Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
dinsdag 15 december 2009 om 12:36
dinsdag 15 december 2009 om 12:50
Hallo meiden
Hier ook een heel todo lijstje... pfff maar de moeilijkste twee heb ik al gedaan... ik heb een advocatenkantoor ( aangeprezen door iemand) gebeld en die gaan mij zo terugbellen.
En ik heb meneer van sollie van aantal weken geleden gebeld en die weet volgende week meer....
Ah spannend
Hier ook een heel todo lijstje... pfff maar de moeilijkste twee heb ik al gedaan... ik heb een advocatenkantoor ( aangeprezen door iemand) gebeld en die gaan mij zo terugbellen.
En ik heb meneer van sollie van aantal weken geleden gebeld en die weet volgende week meer....
Ah spannend
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 15 december 2009 om 13:04
dinsdag 15 december 2009 om 13:52
Wat is het toch een heerlijk winterweer hè
Ik word helemaal vrolijk als ik het zonnetje zie schijnen (stuurt een beetje van die vrolijkheid naar Zj zodat ze liever het zonnetje ziet dan haar nest in kruipt )
Zez, chaoot, kan helaas geen automatische incasso in werking stellen dus je zult er toch wat moeite voor moeten doen Is het inmiddels gelukt? Zou fijn zijn
voor allen.
Ik word helemaal vrolijk als ik het zonnetje zie schijnen (stuurt een beetje van die vrolijkheid naar Zj zodat ze liever het zonnetje ziet dan haar nest in kruipt )
Zez, chaoot, kan helaas geen automatische incasso in werking stellen dus je zult er toch wat moeite voor moeten doen Is het inmiddels gelukt? Zou fijn zijn
voor allen.
dinsdag 15 december 2009 om 13:53
Goedemiddag allen.
Ben weer thuis na een enerverend ochtendje.
Eerst onder de scan, was zo klaar stond na een kwartier al buiten en nu is het wachten op de uitslag.
Daarna wezen shoppen met mams, moet een nieuwe bank en ben met van alles thuis gekomen behalve een bank. (wel een mooie gezien maar moet nog even denken)
Wel veel leuke spulletjes gekocht voor in huis en een nieuwe bureaustoel dus zit nu heerlijk luxe te forummen!
Ben wel bekaf nu dus de rest van de dag maar even niks meer doen.
Ben weer thuis na een enerverend ochtendje.
Eerst onder de scan, was zo klaar stond na een kwartier al buiten en nu is het wachten op de uitslag.
Daarna wezen shoppen met mams, moet een nieuwe bank en ben met van alles thuis gekomen behalve een bank. (wel een mooie gezien maar moet nog even denken)
Wel veel leuke spulletjes gekocht voor in huis en een nieuwe bureaustoel dus zit nu heerlijk luxe te forummen!
Ben wel bekaf nu dus de rest van de dag maar even niks meer doen.
dinsdag 15 december 2009 om 13:59