Mannen die Hyven....
woensdag 16 december 2009 om 15:10
Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?
woensdag 16 december 2009 om 15:12
Het ligt er een beetje aan wat er bij zijn krabbels staat.
Een mooie man heb je echter nooit alleen, hou er rekening mee. Ik had ook een keer een knappe vriend en ik kon mijn kont niet keren als we uit gingen dan stond er al weer een te flirten met hem. Je moet er tegen kunnen.
Een mooie man heb je echter nooit alleen, hou er rekening mee. Ik had ook een keer een knappe vriend en ik kon mijn kont niet keren als we uit gingen dan stond er al weer een te flirten met hem. Je moet er tegen kunnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 16 december 2009 om 15:15
Tsja mijn vriend heeft ook veel meiden in zijn hyves staan, maar hij ging vroeger veel naar feesten, en daar heeft hij veel mensen leren kennen. Met die meiden heeft hij overigens geen contact, en hij krijgt ook nauwelijks krabbels. Het ligt er dus indd een beetje aan wat er verder allemaal op zijn hyves te vinden is. En als iemand de hele dag zit te hyven zou ik daar sowieso al een beetje op afknappen.
woensdag 16 december 2009 om 15:15
Leuke strakke meiden op zijn profiel??? Je bedoelt onder zijn vrienden?
Is hapje ook geïnteresseerd in jou?
(Misschien is hapje wel een model en zijn de strakke meiden zijn collega's)
(Misschien ben jij een heel onzeker type)
(Misschien is hyves wel heeeeeeeeeeeeel onbelangrijk)
(Misschien moet je eens wat gaan babbelen met hapje)
Is hapje ook geïnteresseerd in jou?
(Misschien is hapje wel een model en zijn de strakke meiden zijn collega's)
(Misschien ben jij een heel onzeker type)
(Misschien is hyves wel heeeeeeeeeeeeel onbelangrijk)
(Misschien moet je eens wat gaan babbelen met hapje)
woensdag 16 december 2009 om 15:17
Wat vinden we van vrouwen die zo onzeker zijn dat ze constant de hyves van hun (potentiele) geliefde moeten controleren?
Als het goed zat en hij echt into you was, zou je deze vraag niet hoeven stellen.
Ik vind niks van een man die veel of weinig hyved, en niks van de dames met wie hij dat doet. zolang hij mij (en die dames) maar duidelijk maakt dat ik zijn nummer 1 ben, en zolang zijn hyvestijd niet ten koste gaat van zijn aandacht voor mij. Een vent die meer tijd in hyves steekt dan in het veroveren van mijn hartje, is snel exit. lekker hapje of niet.
Als het goed zat en hij echt into you was, zou je deze vraag niet hoeven stellen.
Ik vind niks van een man die veel of weinig hyved, en niks van de dames met wie hij dat doet. zolang hij mij (en die dames) maar duidelijk maakt dat ik zijn nummer 1 ben, en zolang zijn hyvestijd niet ten koste gaat van zijn aandacht voor mij. Een vent die meer tijd in hyves steekt dan in het veroveren van mijn hartje, is snel exit. lekker hapje of niet.
woensdag 16 december 2009 om 15:18
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:10:
Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Het zouden mijn types in elk geval niet zijn, dus ik zou er op afknappen. Ook zonder hyves/internet heb je natuurlijk zulke types maar via internet kunnen we ze wel makkelijker ontdekken en overslaan.
Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Het zouden mijn types in elk geval niet zijn, dus ik zou er op afknappen. Ook zonder hyves/internet heb je natuurlijk zulke types maar via internet kunnen we ze wel makkelijker ontdekken en overslaan.
woensdag 16 december 2009 om 15:20
woensdag 16 december 2009 om 15:22
Ik zal letten op de verklein woorden, leuke kerel dan, wel interesse in. We hebben wat gesproken via de telefoon en gemaild. Ik heb afstand genomen mede door het Hyves gedrag en dat hij altijd maar online is.
De strakke meiden zijn allemaal collega's. Overigens ben ik niet meer lid van zijn hyve op dit moment om het allemaal wat rust te geven en om uit te zoeken wat ik nu zo leuk vindt aan deze man.
De strakke meiden zijn allemaal collega's. Overigens ben ik niet meer lid van zijn hyve op dit moment om het allemaal wat rust te geven en om uit te zoeken wat ik nu zo leuk vindt aan deze man.
woensdag 16 december 2009 om 15:26
quote:marie_liselotte1981 schreef op 16 december 2009 @ 15:19:
Maar jij weet dit dus omdat je nu zelf ook heel de tijd op hyves zit???Het viel me op dat elke keer als ik inlogde hij er dus ook was, dus heb ik mezelf een poosje offline gehouden, hij bleef uren hangen, niet 1 dag maar wel een goede week, toen heb ik maar afstand genomen.
Maar jij weet dit dus omdat je nu zelf ook heel de tijd op hyves zit???Het viel me op dat elke keer als ik inlogde hij er dus ook was, dus heb ik mezelf een poosje offline gehouden, hij bleef uren hangen, niet 1 dag maar wel een goede week, toen heb ik maar afstand genomen.
woensdag 16 december 2009 om 15:30
woensdag 16 december 2009 om 15:32
quote:marie_liselotte1981 schreef op 16 december 2009 @ 15:23:
HET IS MAAR HYVES!!
(sorry wilde niet schreeuwen)
Hoe oud ben jij?Hyves vind ik persoonlijk nogal puberaal, dus 'n volwassen vent/vrouw die daar dagelijks heel veel tijd op doorbrengt zou ik ook niet al te serieus nemen. En dan die kinderachtige krabbels: als je iets te vertellen hebt dan kun je dat via mail zodat niet iedereen kan meelezen.
HET IS MAAR HYVES!!
(sorry wilde niet schreeuwen)
Hoe oud ben jij?Hyves vind ik persoonlijk nogal puberaal, dus 'n volwassen vent/vrouw die daar dagelijks heel veel tijd op doorbrengt zou ik ook niet al te serieus nemen. En dan die kinderachtige krabbels: als je iets te vertellen hebt dan kun je dat via mail zodat niet iedereen kan meelezen.
woensdag 16 december 2009 om 15:34
Als ik vergeet mijn comp uit te zetten ben ik op Viva en hyves ook zowat 18 uur per dag online zonder dat ik daar echt ben. Het zget niet zoveel. En als die man jou leuk vindt, dan maakt het toch niet uit hoeveel vrienden hij op de hyves heeft staan? Voor hetzelfde geld ziet hij die mensen nooit. Of zijn ze zelf bezet, je weet het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards