Iemand uit Noordwijk in the house?

14-12-2009 22:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister was ik in Noordwijk. Eerst lekker een strandwandeling gemaakt daarna nog even de winkelstraat in. Nou ben ik op zoek naar de naam van een winkel in de Hoofdstraat. Je moet een klein trappetje af en de winkel ernaast is volgens mij een schoenenwinkel. De winkel die ik bedoel is een soort cadeauwinkel. dingen van bv. Blond en PIP studio. Heeeel veel kaarten en veel leuke hebbedingetjes.En een paar schilderijen.

(om die schilderijen gaat het mij eigenlijk en hoop via de winkel meer info te kunnen vinden)
Even googlen op verkoopadressen van Pip Studio?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
of naar de v&d
fresco heet die winkel
quote:siepje1 schreef op 14 december 2009 @ 22:18:

fresco heet die winkelBedankt!
quote:Poezewoes schreef op 14 december 2009 @ 22:12:

Even googlen op verkoopadressen van Pip Studio?Als ik nu google op Verkooppunten PIP Noordwijk krijg ik dit topic als eerste te zien! Zo snel gaat dat dus haha!
quote:dangeensuus schreef op 14 december 2009 @ 22:17:

of naar de v&dHet gaat mij niet om Blond of PIP maar om een schilderij dat daar hing. Ik ga morgen eens naar die winkel bellen!
Als het goed is zit erboven ook een winkel met schilderijen, posters e.d en die is van de zelfde eigenaar.

Ik woon/werk inmiddels al 6 jaar niet meer in noordwijk maar toendertijd was dat van de zelfde eigenaar, erg aardig stel!
Die winkel is Fresco inderdaag (en hoe idioot is het nu dat ik trots ben op mijn dorp omdat er iemand van het forum geweest is )
Oh en Siepje, is nog steeds zo. Zelfde eigenaar, zelfde stel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven