vriend bij ex slapen

17-12-2009 14:22 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ik heb een dilemma. Mijn vriend blijft af en toe bij zijn ex slapen. voor zijn zoon zegt hij. Hij vindt dat er niets aan de hand is en dat ik niet zo jaloers moet doen. Maar dit is toch niet normaal

Nu heb ik hem weer betrapt dat ie daar sliep zegt ie ik moest mn zoon naar school brengen en toen ben ik daar blijven slapen. Ik slaap in een kamer apart met hem en ik heb geen sex met haar. Alsof ik uit een ei kom. Voor mij is dit net zo erg als vreemdgaan ook al zegt ie dat ie geen seks heeft alleen al daar slapen is voor mij vreemdgaan. Die ex van hem kan hem nog steeds niet loslaten en eist dan dat hij daar slaapt (voor hun zoon zegt ze) en blijft maar hopen dat het goed komt tussen hun. Nu heb ik het uitgemaakt en hij begrijpt niet wat hij fout heeft gedaan.

maar zouden jullie dit accepteren
ik zou zeggen dat hij maar lekker met zijn spulletjes terug gaat naar zijn ex. Wat een gek zeg.
Je stelt je eigen grenzen. Aan jou of je wel of geen genoegen neemt met het antwoord van jou vriend. Ook aan jou of je het dezelfde lading geeft als vreemdgaan.

Dus kan je jezelf de vraag stellen... wat ga jij daar aan doen dat jouw grenzen worden overtreden?
Lastig. Woont ex met zoontje uit de buurt dat hij "moet" blijven slapen?

De ex en zoontje van mijn vriend wonen niet naast de deur. Als hij daar een keertje zou moeten slapen vind ik dat geen probleem. Maar mijn vriend en ex zijn al jaren uit elkaar.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ook al heeft ie echt geen seks met haar, als hij nog steeds naar haar pijpen danst dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.
Goed gedaan TO!! Die van mij hoeft ook echt niet bij zn ex te gaan slapen, dan kan hij daar gelijk blijven.
In een kamer met zijn zoon slapen is vreemdgaan?

Ok .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben niet jaloers van aard, maar in dit geval zou ik zeggen 'Nog 1 keer bij haar slapen en je kan er blijven wonen!' Zij kan nog niet loslaten, zal ook alle moeite doen om hem terug te krijgen mss? hihi, we weten hoe vrouwen zijn...god weet wat voor trucendoos ze opentrekt...glaasje wijn erbij en hoppa...

Hoeft niet natuurlijk, mss is je vriend wel heeeeeel sterk, maar dit zou mij iig te ver gaan!
quote:Fauve68 schreef op 17 december 2009 @ 14:28:

Ik ben niet jaloers van aard, maar in dit geval zou ik zeggen 'Nog 1 keer bij haar slapen en je kan er blijven wonen!' Zij kan nog niet loslaten, zal ook alle moeite doen om hem terug te krijgen mss? hihi, we weten hoe vrouwen zijn...god weet wat voor trucendoos ze opentrekt...glaasje wijn erbij en hoppa...

Hoeft niet natuurlijk, mss is je vriend wel heeeeeel sterk, maar dit zou mij iig te ver gaan!Ja, zeg! Het moet niet gekker worden!
Als hij ook maar een greintje respect heeft voor jouw mening en gevoel, zou hij dit gewoon niet moeten doen.
Hoe weet jij zo zeker dat zijn ex hem nog terug wil? Heeft ze dat gezegd of dénk je dat?
Rare situatie hoor, waarom zou hij voor zijn zoontje bij zijn ex moeten slapen eigenlijk, kan zijn zoontje niet gewoon bij jullie overnachten?

Je zegt dat je hem weer betrapt hebt dat hij daar sliep, had hij je hierover niet geinformeerd dan? Ik zou het in ieder geval niet accepteren, vooral wetende dat zij nog hoop heeft dat hun relatie weer goed zal komen. Ik neem aan dat je het wel eerst met hem hebt besproken voordat je de relatie beëindigde?
Wonen jullie samen? Hoe lang zijn jullie al samen?

Hoe lang is hij al bij zijn ex weg? hoe ver woont zijn ex bij hem uit de buurt?
Het is denk ik heel redelijk dat je van je vriend verwacht dat hij niet bij zijn ex blijft slapen. Als hij werkelijk zo 'begaan' is met het lot van zijn zoon, dan moet hij maar bij zijn ex blijven. Deze man wil van twee walletjes eten.
quote:elninjoo schreef op 17 december 2009 @ 14:25:

Ook al heeft ie echt geen seks met haar, als hij nog steeds naar haar pijpen danst dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.Idem, dan heeft ie waarschijnlijk ook geen ruggengraat. Zou ik ook gauw klaar mee zijn
Hangt van de situatie af, woont hij in Maastricht, zijn ex met zoon in Groningen, dan kan een nachtje in de logeerkamer handig zijn... De vragen van BGB dus :-)
heb het nu uitgemaakt

en hij woont op 20 min. rijden van zijn ex.

Gister belde hij dat mij mij miste en zoo maar ik heb gewoon gezegd je hebt alles kapot gemaakt door dat je daar weer bent gaan slapen en je weet hoe ik dat vind

En nu nog STERK blijven
Hoe lang zijn jullie samen? Hoe lang is hij al bij zijn ex weg?

Hoeft niet natuurlijk, mss is je vriend wel heeeeeel sterk, maar dit zou mij iig te ver gaan!
we zijn 1 jaar samen en hij is 2 jaar bij haar weg

Mannen zijn gewoon zwak!

Nu je het hebt uitgemaakt realiseert hij zich hopelijk dat wat hij wil en dat wat anderen van hem willen niet strookt met de relatie die jij voor ogen hebt. Als hij met hangende pootjes terugkomt, laat je hem dan binnen? Nogmaals, mannen zijn zwak, je moet ze af en toe helpen .
Pfft ik zou mijn ex echt niet in mijn huis willen! Wij hebben samen een dochter, ook hij brengt haar wel eens naar school maar dan gaat hij maar vroeg van huis weg (20 min rijden)
Als voor jou slapen bij een ex gelijkstaat aan vreemdgaan, heb je de juiste consequetie verbonden door het uit te maken.

Of ik het zou accepteren of niet hangt af van de volgende factoren:

Is het qua afstand handig of zelfs noodzakelijk dat vriend daar blijft slapen?

Hoe vaak slaapt ie dan daar? een paar keer per jaar of ieder weekend?

Hoe oud is het kind?

Hoe lang zijn ze al uit elkaar, heeft vriend ook eigen woonruimte en weet je zeker dat ex ook weet dat ze ex is, en niet denkt dat haar man voor zijn werk vaak doordeweeks elders slaapt.

Ookal trekt ex alles uit de kast, het is aan je vriend om haar en jou duidelijk te maken dat het niet meer gaat goedkomen tussen hen, dat het contact vooral ten behoeve van het kind is.

Dit is dus vooral een vertrouwensissue tussen jou en je vriend. En als het vertrouwen in een relatie niet goed zit, dan kun je maar beter die relatie stoppen want dan maak je jezelf gek en doodongelukkig. Het slapen bij ex hoeft an sich geen probleem te zijn, maar als jij er geen goed gevoel bij hebt, dan hoef je het niet te accepteren.

Is het misschien wel makkelijker om geen relatie te beginnen met iemand die al kinderen heeft.
quote:JohnnyCake schreef op 17 december 2009 @ 14:45:

[...]

Mannen zijn gewoon zwak!

Nu je het hebt uitgemaakt realiseert hij zich hopelijk dat wat hij wil en dat wat anderen van hem willen niet strookt met de relatie die jij voor ogen hebt. Als hij met hangende pootjes terugkomt, laat je hem dan binnen? Nogmaals, mannen zijn zwak, je moet ze af en toe helpen .

dit gedoe ben ik zooo zat op dit moment ben ik sterk (hopelijk) en laat ik de deur dicht.

Want ik weet dat ie het na eeen paar maanden weer zal doen

Is al vaker gebeurd.

laatste keer was afgelopen oktober
Van mij zal hij er mogen blijven slapen hoor, maar dan blijft ie daar maar ook. Kom nou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven