M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Haha ja Merel das wel een mooie om schrijving . Moet het toch even kwijt en heb echt geen energie om nog iemand te gaan bellen voor een klaagzang.

Indian, ik werk al vanaf de herfstvakantie in deze klas. Morgen weer, amar dan de laatste dag. Ga in januari op Milena;s toekomnstige school werken.

Eigenlijk is de school te ver weg voor mij en daardoor is het niet te doen als man weg is. Als hij wel thuis is dan brengt hij de kinderen weg en dat is al een veel fijner begin van de dag. Maar4 de klas is heel leuk en daardoor had ik het toch aangenomen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
oh oke, nou succes dan Frans morgen met de laatste dag!!!
Up

hier alles ok redelijke nacht! En net pas wakker.

Ik ga zo voor de hele week boodschappen doen, even kijken of dat lukt met madelief erbij in de maxicosi.....
Da's wel een uitdaging, Merel .

Wow, Frans..... what a day! Manman, maar goed dat het straks vakantie is . Als alles op rolletjes loopt is zo'n schema wel te volgen, maar o wee als het tegenzit. Heel herkenbaar!

Hmm, Fie had vannacht behoorlijke koorts van de prik. Erg onrustig, dus ik had vannacht een heeeerlijk kacheltje tegen me aan . Wel jammer dat ze zelf steeds de dekens afgooide..... Gaappp.

(Is een beetje dubbel; ik slaap beroerd als er een kind tussen ons in ligt, maar ondertussen geniet ik wel van de lekkere zachte warme lijfjes tegen me aan en die tevreden geluidjes dan....)
Gelukkig is de buikpijn over. Maar t was echt ook een offday voor mij gisteren. Was blij toen ik s avonds in bed lag.

Jasper zit weer eens in hongerstaking sinds een paar dagen.

Zo irritant een kind die echt niets eet. Hij zit nu heeeel opvoedkundig verantwoord aan een klein bakje pepernoten

Lekker druk dagje vandaag. Kerstzegels halen, kerstkaarten schrijven, kerstpakket schoonmaakster halen, boodschappen doen, naar zwemles en als ik t kan tillen, de kerstboom optuigen. Pfff word al moe al ik t lees

Frans, wat een dagen zo zeg!! Daar moet je er niet teveel van achter elkaar hebben.

Bijna vakantie!
koffie, zwart graag...
herkenbaar xop. ik slaap ook slechter met jasper tussen ons in maar tis soms idd wel heerlijk.

Succes merel!
koffie, zwart graag...
Fijn dat je buikpijn over is, Syl! Zoooo naar.... En helemaal vervelend dat je gisternacht je er zelfs wat zorgen bij maakte. Dat geeft wel aan dat het serieus erg was, nietwaar?!

Hahaha, en succes met je Kersterige dagje! (Hmmm... en dat Kerstkaarten schrijven enzo...dat moet ik dus ook nog doen. Blerk! Boom staat al een paar dagen te pronken in huis (nou ja... pronken... de kids hebben de onderkant versierd....). Boodschappen doen en zwemles doen wij morgen .

Goh, het komt opeens dichterbij, vind ik, dat onze kids naar school mogen. Manman, mijn kleine wijffie tussen al die "grote" drukke jochies en meisjes van wie sommige al 5 zijn.... Brrrrr. Gelukkig is de klas dan nog niet megagroot; ik geloof 20 kids met Sophie erbij.

Of stel ik me aan ?!
Ik vind her ook niets dat v op 1 maart begint op de basisschool, laat m maar lekker thuis blijven.....

Hier staat de boom al bijna een week, gezellig!

Syl wel rustig aan doen!

Xop v had ook hoge koorts van de prik. Knapte na een dag weer op. Kind in bed is altijd onrustig. ( mijn vriendin in Zweden heeft de kinderen om de haverklap in bed en heeft er een bed aangezet, dus nu hebben ze een driepersoonsbed, grappig)
De plek waar de buikpijn, lees felle steken, zat was niet zo rustgevend. Maar gelukkig is het weer over.

Ik begrijp je helemaal. Wij waren vorige week naar een bso kijken. Liep meneer tussen de grote jongen. Hij vond het geweldig. Toen dacht ik ook: oeh, nog een paar maanden en dan loopt hij hiertussen.

Ik ben niet huiverig voor de stap naar de grote school. Ik weet zeker dat Jasper het leuk gaat vinden of er snel aan went

Enigste waar ik bang voor ben, maar dat zal iedere ouder zijn, is dat hij niet met de juf overweg kan of gepest wordt ofzo.
koffie, zwart graag...
Merel, ik doe rustig aan hoor. Ik doe er alles aan om niet weer in een rolstoel te belanden. Tot nu toe lukt me dat aardig

Gelukkig luister ik nu wel naar mijn lichaam, in tegenstelling tot de vorige keer.
koffie, zwart graag...
ps jasper hangt als Al Bundy naast me, oftewel onderuitgezakt met 1 hand in zijn broek
koffie, zwart graag...
Hier heeft er 1 ook al helemaal zin in de basisschool. Hij wacht er al zooooo lang op!!

Nog 3mnd dan mag hij ook!

Had met Yuma vorige week de kerstkaarten gedan, hij deed de postzegels erop, haha sommige zaten ongeveer in het midden. Daarna samen gepost. Heb voor familie foto kerstkaart, mar heb die nog steeds niet binnen :(

Kerstboom hebben we dit jaar niet, box staat in de kamer, vind dat al vol genoeg. Wel aangekleed, hebben een "kersttak" op de kast liggen met lampjes, sneeuwballentjes, versiering etc. Raam (ramen) versiert. Vanavond kerststukje maken op het werk. En dan nog een keer thuis ermee aan de gang.

Zo de boodschappen zijn gelukt, met wandelwagen en winkelwagen! Ook kruidvat aangedaan en pampers ingeslagen en doekjes.....

En zelf lekker een oliebol gegeten!
Go Merel! Heel goed, is mij nooit gelukt boodschappen doen met kind in de maxicosi. Ik durf die nl niet op de wagen te zetten en als je hem in de wagen zet, is de kar al vol .

Lekker een oliebol! Heb er nog geen op, maar ben al wel snuivend langs kraampjes gelopen

Indian haha die Yuma! Nog bedankt voor je kaart trouwens.

Juul, ik had een pakje bij de post met een broek erin. is dat Lynns broek?? Superbedankt! Hoe is het met jullie?

Oeh dat alle kindjes zo'n koorts krijgen van de griepprik. Ik moet donderdag en had savonds een avondje weg gepland en dan oppas in huis, hmmm.

Syl, ik ga even iets op hyves zetten voor je

vandaag was een betere dag dan gister. Zelfde schema, alleen liep het beter. Ow en geen kerstbakjes, dat scheelt ook al heel veel! Nu had ik een werkje bedacht, was het vervolgens vergeten, daarna verveelde een kind zich, ik zet kiind aan dat werkje en vervolgens wil de hele klas dat doen en heb ik een klas vol kleuters muisstil aan het prikken, haha.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zo, eindelijk de puf en zin om ff wat van me te laten horen.

Emdin heeft vanmiddag ook de 2e prik gehad en heeft tot nu toe nog geen koorts. Hij stribbelde enorm tegen toen de mevrouw de prik wilde zetten. Ik moest hem echt heel goed beethouden. Men, wat is dat kleine mannetje sterk.

Gisterenavond hebben Emdin en ik de Kerstboom opgetuigd en vandaag de laatste zaken afgerond. Vanmiddag na de prik zijn we naar de Intratuin in Pijnacker geweest. Daar hebben ze altijd een soort van leuke Kerstshow en Emdin heeft genoten ervan. Uiteraard nog wat Kerstzaken gekocht, waar onder kaarten. Maar die zijn nu al weer op en zal wat extra erbij moeten kopen. Moet sowiezo nog Kerstzegels aanschaffen.

De buitenlandse kaarten zijn al wel voorzien van een zegel en kunnen morgen op de bus.

Frans: dit is altijd een goede plek om je "gal" te spuien. Wij luisteren/lezen geduldig en worden echt niet boos!

Merel: lekker zeg, een oliebol op! Goed plan om volgend jaar de minimeeting te doen. Uiteraard voordat onze kids naar school gaan, he!

Syl: gelukkig dat je buikpijn over is. Lijkt me niet prettig, van die steken te hebben. Ach, zolang je zoon maar iets eet, dan is het goed. Je kan tenslotte niet altijd verantwoorde voeding toedienen. Als ze niet willen, eten ze het echt niet.

Leuk dat filmpje van Jasper in het zwembad. Echt stoer van hem!

Indian: geen Kerstboom is toch ook goed. Kerstversiering is net zo leuk en scheelt een hoop opruimwerk na de Kerst.

Xop: Emdin slaapt regelmatig bij mij, maar toch slaap ik beter als ik alleen lig. Maar ik vind het ook altijd erg knus en lekker warm. Jammer dat je kind de dekens wegschopte. Brrrrrrr, met dit weer is dat minder.

Juul: alles goed met jullie?

Pips: al er uit gekomen met je salarisbesprekingen? Houdt je poot stijf, he?!

Tiramam: alles goed met jullie?

Morgen lekker vrij. Heb mijn moeder beloofd te helpen de Kerstboom te plaatsen. Dus morgenochtend zijn we daar. Afhankelijk van het weer, wil ik morgenmiddag nog wel fftjes het bos of zo in met Emdin. Morgenavond ga ik Latin workouten. Pff, ben nu 3x niet geweest en het zal dus wel tegenvallen.

Oh ja, onze vakantie in Limburg. Vanuit daar zijn we elke dag naar Duitsland gegaan. We hebben Kleve, Xanten, Geldern en Kevelaer bezocht. Voor Emdin heb ik 2 fleecevesten gekocht (een blauwe en een fuchiaroze), een spencer en een badjas van Cars gekocht. Voor mezelf 2 paar zwarte winterschoenen en 2 gestreepte sjaals. Voor het kraambezoek 3 leuke meisje setjes. Mijn moeder heeft 2 truitjes en ook 2 paar schoenen gekocht. We zijn in ieder geval niet voor niets aldaar geweest en het was ook lekker op het logeeradres.

Zo, ga nog ff surfen, spelletje spelen en dan ook lekker naar bed toe en eventueel nog tv kijken. Welterusten alvast
Ff kort, wij zitten lekker een midweekje in Duitsland, weet niet meer of ik dat gezegd had.

Frans, dat is inderdaad Lynns broek, veel plezier ermee! Lag al weken klaar, maar vergat het steeds op te sturen.

Ga zo ff douchen en broodjes halen, tot vrijdag! (dan zijn we weer thuis)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hi

q gezellige vakantie als ik het zo lees! Fijn zo vlak voor de kerst even shoppen in Duitsland. Ik zal even een datum prikken, zet m in de ak op Hyves.

Frans heb je nu vakantie? Enjoy! Je hebt het zo verdiend!

Hier 1 voeding vanacht om vier uur dus super. V is net naar psz, morgen hou ik m Thuis in de ochtend want morgenavond is er kerstdiner op school. Hij is al wat vermoeid door alle drukte.....
Merel, doe je boodschappen bij AH, met onderaan een uitklaprek voor bierkratten? Daar heb ik laatst de maxicosi met Sam op gezet, ging perfect!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Kan daar een maxicosi op? Dat heb ik nooit bedacht wat slim!

Juul, heel veel plezier op vakantie en nogmaals bedankt voor de broek! Hij is door de strenge keuringscommissie gekomen

Merel, wat leuk dat Valentijn kerstdiner op school heeft! Milena heeft kerstbrunch volgende week. Ook erg leuk. Bojan heeft het trouwns ook, maar die mag nog niet echt iets .

Syl, lastig dat Jasper niks eet zeg. Milena heeft dus ook van die periodes. Helemaal niets eten niet trouwens, maar wel de hele dag op 1 appel ofzo, zo irritant! Ze eet nog steeds helemaal geen groente, niks. Echt irritant ook. Ik zou M dan ook gewoon iets geven wat ze wel eet hoor, niet ter vervanging van avondeten (als in op avondeten/lunch/ontbijt tijdstip), maar dan sochtends of smiddags ofzo. Al is het maar voor je eigen geruststelling, er kan maar iets in die buik zitten.

Q, jullie vakantie klinkt goedd. Vindt emdin al die uitstapjes naar steden leuk? Hij is wel makkelijk he? Ik wil ook nog met Milena ergens in een tuincentrum naar een kerstshow, dat vindt ze zo leuk. Misschien vandaag. Maar wil vanmiddag ook even naar een poppenkastvoorstelling in de stad en einde van de middag gaan de kinderen van de school waar ze strax naar toe gaat met lampionnen lopen. Dat is ook leuk om even te kijken.

Indian, hoe was het op het cb?

Hier liggen de knderen niet bij ons in bed. Dat hebben man en ik afgesproken en eigenlijk houden we ons er aan. Ik kan absoluut iet slapen met een kind in bed, dus heb er ook niks aan. Bojan heeft de eerste twee weken van zijn leven op mijn buik gelegen en daarna nog 1 keer een nacht toen hij boerenkool op had en enorme krampen had, armerd.

Vannacht was het weer feest trouwens, Bojan heeft vannacht 3 kwartier gehuild. whehehe en wat is het koud, brrr.

Bojan ligt nu zichzelf te bekijken in de keuken, haha. Dat vindt ie echt leuk. Verder is ie zo anders dan Milena, trekt de speelgoedlades uit de kast en net zag ik de kerstboom een stukje opschuiven....Hij zit echt overal aan en dan maakt ie zo'n caviageluid echt grappig. Milena zit kerstbomen te tekenen, haha
Hi

Juul is nog slimmer dan ik. Ik had het Bugaboo onderstel met daarop de

maxicosi, dat is met 1 hand te besturen. En een losse winkelwagen, die ik achter me aantrok....

Zo zijn er dus meerdere manieren!

Arme madelief zit helemaal onder de pukkels/ uitslag en is helemaal schraal. Valentijn heeft dat ook gehad, gaat vanzelf over meen ik me te herinneren. Komt denk ik door de bv hormonen.

Ze wordt er niet knapper op terwijl ze volgende week kennis maakt met bink in Zweden, vakantieliefde
Juul fijne vakantie!
uh, ik wil me nergens mee bemoeien maar de supermarkten hier hebben allemaal van die karren met een maxi cosi er boven op. Dat vond ik het handigst. En als die op waren dan de maxicosi in een winkelwagen en daaromheen de boodschappen (extra tas op krattenrek en aan haak) en anders de cosi in een lege wagen bij de kassa parkeren en met een andere wagen winkelen. Grijnz, nog meer wegen die naar Rome leiden

Oeps... ik klink als een juf nu ...

Q, ik heb nog niet met iemand over het contract gesproken. HEb nu wel net mijn manager gebeld en wacht een reactie af.
Frans, die afspraak hadden man en ik ook. Ging tot vorig jaar prima, hij had nog nooit bij ons gelegen.

Maar toen hij geopereerd was, 1 groot drama.

Ze zouden mij erbij halen voordat hij uit narcose kwam, maar hij werd te vroeg wakker. Ze waren dus nog allerlei medische handelingen aan het uitvoeren. Daar is hij hysterisch bang van geworden. Bij elke ontwaking dag of nacht, was hij finaal hysterisch en beleefde het wakker worden uit narcose opnieuw.

Heeft maanden geduurd voor die nachtmerries weg gingen.

CB was erg blij met onze acties. We lieten het aan hem over of hij bij ons wilde slapen en zo is hij langzaamaan weer naar zijn eigen bed gekomen. Maar goed, dit is natuurlijk een uitzondering.

Wat een handige tips mbt shoppen met een baby!
koffie, zwart graag...
haha nu web het toch over de maxi-cosi en winkels hebben, ik zet de maxi-cosi altijd op het stoeltje. Mmm hoe leg ik dat uit, ik klap het zitje uit, waar je grotere kindjes in kunt zetten, en daarop zet ik de maxi-cosi.

Ons kleine manneke wordt al echt groot!! Yuma was nu 99,5cm!! Jaja bijna 1meter!! EN hij woog 14kilo! Netjes voor ons krielkipje!

Verder moeten we 20jan weer terug, we hadden telang werk met D. (waarschijnlijk ook KEA :( ) EN de ogen test had meneer dus geen zin in, die zei elke keer alles expres fout. De andere onderzoeken ook niet gehad.

Wel een brief meegekregen voor D. Over KEA misschien en ze hoorde een ruisje oid bij zijn hartje. (hebben mijn 2 broers en ik ook, dus zal wel niks bijzonders zijn, maar wel goed dat er ff naar gekeken wordt) Ook nog van D. voetje/ heupje aangekaart, hun vonden dat elke keer onzin, en nu vond ze het te lang duren, dat we pas weer 3mei 2010 terug mochten komen, snappen jullie hem nog?? Raar CB.

Hier slapen de kids ook nooit bij ons in bed, of anders maar heel even, want ik kan dan echt niet slapen.

Hier morgen ook een soort kerstdinner op de PSZ.

Ja Q, is idd errug makkelijk met opruimen dadelijk!

Nou de fotokerstkaarten waren ook binnen, die ook maar gepost! Alles eindelijk weg nu.

Hier geen koorts kindje van de prik!! Wel een hangerig kindje vandaag! Maar de prik was al 2dec. dus zal daar wel niet aan gelegen hebben.

Vandaag ook weer Zumba gedaan
Jeeeee er ligt heul veul sneeuw hier! Echt leuk, valentijn is op de slee naar school gebracht, ok ga straks halen met mn warme pak aan, brrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven