Thuis
woensdag 16 december 2009 om 21:31
quote:Dierewier schreef op 16 december 2009 @ 21:28:
Winterslaap, heerlijk. Ik begreep je direct hoor Inad
Ik heb jouw bericht geqoute dus dan moet ik hem zelf wijzigen he? Zal je niet langer laten zoeken en het gewoon laten staan...verwacht niet dat veel mensen meelezen
Ik heb er zeker 10 minuten aan gespendeerd om de tweede fout te ontdekken. Doos!
* hoopt dat Arwen meeleest, zodat ze beseft dat Kess wel meer vrouwen zo nu en dan dat predikaat geeft *
Winterslaap, heerlijk. Ik begreep je direct hoor Inad
Ik heb jouw bericht geqoute dus dan moet ik hem zelf wijzigen he? Zal je niet langer laten zoeken en het gewoon laten staan...verwacht niet dat veel mensen meelezen
Ik heb er zeker 10 minuten aan gespendeerd om de tweede fout te ontdekken. Doos!
* hoopt dat Arwen meeleest, zodat ze beseft dat Kess wel meer vrouwen zo nu en dan dat predikaat geeft *
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 16 december 2009 om 21:42
Whahhaa! Blond staat mij afschuwelijk! Ik heb het ooit -als puber- eens proberen te blonderen. Ik had mijn haar eerst moeten ontkleuren, maar dat ontkleurspul (hoe het dat??) was me te duur, dus alleen pakje verf gekocht. Resultaat: groen haar. En daarna héél snel naar de kapper gegaan om het weer terug te laten kleuren in mijn eigen kleur. Sindsdien heb ik nooit meer mijn haren geverfd.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 16 december 2009 om 21:53
Maar Kess, als ik je verhaal goed begrijp heb je groen haar gehad en geen blond, das wel wat anders he
Less
Doos
Nu ga ik even bankhangen met man, allebei beetje verhoging door prik en dan zijn we er erg goed in om zielig te zijn samen. Liepen vanmiddag al zeurend de hal uit: "deze prik deed meer pijn dan de vorige keer" "hoop dat ik deze keer minder pijn heb in mijn arm" "dat wordt weer richting de muur slapen vannacht want dan lig ik niet op pijnlijke arm". Echt wat moet er terecht komen van de jeugd van tegenwoordig
Nu echt bankhangen!
Less
Doos
Nu ga ik even bankhangen met man, allebei beetje verhoging door prik en dan zijn we er erg goed in om zielig te zijn samen. Liepen vanmiddag al zeurend de hal uit: "deze prik deed meer pijn dan de vorige keer" "hoop dat ik deze keer minder pijn heb in mijn arm" "dat wordt weer richting de muur slapen vannacht want dan lig ik niet op pijnlijke arm". Echt wat moet er terecht komen van de jeugd van tegenwoordig
Nu echt bankhangen!
donderdag 17 december 2009 om 09:00
LessKess bedoelde ik, en zij snapte dat, vandaar dat ze ook Doos riep
Erwtenintelligentie en waarnemingsvermogen ernstig hormonaal belemmerd
Ik ga Mier maar weer omkleden want die heeft zich helemaal ondergespuugd, yuk.
En oja, Sneeeeeeeeeeeeeeeeeuw Zo leuk. Chica vond vandaag de mooiste dag van de wereld
Erwtenintelligentie en waarnemingsvermogen ernstig hormonaal belemmerd
Ik ga Mier maar weer omkleden want die heeft zich helemaal ondergespuugd, yuk.
En oja, Sneeeeeeeeeeeeeeeeeuw Zo leuk. Chica vond vandaag de mooiste dag van de wereld
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 17 december 2009 om 10:13
quote:Inad schreef op 16 december 2009 @ 10:50:
Mille
Mijn telefoon is net als al t andere steeds kwijt. En dacht dat je nu aan t werk was dus nog niet teruggebeld.
Lief van kinderenovernemen
Hohoho (om maar in de kerstsfeer te blijven); kinderenovernemen is pas geregeld nadat jij mij gebeld hebt, en op je blote knietjes gesmeekt hebt of ik alsjeblieft nog mee wil werken terwijl jij pas zo laat wat van je laat horen. Heb nl. inmiddels ook al een ander kind in m'n mik geschoven gekregen van mensen met een leven, en er is een grens aan de hoeveelheid kinderen die ik aan kan in mijn vrije weekend
Ik zou dus maar snel m'n telefoon vinden als ik jou was
Mille
Mijn telefoon is net als al t andere steeds kwijt. En dacht dat je nu aan t werk was dus nog niet teruggebeld.
Lief van kinderenovernemen
Hohoho (om maar in de kerstsfeer te blijven); kinderenovernemen is pas geregeld nadat jij mij gebeld hebt, en op je blote knietjes gesmeekt hebt of ik alsjeblieft nog mee wil werken terwijl jij pas zo laat wat van je laat horen. Heb nl. inmiddels ook al een ander kind in m'n mik geschoven gekregen van mensen met een leven, en er is een grens aan de hoeveelheid kinderen die ik aan kan in mijn vrije weekend
Ik zou dus maar snel m'n telefoon vinden als ik jou was