Reismaatje!

08-11-2008 03:53 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben op zoek naar iemand die net zo van reizen houdt als ik, maar ook liever niet alleen op reis gaat.

Ik ben al een keer 5 maanden naar Aruba geweest, wat helemaal geweldig was. Nu wil ik graag nog een keer voor langere tijd naar het buitenland. Maar niet meer alleen!

Ik ben op zoek naar een reismaatje die net zo avontuurlijk, gezellig en nieuwsgierig is als ik!

Mocht je intresse hebben, dan hoor ik het wel!

Groetjes!!!!
waar wil je naar toe? Waar hou je van? Hoe lang wil je weg? Wat wil je doen?

Ik bied me in principe aan, ik ben nu nog voor 2 reizen aan het sparen, naar NY en omgeving en naar Alaska.
foto bij avatar is trouwens ook Alaska
Heyhey!

Had niet verwacht al zo snel een reactie te krijgen, keileuk!

De enige landen waar ik ben geweest zijn zuid-afrika en aruba, in NY ben ik ook al geweest. Maar verder staan alle landen open voor discussie.

Ik hou van rondreizen, maar echt backpacken heb ik nog gedaan, maar zou ik wel willen proberen.

Waar ben jij al geweest?

Groetjes
Mooie uitvinding van Viva, speciaal voor oproepjes en dat soort ongein, genaamd "prikbord".
ik ben in veel Europese landen geweest, behalve Scandinavie.

Verder USA (Alaska), Canada, Venezuela, Brazilie, Australie, Turkije, Tibet. In totaal in 31 landen.

Wil verder nog heel veel zien, waaronder Argentinie/Chili, Nieuw-Zeeland en Afrikaanse landen (en nog veel meer)
Hallo,

Ik wil in binnenkort naar een vakantiebestemming.

Hebben jullie interesse om uit te zoeken of we dit gezamenlijk kunnen doen? Ik ben gek op Azie, maar andere bestemmingen zijn ook heel welkom.

Groetjes,

Friends1
Be the person you want to meet
dat lijkt me een leuk plan. Wanner wil je weg? En hoe lang?

Wat wil je precies gaan doen?
December of Januari, Bangkok of Manilla.

Ga vaker die richting uit, dus optie is datum prikken, tickets bestellen en ter plekke hotel regelen. Als jullie het leuk vinden mail dan prive, dan kunnen we een datum prikken om ideeen uit te wisselen. Andere voorstellen nog leuker, dus ik hoor het graag.
Be the person you want to meet
Hoi,

ik zit zelf met Nieuw Zeeland in m'n hoofd...

Het land doorreizen..veel flexibiliteit en we zien wel..

groetjes!
ja, dat lijkt me ook geweldig. Maar het land is niet mega-groot, dus misschien is een combi met tasmanie en Australie een idee.
Ik ben nog wel in de orientatiefase en ben nog ''maagd'' wat reizen betreft..

Panter01, wie ben je? :-)

Elrieke, ben je er nog?

Of mailen jullie prive?
ik ben een forumbezoeker, net als jij.

In welke context stel je deze vraag?

We mailen niet prive hoor, er wordt alleen nauwelijks meer

gereageerd hier.
Ik ben dus nog erg orienterend. Ik weet zelfs nog niet of ik alleen wil, of inderdaad met een reismaatje (en hoe dan precies) of gewoon een georganiseerde reis. Een reismaatje lijkt me aan de ene kant erg leuk, maar ook weer een gokje (andere interesses, onbekenden etc)..dus eigenlijk kwam daar m'n kreet ''wie ben je' vandaan.

Ben jij zelf op zoek naar een reismaatje, heb je dat al eerder gedaan?'
Ook ik zoek een reismaatje(s) en vraag me net als mooie reis af hoe nu verder. Ik heb alleen mijn geboorteland Suriname bezocht dus ben wel in voor alles. Ik heb hiervoor vooral hike vakanties gedaan dus kan wel tegen een stootje. Maar nu ik single ben, ben ik op zoek naar reismaatjes die op vakantie gaan voor het land en niet om een nieuwe liefde te ontdekken.

Tropikaantje
Leuk topic!

Zelf ben ik ook aan het twijfelen: inmiddels ben ik na drie jaar weer single maar wil zeker niet stil zitten op de bank maar wat van de wereld zien!

Nu waren er twee mogelijkheden; met een singelreis mee of alleen. Bij alletwee heb ik zo mijn twijfels. Een georganiseerde reis; kom je aan kun je kiezen tussen een kookworkshop of een rondleiding. Misschien heb ik daar wel helemaal geen zin in op dat moment!

Daarnaast is alleen ook wel errug alleen...

Maar door dit topic ga ik even nadenken hierover. Vorig jaar ben ik naar Nepal geweest, naar het Everest Base Camp gelopen. Hou wel van wat zien tijdens een vakantie. Argentinie (Patagonie), Peru, Vietnam/Cambodja staan hoog op mijn lijstje.

Hebben jullie al iets afgesproken onderling?
nee, we weten het nog niet.

Alle opties klinken geweldig in elk geval.

Mail me anders even persoonlijk met wat info over je.
Elrieke, lees je hier nog?
Hey, ik zoek een reismaatje om door midden en zuid amerika te gaan backpacken. Zijn er nog meer meiden die dit plan hebben?

Groetjes
wanneer wil je daar naartoe en voor hoe lang?
Hallo,

Hoe oud zijn de meeste mensen die naar Azië willen?

Als ik klaar ben met mijn middelbare dit jaar zou ik graag naar Azië willen. dan ben ik 17.

voor andere landen sta ik ook open, als het maar niet binnen Europa ligt.

Groetjes
hallo

ook ik wil heel graag op reis! brazilie en argentinie trekt me heel erg. australie/nieuw zeeland staat ook hoog op mn wensenlijstje. en verder zou ik graag rond feb. naar curacao of bonaire gaan, even een weekje of 2 naar de zon.

zag op www.elmar.nl dat rond de eur 800 dat wel moet lukken.

ik hoor graag wie er belangstelling heeft!

oja, even ter info, ben 34, sinds een jaar weer single en woon in zeist.

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven