Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 16 december 2009 @ 15:30:

[...]

Ja die vind ik ook wel gaaf. Maar is dat niet te voor een kind van $?$? Bedoel je daar een rijk kind mee ha ha? Of bedoel je 4 jaar? Hoezo te? Hij is niet duurder dan een 'normale' fiets. Maar hij moet er natuurljk wel goed op kunnen fietsen, anders gaat het hele verhaal niet door.
Leuk die Santa's Party van Nick en Simon!

Ze mogen vaker in het Engels zingen
Tsss, slappe man van mij mailt nu: Als L die carsfiets nou mooi vindt, nemen we die toch?

Beetje tegenvaller.
Spannend Compu...

Ah, leuke fietsen komen hier voorbij. Lijkt hier af en toe wel een marketingsite. Jullie met je goeie ideen altijd, kost me scheppen geld om ene beetje bij te blijven.

CD, haai daar, hoe is 't met de voorbereidingen voor de verhuizing?

Mal, heeft je zoon weer geknokt op het kdv? Wat LIEF, dat geoefen met mama, papa.... Dank voor de geweldige kerstkaart!

En Mamax ook, hij viel hier helemaal goed! Goed dat vent die kans pakt hoor, is nu misschien niet zo gezellig maar plukken jullie later de vruchten van.

Geen sneeuw nog hier. Word beetje muf van zo'n hele dag binnen. Als vriend straks thuis is moet ik denk ik dringend boodschappen doen.
Bijna net zo fout als Mare 'dr K3 fiets, die Carsmobiel Amalia... (maar ter verdediging: het was de enige fiets die op het moment in de winkel stond - en wij watjes natuurlijk niet met een zwaar teleurgesteld kind de winkel uit wilden)
K3 is zo mogelijk nog erger hoor Hel Met mandje?

Oja btw volgende week is vent 2 weken vrij (hoera, gezellig) dus dan is afspreken niet zo handig... dat is saai hè? Wordt het volgend jaar. Maar we hebben januari nog aangezien onze kiddo's pas het einde van de maand jarig zijn (begin feb dan bij jou).

Mamax jaaaaa, jij ook bedankt voor je kaart!!!
Star, wat lekker dat je ouderschapsverlof op de woensdag erdoor is! Tegen de tijd dat dat erop zit, zijn ze er al aan gewend en kun je het gewoon permanent maken (mocht je dat dan nog willen).
Ow nee zeg, ik wil die kerel van jou niet zien hoor. Ha ha, nee, snap ut. Volgend jaar dan maar, we zien wel, komt goed.
Mal, je hebt nu toch ook een knappe man ? (zie mannen die hyven)
Ik ga eens aan de slag voor het avondeten. Creatief met restjes en diepvriesvoorraad: vooraf rode linzensoep met pastinaak (vanmiddag in elkaar gedraaid), daarna kipfilet met hete bliksem en appeljus en tuinbonen-doperwtenpuree, en als toetje zelfgemaakte griesmeelpudding met bosvruchtensaus. Is dat een Hollandsch wintermaal of niet?!
quote:amalia schreef op 16 december 2009 @ 16:11:

[...]

$? Bedoel je daar een rijk kind mee ha ha? Of bedoel je 4 jaar? Hoezo te? Hij is niet duurder dan een 'normale' fiets. Maar hij moet er natuurljk wel goed op kunnen fietsen, anders gaat het hele verhaal niet door.

ik bedoel 4 idd, haha had niet gezien dat het niet goed gingg.

Ik bedoel qua looks. niet om het geld, haha.

Hij ziet er nogal stoer uit en meer voor grotere kinderen bedoel ik.

Die Cars fiets is echt lelukkkkkkk
Klinkt best goed Hel.

Ik vind die k3 fietsen nog wel leuk om aan te zien, maar die carsfiets is echt afgrijselijk, haha

Laat ik Juul dus ook niet zien......
quote:amalia schreef op 16 december 2009 @ 16:32:

Mal, je hebt nu toch ook een knappe man ? (zie mannen die hyven)Ach, dat is zo lang geleden, ik was toen 19 en jong & onbedorven
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 16 december 2009 @ 16:57:

die carsfiets is echt afgrijselijk, haha

Laat ik Juul dus ook niet zien......Grote kans dat hij hem wil hebben waarschijnlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Kinderen van 4 vind ik ook al heel stoer hoor...
ha ha ha haha,

L peutert heel erg in zijn neus dus ik heb net byte-x op zijn wijsvingernagels gedaan en ja hoor, het werpt zijn vruchten af. Zit nu te mokken op de bank bij Sesamstraat. Betrapt!!

Hoop dat hij het afleert; zijn hele neusranden zijn rood. Dat is niet fijn en daarnaast vind ik het echt heel goor en onhygiënisch...
Wat een geklets! Leuke fietsen, wanten en zo.

En stom van die markt zeg Bam! Je zou gewoon een prijs moeten winnen zeg! Heb je wel verkocht?

He Juud, zwaai!!!!! Acht kilo, applaus, ik kan me voorstellen nu de op nadert dat het spannend wordt.

Star, huh, koe? Stomme doos zeg. Heb je van het juridisch loket antwoord?

Mal, wat fijn dat jullie een kinderwagen mogen uitzoeken. Berlijn, niks aan hoor .

Mamax, spannend van de baan. Een nachtje per week is nog wel toe doen, maar zal best een belasting zijn denk ik.

Compu, hoe is het??

Zo, de hele familie ingeent vanmiddag tegen die mex. griep. Ging eigenlijk best oke. Wel een stijve arm nu. Oudste heeft wel wat koorts, nou ja, wordt wel beter.
Jin, heb jij een verslagje van vandaag op Hyves gezet? Ben benieuwd!

Voor alle fans Over een uurtje komen de Toppers in Concert op NL3 ha ha.

De nieuwe concerten zijn al uitverkocht las ik!

Komen vast nog wel concerten bij
Hallo,

Meisje had de laatste psz-dag vandaag. Ze was onder de indruk van alle aandacht, vier kaarsjes op de neptaart aangestoken door de juf, gezongen en ze heeft kadootjes uitgedeeld. De juf had een soort tas van papier gemaakt met alle geverfde handjes van de kindjes en voorin een brief voor Lianne. Dat ze een lieve peuter was die graag speelde etc. en dat ze haar zullen missen en veel plezier op de basisschool. Ook een soort van rapport meegekregen over haar gedrag, speelmoment etc. Leuk om te lezen, mede door de opmerkingen: lief, rustig, speelt met andere kindjes.

Mamax, ik denk dat het nog niet echt tot Lianne doordringt dat ze over drie weken naar de basisschool gaat. Ik denk dat dat pas komt als ze echt naar de basisschool gaat. Je vergeet denk ik dat de kerstvakantie begint, zij heeft dan nog een week extra vrij.

Mal, weet je, ik zat er ineens zo aan te denken, het hele 'naar-school-gaan-gebeuren' en bedacht me dat het voor jou en Compu misschien niet zo leuk zou zijn om te lezen.

Hé, het kdv ziet ook vooruitgang, wat fijn!

Star, meisje wil niet geprikt worden, maar inderdaad... ze heeft niks te willen

Ah, daar heb je wat aan, aan zo'n arts.

Amaal, hoe gaat het nu met B.?

Bam, dappere Juul!

Leuke fiets!

Juud, hoi! Fijn dat alles goed gaat bij jullie. En ik vind het ontzettend knap van je dat je al zoveel bent afgevallen

Brigdes, hé gezellig, kerststukje maken. Doe ik vrijdag met mijn moeder. Fieke nog koorts?

Hi CD, sneeuw? Stuur effe wat hier naar toe

Naat, lief dat je naar M. vraagt. Hij is weer volledig aan het werk, gaat goed. Hij heeft ook gerepeteerd met de fanfare, ook dat ging goed.

Knap van Tobias, dat hij al zo netjes kan knippen

Zo, ik ben weer bijgelezen
Toppers :puke:

Veel kijkplezier Amaal

Ga nu, Tim huilt héél hard.
Snif, Titanic komt ook....
Ik moet zowel van Titanic als van de Toppers kotsen Kokos

Avond dames, slaap lekker voor straks!
Hmmm... Nu moeten wij dus ook een fiets en die van Anmalia en mamax is wel echt te stoer... Vent wil die voor Ties... Moeten we even snel regelen dan dus...
Ach ik wil Juul gewoon nog klein houden denk ik

Maar het zijn gave fietsen, heb er ook al naar zitten kijken, maar dacht dat het meer iets was voor de wat oudere kindjes.

Toch nog maar eens goed prakkedenken

haha straks alle januarikinders zo,n fiets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven