Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, hier vanmorgen een klein half uurtje op de hei gesleed en toen maar gauw naar binnen het café in voor appeltaart en chocolademelk. Daar gingen we natuurlijk voor, maar dan moet er wel eerst voor gewerkt worden

Lekker laagje hier, zo'n 8cm. Helaas op sommige stukken hier in de straat wat minder, dus dan zit je vast op de tegels. Maar op de hei was het lekker rustig en wit.

B vandaag maar thuis gehouden. Had gisteren nog verhoging. En ik vond het te leuk om met ze naar de hei te gaan. Dik ingepakt, skiebroekjes aan en gaan. Heerlijk. Ligt nu in bed te feesten

Goeie belastingeberichten lees ik hier Hel! En garage verkocht, helemaal super!

Mamax, lekker positief voor Star, dat ze mss niet meer terug hoeft te komen Ben benieuwd Star!

Ha ha, mss kunnen we een groepkorting afdwingen voor die fiets als jullie hem allemaal willen. Hij is er alleen niet in 18 inch, alleen 16 of 20. Ik ga toch wel voor de 16 hoor. Liever een jaar goed fietsen dan dat ie eigenlijk te groot is. Maar hij kan nautuurlijk na anderhalf jaar ofzo door naar B, dat is het voordeel van 2 jongens (toch Mamax? Of doet jouw mini niet aan afdankertjes ? )

Zoooo, ben bloedje sjaggerijnig. Er hoeft maar 1 ding mis te gaan en ik zit bovenop de kast. Weet niet waardoor, maar heel vervelend. Mss is mijn bloeddruk ineens te hoog? Heb ook een gejaagd gevoel. Ik zal eens googlen.

Zeg, waar is Vish? Heb haar al heel lang niet meer gezien!

Jaaa, genoten van de Toppers gisteren hoor . Juud, jij ook?
Hmmm, Beverwijk... nouja, dat is me voor 15 euro te ver rijden hoor. Ik zoek het wel wat dichter bij huis op.
Amaal, heel positief van Mamax dat ik niet terug hoef te komen, als ik maar een flinke bom duiten mee krijg
Zo, hotel gereserveerd voor Disney

http://www.radissonblu.com/golfresort-paris
Gouden handdruk ach ja, waarom niet

Oh je gaat echt naar ED? Leuk hoor. Vind je het daar dan niet koud (omdat je zei dat Efteling zo koud is nu. Man wil nu niet meer... )?
Ziet er leuk uit. Vooral als je nog even wilt golfen
Parijs is over het algemeen toch iets warmer

Niks golven, opwarmen in het zwembad 's avonds
Al sneeuwt het nu ook in Parijs
Mijn moeder had net iets leuks bij de oogarts in het AMC. Ze moest voor controle en oogarts vroeg of ze tevreden was het haar uitdrukking/ogen. Nee dus. Waarop oogarts vraagt of ze een paar spuiten Botox in haar fronsrimpel wil hebben want ze mocht altijd de restjes van de neurologen hebben en kon zo gratis en voor niets botoxen. Zei moeders geen nee tegen natuurlijk
God. Onze buren zijn NU al sneeuw aan het vegen.

Ik mis ergens een bepaald gen ofzo, denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik veeg nooit buiten.
Ja, maar die mensen zijn echt ZOOOO pietje precies, ik word er gewoon moedeloos van. En het blijft nog de hele dag sneeuwen dus wat is het nut om het nu al te doen.
Iets vegen dat vanzelf weer verdwijnt is gewoon niet snugger. Wil dus zeggen dat wij gewoon slimmer zijn dat jou buren Mal .
IK WIL OOK OP VAKANTIE! Star, ik ben jaloers, leuk man!
Zo, iedereen druk met fietsen zie ik... Nou mijn Jeetje doet het gewoon nog maar even met die oude. Ik zet zadel gewoon omhoog en dan kan het best nog vind ik.

Hel, wat super zeg!! Kijk, die hoofdprijs maakt dat het verlies op de flat weer een beetje goed. Mooi zeg, en zo lekker snel!

Juud, wat leuk dat je er weer bent! 8 kilo is super zeg, nog maar 3, spahahanenddddd....
Ik ben ook zomaar 2 kilo kwijt, door minder te snoepen. Nu pas ik mijn broeken weer goed
Voor zolang als het duurt
Zo. Kind heeft laatste keer gewend vanmorgen. Ging een pietsie beter al. Als ik weg ben is hij weer blij. Heeft vandaag in de kring bij vertellen van kerstverhaal schaap uitgebeeld!

En jullie zullen zoon wel weer grappig vinden, maar schaamde me rot. Liepen weg bij school en onderweg zei hij al: moet plassen. Dus bijna thuis zei ik. Prima. Hij rende verder met jongetje die we kennen, waar we meeliepen. Jongens rennen vooruit, wij kwamen eraan. Ze stonden al in voortuin, waren stuk sneller. Kwamen we aan, zie ik hem net nog zijn broek omhoog halen, stonden de twee mannen daar met brede grijns!

Dus ik nog proberen om geheel opvoedkundig gezien hem te zeggen dat dat echt niet kan, moest moeder van andere jongetje hard lachen, dus kwam niet geheel over zeg maar...

We moeten nog een hoop leren.

Star: wow ED gaat door! Wanneer?

Amalia:Fietsje: ik heb gebeld en er staan er nog stuk of 9. Is vanaf hier niet enorm ver en vind het fijn om hem even in echt te zien voor we kopen. Heb er een vastgelegd t/m dinsdag, dus even kijken of we dat kunnen regelen voor die tijd...

Mal: zomaar 2 kg minder, dat is mooi zo met kerst voor de deur! En las ik nou dat J. opeens ook papa zegt?

En vegende buren? :puke:

En bedankt voor alle kaarten!
Oh ja en Amalia: wat betreft het peuteren... Ik zou hem niet op dit moment uitleggen dat kinderen hem gaan pesten. Straks krijgt hij tegenzin om naar school te gaan omdat kinderen hem pesten! Volgens mij is dat peuteren "gewoon" een reflex, en hebben die kleintjes er ook niet altijd door. (Wel afleren natuurlijk, maar iets wat automatisch gaat, leer je niet zomaar af...)
quote:Suze2 schreef op 17 december 2009 @ 14:02:

Zo, iedereen druk met fietsen zie ik... Nou mijn Jeetje doet het gewoon nog maar even met die oude. Ik zet zadel gewoon omhoog en dan kan het best nog vind ik.

Hier net zo, het luie wichtje fietst ook amper.
van wie heeft hij dat geleerd Bridge?
quote:Star schreef op 17 december 2009 @ 14:21:

van wie heeft hij dat geleerd Bridge?

Tsja. ik kan echt niet tegen een boom aanplassen... (nou ja, niet op enigszins charmante wijze dan...) paplief heeft hier hoge nood wel eens in bosje laten doen...

Je had die twee grijnzende koppies moeten zien... (En mijn rode hoofd erbij... Gelukkig geen design tuin of zo...)
Hmmmm, ik kan me je rode hoofd wel voorstellen, ik vind dat echt drie keer niks plassen in het openbaar.
Ik ook niet. Vind het gewoon vies en ook niet nodig. (Maar ja bij wandeling in het bos liet vriend hem dus gaan. Nou ja, daar kan ik me er dan nog beetje iets bij voorstellen, maar hier niet. )

Nou ja. So far mijn dag. Gelukkig ligt er geen pak sneeuw. Anders krijg je van die rare gele gaten in de sneeuw...
Echte mannen plassen wild Bridges! Wat een geweldig gezicht moet dat geweest zijn, haha!

Mmm. Kerstlichtjes met zuignappen voor op het raam, van Ikea. Goed idee maar uitvoering knudde, nappen laten om de haveklap los, ziet er beetje sneu uit. Wil nog niet echt opschieten met de kerstdecoratie hier.

Oee, spannend Star. Ik gok op een doodgewone kersbonus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven