LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Wat heerlijk Laal!!! Nog 1 nachtje, wat een geweldig vooruitzicht.

Mag ik even opscheppen over superlieve Bengman? Bengman heeft vanmorgen de ruiten van de auto ijsvrij gemaakt zodat ik zo kon instappen en wegrijden. Luxe he. Zo kan ik de winter best handelen ! Wat dat betreft zou ik eeuwig zwanger moeten blijven, wat een verwennerij
Naaahhhh hoe schattig is dat...er komen allemaal kleine knorretjes uit de kinderwagenbak...J'tje snurkt! En dan slaap ik morgen ook nog met mijn grote snurkie, life is good!
Dan kun je al een hartje zien hoor Neem!!
Neem je rekent vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. En tegen die tijd moet je gewoon een hartje kunnen zien, maar misschien krijg je wel een inwendige echo...Maar ja dat maakt dan niet uit tuurlijk
Laaltje, wat heerlijk!! En ik vind je ook een topvrouw hoor, dat je het gewoon wekenlang zonder je grote lief gedaan hebt en het lukte je gewoon helemaal. quote:sproet1978 schreef op 14 december 2009 @ 20:28:

Haha, ja Elev mocht willen dat ze mijn Sproetekindje had

Ja, die wil ik best hoor! Stuur maar op!

Neem, wat super dat de nieuwe gyn zo begripvol reageerde en enthousiast over je zwangerschap. Gaat neemman het nu ook wat meer geloven? En wat super van die echo! Vanaf nu kun je gewoon de zwangerschapstermijn rekenen hoor (8,5 dus bij de echo), ookal denk je er steeds achteraan 'maar toen bestond dat kind nog helemaal niet'. Die twee weekjes krijg je gewoon cadeau omdat het toch al zooo lang wachten is.

Oh ja, en met acht bijna acht weken kreeg ik een inwendige echo, maar dat is echt no big deal hoor. En dan is het hartje wel mooi te zien.

Pien, ik had eigenlijk nog nooit van de term versie gehoord, maar als ik google goed begrijp is dat gewoon een (uitwendige) poging tot draaien, toch? Heel fijn dat je je er een beetje bij neergelegd hebt, en alles gewoon laat komen zoals het komt nu. Van stress gaat pienmini ook niet draaien, en het belangrijkste is dát ze er komt, niet hoe. Wees maar trots op jezelf en je zenhouding!
Dat ze er komt Elev En voor je compliment!

Kijkt er nog iemand Greys? Laatse aflevering, volgende week weer Private...Ook leuk! En ik moet het even zeggen...mijn god wat is McSteamy toch een ontzettend lekker ding! *kwijl*
Zo net terug van de pufclub. Daar doet ook iedereen best gewichtig over de versie. Daar word ik dan weer zenuwachtig van.

Ik weet dat er vervelende verhalen bestaan maar zullen we hier afspreken dat we het daar even niet over gaan hebben (struisvogelpolitiek I know! ). Ik ga het gewoon proberen volgende week en we zien wel. Morgen nog even een DVD kijken die ik van de vk heb geleend. En dan laat ik het even helemaal los tot volgende week. Is voor zowel mini, mij als de draaipoging beter.

Enne Elev: dat ZE gaat draaien?!

Toch denk ik ook eerder aan een eigenwijs meisje dan aan een eigenwijs jongetje. Raar he?!

Laal wat lief die mini snurkert van jou. En morgen de grote snurkert er ook weer bij. Wat gezellig!!!

Beng mijn lief is ook al zooooo lief bezig de laatste weken. Ik merk ook dat ik zelf wat relaxter ben in het huishouden enzo en dat werkt goed uit op hem. Maar hij is zo attent met kopjes thee en andere lieve acties.

Hihi Neempie helemaal in de war van haar termijn!! Lief!! Als je 8,5 week bent zie je echt wel een hartje hoor en ik denk zelfs met 6,5 ook wel.

Oh ja Sproet Pienmini ligt als een q. Koppie rechtsboven, in foetus houding dus beentje opgetrokken dan wel in kleermakerszit, billetjes linksonder (mijn rechts en links).

Nou ik moet nog even wat huiswerk maken. Dus daar ga ik een beginnetje aan maken.
Oh en Laal, Greys kijk ik nu dus even niet meer live want dan heb ik pufclub. Maar ik ga van de week de schade proberen online in te halen. Dus nog even niks zeggen, behalve over lekkere mannen natuurlijk. Dat kan geen kwaad.
quote:Lalie schreef op 14 december 2009 @ 20:55:

En ik moet het even zeggen...mijn god wat is McSteamy toch een ontzettend lekker ding! *kwijl*

Amen to that en z'n personage is er ook nog eens een stuk leuker op geworden...

PP vind ik ook leuk

Elev, hihi, inderdaad; het duurt toch al zo lang... alleen in mijn geval, als ik vanaf mn laatste menstruatie zou mogen rekenen, dan euhm.... was ik nu al 6 weken

Maar goed, ik zal voor het gemak rekenen met 4 weken. Wow, al 4 weken, en een half! hihi
Oh sorry Pien, had je nog niet gezien. voor jou, omdat het niet niks is, stress om een niet draaiende pienieminie. Maar ook omdat ik denk dat jij, ondanks wat iedereen zegt, toch wel een bepaalde zen-modus kunt krijgen waardoor je het voor iedereen makkelijker maakt, voor jezelf, voor je kleine uk en voor de mensen om je heen. Komt goed mop
Ah Pienie...ik snap je struisvogelpolitiek heel goed

Fijne avond...
Oh enne Chiekie...ik moet gewoon werken hoor morgen, maar ik zit vers geschoren op de bank hoor, klaar voor morgen
Ze ja, ik blijf geloven dat pienmini een ze is.

Neem, je weet natuurlijk niet precies hoe lang je zwanger bent, da'shad je wel een positieve ovutest op een gegeven moment? Dat ben ik even kwijt. Want dan moet je gewoon vanaf daar plus twee weken rekenen. Dokter Luus heeft me geleerd dat het prima kan dat de periode voor de eisprong langer was, maar erna kan ook. In elk geval zal de echo wel uitsluitsel geven over hoe lang je precies zwanger bent.

Man wordt op dit moment telefonisch overhoord wat we de laatste dagen gegeten hebben, vermoedelijk wil schoonma checken of haar zoon en kleinkind wel gezond eten.
Laal, wat superdepuper dat je lieffie er morgen weer is. En wat ben je een kanjer, zo lang zonder je lief en je hebt het zo goed gedaan! Kleine J. heeft een supermama, heel niet gek dat hij het liefst de hele dag op je schoot wil zitten

Morgen lees ik bij. Heb net een uur gebadmintond en ben nu helemaal af. Was wel superlekker!
Lief! terug!

Laal met je lekkere mannen plaatjes. Je weet ze ook wel te vinden de plaatjes. Hihi!!! Tijd voor Laalman's terugkomst, en snel een beetje ook.

Ga zo lekker boekje lezen en dan morgen iets rustiger aan doen dan vandaag. Trust meisjes.
Iedereen al naar bed zeker?

Shit man, we hebben gisteravond sex gehad en ik ben m'n pil vergeten In de eerste week, dus dat betekent: morningafterpil. Maar de apotheek zit naast Sproetmans werk, dus hij mag hem halen . Dit is wel zo'n moment dat dus duidelijk wordt dat ik nog even niet aan een tweede kind toe ben, want ik schrok me rot toen ik er net achter kwam.

Pien, mijn complimenten voor je zen-houding!

En Laal, ook van mij complimenten dat je het toch maar mooi al die weken zonder je grote lief aka 'de grote snurker' hebt gedaan! Volgens mij had je inderdaad zoals je al voorspelde een dipje na 2 weken, maar die laatste dagen zijn voor mijn gevoel omgevlogen, hopelijk voor jou ook.

En Duft, na zo'n zware dag zelfs nog een uur gesport! Was misschien ook wel lekker, even met je hoofd ergens anders bij.
Kan niet slapen!!

Niet bevorderlijk voor de zen houding. Maar ik ben dan ook even naar beneden gegaan voor een glaasje drinken en mijn zinnen verzetten.

Sproet getsie wat een schrik. Niet leuk! Je kwam er dus pas achteraf achter. Wel goed dat Sproetman dan naar de apotheek gaat.

Duft lekker man dat badmintonnen. Krijg spontaan zin om ook even te gaan sporten. Even mezelf in het zweet werken maar dan wel zonder buik. Toch handiger.

Ga denk zo die meditatie cursus er even bij pakken. Merk toch dat het een beetje te druk aan voelt in mijn hoofd.
Pien wordt nu echt een nachtbraker haha

Een van mijn beste vriendinnen had trouwens ook een dwarsligger, heb ik dat weleens verteld? Bij 36 weken hebben ze toen een draaipoging gedaan, en die lukte... en 's nachts draaide meneer weer terug . Toen zou ze nogmaals voor een draaipoging gaan, maar de avond voor de afspraak draaide de baby zelf goed! Dat kan dus ook nog! Ze was toen 37 weken al!

Laal, het is zover!! Ben je niet ontzettend zenuwachtig?

Sproet, foei foei toch! Stel je zou nu zwanger zijn (dat ben je niet, maar stél ) wat zou je dan doen?

Neem, een echo-afspaak, helemaal goed zeg!! Bij mij was bij 6 weken en 1 dag een hartje te zien (met een inwendige echo, maar dat is peanuts) (op termijn moet er een hoofd door ) , dus dat gaat helemaal goedkomen!

Had gisteren echt even een baal-avond... heb 5 uur in het ziekenhuis gezeten; eerst anderhalf uur moeten wachten op een röntgenfoto, en daarna 3 uur moeten wachten bij de orthopeed (was blij dat man vrij had genomen om bij meisje te zijn, moet je voorstellen dat ik haar had meegenomen ) Vervolgens kijkt de arts naar de foto's, duwt en trekt een beetje aan mijn knie, en zegt: "maak maar een afspraak voor een mri scan" Ik ben #*!#!%$ 3 minuten binnen geweest! Anyway, hij zei wel al meteen dat mijn meniscus niet goed zit, dus het zal waarschijnlijk wel een operatie worden, bah! Mijn gewricht is onder invloed van zwangerschapshormomen versoepeld, en nu na de bevalling niet zelf hersteld. Lekker dan...

Wel een goede tip van die thuiszorg sproet! Want ik weet niet of ik moet blijven na die operatie, en daarna sowieso met krukken (heb er nu al geen zin in )

Ik ga even verder ontbijten, tot later!
Oeh wat een stress Sproet! Ik merk gek genoeg dat ik in gedachten best open sta voor een evt. 2e kind. Maar vraag me dat over 6 maanden nog maar een keer

Pienie aan de slapeloze nachten nu dus. Ik werd ook om 5 uur wakker maar ben blijven liggen tot half zeven. Lag weer te piekeren over schoonouders en hun gebrek aan respect voor onze privacy. Merk dat ik me nu ook weer druk maak over het feit dat schoonmoeder aan haar zus had verteld dat ik zwanger ben terwijl wij expliciet hadden gevraagd of ze haar mond wilde houden. En nu dus weer iets waarmee ze onze grenzen overschrijdt (zie groep). Eigenlijk ben ik daar dus heel verdrietig om. Ik geef mijn grenzen aan, vraag echt aan haar om onze privacy te respecteren en wat doet ze....

Heb even flink geventileerd vanmorgen tegen Bengman. Ik zit mezelf geweld aan te doen om me open op te stellen en mijn schoonmoeder te betrekken bij de zwangerschap, ze heeft zelf geen dochter immers, en ik krijg stank voor dank. Denk dat we de grenzen nog explicieter moeten gaan presenteren.
Heb nu 30-12 die scan, en kan dan pas 27-1 bij de orthopeed terecht
Balen zeg van je ziekenhuisavontuur. Zo lang wachten....en dan ook nog meer bevestiging richting operatie. Bummer.

Ik denk trouwens dat eigenwijze Pienmini een jongen is, maar ik ben 1 van de weinigen geloof ik. Het zal mij benieuwen!
Nah ja, da's lang wachten zeg Chiek. Kan dat echt niet sneller?
Ik had bij 8,5 week trouwens de eerste echo, uitwendig, en het hartje was goed te zien.
Hè, Chiek, wat balen! En víjf uur in het ziekenhuis, dat is toch niet normaal? Ik hoop dat je wat te lezen bij je had (dan had je dat ook gelijk kunnen gebruiken om die orthopeed een klap voor zijn kop te verkopen). En dat het dan nu weer zo lang duurt en waarschijnlijk een operatie wordt, pfff. Ben trouwens benieuwd hoe de zaken ervoor staan met die ene brief, zie groep.

Sproetje, hihi, ik herken dat heel goed. Was in het eerste jaar ook doodsbang om weer zwanger te zijn, terwijl mensen om mij heen al begonnen te vragen wanneer de volgende gepland stond. Kun je de MA-pil gewoon bij de apotheek halen daar, zonder gedoe of huisarts ofzo? Dat scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven