Thuis
woensdag 16 december 2009 om 09:18
woensdag 16 december 2009 om 10:30
Ik wil ook die grijze trap, cool. Vindt Ier alleen vast niet leuk want koud en iet geluiddempend. Oorlog om tapijt heb ik in elk geval op alle fronten gewonnen, want het vieze lelijke kots tapijt op de trappen mag eraf en kotstapijtachtig kleed van IEr gaat zodra we een nieuwe hebben bij t grofvuil
Over kots gesproken, wilde ik nog zeggen, ik vind Christmaspudding wel erg lekker
Vish voor kutkastjes en bloed en zo en voor t spookje.
Mijn moeder komt zo en dan gaat zij Mieren en ik schoonmaken in de nieuwe casa. Jaja.
Over kots gesproken, wilde ik nog zeggen, ik vind Christmaspudding wel erg lekker
Vish voor kutkastjes en bloed en zo en voor t spookje.
Mijn moeder komt zo en dan gaat zij Mieren en ik schoonmaken in de nieuwe casa. Jaja.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 16 december 2009 om 15:16
quote:Kess schreef op 15 december 2009 @ 22:02:
Ik wil een broertje! Heb je je moeder ook meteen even gebeld om het door te geven?
Oef, wat een hoop zieken weer! Sneu dat Eetje zoveel last van slijm heeft. En arme Nemo ook een blaffertje? Bij Ry onder de virusboom klinkt het ook al zo gezellig!
"Stíhílle nácht...."
Rochel, proest, blaf!Volgens moeders is mijn wens al in vervulling gegaan. "Je hebt toch 2 broertjes"
Ik wil een broertje! Heb je je moeder ook meteen even gebeld om het door te geven?
Oef, wat een hoop zieken weer! Sneu dat Eetje zoveel last van slijm heeft. En arme Nemo ook een blaffertje? Bij Ry onder de virusboom klinkt het ook al zo gezellig!
"Stíhílle nácht...."
Rochel, proest, blaf!Volgens moeders is mijn wens al in vervulling gegaan. "Je hebt toch 2 broertjes"
woensdag 16 december 2009 om 15:18
woensdag 16 december 2009 om 20:52
Inad je bent grappig. Al vind de iEr vast van niet
De verwarming is nu een zo goed als geruisloze bedoening, heel erg fijn!!
Huis is beetje in kerstsferen gebracht
Koffie uit de Gusto vind ik héél lekker!!
Prik Nemo erin zonder drama's of tranen!!
Morgen de laatste grote klussen doen!
Vrijdag met vriendin stadten, leuke huisdingetjes zoeken
De verwarming is nu een zo goed als geruisloze bedoening, heel erg fijn!!
Huis is beetje in kerstsferen gebracht
Koffie uit de Gusto vind ik héél lekker!!
Prik Nemo erin zonder drama's of tranen!!
Morgen de laatste grote klussen doen!
Vrijdag met vriendin stadten, leuke huisdingetjes zoeken
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 16 december 2009 om 21:19