Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Overigens zie ik er nog steeds zo tegen op om naar bed te gaan.. omdat ik elke nacht over hem droom en met een naar gevoel wakker wordt. Dus blijf ik maar met m'n laptop op de bank hangen, tv kijken is er ook niet bij, of je moet geinteresseerd zijn in webcambabes, rijpere vrouwen en noem ze allemaal maar op.

Het volgende zat ik mij te bedenken:

Ex danst soms door m'n hoofd, maar voor het eerst betrap ik me erop dat ik geen zin heb om over hem over ons na te denken. Dus verdwijnt hij ook weer! Halleluja!

Opeens voel ik me zo goed vandaag.. Hoe kan dat nou? Ik wil me niet zo goed voelen, want hoe hoger ik klim, hoe harder ik straks weer val. Maar misschien val ik niet meer, en heb ik de afgelopen week keihard de grond geraakt met m'n bekkie, en veel lager dan de grond is er niet toch? Ben ik nu dan eindelijk tot het besef dat ik het moet laten gaan? Ik hoop het. Ik hoop van harte dat ik nu ga opkrabbelen, rustig aan, beetje bij beetje, maar wel omhoog. Heel hoog!

En jullie hopelijk ook! Weltrusten lieve meiden.
Ja levin!!! Dat is gewoon het begin van de weg omhoog. Je moet je niet tegen laten houden door angst dat je weer terugvalt, wat is nou het ergste dat je kan gebeuren? Dat je je weer een keer vreselijk gaat voelen & wanhopig. Boeiend! als je dan maar weer kan relativeren & los kan laten. Heel goed dat je nu ervaart dat je gewoon even geen zin hebt om met hem bezig te zijn, dat heet loslaten. Wees trots op jezelf, je bent echt een stap vooruit gegaan!

Ik steek zn banden wel lek, als jij de ruiten van die van mij ingooit! Heb ook zo veel van die gedachtes gehad, die zijn nu wel weg op zich, maar ik had dat ook: beter krijg ik een ongeluk & moet ik in het ziekenhuis liggen ofzo, dan beseft ie wel dat ie me ook echt kwijt kan raken! Of als mn kat nou vreselijk ziek of dood gaat, dan komt ie wel naar me toe...begrijp me niet verkeerd hoor, mn katten zijn mn alles, zou ze never nooit wat aandoen! Maar dat soort zieke gedachtes heb ik wel gehad ja. Ik heb hem ook wel meerdere malen wat aangedaan in mn fantasie...

Maargoed, ook ik ben er nou wel klaar mee! Geen contact meer sinds gister, normaal belde hij een paar x per dag en voordat ie ging slapen. Ik heb eigenlijk zin om gewoon nooit meer wat te laten horen!

Hoe doen jullie dat met dingen die je altijd met ex deed? Ik ging altijd met hem op wintersport bijvoorbeeld. Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn zonder hem, hoe relativeren jullie dat soort dingen? Als ik wintersportreclames hoor voel ik me klote. Dan denk ik maar: er gaan miljoenen mensen op wintersport, die het allemaal leuk hebben daar, dus ik zal vast ooit wel bij een ander groepje horen en het naar mn zin hebben.

Ik ga lekker studeren de hele dag, veel succes iedereen.

Grouse, beetje kunnen slapen? Stort hier lekker je hart uit, zeg alles wat je tegen haar wil zeggen maar tegen ons, laat haar maar lekker in haar sop gaar koken. Want ze verdient je niet, dat heeft ze wel bewezen!
Ik zie dat bijna iedereen naar deze topic is verhuids haha dan ga ik ook maar hier posten als jullie het niet erg vinden :p

Ik ga niet het hele verhaal weer opschrijven, maar ik heb zoals jullie allemaal ook last van ldvd (gehad).

Mijn relatie van 3 jaar is ook uit en mijn ex houdt mij ook de hele tijd aan het lijntje, dan wil ie wel en dan weer niet totdat ik vorige week voor mezelf heb besloten om het af te sluiten. Afgelopen! Ik laat geen een man meer over me heen lopen. Ik heb nu dus voor het eerst in drie jaar tijd het contact verbroken, ik heb nu al bijna een week geen contact meer met hem en het doet me goed. Ik heb hem losgelaten, natuurlijk denk ik elke dag nog aan hem, maar ik probeer het zonder gevoel te doen. Hij is niet meer van mij en hij moet mij maar verdienen! niet andersom..

Zoals ik dus zei, voor het eerst heb ik een week niks van me laten horen, nooit eerder hield ik het zolang vol omdat ik dan bang werd.. en guess what, vandaag kreeg ik bericht van hem uit het niets, dat het hem heel erg speet en dat ik dit allemaal niet verdiende, daar ben ik te goed voor (zijn woorden). Ik weet niet wat hij hiermee precies wil bereiken maar ik laat het zo.. het is goed zo. Ik heb eerlijk gezegd niet eens meer behoefte aan hem. Hij had de dag erna sorry moeten zeggen en niet pas na zoveel dagen. Hij is mijn verdriet niet waard en jullie exen zijn jullie verdriet, tranen en liefde ook niet waard! er lopen veel leukere mannen rond die op jullie wachten

nee.. maar ik moet eerlijk zeggen dat het slijt, echt waar. de eerste dagen keek ik om de 5 minuten op mn telefoon of ik iets van hem had gehoord, en nu denk ik daar gelukkig niet eens meer aan. Ik ben de hele middag bezig geweest zonder 1x aan hem te denken besefde ik net! :D

kom op dames, doe het niet voor hem, doe het voor julliezelf, jullie zijn meer waard dan dit.

een dikke knuffel aan allemaal!
heet sun, ja we gaan hier maar verder he...

hij belde net, niet opgenomen. Waarom belt ie? gister afgesproken dat ik rust wil, dat ik wel contact opneem als ik dat wil. Waarom doet ie dat nou...

niet terugbellen he?
nee niet doen, als het belangrijk is belt ie wel weer..

laat het hem voelen
ja he. ik ga niet bellen. was goed bezig vandaag en heb me helemaal ingesteld op geen contact. hij gaat toch weer zeggen: 'maak me zorgen, gaat het wel goed met je' en dat soort dooddoeners. Altijd over mij, alsof ik dood ga zonder hem. Nou mooi niet dus.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben...

Wat klink jij positief Sunshine!!

Ik kreeg van ex vriend vandaag weer wat smsjes. Hij vond het erg moeilijk,dacht veel aan me en lag in de clinch met zijn verstand vs gevoel. Heb netjes geantwoord dat ik met hetzelfde probleem zat

Ex man doet er ook nog een schepje bovenop... Wordt gek van die mannen. Maar ex man heb ik al aardig losgelaten denk ik. het doet me allemaal steeds minder. Hij moet maar lekker bij HAAR gaan zitten ipv mij smsjes sturen waarim hij schrijft dat het allemaal moeilijk is,maar hij blijft wel heel lief voor me...

Zaterdag lekker stappen met 4 net-single meiden en 1 net-single man. Heb er wel zin in!!!

@ Jady; Je doet het goed joh! Volhouden!!!
yeah! nog niet gebeld, maar heb zwaar de behoefte...zal ik smsen: gaat goed, dont worry, laat me maar ff ofzo? Of gewoon helemaal niks laten horen? want dan ben ik weer bvang dat hij boos wordt ofzo.

Moeilijk moeilijk
Jady, als ik jou was zou ik niks van me laten horen. Je hebt gsiter aangegeven dat je even geen contact wilt. Dat moet hij ook accepteren. Als hij daarom boos wordt ben je veel beter af zonder hem!
Jady: heel goed van je dat je nog niet hebt gebeld of gesmst.

Ik weet het even niet meer.. Ik wil vechten voor mijn liefde maar weet niet of het zin heeft..

Ik heb hem nog niet teruggemaild.. Ga ik wel doen. Zit er nu zelfs aan te denken om meteen fijne kerst te zeggen dan hoef ik dat met kerst niet meer te doen.

Ik mis hem zo..

En mijn dag ging zo goed. Ik was weer helemaal uit mijn dipje maar nu..
quote:Jady83 schreef op 15 december 2009 @ 19:06:

yeah! nog niet gebeld, maar heb zwaar de behoefte...zal ik smsen: gaat goed, dont worry, laat me maar ff ofzo? Of gewoon helemaal niks laten horen? want dan ben ik weer bvang dat hij boos wordt ofzo.

Moeilijk moeilijk

Hee Jady! Ik zou het niet, hoor. Je bent toch al duidelijk geweest?? Je hebt nog maar 1 dag geen contact met hem! Probeer hem nu een beetje los te laten, ook alstuurt hij weer sms-jes. Als hij na verloop van tijd toch bij je terug komt en jij wilt hem ook terug, kun je altijd nog zeggen: OK, maar nu moet het dus wel anders, want hier kan ik niet voor gaan. En ga je nu geen zorgen maken dat hij boos wordt, hoor. Ga je toch weer met zijn gevoelens bezig! dat is echt niet nodig, hoor.

Als hij over een paar dagen weer zo'n sms stuurt, kun je altijd nog reageren. Voor mn eigen gemoedsrust zou ik het persoonlijk niet doen nu. Maar ja, dat ben ik....
Only dead fish go with the flow
quote:Bloempje14 schreef op 15 december 2009 @ 19:47:

Jady: heel goed van je dat je nog niet hebt gebeld of gesmst.

Ik weet het even niet meer.. Ik wil vechten voor mijn liefde maar weet niet of het zin heeft..

Ik heb hem nog niet teruggemaild.. Ga ik wel doen. Zit er nu zelfs aan te denken om meteen fijne kerst te zeggen dan hoef ik dat met kerst niet meer te doen.

Ik mis hem zo..

En mijn dag ging zo goed. Ik was weer helemaal uit mijn dipje maar nu..bloempje, even heel simpel: jij hebt aangegeven even geen contact te willen, Jij hebt aangegeven dat je met kerst nog wel een mailtje naar hem wilt sturen.... Ga er niet te lang over pikeren, over 1 zin. Dat maakt namelijk geen ene bal uit: of je nu prettige kerstdagen erbij zet of niet. Als jullie bij elkaar horen, komt het echt wel weer goed. Jullie liefdesleven bestaat niet uit dat ene zinnetje wat er wel/ niet bij moet. Raap jezelf bij elkaar en doe wat je gevoel je ingeeft (dat is nog het allerbeste) en vergeet niet dat je het best goed doet nu. Je bent net verhuisd, je hebt net nieuw werk en toch sla je jezelf erdoorheen. Probeer dat ook te zien voor jezelf! Mail hem terug als je dat wilt doen en als je er moeite mee hebt, laat het dan even rusten. Je weet echt wel wat je moet doen. Ik snap ook dat je hem mist, maar dat ga je niet wegnemen door te blijven piekeren over 1 zin, die wel/ niet in een mail moet staan. OK?
quote:letthesunshine schreef op 15 december 2009 @ 16:44:

Ik zie dat bijna iedereen naar deze topic is verhuids haha dan ga ik ook maar hier posten als jullie het niet erg vinden :p

Ik ga niet het hele verhaal weer opschrijven, maar ik heb zoals jullie allemaal ook last van ldvd (gehad).

Mijn relatie van 3 jaar is ook uit en mijn ex houdt mij ook de hele tijd aan het lijntje, dan wil ie wel en dan weer niet totdat ik vorige week voor mezelf heb besloten om het af te sluiten. Afgelopen! Ik laat geen een man meer over me heen lopen. Ik heb nu dus voor het eerst in drie jaar tijd het contact verbroken, ik heb nu al bijna een week geen contact meer met hem en het doet me goed. Ik heb hem losgelaten, natuurlijk denk ik elke dag nog aan hem, maar ik probeer het zonder gevoel te doen. Hij is niet meer van mij en hij moet mij maar verdienen! niet andersom..

Zoals ik dus zei, voor het eerst heb ik een week niks van me laten horen, nooit eerder hield ik het zolang vol omdat ik dan bang werd.. en guess what, vandaag kreeg ik bericht van hem uit het niets, dat het hem heel erg speet en dat ik dit allemaal niet verdiende, daar ben ik te goed voor (zijn woorden). Ik weet niet wat hij hiermee precies wil bereiken maar ik laat het zo.. het is goed zo. Ik heb eerlijk gezegd niet eens meer behoefte aan hem. Hij had de dag erna sorry moeten zeggen en niet pas na zoveel dagen. Hij is mijn verdriet niet waard en jullie exen zijn jullie verdriet, tranen en liefde ook niet waard! er lopen veel leukere mannen rond die op jullie wachten

nee.. maar ik moet eerlijk zeggen dat het slijt, echt waar. de eerste dagen keek ik om de 5 minuten op mn telefoon of ik iets van hem had gehoord, en nu denk ik daar gelukkig niet eens meer aan. Ik ben de hele middag bezig geweest zonder 1x aan hem te denken besefde ik net! :D

kom op dames, doe het niet voor hem, doe het voor julliezelf, jullie zijn meer waard dan dit.

een dikke knuffel aan allemaal!

Hee sunshine! Leuk dat je ook hier mee schrijft!! Jij ben goed bezig, zeg, Ik weet nog dat je het best moeilijk vond om afstand van hem te nemen, omdat hij ook maar contact bleef zoeken en je vast ging houden nadat hij bij jou kwam eten, enz.

Ik vind het echt super knap van je en ik herken het dat het op een gegeven moment goed voelt, dat het je juist sterker maakt om zelf geen initiatief te nemen.... Volhouden hoor. en leuke dingen met vrienden plannen voor de feestdagen!

You go, sunshine!!

quote:AmvdV schreef op 15 december 2009 @ 17:38:

Ik ben blij dat ik niet de enige ben...

Wat klink jij positief Sunshine!!

Ik kreeg van ex vriend vandaag weer wat smsjes. Hij vond het erg moeilijk,dacht veel aan me en lag in de clinch met zijn verstand vs gevoel. Heb netjes geantwoord dat ik met hetzelfde probleem zat

Ex man doet er ook nog een schepje bovenop... Wordt gek van die mannen. Maar ex man heb ik al aardig losgelaten denk ik. het doet me allemaal steeds minder. Hij moet maar lekker bij HAAR gaan zitten ipv mij smsjes sturen waarim hij schrijft dat het allemaal moeilijk is,maar hij blijft wel heel lief voor me...

Zaterdag lekker stappen met 4 net-single meiden en 1 net-single man. Heb er wel zin in!!!

@ Jady; Je doet het goed joh! Volhouden!!!

Het lijkt me inderdaad extra moeilijk om afstand te nemen als hij contact zoekt... Hoe zijn jullie eigenlijk uit elkaar gegaan? heb jij het uit gemaakt of hij? En wil je ex-man jou terug oid??

En je ex-vriend ook?

Goed dat je leuke dingen voor jezelf gaat doen in het weekend! Je blijft in ieder geval niet alleen in je ldvd hangen!
quote:Levin5 schreef op 15 december 2009 @ 01:28:

Overigens zie ik er nog steeds zo tegen op om naar bed te gaan.. omdat ik elke nacht over hem droom en met een naar gevoel wakker wordt. Dus blijf ik maar met m'n laptop op de bank hangen, tv kijken is er ook niet bij, of je moet geinteresseerd zijn in webcambabes, rijpere vrouwen en noem ze allemaal maar op.

Het volgende zat ik mij te bedenken:

Ex danst soms door m'n hoofd, maar voor het eerst betrap ik me erop dat ik geen zin heb om over hem over ons na te denken. Dus verdwijnt hij ook weer! Halleluja!

Opeens voel ik me zo goed vandaag.. Hoe kan dat nou? Ik wil me niet zo goed voelen, want hoe hoger ik klim, hoe harder ik straks weer val. Maar misschien val ik niet meer, en heb ik de afgelopen week keihard de grond geraakt met m'n bekkie, en veel lager dan de grond is er niet toch? Ben ik nu dan eindelijk tot het besef dat ik het moet laten gaan? Ik hoop het. Ik hoop van harte dat ik nu ga opkrabbelen, rustig aan, beetje bij beetje, maar wel omhoog. Heel hoog!

En jullie hopelijk ook! Weltrusten lieve meiden.

Ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen. Op een gegeven moment moest ik wel op tijd naar bed, anders hou ik mijn werk niet vol en dat is toch een houvast voor mij!!

Ik denk dat je er juist nu aan het uitklimmen bent, Levin, uit dat dal. Misschien krijg je wel weer eens een terugval, maar nu weet je wat het voor je betekent en kan je er beter mee dealen dan een paar weken terug.

Die gedachtes over je ex heb ik niet op die manier, maar kan me wel voorstellen dat je het gewoon heel erg moeilijk vindt soms, met deze situatie omgaan enzo. Het is in jouw geval juist extra moeilijk omdat jullie bij hetzelfde bedrijf werken.

Ga jij vandaag of morgen nu op reis? Ik wens je in ieder geval heel fijne dagen toe!!
hey Dream, dankjewel voor je reactie. Had ik echt even nodig. Ik hou me gewoon aan dat korte mailtje terug en met kerst stuur ik hem een mail. Gewoon, zoals mijn plan was. Die mail, een reactie op zijn mail heb ik nog niet verstuurd. Ik doe dat als ik dat echt wil, en op dit moment weet ik nog niet of ik dat wel echt wil.

Toch, blijft mijn gevoel heel sterk. Dat het goed gaat komen. En mijn gevoel zegt ook dat we elkaar echt even met rust moeten laten...

Hoe is het met jou dream?
@ Levin: Voor aantal weken terug ben ik naar zo'n cursus van innerlijk welbevinden geweest. Die man vertelde ook nog wat over omhoog klimmen. Hopelijk heb je er wat aan..

Stel je voor dat je de trap op loopt. Elke keer weer een stapje omhoog. Maar wanneer je de volgende stap wilt nemen stoor je keihard je grote teen. Dit doet zo'n pijn dat je het gevoel hebt dat je na beneden valt en weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar wanneer de pijn afzakt blijkt dat je nog gewoon op de zelfde tree staat en nog steeds bezig bent om de stap omhoog te maken.

Denk dat dit bij jou wel van toepassing is. Je gaat weer omhoog..maar af en toe stoot je je teen. Maar gelukkig val je niet!

@ Dreamglasses: Hoe gaat het nu met je? Nog steeds goed gevoel overgehouden aan het weekend?

@ Jady: Weet je al wat je doet?

Heb vandaag wel weer een goede dag gehad. Moest drie kwartier in de kou staan omdat de bus niet kwam opdagen.. miste wel toen ik thuis kwam dat ik niet lekker tegen iemand aan kon gaan liggen. Achja, de hond was nog wel beschikbaar! Kwam vandaag een aantal vriendinnen tegen die ik een tijdje niet had gesproken. Vroegen natuurlijk hoe het nu met mij ging en hoe de stand van zaken was. Blijf het moeilijk vinden om het er over te hebben. Maar het positieve was dat ik niet in tranen ben uitgebarst! :-)
heej bloem, als dat gevoel zo sterk is moet je daar gewoon aan vast houden! Afstand kan soms inderdaad heel veel verheldering geven. Hoop van harte dat het weer goedkomt tussen jullie!

Mn ex schoonmoeder belt net...die baalt als een stekker en staat compleet achter mij, heel bizar. Ze denkt ook dat het weer goed komt, ze heeft ook de indruk dat hij twijfelt en ook op den duur wel weer terug wil. Of ik me weer ga laten inpalmen weet ik niet, ben geen jojo natuurlijk. Zn moeder komt in de vakantie een dagje naar me toe, gaan we lekker op stap samen. Heel lief mens.

Nou heb ik wel weer zwaar de behoefte om te bellen, het zou echt de eerste x zijn dat ik gewoon niks laat horen. Word er kotsmisselijk van, maar iedereen blijft zeggen dat het beter is, dus ik vertrouw op jullie oordeel.

bedankt weer, ik ga weer even wat nuttigs doen.

fijne avond & veel kracht gewenst!
fuck...hoe zwak...kon het niet laten...zegt ie dat ie naar zn moeder wilde bellen maar per ongeluk naar mij belde...pffff.

Daar gaan al mn romatische fantasieen dat ie me vreselijk mist en mn stem wilde horen...

herpakken & doorknallen maar weer. vanaf nu ga ik echt luisteren naar jullie

:-)
O Jady, dat is weer even een tegenslag... Dat had je je natuurlijk heel anders voorgesteld. Daarom is het misschien toch maar beter om je nu echt voor te nemen om geen contact met hem te hebben. En zoals je zelf al zegt, gewoon weer doorgaan. Er zit niks anders op!
Hey Dreamglass,

Mijn ex vriend twijfelde heel erg omdat we beide in een scheiding zitten en hij het allemaal niet meer wist. Hij wilde 2 maanden geleden eerst afstand,daar werd ik gek van en ik heb het daarna 2x úitgemaakt maar hij zocht steeds contact en sinds vorige week wilde hij geen contact meer en het definitief stoppen. Prima,dacht ik. Hij zoekt toch steeds contact,smste net of hij langs mocht komen,maar uiteindelijk komt hij toch weer niet...

Mijn ex man is ook niet duidelijk. Heeft een vriendin maar we kunnen elkaar niet los laten. Ik merk wel dat het steeds beter gaat,maar het blijft lastig...Mijn verhaal staat er wel,4 blz terug ofzo... Beetje ingewikkeld zeg maar

Hoe is het met jou dan?
Ow, ow wat ben ik toch een kampioen piekeren.. Ik wil het op een rijtje zetten en het lukt me niet helemaal. Een week nadat hij terug was gegaan belde ik hem op. Hij wou niet dat ik nu stopte met school om naar hem toe te gaan. Wel stuurde hij sinds het uit is elke week een mail met de vraag hoe het met mij ging. Ik was kortaf, wel netjes maar zei niks over mijn gevoelens. Toen vertelde hij mij dat hij druk was met zijn familie en vrienden daar en nu 3 weken geleden kreeg ik ineens een lang mailtje met hoe het met hem ging en met zijn familie. En een paar dubbelzinnige opmerkingen waarvan ik zoiets had van volgens mij bedoel je hiermee iets te zeggen. Ik had het idee dat hij doelde op dat zijn werk hem afleiding gaf..

Ik ben heel blij dat ik er voor heb gekozen om afstand genomen want hij had toen ik vroeg waarom hij niks over zijn gevoelens zei ook kunnen zeggen omdat ik klaar met je ben maar hij houdt het open.. Hij zegt ik ben druk met anderen, op zich is dit wel het antwoord wat ik verwachtte. Dat hij bezig is zich daar te settelen en dat alles nog leuk is en dat er dadelijk wel een moment komt dat het weer gewoon is en hij zich realiseert wat hij nou echt wilt.

Ik hou me aan die afstand. Ik wil duidelijkheid en die kan hij op dit moment niet geven. Ik zoek over wat achter net zoals dat mailtje van gister, weer zegt hij hoop dat alles goed met je gaat. Als ik hem had mailen en ik was zo klaar met hem dan had ik gezegd, heb het geld overgemaakt. Dan zal het mij een worst zijn hoe het met hem ging...

Ik stuur die mail als ik er 100% achtersta, dat doe ik nu niet. En ik maak me niet druk wat er in die kerstmail moet, dat zie ik nog wel.

Jady, lief van je dat je hoopt dat het goedkomt. Ik hou me ook aan die gedachte vast. Balen dat je ex je belt, je was juist zo goed bezig door hem niet terug te bellen.
Ik moet even bijlezen. Wat gaat het ineens snel hier!!

@ AMvdV: Hoe kan ik die hele lap tekst nou gemist hebben van jou??? Ws door alle posts erna en even niet online geweest... Sorry voor alle domme vragen, ik heb het nu gelezen. Meid, wat een gedoe. En van het ene in het andere. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu even heeeel rustig aan wilt doen. is het voor jou niet beter om even 'niets met niemand' te gaan doen?? Je bent een good catch, dat kan niet anders! Het is erg vleiend als twee mannen jou niet los willen laten, maar ook heel verwarrend. En je bent met je eigen gevoelens nog helemaal niet klaar zo te horen. Ik zou er echt helemaal tureluurs van raken en dan heb je ook nog 3 kindjes. Dat jij nog overeind staat, zeg! Vind je het gek dat werk nu moeilijk voor je is? Wel proberen om te gaan, hoor. Het is toch vaak een goede houvast - de 'normale' dingen in het leven - maar misschien kun je een gesorek aangaan op je werk? het is toch niet vreemd dat je na dit alles van slag bent? Dan kunnen ze op je werk ook rekening met je houden.

@ Bloempje: gewoon bij je gevoel blijven, meid. Ik kan me voorstellen dat je je gek piekert over alles, maar probeer weer naar je gevoel te trekken zodra je alles probeert te 'rationaliseren' en je gaat focussen op wat hij wil. Hij zit aan de andere kant van de wereld: het is voor jou ondoenlijk om te willen weten wat er in zijn hoofd omgaat. Daarvoor zijn emails ook niet echt geschikt. Misschien kun je hem ook bellen met kerst (als je dat durft)? Of haal ik nu iets bij je overhoop, waar je helemaal niets mee kunt! *hoop het niet!* in dat alle geval: blijf ALTIJD bij je eigen gevoel!!

@ Jady: heeft hij met die smoes gebeld??? :-D Ik moest gelijk lachen: jij twijfelt er misschien aan, maar ik denk dat hij je even wilde spreken, omdat je maar niet op dat laatste sms-je hebt gereageerd!! ha ha ha! Zo, jij hebt je plicht gedaan (nl. telefoon opnemen) en nu weer terug naar jezelf! Gewoon weer terug naar 'no contact'. vanuit jou is dat ook nog steeds zo, toch?

Wil je hem eigenlijk terug? En zo ja; wat zou er moeten veranderen van zijn/ jouw kant? Was ik wel even benieuwd naar hoe je daar op dit moment in staat... Of wil je juist eerst loskomen van hem om daar achter te komen?

@ Vlinder: wat fijn voor je dat je jezelf zo goed kan managen, ook al zit het wel eens tegen met deze kou. En ook weer een vooruitgang, dat je niet gelijk in huilen uitbarst als je erover hebt. dat betekent dat je van binnen sterker wordt.

En voor de dames, die vragen hoe het hier gaat. het gaat goed met me, kan ik nu eindelijk zeggen. Ik weet niet waar het heen gaat tussen ons en hoe of wat, maar ik heb er een goed gevoel bij. En dat is vooral te danken aan het feit dat ik besloten heb om me optijd terug te trekken in mezelf. Niet meer te vaak gaan afvragen wat hij nou denkt/ vindt/ voelt. En dat bevalt goed! Ik merk dat ik er positiever door word en een steeds sterkere basis krijg bij mezelf. ik kan nu oprecht denken: of het nu wel of niet werkt met hem, ik kan altijd bij mezelf terecht. En dat voelt zo goed!! ja, ik blijf de lijn doorzetten om alleen nog voor mezelf te denken (en dus niet voor de ander dingen in gaan vullen) en ik kan dat echt iedereen aanraden!

Dus: you go, girls!! Het gaat - hoe dan ook - altijd goed komen met ons!!
Jady, dat is inderdaad wel weer een tegenslag. Maar wat goed van je dat je zelf al zegt dat je weer door moet. That's the spirit! Je doet het goed hoor.. geen contact is ook moeilijk. Vind het zelf ook erg moeilijk om hem toch niet te gaan bellen of te mailen. Maar elke dag dat ik het niet doe ben ik weer trots op mezelf! Elke keer dat jij niet reageert op zijn smsje of telefoontje mag je trots zijn op jezelf!!

Bloempje, goed dat je even alles op een rijtje hebt gezet! Hopelijk geeft het je al weer wat meer rust en anders blijf alles wat in je hoofd zit van je af schrijven. Voor mij werkt dit erg goed. Heel goed dat je wacht met het sturen van het mailtje tot je er 100% achter staat!

Net mijn gala jurk weer uit de kast gehaald. Heb morgen het kerstgala van mijn opleiding. Heb er zin in, even lekker gezelligheid en geen gedoe! Kan dus helaas morgen niet reageren.. daarom dames.. Hele fijne en een positieve dag morgen!
Veel plezier Vlinder! Geniet ervan!
Helemaal mee eens DG! Het gaat zeker met ons allemaal goed komen. Moet je kijken hoe veel we allemaal al bereikt hebben in de laatste weken! En het wordt alleen maar beter en beter.. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven