Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

hmm.. denk dat je er nog wel een zh naast zit dan.. .. het is een opgesplitst ziekenhuis in twee plaatsen..
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:09:

[...]

als ik mag kiezen wel ja....

dacht ik al

*goh volgens mij begrijp ik mannen *
mannen zijn hele simpele wezens hoor.. zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen.. vrouwen zijn een stuk gecompliceerder wat dat betreft..
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:10:

hmm.. denk dat je er nog wel een zh naast zit dan.. .. het is een opgesplitst ziekenhuis in twee plaatsen..Dan had je je kompas verkeerd om Boogje
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:12:

mannen zijn hele simpele wezens hoor.. zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen.. vrouwen zijn een stuk gecompliceerder wat dat betreft.. *zwijgt nu maar even*
maar waarvoor mag je 5 januari op controle? als ik zo vrij mag zijn..
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:10:

hmm.. denk dat je er nog wel een zh naast zit dan.. .. het is een opgesplitst ziekenhuis in twee plaatsen..

Yep eentje in t durp en eentje in de stad.. jij had t over een durp dus je woont niet in de stad.. dan woon je dichterbij dan t andere durp waar de paps van zwemmer werkt

Ehhh in dat ziekenhuis (durp) kom ik dan weer 2 en 9 feb..

*heb abo in bijna alle zh's in de omstreken *
5 weken geleden een operatie gehad.. dan gewoon controle
So... daar is ze weer.

Leuk gesprek gehad met de huisbaas, soort van gezellig zelfs!!

Hij kan op zich weinig invloed uitoefenen op de boete, omdat ie aan bepaalde regels (vanuit de bank waar hij zn huurcontracten aan verpandt) vast zit. Maar hij gaat voor ons aan de slag en laat deze week nog wat weten. Ik heb gewoon gezegd dat we ons nu de t*ring werken om de achterstand in te lopen. Die is einde van het jaar rechtgebreid en dat we het gewoon fysiek niet redden om dan nog eens 10 x een hoog weekbedrag extra (bovenop de huur) te voldoen. Het voelt goed, en ik hoop dat hij wat kan betekenen.

voor iedereen (Jacky.. bedankt voor het duimen lieverd).
Boogie heeft wel een punt.

Wij denken teveel en vullen alvast veel in voor anderen en hebben zo dus al een conclusie. Die achteraf helemaal niet blijkt te kloppen. Kan conflicten veroorzaken.

Ook vinden wij het moeilijk om "Sorry, je had gelijk"te zeggen en dus ons ongelijk toe te geven.

En we roddelen, en we hebben veeeeel viezer ptaatjes dan mannen.

En we zijn gemener.

En eenmaal ruzie altijd ruzie, bij een man, ff een mep of een paar woorden, biertje, biljartje en klaar.

Siimpele wezens, wel lekker makkelijk.
Straat, niet zo maar weg rennen hoor

Eerst kijken tegen wie je het roept
Boogje, ben je er al uit wat voor auto je koopt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:boogje schreef op 15 december 2009 @ 17:12:

mannen zijn hele simpele wezens hoor.. zijn helemaal niet moeilijk te begrijpen.. vrouwen zijn een stuk gecompliceerder wat dat betreft..

Oneens!! Vrouwen zijn duidelijk en zeggen het gelijk als er iets niet goed gaat.

Mannen zijn moeilijk van makkelijkheid, als je wat vraagt dan zeggen ze : Ach... kijk maar, maakt mij uit. En dan weet je - als vrouw- nog niks
Bianc, hoe houden jullie het vol?

Nog wel vrede thuis?

Lieve meiden, ik ga de winkel afsluiten, boodschappen doen, naar huis, laptop aanzetten en naar jullie zwaaien Tot strakkieeees!
We hebben ook een nieuwe auto btw, heb ik het al gezegd?
Ik oneen met Bianc.

Wij kletsen veel OVER m aar niet tegen de juiste persoon.

In het algemeen dan he?

Behalve ik.
Zjeen, lieverd, we houden het vol omdat de wereld niet vergaat. We zijn gezond, de kids zijn gezond, uiteindelijk zijn het 'maar' geldproblemen

En thuis nog altijd vrede, wat dat betreft zijn we wel echt een team... gelukkig!! (want anders zou ik het niet volhouden en allang in de schuldsanering zijn gegaan en op mezelf in een flatje zijn gaan wonen )
Halen we nieuwjaar, of gaan we heel vroeg naar bed en in het nieuwjaar als er morgenochtend bijna niemand is?

Kiezen. Of heul heul hul veel schrijven, kort en bondig, of langdradig.
Tot strakkiesssssss
Nogammals hulde voor Bianca
quote:zjena35 schreef op 15 december 2009 @ 17:20:

Boogie heeft wel een punt.

Eensch
quote:Bianca40 schreef op 15 december 2009 @ 17:20:

So... daar is ze weer.

voor iedereen (Jacky.. bedankt voor het duimen lieverd).Graag gedaan Bianca.. jij bent ook altijd voor iedereen zo lief
quote:zjena35 schreef op 15 december 2009 @ 17:26:

Behalve ik.

Tot zo Bianca..

Vanavond wel oud en nieuw denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven