Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Hoi Apple
Appel

En een speciale voor Appeltje!!!

Zo, ik ben eindelijk ff alleen (sinds vanmiddag 15.00 uur ofzo pffffff). Eerst vader en bonusmoeder en broer op visite. Toen stiefzoon met 2 vriendjes. Toen thuis stiefdochter met een vriendin. En nu iedereen weg
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 21:12:

En nu iedereen weg Lekker he Bi?
Ja echt wel Jacky. Mr Bianco is avondje darten, zoonlief ligt op zn bed....Heerlijk!!
Ik heb ook zo een avondje Bi, heerlijk
*is nooit alleen*
Freak, ik heb je toch niet weggejaagd met mijn pseudopsych gelul, bedoelde het wel goed, hopelijk kwam dat wel aan?
Zalig he Zus!! Af en toe is dat gewoon even nodig, even geen getetter om je heen.
quote:Jackyr schreef op 16 december 2009 @ 21:17:

*is nooit alleen*Heb je daar dan nooit behoefte aan?
Heerlijk Bi, echt waar, ik ben er zo een die alleen kan wonen en kan latten met mijn man
Ben nog maar net in het traject begonnen dus moet alleen maar registeren wat ik eet, wanneer en waar.

Ben echt zo moe! Moet morgen werken maar ben vrijdag gelukkig vrij. Heb dan wel een kerstborrel maar verder geen verplichtingen.
En toen was iedereen pleite op mijn forum avondje
Ik ben er nog Zus!

Maar weinig te vertellen..
Nou vertel dan
Ik ben er ook nog hoor Zus, maar zat ff te 'topic-hoppen'.

Appeltje.... jij hebt wel veel te vertellen maar je wilt niet. Is ook goed hoor... maar wil je dan wel vertellen waarom je niets wil vertellen?
Djiezzzz....ben ik even aan het kwalletietijmen met de kinderen, lullen ze zo 7 pagina's vol!

Alles ligt nu op bed, ik heb even naar buiten staan kijken naar de witte wereld en heb spijt dat ik die leuke blubber rubberlaarzen bij de Karwei heb laten staan gister.

Dat wordt morgen met natte pootjes door de sneeuw naar school en weer terug lopen
Appel, als je niks wilt vertellen hoeft het niet hoor, laat de dames maar vragen en raden maar als je het niet kwijt wilt dan niet.

Je krijgt wel de dagelijkse BAM-hug van me!
als ik me klote voel, kost het me veel moeite voor mezelf duidelijk te krijgen wat het dan is, dat er voor zorgt dat ik me klote voel.

Ik heb duidelijke instructies gehad van psych dat niet te doen, of iig niet te moeten, maar tja... Ik blijf het doen.

En voor mij moet iets eerst duidelijk zijn, voor ik het erover wil hebben.

En weetje... eigenlijk weet ik het voor een deel wel, maar wil ik het niet weten.
quote:mamalief schreef op 16 december 2009 @ 21:32:

Appel, als je niks wilt vertellen hoeft het niet hoor, laat de dames maar vragen en raden maar als je het niet kwijt wilt dan niet.

Je krijgt wel de dagelijkse BAM-hug van me! Dank je...
Ik ben er ook nog ff. Ga wel vroeg mijn bed in vanavond.
Hier nog helemaal niks, jammerdebammer.

Ik heb Snuggs, niet lachen, dat zijn mijn hondenuitlaatschoenen......en ik loop er dus bijna altijd op, zo lekker.

Maar wat zie ik er uit.....proest.
En ik ben bang, of nee... eigenlijk weet ik het wel, dat ik weer richting een depressie aan het gaan ben.. of er al weer half of helemaal inzit.

Pff... was er net uit.
Gewoon doe wat voor jouw het beste is is AP.
Appel ik weet ff niet wat ik moet zeggen tegen je..

nog een extra knuffel dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven