Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
dinsdag 15 december 2009 om 14:15
dinsdag 15 december 2009 om 14:17
Hmm hoo rnet dat ik traphekjes moet gaan plaatsen BAM......
Op de bovenverdieping, waar de kinderen nooit komen, tja om te slapen en ik til ze naar beneden, dus man kan weer een heel weekend gaan zitten om en traphekje te monteren en vervolgens ga ik me er blauw tegen aan lopen.......
Komen vast nog meer van dit soort geintjes aan.
Op de bovenverdieping, waar de kinderen nooit komen, tja om te slapen en ik til ze naar beneden, dus man kan weer een heel weekend gaan zitten om en traphekje te monteren en vervolgens ga ik me er blauw tegen aan lopen.......
Komen vast nog meer van dit soort geintjes aan.
dinsdag 15 december 2009 om 14:25
zwaait even naar mn favorieten meidenkluppie
Ben zoooo goed bezig, echt helemaal trots op me, myself and I
Over een half uur komt de huurbaas om over de boete te praten.... sidderrrrr.... beef!!!
Bam, waarom bel je niet alvast naar het ziekenhuis om te vragen wanneer je die uitslag krijgt? Dan weet je in elk geval hoe lang je moet wachten voordat je wat weten. Wachten zonder dat je weet tot wanneer lijkt me echt zwaar k*t voor je
Zjeeentjee.... lieverd... hoe gaat het? Hier gaat het goed hoor, we stomen gewoon lekker door en zien wel óf het schip strandt, en zo ja... waar hij gaat stranden
*en hup... direct weer verder met de orde van de dag!! *
Ben zoooo goed bezig, echt helemaal trots op me, myself and I
Over een half uur komt de huurbaas om over de boete te praten.... sidderrrrr.... beef!!!
Bam, waarom bel je niet alvast naar het ziekenhuis om te vragen wanneer je die uitslag krijgt? Dan weet je in elk geval hoe lang je moet wachten voordat je wat weten. Wachten zonder dat je weet tot wanneer lijkt me echt zwaar k*t voor je
Zjeeentjee.... lieverd... hoe gaat het? Hier gaat het goed hoor, we stomen gewoon lekker door en zien wel óf het schip strandt, en zo ja... waar hij gaat stranden
*en hup... direct weer verder met de orde van de dag!! *
dinsdag 15 december 2009 om 14:59
Goeiemiddag allemaal..
Ik meld me ook weer..
Bianca.. ik duim me helemaal suf voor je
Bam gelukkig dat je de scan achter de rug hebt. Ik weet hoe moeilijk dat afwachten is.. maar ik weet ook dat je van geestelijk tobben jezelf geweldig ziek kunt voelen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt én natuurlijk gezond bent.
Veel anderen hebben het druk.. een todo lijst van jewelste
Ik heb een beetje gestreken.. morgen weer een dag..
Nu gewoon lekker onderuit.. merk dat ik nog steeds last van mijn buik krijg als ik wat gelopen of gestaan heb.. pfff mag toch onderhand wel wat minder worden dacht ik.
voor iedereen die maar wil.
dinsdag 15 december 2009 om 15:39
BAM
Bianca, vooruit dan maar
En verder voor iedereen
en voor mezelf ook een want ik heb vandaag de wijkvergadering hier in huis. Pfff, het hele huis schoongemaakt en ik zie geen effect ;(
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, heeeeeeeeerlijk, er is een flink stuk af, wat voelt dat lekker!
En wat nou Peet, ik kan die klok misschien ook wel repareren,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 15 december 2009 om 15:40
Bi, zet um op.
Enneuh, misschien strandt dat mooie schip van jullie wel ergens in de stille oceaan....oh nee, geen internetverbinding.
Met mij weer in orde, hoor. Dank je
DAM : Bellen!
Bub, bedankt voor de vrolijkheid en nog bedankt dat je hebt gemailed naar viva. heel lief. Ik kreeg nog mail van m=Naomie dankejewel.
Enneuh, misschien strandt dat mooie schip van jullie wel ergens in de stille oceaan....oh nee, geen internetverbinding.
Met mij weer in orde, hoor. Dank je
DAM : Bellen!
Bub, bedankt voor de vrolijkheid en nog bedankt dat je hebt gemailed naar viva. heel lief. Ik kreeg nog mail van m=Naomie dankejewel.
dinsdag 15 december 2009 om 15:43
dinsdag 15 december 2009 om 15:58
Tnxx Straatje en Zjena..
Ik doe niet te veel hoor.. doe eigenlijk bijna niks ivm littekenweefselvorming.
Vanochtend mee geweest boodschappen doen.. de Cock doet alles.. inpakken.. uitpakken.. had een rotkar die de andere kant in wilde.. dus de Cock mocht een keer het karretje rijden normaal gesproken hang loop ik liever achter het karretje..
En dan even een paar truien/blouses gestreken.
Maandag zijn de zes weken om.. mag dan weer rustig op gaan bouwen..
Lief dat je ernaar vraagt Zjeen..
Straatje druk met en voor de vergadering.. niemand ziet er iets van denk ik daar letten ze geeneens op.. ik ben ook zo hoor.. altijd alles netjes poetsen voor bezoek.
Hoe zou het met Bianca zijn?
Ik doe niet te veel hoor.. doe eigenlijk bijna niks ivm littekenweefselvorming.
Vanochtend mee geweest boodschappen doen.. de Cock doet alles.. inpakken.. uitpakken.. had een rotkar die de andere kant in wilde.. dus de Cock mocht een keer het karretje rijden normaal gesproken hang loop ik liever achter het karretje..
En dan even een paar truien/blouses gestreken.
Maandag zijn de zes weken om.. mag dan weer rustig op gaan bouwen..
Lief dat je ernaar vraagt Zjeen..
Straatje druk met en voor de vergadering.. niemand ziet er iets van denk ik daar letten ze geeneens op.. ik ben ook zo hoor.. altijd alles netjes poetsen voor bezoek.
Hoe zou het met Bianca zijn?
dinsdag 15 december 2009 om 16:19
quote:zjena35 schreef op 15 december 2009 @ 15:43:
Lekker naar de kapper geweest strateeg? Is het mooi?
Veel mensen in huis? Dus nu weer mooi schoon, morgen weer opnieuw. Het wordt vast ook wel gezellig.
Zet jij hem ook voor?
Of ben je geweoon lekker de baas en zegt zus en zo gaat het gebeuren. \over en uit, pasta!
Ik zie nu pas je post
Ja, ik ben er heel blij mee, maar dochter niet, die vind het te kort, tja ach.....,.
en hahahha ja ik kan denk morgen weer opnieuw beginnen,....bleh
Lekker naar de kapper geweest strateeg? Is het mooi?
Veel mensen in huis? Dus nu weer mooi schoon, morgen weer opnieuw. Het wordt vast ook wel gezellig.
Zet jij hem ook voor?
Of ben je geweoon lekker de baas en zegt zus en zo gaat het gebeuren. \over en uit, pasta!
Ik zie nu pas je post
Ja, ik ben er heel blij mee, maar dochter niet, die vind het te kort, tja ach.....,.
en hahahha ja ik kan denk morgen weer opnieuw beginnen,....bleh
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.