer voor langere tijd naar het buitenland. Maar niet meer alleen!
Ik ben op zoek naar een reismaatje die net zo avontuurlijk, gezellig en nieuwsgierig is als ik!
Mocht je intresse hebben, dan hoor ik het wel!
Groetjes!!!!
zaterdag 8 november 2008 om 19:23
Heyhey!
Had niet verwacht al zo snel een reactie te krijgen, keileuk!
De enige landen waar ik ben geweest zijn zuid-afrika en aruba, in NY ben ik ook al geweest. Maar verder staan alle landen open voor discussie.
Ik hou van rondreizen, maar echt backpacken heb ik nog gedaan, maar zou ik wel willen proberen.
Waar ben jij al geweest?
Groetjes
Had niet verwacht al zo snel een reactie te krijgen, keileuk!
De enige landen waar ik ben geweest zijn zuid-afrika en aruba, in NY ben ik ook al geweest. Maar verder staan alle landen open voor discussie.
Ik hou van rondreizen, maar echt backpacken heb ik nog gedaan, maar zou ik wel willen proberen.
Waar ben jij al geweest?
Groetjes
zondag 9 november 2008 om 17:38
woensdag 12 november 2008 om 21:53
donderdag 13 november 2008 om 12:09
December of Januari, Bangkok of Manilla.
Ga vaker die richting uit, dus optie is datum prikken, tickets bestellen en ter plekke hotel regelen. Als jullie het leuk vinden mail dan prive, dan kunnen we een datum prikken om ideeen uit te wisselen. Andere voorstellen nog leuker, dus ik hoor het graag.
Ga vaker die richting uit, dus optie is datum prikken, tickets bestellen en ter plekke hotel regelen. Als jullie het leuk vinden mail dan prive, dan kunnen we een datum prikken om ideeen uit te wisselen. Andere voorstellen nog leuker, dus ik hoor het graag.
Be the person you want to meet
zondag 23 november 2008 om 12:59
Ik ben dus nog erg orienterend. Ik weet zelfs nog niet of ik alleen wil, of inderdaad met een reismaatje (en hoe dan precies) of gewoon een georganiseerde reis. Een reismaatje lijkt me aan de ene kant erg leuk, maar ook weer een gokje (andere interesses, onbekenden etc)..dus eigenlijk kwam daar m'n kreet ''wie ben je' vandaan.
Ben jij zelf op zoek naar een reismaatje, heb je dat al eerder gedaan?'
Ben jij zelf op zoek naar een reismaatje, heb je dat al eerder gedaan?'
maandag 24 november 2008 om 21:23
Ook ik zoek een reismaatje(s) en vraag me net als mooie reis af hoe nu verder. Ik heb alleen mijn geboorteland Suriname bezocht dus ben wel in voor alles. Ik heb hiervoor vooral hike vakanties gedaan dus kan wel tegen een stootje. Maar nu ik single ben, ben ik op zoek naar reismaatjes die op vakantie gaan voor het land en niet om een nieuwe liefde te ontdekken.
Tropikaantje
Tropikaantje
dinsdag 25 november 2008 om 09:12
Leuk topic!
Zelf ben ik ook aan het twijfelen: inmiddels ben ik na drie jaar weer single maar wil zeker niet stil zitten op de bank maar wat van de wereld zien!
Nu waren er twee mogelijkheden; met een singelreis mee of alleen. Bij alletwee heb ik zo mijn twijfels. Een georganiseerde reis; kom je aan kun je kiezen tussen een kookworkshop of een rondleiding. Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in op dat moment!
Daarnaast is alleen ook wel errug alleen...
Maar door dit topic ga ik even nadenken hierover. Vorig jaar ben ik naar Nepal geweest, naar het Everest Base Camp gelopen. Hou wel van wat zien tijdens een vakantie. Argentinie (Patagonie), Peru, Vietnam/Cambodja staan hoog op mijn lijstje.
Hebben jullie al iets afgesproken onderling?
Zelf ben ik ook aan het twijfelen: inmiddels ben ik na drie jaar weer single maar wil zeker niet stil zitten op de bank maar wat van de wereld zien!
Nu waren er twee mogelijkheden; met een singelreis mee of alleen. Bij alletwee heb ik zo mijn twijfels. Een georganiseerde reis; kom je aan kun je kiezen tussen een kookworkshop of een rondleiding. Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in op dat moment!
Daarnaast is alleen ook wel errug alleen...
Maar door dit topic ga ik even nadenken hierover. Vorig jaar ben ik naar Nepal geweest, naar het Everest Base Camp gelopen. Hou wel van wat zien tijdens een vakantie. Argentinie (Patagonie), Peru, Vietnam/Cambodja staan hoog op mijn lijstje.
Hebben jullie al iets afgesproken onderling?
donderdag 31 december 2009 om 15:12
hallo
ook ik wil heel graag op reis! brazilie en argentinie trekt me heel erg. australie/nieuw zeeland staat ook hoog op mn wensenlijstje. en verder zou ik graag rond feb. naar curacao of bonaire gaan, even een weekje of 2 naar de zon.
zag op www.elmar.nl dat rond de eur 800 dat wel moet lukken.
ik hoor graag wie er belangstelling heeft!
oja, even ter info, ben 34, sinds een jaar weer single en woon in zeist.
groetjes
ook ik wil heel graag op reis! brazilie en argentinie trekt me heel erg. australie/nieuw zeeland staat ook hoog op mn wensenlijstje. en verder zou ik graag rond feb. naar curacao of bonaire gaan, even een weekje of 2 naar de zon.
zag op www.elmar.nl dat rond de eur 800 dat wel moet lukken.
ik hoor graag wie er belangstelling heeft!
oja, even ter info, ben 34, sinds een jaar weer single en woon in zeist.
groetjes