Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jullie wilden wat meer weten; ben 28 jaar, heb nog geen kinderen, heb wel een beroep gericht op kinderen (jeugdzorg). Verder ken ik mijn vriend 2 jaar en wonen we een jaar samen. Krijg daar soms wat rare blikken over maar het voelt gewoon erg goed. En waarom dan wachten? We gaan wanneer ik gestopt ben met vakantie dus lijkt me een mooi moment.. haha.... Hoe kom ik in de tabel?? Groetjes!!
p.s ongeduld2, staat op jouw foto een amerikaanse bulldog?? we hebben daar ook twee van rondhuppelen hier!! Wat is jouw verwachting op hoe ze op kinderen zullen reageren??
Heej Floor, die rare blikken herken ik wel hoor. Lief en ik zijn ruim een jaar samen, getrouwd en nu dus een kleine op komst. Hoewel wij ook vaak vragen of vreemde blikken krijgen, ben ik het helemaal met je eens, als het goed voelt, voelt het goed!
Floor, twee amerikaanse bulldogs! Ik vind het echt geweldige honden. Wij hebben zelf een boxer. Ik ben erg benieuwd hoe hij op de kleine gaat reageren. Ik verwacht dat wanneer wij er normaal mee omgaan, hij dit ook doet. Hij reageert bij bezoek immers ook op hoe wij ons gedragen (collectanten worden door hem wantrouwig aangekeken, gewenste onbekenden (bijv. collega´s) worden ontvangen als zijn nieuwste beste vriend). Hij is verder ook heel lief voor kleintjes die op bezoek komen. Ik maak me meer zorgen om de kat. Dit staat immers niet onder appel en ik verwacht dat zij het wiegje een erg prettig slaapplekje zal gaan vinden. Dus als iemand nog tips heeft hoe om te gaan met baby´s & katten...

Zo, nu naar het werk....
Hallo meiden

Nadine spijtig dat je niet terug wordt overgedragen aan de vk. Pas goed op jezelf en de kleine.

Tinkerbel een dikke knuffel voor jou.

Nieuwe schrijfsters welkom. Leuk zoveel ineens.

Zaza sidenmick is met vakantie. Die ligt ergens in de zon mooi bruin te worden vermoed ik.

Sjonge sjonge er is zoveel geschreven. Heb nu niet veel tijd om erop te reageren. Moet behang van de muur afhalen en een kamer verven, dringend. Zit al de hele ochtend te lummelen. Ben ongesteld en heb buikpijn. Pffff...

Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan, arbeidsvoorwaardengesprek volgt. Maar dat komt denk ik wel goed. 1 oktober start ik als het goed is. Eindelijk weer lekker regelmatig werken. Geen weekenden/avonden meer.

Nou werk/rust ze iedereen.

Tot snel

Hug meissie
Ik haat dit forum, die kleurtjes lukken me niet eens.
quote:meissie80 schreef op 22 augustus 2007 @ 11:21:

Ik haat dit forum, die kleurtjes lukken me niet eens.

Hahaha Meissie je bent niet de enige die geen snars begrijpt van dit forum hoor. Ik zoek me iedere keer ongans naar ons forum....pffft maar ooit..ooit worden wij ook handig

Hoe gaat het trouwens met jou?? en je relatie?? Dikke hug
Hoi allemaal,

Jeetje, even een paar dagen geen puf om te forummen hebben we allemaal nieuwe dames. Leuk!! Dus dames allemaal welkom en schrijf gezellig mee!!

Ik heb net alles teruggelezen en ik hoop dat ik het nog een beetje kan onthouden. Dus sorry als ik iemand vergeet!!

Nadine, jeetje bijna 40 weken. Nou dan mag het zeker ook al wel komen of heb je dat gevoel nog niet? Ik hou je goed in de gaten en ben benieuwd wanneer hij gaat komen!!! Jammer dat je in het ziekenhuis moet blijven voor controle, maar dan houden ze je in ieder geval wel goed in de gaten. Succes meid met de laatste loodjes!!

Sweety, tweede poging IUI, spannend meis!! We hopen weer met je mee. En inderdaad die RVS man VOODOO!!! ahahaha pak hem maar aan!!

Ongeduld, mooie echo hoor en ben erg blij dat alles goed is! Is toch fijn om het nog weer even zelf te zien en te horen. Geniet er maar lekker van!!

Thinkerbell, meis ik snap je frustraties en dat geeft ook helemaal niets. Jij bent nu gewoon aan de beurt en ik gun het je zo!! Ik hoop zo met je mee!!!!

Es, met jou ook alles goed gelukkig. Was jij nu zo druk aan het herinrichten? Niet te gek doen hoor! Zet je vent maar aan het werk. ahahaha

Meissie, fijn dat je nog met ons meeleest. Laat je ook horen af en toe hoe het met je gaat?

Zaza, mooie tabel hoor, ziet er erg netjes uit! Met jou verder ook alles goed?

FloorVlinder, niets van aantrekken hoor die rare blikken. Ik krijg ze ook, omdat ik 23 ben, zwanger en getrouwd. Wij hebben ook nog een leeftijdsverschil dus dan weet je het helemaal wel. Als jullie er aan toe zijn dan moet je dat mooi allemaal zelf weten!!

Voor alle andere klusdames: Heel veel succes!!! Op naar de volgende zwangere!!!

Met mij gaat het verder wel goed. Ben nu aan het aftellen, want heb bijna verlof. Dan nog 6 weekjes, het gaat best snel nu. Wel moet ik toegeven dat ik erg moe ben en slecht slaap dus ben ook wel toe aan verlof. Terwijl ik eerst ook nog van plan was om tot 4 weken van tevoren te stoppen. Dat lukt me dus echt niet! Maar daar heb ik me bij neergelegd en ga gewoon lekker uitrusten vanaf dit weekend.

Zaza: Voor de tabel: ik ben oktober 2006 gestopt.

Nou een heel verhaal, maar in mijn verlof kan ik mooi dit topic goed bijhouden. Het is wel fijn dat er nu meer meiden zijn, ook voor de klusdames.

Inderdaad jammer dat we niets meer horen van Silva/ Buurvrouwtje etc. Hoop dat ze toch nog iets laten horen... zou wel leuk zijn....

Nou dames, Groetjes van Blink!!
Welkom FloorVlinder en Happygirl!

@Utah, Clomid zijn hormoonpillen om er voor te zorgen dat er een eitje(s) gaat groeien. Verder kan ik er eigenlijk ook niet veel zinnigs over zeggen. Weet wel dat je het alleen krijgt als je uit jezelf geen/moeilijk een eisprong krijgt. Oh en het is niet leuk. Veel hoofdpijn, slecht slapen en dan nog die opvliegers. AHHHHH echt verschrikkelijk haha en ik ben normaal zo'n koukleun. Het is voor een goed doel.

@Nadine, het schiet op he? Zie je op tegen de bevalling?

@Sweety, Hoelaat moet jij naar de gyn vrijdag? Ik moet er om 8.40u al zijn. Het is bij mij dan dag 9. Gaan we bijna tegelijk deze maand . Ik heb er alleen bij mij niet echt een goed gevoel over. Hopelijk is er bij jou al wat te zien vrijdag.

@Ongeduld, hele mooie echo!

Meiden, allemaal heel erg bedankt altijd voor de lieve berichtjes. Als ik jullie toch niet had ben wel blij dat ik hier altijd ff mn verhaal kwijt kan. We komen er wel, heeft alleen even wat meer tijd nodig.
quote:meissie80 schreef op 22 augustus 2007 @ 11:21:

[fgcolor=#000000]

Zaza sidenmick is met vakantie. Die ligt ergens in de zon mooi bruin te worden vermoed ik.

/fgcolor]

Ah.. oke.. zit ook zoveel in mn hoofd, is dit in elk geval opgelost!

Nog een keer voor iedereen die ons topic niet vinden kan:

Rechts,beetje boven aan deze pagina zie je een blokje waar boven staat: TAGCLOUD. Daar onder staan allemaal woorden. Eén van die woorden is "aapjes". Klik daar op! Dan vind je ons topic direct.
Tinkerbel: Ik moet vrijdag pas om 16.15 en dan is het mijn 10e dag. Dan is er bij mij ook nog niet veel hoor. Alleen de vorige keer moest ik de maandag erop terugkomen en toen had ik ineens 2 mega eitjes hahahaaaaaaaaa hoezo sweety is raar??

Eigenlijk zei het afsprakenbureau...we zitten vol vrijdag. Hahaha jaja halloooo kan ik er wat aan doen dat dat nou precies mijn cyclusdag is?

Maar gelukkig viel het met de assistente van de gynafdeling wel te regelen vandaar zo laat......

Alsof je je lichaam ff kunt regelen.

Net als sweetman......heel schattig hoor vraagt ie ...moet je nu weer op maandag terugkomen?????:-)

Weet ik veel wat dat rare lijf voor me in petto heeft??? Geen ideeeeeeeee dit valt gewoonweg niet te plannen hoe graag we ook zouden willen he?

Maar ik heb het maar getroffen hoor met die vent van mij...hij is de rust zelfe en heel lief.Maar moet wel lachen soms.......ik weet het vrouwenlichamen zijn ook een raar iets.....
Zaza: Bedankt nu kan ik ons topic veel makkelijker vinden.thx meis......

Nadine: toi toi meis de laatste loodjes.......

Blink; Doe je wel een beetje kalm aan? denk om jezelf he? dikke kussssss

allemaal hug
Hallo dames!

Tjee, wat een hoop berichten ineens. Leuk hoor. Wat een feest van herkenning is het hier met de dikke dames (no offence, want ik ook! ) en de vreemde blikken die je krijgt als je jong en gesettled bent. Ik trouwde op mijn 23ste en kreeg drie maanden later onze zoon. Ook zat ik in het tweede jaar van mijn opleiding (PABO) en had iedereen wel een opmerking over hoe onverstandig ik het allemaal aanpakte...

Ik ben zo blij met hoe het gaat. Laat ze er allemaal in zakken met hun goede bedoelingen.

Ik weet niet meer welke nieuwe schrijfster vertelde dat het misschien niet handig uitkomt om een kind te krijgen, maar dat het gewoon goed voelt. (Volgens mij was het Happy.) Dat is precies hoe ik het de eerste keer heb ervaren en zo gaat het nu weer. . Ik begin binnenkort aan het derde jaar van de opleiding (na het tweede jaar twee keer te hebben gedaan.) en weer proberen we zwanger te worden. Mijn omgeving zal wel weer een woordje klaar hebben als het eenmaal zover is, maar daar probeer ik niet mee te zitten.

Bedankt trouwens voor de uitleg over Clomid en IUI. Wat rottig dat jullie ermee te maken hebben en dat het nodig blijkt te zijn. Ik hoop dat het heel snel zal lukken om zwanger te worden. Dat mag onderhand ook wel een keertje!

Nadine, wat spannend dat je nu overgedragen bent aan het ziekenhuis. Bij mijn zwangerschap bleek ik bij 37 weken zwangerschapvergiftiging te hebben en moest ik worden opgenomen. Dat was niet leuk, maar uiteindelijk is de bevalling (keizersnee, het laatste wat ik wilde) ontzettend goed gegaan (gezien de omstandigheden) en heb ik mijn beeld over een ziekenhuisbevalling in positieve zin moeten bijstellen. Misschien is dat een hoopgevende gedachte?

Nou, ik ga weer eens verder. Iedereen veel succes met zwanger worden en zwanger zijn. Tot gauw allemaal!

Utah.
Heb ik het nou goed, of is Nadine gister niet langsgeweest????

Vanaf de tribune voor Nadine:

Hihi, Ongeduld, maak je geen zorgen. Ik meld me bij dezen MET BUIK!!

Gisteren had ik eigenlijk niks spannends te melden en 's avonds tot laat visite gehad, dus vandaar... maar ik dacht er ff niet bij na dat ik nu natuurlijk gewoon meldplicht heb!

Ze zijn net eindelijk de gordijnen komen hangen! Ooh, het is zo mooi geworden! Ik stond net het eindresultaat te bekijken (toen de gordijnenman weg was) en schoot gewoon vol! (lang leve de hormonen!! )

Zie ik op tegen de bevalling vroeg iemand? Eerlijk? Ja. Het eerste wat ik dacht toen ik 9 maanden geleden 2 streepjes had op m'n zwangerschapstest was: Oh my god, nu zit het erin en moet het er ook nog uit, ik kan niet meer terug! (klinkt misschien een beetje bot, maar zo bedoel ik het niet!)

Ik ben iemand die graag alle touwtjes in handen heeft en controle kan houden over situaties. En ik weet het, dat kan met een bevalling echt niet! Het is vooral het onbekende wat mij angstig maakt. Je weet niet wat je moet verwachten, elke bevalling is anders. Ik probeer me wel voor te houden dat als het echt een hel zou zijn, er natuurlijk niet miljarden vrouwen mij voor zijn gegaan, en vaak ook nog voor een 2e of meer gaan!

Natuurlijk ben je niet voor niks 9 maanden zwanger en groei je lichamelijk, maar ook geestelijk. De angst die ik 9 maanden geleden had, is nu niet meer zo ernstig, maar toch nog wel aanwezig hoor! Maar ik heb vertrouwen in mezelf, m'n mannetje en de deskundige hulp die we natuurlijk ook zullen krijgen.

De uitleg en de rondleiding die we in het ziekenhuis hebben gekregen afgelopen dinsdag, heeft er wel voor gezorgd dat een hoop van mijn onzekerheid is weggenomen.

Hummel mag ook gewoon komen nu. Niet dat ik het "zwanger zijn" beu ben, maar we zijn er gewoon klaar voor!

@ Es: jij vroeg of ik meteen naar huis mag na de bevalling, maar dat is niet zo. Als je een bevalling op medische indicatie hebt, houden ze je nog ongeveer 24 uur in het ziekenhuis voor observatie (afhankelijk van hoe het met jou en je kindje gaat natuurlijk...). Ze proberen wel zo veel mogelijk het kind bij de moeder te laten, mits moeder en kind elkaar constant wakker houden (dat schijnt regelmatig te gebeuren). Dan gaat de baby naar de babyzaal en 9 van de 10 keer vallen zowel moeder als kind dan binnen 10 minuten in slaap.

Nou ja, we zien het allemaal wel. Ik laat het gewoon op me af komen en breng gewoon al m'n (ademhalings)oefeningen in de praktijk waar nodig!!!

Nou, ik ga nog ff een tukkie doen, ben erg moe vandaag (en ik heb werkelijk waar nog NIKS gedaan!)

Ik beloof dat ik me dagelijks ff zal melden en gebeurt dit niet, zou dat zomaar kunnen betekenen dat ik aan de gang ben, maar ik zal m'n best doen ook DAT ff hier te melden!!

Nadine

PS @ Tinkerbel en Sweety: jullie heel veel succes morgen!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hoi meiden,

Zoals jullie merken ben ik nog niet heel actief aan 't meeschrijven, dat is geen desinteresse hoor! Ik moet alleen altijd even inkomen zeg maar, en de mensen leren kennen (en uit elkaar leren houden)

Iemand vroeg hoe het stoppen met roken gaat... nou slecht dus! Wat is dat afzien zeg! Ik hing in de gordijnen en ben er dus nog niet volledig van af. Gelukkig ben ik nu ongesteld dus nog niet vruchtbaar ofzo, maar pffff. Ik heb zo'n stoppen met roken boek gehaald, en ga die maar eens doorakkeren en dan opnieuw stoppen. En anders van de week even richting apotheek voor wat hulpmiddelen. Oh en geef alsjeblieft geen hard commentaar, ik vind het zelf al moeilijk genoeg en het motiveerd niet als mensen daar nog eens nare opmerkingen over zouden maken.

Ik weet even niet meer wie het zei, maar iemand moest morgen naar het ziekenhuis: veel succes!!

Kus Marinde
@Sweety, Lache zeg die vent van jou Dat dat zo snel kan gaan in een paar dagen tijd 2 eitjes. Gelukkig is het voor jou dag 10. Maak je toch iets meer kans dan mij dat er wat zit. Ik denk ook dat ik maandag terug moet komen. Beetje vervelend alleen steeds met mn werk. Gelukkig vinden ze het verder geen probleem en leven ze allemaal erg mee maar toch voor mezelf vind ik het niet zo prettig steeds onder werktijd.
Hallo allemaal!

Nadine: Thanks nog! En ik begon echt zenuwachtig te worden toen ik je gister niet voorbij zag komen! Helemaal omdat je de afgelopen dagen zo actief was. Maar meldplicht vind ik een goed idee! En ik dacht precies hetzelfde toen we de test net gedaan hadden!

Marinde: Voel je al te schuldig! Ik merk dat je wel graag wilt stoppen, maar dat het nou eenmaal niet zo makkelijk gaat. Blijf je best doen en zoek er desnoods hulp bij. En kom hier afleiding zoeken! Ik ben wel blij dat ik zelf nooit ben begonnen met roken, maar ik het hetzelfde probleem met snacken.... Kan ik ook niet vanaf blijven terwijl ik echt wel weet dat het beter voor me is om het niet te doen....

Blink: Voor jou komt D-day ook snel dichterbij! En verstandig dat je eerder stopt! Ik had ook altijd het idee om tot 36 weken door te werken, maar ik heb nu besloten om met 34 weken met verlof te gaan. Maar dit is voornamelijk gebaseerd om alle gebeurtenissen rondom werk de afgelopen tijd. Als de kleine er is, ga ik solliciteren. Heb ik begin april nog niets anders, vermoed ik dat mijn werkgever ook geen nieuwe werkplek heeft, dus dan wordt mijn verlof automatisch verlengd. Gnagna....

Floor: Volgens mij is het nooit goed. Of je nou relatief jong bent, net bij elkaar ofzo. Ik krijg ook rare reacties: En je carriere dan? Ik antwoord altijd heel serieus dat vriendlief huisman wordt. Daar durven ze niet eens meer op in te gaan.

Tinkerel: Wij zijn juist voor de schouder, dus maak er gebruik van! En alvast heel veel succes morgen!

Meissie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen? En hoe is het verder met je?

Sweety: Ook jij heel veel succes morgen! Ik draai mijn duimen suf!

Oja, mijn schoonfamilie is ervan overtuigd dat zij op de echo hebben kunnen zien wat het wordt (door de echo enorm op te blazen.....). Iedereen gaat nu uit van een jongetje. Ik baal er wel van. Vanwege vriendlief hebben we het niet gevraagd tijdens de echo en nu wordt er ineens alleen nog maar over een kleinzoon gesproken....
@ Ongeduld: Meid, laat je niet gek maken door je schoonfamilie!!! Ik heb de echo ook ff flink opgeblazen maar het is echt niet te zien! (Eerder wishfull thinking!!) En wij weten het al vanaf week 20 dus ik weet echt waar ik op moet letten (voor beide geslachten trouwens...).

En ik vind ook dat je gewoon aan kunt geven aan je schoonfamilie dat je het niet op prijs stelt dat ze nu al over "een kleinzoon" spreken. Ze mogen best zeggen dat ze een vermoeden hebben, maar laat ze dat dan eenmalig uitspreken en het verder gewoon neutraal houden!! Jullie hebben er niet voor niks NIET naar gevraagd bij de echo!!! Gewoon zeggen anders ga je je er de komende 20 weken aan zitten te ergeren!!

Bij ons heeft de halve schoonfamilie zelfs een poule gemaakt voor geslacht en geboortedatum! Inzet: ¤ 1,- p/p en als niemand het goed heeft, krijgen we het geld zelf!! HAHAHA!!!

Wel grappig, maar ook gewoon een EENMALIGE actie en niemand die zeurt over kleinzoon, kleindochter, neefje of nichtje!!

@ Marinde: Als je er echt zo veel moeite hebt met stoppen, neem dan eens contact op met je huisarts. Tegenwoordig kun je met behulp van bepaalde medicijnen goed stoppen zonder al te veel problemen. Een neef van mijn man en zijn vrouw zijn zo ook gestopt. Tuurlijk zal het niet zonder slag of stoot gaan, maar het is voor een heeeeeeeel mooi doel!!

Manlief en ik zijn 3,5 jaar geleden gestopt en geloof me, dat is echt niet makkelijk geweest! Vooral niet voor mij; ik rookte 'n slof in de week!! Ja echt 'n hele slof!!! Wij zijn wel zonder enige vorm van hulp gestopt, dus met alle verschijnselen van dien....

En ik heb wat afkickverschijnselen gehad hoor! Dit zeg ik trouwens niet om je te ontmoedigen!!!

Ik kan je alleen maar zeggen, dat ik heel blij ben dat ik toen al gestopt ben en niet toen ik constateerde dat ik zwanger was. Moet er niet aan denken dat ik EN afkickverschijnselen had EN zwangerschapsverschijnselen. Poeh, de gedachte alleen al!

En geloof me, elke dag wordt het een beetje makkelijker. Na een jaar denk je, had ik het maar veel eerder gedaan. Na 1,5 jaar denk je als iemand een peuk opsteekt: Gatverdamme!!! En na 2 jaar wil je eigenlijk dat er in je huis niet meer gerookt wordt, zo smerig vind je het dan! HEEL VEEL SUCCES!!!!

Ik ga weer ff met de voetjes omhoog en House kijken!

Misschien schrijf ik later nog wel wat (zit een beetje op de praatstoel vandaag merk ik... hihihi!)

Nadine
Nadine: ik ben groot voorstander van de meldplicht voor jou! Heb mezelf uitgebreid op de tribune geïnstalleerd en wacht met spanning af. Leuk dat je op je praatstoel zit, altijd gezellig. Ben zelf al met verlof en heb dus ook meer tijd om te forummen. Had het al langer niet naar mijn zin op mijn werk en toen ik had aangegeven dat ik na mijn verlof ook niet meer terug wilde komen (zo zat was ik het) was het hun voorstel dat ik nu al met verlof zou gaan met behoud van salaris en de toezegging dat mocht er onverhoopt iets misgaan ik terug mag komen op deze regeling (lees ziektewet). Ik heb inmiddels een nieuwe baan per 1 februari (na verlof) en heb er heel veel zin in. Ga over een week of twee daar eens kijken en kennismaken met nieuwe collega's.

Marinde: klote dat het je zoveel moeite kost om te stoppen. Hoewel ik nooit gerookt heb kan ik het me indenken dat het gekmakend is. Ik sluit me aan bij Nadine en als het niet gaat zoek er hulp bij. Je bent niet de enige!!! Heel veel succes!!!

Ongeduld: Lekker lomp van je schoonfamilie.... Kan me voorstellen dat je er goed de balen van hebt. Ik heb je echo ook vergroot en kan er niets van maken hoor! (Kan natuurlijk ook aan mijn talenten liggen) Geef het aan aan je schoonfamilie en geniet samen van het niet weten, speculeren, hopen en dromen. Voor jullie en iedereen blijft het natuurlijk een verassing. Ik moet zeggen dat ik bij mensen die ik goed ken op de een of andere manier aanvoel wat het gaat worden, heb er nog nooit naast gezeten. Maar dit kan natuurlijk ook toeval zijn; je hebt immers altijd 50% kans.

Blink: Bijna D-day... Lekker! Ik werd de eerste week echt gek van het thuiszitten en nietsdoen en nu kan ik echt een dag vullen met beetje boodschappen doen, huis opruimen, boekje lezen, meeten met vriendinnen en slapen. Heerlijk! Lekker aftellen meid en dan genieten!!!

Utah: Superstoer: studeren en kinderen krijgen. Wel zwaar lijkt me. Respect dat het lukt om dit te combineren. En wat je omgeving betreft: lekker laten lullen... Iedereen heeft altijd en overal een mening over terwijl het natuurlijk alleen een zaak is van zou en je lief. Als jullie gelukkig zijn met de gemaakte keuzes dan is het goed.

Sweety: spannende dag voor je morgen! Veel succes en sterkte bij de gyn. Ik duim voor een paar mooie eitjes voor je!

Tinkerbel: ook voor jou een spannende dag morgen en ook voor jou heel veel succes en een dikke knuffel!

Ben zelf afgelopen week hier herkend door een nichtje van manlief. Ze vroeg doodleuk op msn: hoe is het met je zoon?.. Tja dan is ontkennen zinloos... Uiteindelijk bleek dat manlief had verteld dat ik hier af en toe lekker klets en had daarbij ook mijn nick verteld, ja dan is de rekensom niet moeilijk... Ach vind het niet heel erg, ze houdt haar mond wel. (heb haar natuurlijk wel verteld dat ze nu is uitgesloten van deelname aan eventuele pouls )

Vandaag weer naar fysio geweest. PIJN!!! Toen ik haar vroeg of ze geen kramp in haar handen zou krijgen van het masseren vertelde ze dat het wel meeviel want ze gebruikte de punt van haar elleboog..... De spier en zenuw die moeilijk doen liggen erg diep en zo kan ze er beter bij. Nou ja voordeel is wel dat de pijn er uiteindelijk minder van wordt.

Verder nog gebeld door m'n moeder dat het nu wel heel slecht gaat met mijn opa. Het is echt het laatste stukje. Hij zit al langer in een verpleegtehuis met een vorm van dementie maar de laatste dagen is het echt veel slechter geworden. Hij woont erg ver bij mij vandaan (lees ongeveer twee uur rijden) en ik kan momenteel niet zelf zo lang autorijden maar probeer morgen nog even langs te gaan.

Meiden ik ga nog ff bankhangen, slaap lekker voor straks!

Kus Es
Hoi allemaal!

Na vraagje Nadine op een ander kort topicje van mij, hier even een berichtje om te laten weten hoe het gaat! Ik heb indertijd een berichtje op de site gezet dat ik even alleen maar wilde meelezen in verband met drukte op werk enzo. Ik kon er gewoon niet echt de tijd voor nemen omdat ik op het werk ook niet achter de computer zit ofzo. Maar zo in mijn verlof inmiddels zit ik er heel af en toe nog wel eens op. En lees ook zeker 1 keer in de week mee hoe het jullie vergaat hoor dat wel!

Met mij gaat alles prima. Ik ben over 2 weekjes uitgerekend. Ben inmiddels tonnetje rond maar op heeeel wat maagzuur na heb ik nauwelijks last van kwaaltjes gelukkig. Met het kindje gaat het heel goed, die is nog heel druk dus ik verwacht nog niets bijzonders deze dagen.

Ik las dat jij een jongetje verwacht Nadine, spannend hoor! En Es ook? Leuk he om te weten. ik weet het ook maar laat jullie in spanning.

Nou, jullie zijn weer een beetje op de hoogte.

Meiden ik wens jullie alle succes met zwanger worden en natuurlijk ook met de zwangerschappen.

Liefs van Buurvrouwtje!!!
WOEHOE ik heb goed nieuws!!!!! Ik heb een eiblaasje van 18 mm. Eiblaasje is groot genoeg tussen de 18 en 21 mm zei ze. Kan zijn dat hij nog ietsje groeit maar hoogst waarschijnlijk springt voor aankomende dinsdag. Ik zit helemaal te jubbelen zo leuk vind ik het haha. Ben echt blij dat ik nu een kans maak ooka l is het maar 20%.

Sweety kom op hoor meid voor jou ook een eiblaasje!
YEAH!!! Tinkerbel!!! Ik ben net zo blij als jij!!!

Juig me suf!!!

En wat is nu de volgende stap? Gewoon klussen of moet er nog wat meer gebeuren?

Bij dezen heb ik me trouwens ook gemeld voor vandaag...

Nadine
Hallo allemaal!

Ook ik ben gestopt met de pil , in juli heb ik mijn laatste geslikt, helemaal spannend. Ik wil eerst een cyclus afwachten voordat we er echt voor gaan. Ik ben 12 jaar geleden tijdelijk gestopt met de pil en toen duurde het 6 (!!) maanden voordat het weer op gang kwam. Ik hoop dat het nu anders is...Hoe lang duurde het bij jullie?

groetjes Bloem
@Nadine, Klussen! :-D Dinsdag moet ik terug komen om te kijken of het blaasje er nog zit en dan op CD21 weer bloedprikken. JAYYYYYYYYYY.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven