Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze iets te willen dan Kokos?
Ik zie een topic over kerstkaarten. Moet ik ook nog doen. Ben vrij laat geloof ik dit jaar.
Hier moeten de kaarten ook nog, mooi klusje voor vanmiddag!
Ik dacht al, waar blijven al mijn kerstkaarten Heb er nog maar 3.

Kokos, lief dat je dat zegt. Het valt wel mee hoor. Ik vind het zelf wel heel fijn dat Jonathan nog een jaartje kan doorpeuteren. Ik kijk er nog niet naar uit, dat hij naar school gaat, dit is allemaal nog zo veilig en vertrouwd voor hem. Dus geen moeite mee. En volgens mij gaat CG-tje ook al gauw naar school toch?

Suus, goed dat je even laat nakijken. Wat kan dat zijn dan dat het beentje minder actief is?

Star, succes straks bij de huisarts, hopelijk niks ernstigs met de longetjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij ligt hier op je te wachten Mal

De kaart dus, niet Arie ofzo
Ik ben benieuwd!
Weet je wie er pas een ontaarde moeder is?

Kwam er vanmorgen achter geeneens wantjes te hebben die Jonathan past *schaamsmiley*
Euhm, ik ook niet geloof ik
Hai,

Hier ook nog niks aan kerstkaarten gedaan, zal wel weer lastminute verhaal worden, mij kennende

Heb vanaf vrijdag zeeen van tijd...ahummm

Hie rnog geen idee wanneer Juul gaat wennen, maar mag maar 1 x, dus dat wordt ergens halverwege januari, bel in het nieuwe schooljaar wel voor een wendag!
Nou, dat was niet echt een bevredigend bezoek aan huisarts (HAIO, normaal heeft hij hele goede/leuke, maar deze.... 'ze krijgt zeker alleen nog borstvoeding hè?' ).

Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten.
quote:Maleficent schreef op 15 december 2009 @ 11:53:

Weet je wie er pas een ontaarde moeder is?

Kwam er vanmorgen achter geeneens wantjes te hebben die Jonathan past *schaamsmiley*1x raden wat ik gisteren aangeschaft heb...
Huh? Was dat dan voor een type die HAIO? Die bv opmerking, nou ja zeg!

Jammer dat er verder niets kan. Hopen dat ze snel opknapt dan maar. Beterschap nog ff.
Een ontzettende muts, heb haar al een keertje eerder voor mezelf gezien. Hoorde van mijn moeder ook al klachten.

Nou kan het nog erger, mailde Mal gisteren al wat mijn manager tegen me zei gister... '' Je hebt toch niet zo'n ding bij je als een koe he?"

Ik was te verbouwereerd om een bijdehand antwoord te geven.
Nou ja zeg... Wat een achterlijke toko zit je toch ook. Kan je niet gewoon klachten indienen ergens want dit gaat echt nergens meer over. Hoe haalt die lul (pardon my french maar met ** zwakt het teveel af ) het in zijn hoofd?
Het is een vrouw...
Die zelf 2 jaar bij haar moeder 'gelurkt' heeft.
WAT?
Dat meen je niet?!? Zo he, dat is dan een fraai exemplaar. Heeft ze ook nog kinderen?
Ja, echt niet te filmen.
Ja, 1 dochter van 19, die uiteraard nooit BV heeft gekregen.
Hoe oud is ze?

Voor die opmerking zou ik haar een officiele brief sturen MET en kopie aan pz/hr/haar leidinggevende. Is ze nou helemaal van de pot gerukt?
Ach het is sowieso een ontzettend raar wijf (en dan niet in de goede zin van het woord). Ze probeert heeeeeel erg hard aardig gevonden te worden, maar zoals ze zich gedraagt past totaal niet bij haar en maakt het op het sneue af.

Jammere is wel dat er een aantal mensen gevoelig voor zijn en met haar weg lopen.
quote:Suze2 schreef op 15 december 2009 @ 15:31:

Hoe oud is ze?

Voor die opmerking zou ik haar een officiele brief sturen MET en kopie aan pz/hr/haar leidinggevende. Is ze nou helemaal van de pot gerukt?

Voor in de 50.

PZ is dat mormel wat zou lastig doet over mijn ouderschapsverlof

OR zou ik misschien eens kunnen proberen. Kan ik meteen wat van die andere leuke opmerkingen meenemen.
Ik zou maar eens een dossier op gaan bouwen (en dus dingen op papier gaan zetten). Dat doen zij namelijk ook...
Heb ik allemaal in de mail

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven