Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorwerken Bi
..
Gelezen Appel
Gek dat dat dan toch zoveel scheelt he..

Hier ligt eigenlijk écht bijna niks..

Ik zie de voegen tussen de trottoirtegels nog gewoon.
quote:Bianca40 schreef op 17 december 2009 @ 15:32:

Jacky... die benen zien er niet uit, een oerang oetang zou er jaloers op zijn

ik moet ook nodig weer eens aan de slag.. gelukkig had ik bij mezelf nog niet die link gelegd hahaha..
Dat is inderdaad heel raar.
Gaat het vandaag weer een beetje met je Appel?

Ook een voor jou hoor.. jij hebt het ook erg zwaar
quote:appeltjesgroen25 schreef op 17 december 2009 @ 15:44:

Dat is inderdaad heel raar. Het is zowat een band met sneeuw volgens mij.. en hier hebben ze het overgeslagen.. nou ja.. hoef ik niet bang te zijn dat ik uitglijd ook
Gaat wel.. geloof ik.

Ben vanmiddag al veel aan het schrijven geweest. Poging tot gedachten op een rijtje te krijgen.
Zoiets kan je dikwijls een beter gevoel geven.. beetje van je af schrijven.. Hoop dat je je snel weer beter voelt.
Zo... (eindelijk) bijgelezen... wat een berg letters zeg... hebben jullie er geen pijnlijke vingers aan overgehouden

Appel meid... ik heb helaas niets van je kunnen lezen (was allemaal al weer gedelete), maar gezien de reacties is het heel heftig. mega-driedubbele-heule-oprechte-warme (want het is koud buiten)- voor jou!!

En natuurlijk ook voor alle anderen.

Peet heeft t niet makkelijk, Zj ook niet... pffffffffffffffff.

Jack dus bij mij thuis nog steeds geen sneeuw das mooi .

Voor de rest me door de dag heen geharkt. Echt een dikke illusie armer.

De eerst volgende die tegen me zegt dat ie van me houd ga ik te lijf met een honkbal knuppel. Wat zijn het toch loze woorden Bha
Dank je Bub..
quote:schaap1001 schreef op 17 december 2009 @ 16:05:

Jack dus bij mij thuis nog steeds geen sneeuw das mooi .

Buuf.. hier idd nog geen sneeuw van betekenis.. hoef iig niet stoep te vegen
Jammer dat je dromen zo doorgeprikt worden Schaapie..
bubb
lieve dames
Sgaap, je mag mij wel lenen hoor (zie avatar), dan doen we er geen zeepsop in, maar iets anders en dan zetten we me op standje hoog en zullen ze es meemaken wat houden van betekent!!
Bubb, ik ben blij dat ik vandaag de dag doorgekomen ben zonder te crashen moet ik zeggen. Ik mag zo eindelijk naar huis. Een uurtje in de auto om een rustig na te denken.
Och lieve sgaap toch... hier: ook voor jou een mega-driedubbele-heule-oprechte-dikke gerT voor jou
Thanx

* en dan lees ik hier alle verhalen en denk ik Mens zeur niet kijk naar hoe goed je leven is*
Begrijpelijk dat je dat dan denkt.

Maar dat neemt niet weg dat je je wel behoorlijk kut kunt voelen als je gekwetst/teleurgesteld of wat ook door een vent bent en dat kutgevoel is voor jou net zo lastig als van een ander om andere problemen.
quote:schaap1001 schreef op 17 december 2009 @ 16:20:

Thanx

* en dan lees ik hier alle verhalen en denk ik Mens zeur niet kijk naar hoe goed je leven is*Niet vergelijken Schaapie.. dan zou je je nooit meer zo mogen voelen.. het zijn jouw gevoelens.. jouw sores.. waarop je zo mag reageren.. net zoals we niet aan erg, erger, ergst doen hier
Jack hoe gaat het met het buikje?
Gaat wel goed Bubb.. tnxx

Nog een paar dagen de buikband dragen.. maandag mag hij af.. zal wel wennen zijn.. geeft toch een heleboel steun.

En dan weer langzaam meer dingen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven